Ja, maar wel met twee vrienden. Toch anders dan alleen, hebben we ergens in een studentenhuis geslapen. Was in Strasbourg, best leuk want zo zie je veel meer van de stad dan wanneer je de kansloze toerist uit gaat hangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
99% kans
Heb jij wel eens aan dat couchsurfing gedaan?
Wat een gelul, dat ligt er maar net aan hoe hij wordt verkocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga zo proefrijden. Maar ik vind dat ik er wel 6 maanden garantie op mag krijgen ipv de 3 die wordt geboden
Nou dan! Dan heb je toch gereden? Wordt 't hem of nie? Niet zo'n mietje zijn en gewoon gaan rijden!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
NET !
Maar het sneeuwt gvd de hele tijd.
Ik vriendelijke bewoording, kreeg ik hem ook niet mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nou dan! Dan heb je toch gereden? Wordt 't hem of nie? Niet zo'n mietje zijn en gewoon gaan rijden!
Sneeuwt steeds kort, maar blijft wel liggen totdat het stopt met sneeuw. Maar het blijft maar komen. heb er uiteindelijk 1.5 uur gezeten in de hoop dat het beter werd, maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha wel logischIs het inmiddels gestopt met sneeuwen?
Ja he, is echt een mooi ding. Dan nog een beetje gaan beunen met goodies en ik kan er weer een paar jaartjes tegenaan. Vorige eigenaar had dat hele ding continue ingevet gehouden dus hij glimt nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:17 schreef Dekatria het volgende:
Zelfs de goden willen niet dat Yreal een nieuwe fiets krijgt. We moeten waarschijnlijk tot onze dood nog foto's van mogelijke motoren zien
Die KLE ziet er wèl strak uit trouwens
3200 moet het gaan kosten. 2007, met 18k gelopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
Het is wel een mooi ding ja!
Wat betaal je daar dan voor als ik vragen mag?
Nette prijs hoor. Dan mag je nog in je handjes knijpen met je garantie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
3200 moet het gaan kosten. 2007, met 18k gelopen.
Niet als je de sleutels niet meekrijgt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Als het niet genoeg is om op zo'n foto te kunnen zien kun je nog hendig motorrijden
die kawa is zo oldskool dat je hem gewoon kan starten door 2 draadjes kort te sluiten net als in de filmquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet als je de sleutels niet meekrijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |