Ik kan nog geen remblokje monterenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kawa is zo oldskool dat je hem gewoon kan starten door 2 draadjes kort te sluiten net als in de film
Alsof motorrijders zelf niet na kunnen denken bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:25 schreef Gummiebeer het volgende:
Oh...RTL Editie NL waarschuwt motorrijders die massaal de wegen opgaan met dit paasweekend voor slecht weer..![]()
Alsof mooiweerrijdendmotorrijders dit paasweekend gaan rijden, gezien de voorspellingen.
Ja, dat ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Alsof motorrijders zelf niet na kunnen denken bedoel je?
Maar al met al blijft het kut, het is eind Maart, come on!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef Dekatria het volgende:
Die paar vlokjes, rot toch op.
[ afbeelding ]
Ah ja, dat is anders. Hier kan SD zelfs de boel niet nat krijgen, zo droog is het.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:35 schreef Gummiebeer het volgende:
Wegen zijn hier nog nat van de sneeuw, dus ik laat de brommert maar even staan. Hopen dat het morgen wat beter is, want ik moet echt ff weg.
Mond houwequote:
In dat geval valt het me wel meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zal in levensduur niet veel verschil zitten tussen 600 of 900. 600 gaat misschien iets langer mee vanwege het lagere vermogen wat ie verwerkt, van de andere kant zul je de 600 vaker op topvermogen hebben lopen en dat wordt er ook niet beter op. Divjes van 28k zijn nog aan het inrijden, je kunt er makkelijk een pakken van 70k. Zeker als ze wat ouder zijn kun je beter een wat hogere kilometerstand hebben, anders hebben ze te lang stil gestaan en dan krijg je uitgedroogde keerringen, oliesludge, roest en meer van dat soort ongein.
Maar lipjes bedoeld denk ik dat die cardan gewoon lang mee gaat en weinig onderhoud vergt. Een kettingset sta je elke paar honderd kilometer te smeren enmoet om de 25.000 vervangen worden. Cardanassen hoef je doorgaans niet te vervangen.
lijkt trouwens op de parkeerplaats van hans van wijk waar ik mijn tenere gekocht hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik vriendelijke bewoording, kreeg ik hem ook niet mee.
[ afbeelding ]
Daar stond ik dan. Zo dichtbij maar toch zo ver weg.
het sneeuwt nu nog. Bovendien vind ik het persoonlijk niet heel raar dat je niet zo happig bent motoren mee te geven voor proefritjes in een sneeuwbui.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct idd..
Maar anyway, als ze je met die 3 vlokken al niet laten rijden zou ik lekker zeggen: stik d'rin, ik kijk wel lekker verder.
Hier bijvoorbeeld, of hier
Is het ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
lijkt trouwens op de parkeerplaats van hans van wijk waar ik mijn tenere gekocht heb
ja godver, ga hem nog een beetje aanmoedigen voor een nieuwe zoektochtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook direct idd..
Maar anyway, als ze je met die 3 vlokken al niet laten rijden zou ik lekker zeggen: stik d'rin, ik kijk wel lekker verder.
Hier bijvoorbeeld, of hier
Eerst kijken of dit wat isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
ja godver, ga hem nog een beetje aanmoedigen voor een nieuwe zoektocht
Ja dat heb ik jou wel vaker horen zeggenquote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja dat heb ik jou wel vaker horen zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |