Behalve op wedstrijdgemist.nlquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 helften zijn nooit hetzelfde, 2 wedstrijden ook niet.
Waarom zou je mee lezen man, gek kindquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee. Momenteel bezig met Biologie, over Carnivoren, herbivoren, omnivoren, fotosynthese tc
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je mee lezen man, gek kind
14 jaar enzo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom zou je mee lezen man, gek kind
Noem jij hem nou een aap? Vuile racist!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo`n longsleeve eronder staat wel mooi bij dit shirt. Sowieso dat beestenpostuur van BMI
Dan kom je over 3 hoofdstukken bij voortplanting. Piemeltjes en kutjes hhihiihihahaihhahoohquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik lees alleen mee. Momenteel bezig met Biologie, over Carnivoren, herbivoren, omnivoren, fotosynthese tc
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Vermeer grijpt weer goed in.
Wat een magistrale keeper.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
heb ik vorig jaar al gehad, leuk hé.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dan kom je over 3 hoofdstukken bij voortplanting. Piemeltjes en kutjes hhihiihihahaihhahooh
Aah heerlijk, begroet op zijn FOK!squote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eindelijk, daar zaten we nou echt op te wachten met z'n alle.
Wat is er racistisch aan iemand een aap noemen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Noem jij hem nou een aap? Vuile racist!
De zwarte vd Sar, ik zeg het je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef GGMM het volgende:
Nee, dat doet Japan binnenkort. Groetjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Nederland gaat het eerste land worden wat zich gaat plaatsen. Als het meezit dan kunnen ze de volgende wedstrijd zich al plaatsen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar al gehad, leuk hé.
En we gaan er in eerste ronde uit op het WK ..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Nederland gaat het eerste land worden wat zich gaat plaatsen. Als het meezit dan kunnen ze de volgende wedstrijd zich al plaatsen.
Nog lelijker hoofd, oh god.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef HighVolume het volgende:
Zo te zien kreeg strootman die bal Keihard in zijn gezicht
Brazilie is al geplaatst...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Hij is er van opgeknapt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef HighVolume het volgende:
Zo te zien kreeg strootman die bal Keihard in zijn gezicht
Goede troll.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brazilie is al geplaatst...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]8 punten voorsprong op beiden als het zo blijft... met nog 12 punten te vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Die van Satecl is knapperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Strootman heeft een mooiere vriendin dan iedereen in dit topic.
Kijk zelf of pleur op.quote:
In balbezit gewoon de 11e man, bij balbezit tegenstander als keeper dus 10 man, Gemiddeld speelt NL dus met 10.5 speler. Keeper van de tegenstander kan niet voetballen dus die hebben 10. Betekend dat NL altijd met een halve speler meer speelt.quote:
Dit iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef CarlosJacques het volgende:
Prima verdedigd van Blind maar waarom die blinde peer naar voren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Roemenie moet nu komen, lekker wachten en die 2-0 counterenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef satecl het volgende:
Blind naar Feyenoord....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:57 schreef satecl het volgende:
Blind naar Feyenoord....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
Counteren tegen gvd Roemenie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Roemenie moet nu komen, lekker wachten en die 2-0 counteren
Komaan Frankrijkquote:
Nederland speelt ook bijna alleen maar tegen kleine landen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
Huntelaar had er al 3 gemaakt.
Hij scoort dan misschien alleen tegen kleine landen maar Van Persie scoort tegen geen enkel land.
Andere stream, maar thx voor de noticequote:
nu nog een vlaggetje en klappertjesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef kwaliteitje het volgende:
Die Huntelaar met z'n oranje sjaaltje
Knoop in je zakdoekmateriaal
Les cordon blues Gr. Riaquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef kwaliteitje het volgende:
Die Huntelaar met z'n oranje sjaaltje
Knoop in je zakdoekmateriaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |