quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij heeft lens zijn lenzen niet in haha
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat LR z'n opmerking net voor het slotje kwam, daardoor krijgt hij niet de waardering die hij verdient.
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Jammer dat LR z'n opmerking net voor het slotje kwam, daardoor krijgt hij niet de waardering die hij verdient.
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Wat ben je toch sociaal bewogenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Thx!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Ik herhaal hem nog even:
[..]
Precies. Zulke pareltjes zijn toch waarvoor de bezoekers naar deze topics komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Thx!![]()
Die tillen dit soort topics toch altijd naar een hoger niveau...
Ik las Patty Brardquote:
twitter:Woordhumor twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 20:48:06Rafael haalt verrassend uit met rechts, Sylvie weet er alles van! #nedroe reageer retweet
ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef ZaZoe het volgende:
twitter:Woordhumor twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 20:48:06Rafael haalt verrassend uit met rechts, Sylvie weet er alles van! #nedroe reageer retweet
Alsof iemand dat begrijptquote:
Gelukkig voor jou doe ik ook verzoeknummertjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef sjeppert het volgende:
alleen de KOEKOEKS zijn het lezen waard
Sowwwwwwwww, Goaaallllll, Atletiiiiihhhhhquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou doe ik ook verzoeknummertjes
KOEKOEK
van Persie.quote:
Vilhena mag ook (al dan niet voor Strootman)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Tweede helft De Guzman eruit en Clasie erin inderdaad.
Vind Guzzie niet slecht spelen hoor, stoor me meer aan Strootman qua onzuivere passing / langzaamheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Saekerhett het volgende:
Tweede helft De Guzman eruit en Clasie erin inderdaad.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een vaart achter die bal van Van der Vaart. Blind is niet blind voor dit soort artistieke hoogtepunten. Het lijk wel of Johannes Vermeer speelt in plaats van Kenneth Vermeer.
Haha
HAHAHAHAHAHHAHAHAHquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een vaart achter die bal van Van der Vaart. Blind is niet blind voor dit soort artistieke hoogtepunten. Het lijk wel of Johannes Vermeer speelt in plaats van Kenneth Vermeer.
Haha
Klopt, hij deed even Van Persie naquote:
De eerste helft van die post is hilarisch. Dat tweede gedeelte, daar kan ik nog niet om grinniken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha
Haha
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
van Persie.
Nee dat is flauw, dat gelooft niemand.
Een carriere als stand up comedian zou jou niet misstaan. Ik heb buikpijn van het lachen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Haha
Volgens mij lieg je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:08 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Een carriere als stand up comedian zou jou niet misstaan. Ik heb buikpijn van het lachen.
Nee, die kon gewoon zien hoor.quote:
Haha
Douw die grappen ff niet door mn strot manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Knap hoe Martins in die bal liep. Goed positiespel.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Knap hoe Martins in die bal liep. Goed positiespel.
De vraag is niet wie er de slechtste speler op het veld is.quote:
Omdat hij niet kan voetballen.quote:
achterin tikken is idd kapotspelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef alors het volgende:
De eerste helft is ook alleen maar om ze kapot te spelen, het vuurwerk komt in de tweede helft.
Blijf dat jezelf wijsmaken, beter ga je wat anders doen anders krijgj e straks spijtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef alors het volgende:
De eerste helft is ook alleen maar om ze kapot te spelen, het vuurwerk komt in de tweede helft.
Krul en Stekelenburg spelen toch niet bij PSV/Feyenoord?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anders is het Feyenoord/PSV gehalte te hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |