Dat hoop ik ook, maar waarschijnlijk wel, de pekel moet wel opquote:
Heerlijk. Als ik er eentje zie staan, zal ik zeker stoppen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]De enige keer dat ik langs de weg stond met een weigerende fiets (ook een dooie accu) stond er ook binnen 5 minuten een andere rijder bij me om te helpen douwen
Een motorrijder help ik inderdaad ookquote:
Hey! Ik deed niets, jij verneukt de boedelquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef BlackLining het volgende:
Wil je niet zo kutten met die quotes einschtein
En dan straks half juli weer over moeten op strooien met badzout zekerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar waarschijnlijk wel, de pekel moet wel op
Zul je ook niet snel tegenkomen, of je moet toevallig langs hun oprit komen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:34 schreef Gummiebeer het volgende:
Voor Harley rijders stop ik niet als ze pech hebben. Hadden ze maar een kwaliteit brommert aan moeten schaffen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zul je ook niet snel tegenkomen, of je moet toevallig langs hun oprit komen.
heb je dat wel eens gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Couchsurfing.org
Is alleen wel voornamelijk in grote steden..
Tank dekt beter de ladingquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
Yamaha XJ 600S Diversion is toch wel een degelijke motor?
Die XJ's zijn onverwoestbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef Juicyhil het volgende:
Yamaha XJ 600S Diversion is toch wel een degelijke motor?
Waarom heeft hij er al 3 verreden als ze onverwoestbaar zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die XJ's zijn onverwoestbaar
M'n pa heeft er nu op 3 stuks gezamelijk al meer dan 500.000km op weggereden, en ik geloof zelfs al 600.000
Maar zou dan voor de 900 Div gaan, heeft een cardan.
Na 200.000 vond die het wel eens tijd voor een andere.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waarom heeft hij er al 3 verreden als ze onverwoestbaar zijn
Is dat een groot verschil ja een cardan? Ik kan namelijk binnen mijn budget op Marktplaats geen 900's vinden die nieuwer zijn dan 2000. Ja of ze hebben een astronomisch aantal kilometers op de teller.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
Die XJ's zijn onverwoestbaar
M'n pa heeft er nu op 3 stuks gezamelijk al meer dan 500.000km op weggereden, en ik geloof zelfs al 600.000
Maar zou dan voor de 900 Div gaan, heeft een cardan.
Scheelt in onderhoud.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is dat een groot verschil ja een cardan? Ik kan namelijk binnen mijn budget op Marktplaats geen 900's vinden die nieuwer zijn dan 2000. Ja of ze hebben een astronomisch aantal kilometers op de teller.
Gaat zo'n 600 dan ook korter mee?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Scheelt in onderhoud.
Moet je alleen eens in de zoveel tijd de cardanolie eens verversen
Ketting moet je om de 300-400 standaard smeren
Ik smeer mijn ketting trouwens ook maar 1x per 1-2K ofzo
Verhuizen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
En nog een ander puntje. Ik woon in de Bijlmer en er zit niks anders op dan hem op straat te stallen. Hoe doen jullie dat? Is het veilig er een hoes overheen te doen en vast te zetten aan een boom?
Ik zit nog eventueel te denken om de gemeente eventueel te vragen dat ik ergens een anker kan plaatsen.
Zal in levensduur niet veel verschil zitten tussen 600 of 900. 600 gaat misschien iets langer mee vanwege het lagere vermogen wat ie verwerkt, van de andere kant zul je de 600 vaker op topvermogen hebben lopen en dat wordt er ook niet beter op. Divjes van 28k zijn nog aan het inrijden, je kunt er makkelijk een pakken van 70k. Zeker als ze wat ouder zijn kun je beter een wat hogere kilometerstand hebben, anders hebben ze te lang stil gestaan en dan krijg je uitgedroogde keerringen, oliesludge, roest en meer van dat soort ongein.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gaat zo'n 600 dan ook korter mee?Deze heeft 28K op de teller, dus valt nog wel mee wat dat betreft.
Heb je nou die KLE al gekocht?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:20 schreef Yreal het volgende:
Jongens, op een motor van 2007 met 17k kilometers is 6 maanden garantie toch niet zo'n hele rare?
Ik ga zo proefrijden. Maar ik vind dat ik er wel 6 maanden garantie op mag krijgen ipv de 3 die wordt gebodenquote:
Koop nou maar gewoon.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga zo proefrijden. Maar ik vind dat ik er wel 6 maanden garantie op mag krijgen ipv de 3 die wordt geboden
Ja, maar wel met twee vrienden. Toch anders dan alleen, hebben we ergens in een studentenhuis geslapen. Was in Strasbourg, best leuk want zo zie je veel meer van de stad dan wanneer je de kansloze toerist uit gaat hangen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
99% kans
Heb jij wel eens aan dat couchsurfing gedaan?
Wat een gelul, dat ligt er maar net aan hoe hij wordt verkocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga zo proefrijden. Maar ik vind dat ik er wel 6 maanden garantie op mag krijgen ipv de 3 die wordt geboden
Nou dan! Dan heb je toch gereden? Wordt 't hem of nie? Niet zo'n mietje zijn en gewoon gaan rijden!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
NET !
Maar het sneeuwt gvd de hele tijd.
Ik vriendelijke bewoording, kreeg ik hem ook niet mee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Nou dan! Dan heb je toch gereden? Wordt 't hem of nie? Niet zo'n mietje zijn en gewoon gaan rijden!
Sneeuwt steeds kort, maar blijft wel liggen totdat het stopt met sneeuw. Maar het blijft maar komen. heb er uiteindelijk 1.5 uur gezeten in de hoop dat het beter werd, maar het mocht niet baten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:14 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha wel logischIs het inmiddels gestopt met sneeuwen?
Ja he, is echt een mooi ding. Dan nog een beetje gaan beunen met goodies en ik kan er weer een paar jaartjes tegenaan. Vorige eigenaar had dat hele ding continue ingevet gehouden dus hij glimt nogquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:17 schreef Dekatria het volgende:
Zelfs de goden willen niet dat Yreal een nieuwe fiets krijgt. We moeten waarschijnlijk tot onze dood nog foto's van mogelijke motoren zien
Die KLE ziet er wèl strak uit trouwens
3200 moet het gaan kosten. 2007, met 18k gelopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:19 schreef BlackLining het volgende:
Het is wel een mooi ding ja!
Wat betaal je daar dan voor als ik vragen mag?
Nette prijs hoor. Dan mag je nog in je handjes knijpen met je garantie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
3200 moet het gaan kosten. 2007, met 18k gelopen.
Niet als je de sleutels niet meekrijgt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Als het niet genoeg is om op zo'n foto te kunnen zien kun je nog hendig motorrijden
die kawa is zo oldskool dat je hem gewoon kan starten door 2 draadjes kort te sluiten net als in de filmquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:28 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Niet als je de sleutels niet meekrijgt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |