Nee, dat doet Japan binnenkort. Groetjes.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Nederland gaat het eerste land worden wat zich gaat plaatsen. Als het meezit dan kunnen ze de volgende wedstrijd zich al plaatsen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik vorig jaar al gehad, leuk hé.
En we gaan er in eerste ronde uit op het WK ..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Nederland gaat het eerste land worden wat zich gaat plaatsen. Als het meezit dan kunnen ze de volgende wedstrijd zich al plaatsen.
Nog lelijker hoofd, oh god.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef HighVolume het volgende:
Zo te zien kreeg strootman die bal Keihard in zijn gezicht
Brazilie is al geplaatst...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef Pedroso het volgende:
Hij is er van opgeknapt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef HighVolume het volgende:
Zo te zien kreeg strootman die bal Keihard in zijn gezicht
Goede troll.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Brazilie is al geplaatst...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]8 punten voorsprong op beiden als het zo blijft... met nog 12 punten te vergevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Die van Satecl is knapperquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef tochweerhenk het volgende:
Strootman heeft een mooiere vriendin dan iedereen in dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |