Dat ging over Dries en Gunther.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
Dit programma ging ook over fietsen.
[ afbeelding ]
Driesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
Dit programma ging ook over fietsen.
[ afbeelding ]
Je bent mod toch, doe er wat mee!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Paar broodjes pindakaas mee zeker.
en TTen je had de lapo niet man.
Dat zal hem leren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nu kunnen we hem lekker afzeiken over die TT
Sylvana gaat overal tenminste inhoudelijk op in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee nu kunnen we hem lekker afzeiken over die TT
Huberto Tandori.quote:
Wat zou je willen dat Humberto met je doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Wat moet je dan met een vrouw doen? Wat denk je Hum?
slaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Wat moet je dan met een vrouw doen? Wat denk je Hum?
Nee, maarja, TS.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Wat is er mis met Humberto ? Niks mis mee hoor.
Met mij niks, met zijn vrouw.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Wat zou je willen dat Humberto met je doen?
voor iemand die nooit boeken leest, mag dit item best weggelaten wordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind dat boekenonderwerp altijd best wel leuk, weet ik ook weer of d'r nog boeken zijn die ik misschien zou kunnen lezen.
Ik moest lachenquote:
Michael Jackson ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Die Joe Jackson is tegenwoordig heel eng.
Je hebt smaak.quote:
Soort Gollumquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:51 schreef marcodej het volgende:
Die Joe Jackson is tegenwoordig heel eng.
quote:
Ben je ooit wel eens positief?quote:
Liever gooien zie die applefap Klöpping d'ruit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:51 schreef Wire het volgende:
[..]
voor iemand die nooit boeken leest, mag dit item best weggelaten worden
Is dat nou echt nodig?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een omgekeerde wereld, hij kwam ter wereld als neger, en stierf als een bleke kankerpatiënt.
Hahah zeker niet als je de tekst niet kent, a la Humberto net.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef Stofje het volgende:
Waar ik me de laatste tijd echt steeds meer aan erger, aan stoor en zelfmoordneigingen van krijg: Mensen die tijdens DWDD gaan meezingen met een filmpje. Hou alsjeblieft godverdomme je smoel dicht, het voegt niks toe!!!1111
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Is wel wat verandert door de jaren heen..Maar zijn muziek blijft.
[ afbeelding ]
met zijn google glassesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Liever gooien zie die applefap Klöpping d'ruit.
Ik heb vorige maand een oom aan excuses verloren, wat flik je me nouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klinkt wat ruw, maar ik weet niet hoe ik het anders had kunnen omschrijven, mijn excuses.
Wat is ''excuses''?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vorige maand een oom aan excuses verloren, wat flik je me nou
Broer van Ingeborg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
Krullenboy moet nu al zijn bek houden.
Zolang ik er zelf maar lol om heb!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeert weer eens grappig te doen.
Niet iedereen heeft jouw aangeboren talent voor humor, anderen moeten daar voor zwoegen om tussen de 9 mislukte grappen 1 leuke er tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij probeert weer eens grappig te doen.
Nee dat is René van Kooten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die met het shirt met kroontje? Ken hem niet verder. Acteur?
Ik neem je ook niks kwalijkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft jouw aangeboren talent voor humor, anderen moeten daar voor zwoegen om tussen de 9 mislukte grappen 1 leuke er tussen te krijgen.
Judas was een neger.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom wordt Humberto nooit als Jezus gecast? Allemaal racisten bij de EO
Jezus scheerde zich nooit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou omdat die Jezus moet kunnen zingenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen amsterdammerquote:
quote:
Ik heb een meisjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef Norrage het volgende:
Maar hij moet wel Nederlands zingen...dat album was goed..
Dan hoor je nog beter dat ie geen noot zuiver kan zingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
iets harder zingen zou misschien helpen
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Norrage het volgende:
Mensen die dit haten hebben geen verstand van muziek
Ze krijgen allemaal een tientjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Die mensen moeten gedwongen klappen voor die idioot
Mozes, die over water liep op de Hofvijver.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Wie zitten er a.s. vrijdag allemaal in de studio bij DWDD ?
Ja en altijd als er iets is in Den Haag, lig ik ziek in bedquote:
Hoe durft ze! Sterkte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Warchild-trut voor de deur. Mis ik het einde van Lucky.
Dat is pas over tien minuten hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Warchild-trut voor de deur. Mis ik het einde van Lucky.
Beetje sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
The Passion![]()
EO![]()
Religie![]()
Mensen die hier naar kijken
eo jongerendagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef BlueMage het volgende:
Schijnt vorig jaar wel goed geweest te zijn, maar ik krijg jeuk van die blije EO'ers.
Welke EO'ers? Die zijn er helemaal niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef BlueMage het volgende:
Schijnt vorig jaar wel goed geweest te zijn, maar ik krijg jeuk van die blije EO'ers.
Idd:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:04 schreef wdn het volgende:
Als je geen amsterdammer bent moet je er niet over zingen
quote:Deelder zei het volgende
Stelletje nagenaste! Je zal ze kos motte geve die met de klei nog achter d’r ore uit Kutjepoep of Reetketelpikkumerschans naar die grafstad komme toegekrope en mijn na een hallef jaar een provensaal durve te moeme, omdattik in Rotterdam ben gebore! Stelletje boere!
Voor echte EO'ers is dit veel te heidensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Welke EO'ers? Die zijn er helemaal niet.
Aan het kruis ermee! Ow wacht.quote:
Neem een camera mee, Rick.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Rickazio het volgende:
als ze hier komen gaan we ze allemaal letterlijk kruizigen
Bert Kruizinga doet niet meequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:10 schreef Rickazio het volgende:
als ze hier komen gaan we ze allemaal letterlijk kruisigen
Inderdaad. Het boeit me echt geen reet maar het is wel mooi gemaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:09 schreef StephanL het volgende:
Verhaal boeit mij niet, maar productie is wel mooi.
ik nam jou altijd zo serieusquote:
Heerlijk man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dat vind ik zo een flapdrol.
quote:
quote:
Moet jij niet naar Hansie kijken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daniël heeft niet naar de bijbel maar naar Jesus Christ Superstar gekeken
De bijbel lezen bedoel je. Als je naar een bijbel kijkt gebeurd er niet zoveel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daniël heeft niet naar de bijbel maar naar Jesus Christ Superstar gekeken
Why tell mequote:
“Nothing is easier than to denounce the evildoer; nothing is more difficult than to understand him.”quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Slechterikje spelen is veel leuker dan de goede.
moet jij niet naar Hansie kijken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Moet jij niet naar Hansie kijken?
goeiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
moet jij niet naar Hansie kijken?
2000 jaar geleden.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:14 schreef BlueMage het volgende:
Jezus stierf aan onderkoeling in deze versie.
Nou wie weet een aangepaste versie!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die gaat ze jammer genoeg niet zingen
Je snapt het niet. Laat maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Deckard het volgende:
Een homo-erotisch nummer. Toch wel vernieuwend.
Zodat je niet hoort, dat Daniel niet zo heel goed zingtquote:
Was niet sarcastisch bedoeld ouwe reusquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
net alsof jouw opmerking ergens op slaat
De Passie klinkt als een programma na 22:00 uur.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Maloney het volgende:
Waarom moet dat ding 'The Passion' heten als het helemaal in het Nederlands is?
Ja dat vind ik ook wel jammer, maar volgens mij is het idee Engels en misschien moeten ze het dan met originele titel overnemen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:16 schreef Maloney het volgende:
Waarom moet dat ding 'The Passion' heten als het helemaal in het Nederlands is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |