quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heeft lens zijn lenzen niet in haha
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat LR z'n opmerking net voor het slotje kwam, daardoor krijgt hij niet de waardering die hij verdient.
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Jammer dat LR z'n opmerking net voor het slotje kwam, daardoor krijgt hij niet de waardering die hij verdient.
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Wat ben je toch sociaal bewogenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Thx!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Precies. Zulke pareltjes zijn toch waarvoor de bezoekers naar deze topics komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Thx!![]()
Die tillen dit soort topics toch altijd naar een hoger niveau...
Ik las Patty Brardquote:
twitter:Woordhumor twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 20:48:06Rafael haalt verrassend uit met rechts, Sylvie weet er alles van! #nedroe reageer retweet
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 20:48:06Rafael haalt verrassend uit met rechts, Sylvie weet er alles van! #nedroe reageer retweet
Alsof iemand dat begrijptquote:
Gelukkig voor jou doe ik ook verzoeknummertjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef sjeppert het volgende:
alleen de KOEKOEKS zijn het lezen waard
Sowwwwwwwww, Goaaallllll, Atletiiiiihhhhhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou doe ik ook verzoeknummertjes
KOEKOEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |