Pauper gedrag.....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt
Weet je wat pas irritant is?quote:
Daarom hebben auto's 2 buitenspiegelsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is?
Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...
(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
Dus dat, het is immers een tankstation...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
zo is er een stervens druk tankstation in Frankrijk waar de pomp pas weer vrijgegeven wordt als de persoon voor je betaald heeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
Om de een of andere reden heb ik dit altijd bij de shell op de a2 na Utrecht richting A'dam in de ochtend..heb dan ook nog een wat grotere bus die altijd goed op gewicht is dus terugsteken gaat dan ook niet zo snel,ik snap je goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dus dat, het is immers een tankstation...
Geen Kentucky Fried Chicken.....ffs......![]()
(Sorry, maar ik ben helemaal geirriteerd door dit, het overkomt mij altijd vandaar...)
Lekker dan...zal wel genoeg op de claxon geduwd worden daar,lijkt me?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:29 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
zo is er een stervens druk tankstation in Frankrijk waar de pomp pas weer vrijgegeven wordt als de persoon voor je betaald heeft.
lullige is dat er ook altijd wel een rij van 10min voor de kassa staat......
Voor jou is het helemaal irri met een grotere bus. Ik ben altijd sociaal om ruimte te maken voor lange personenauto's/vrachtwagens/bestelbussen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heb ik dit altijd bij de shell op de a2 na Utrecht richting A'dam in de ochtend..heb dan ook nog een wat grotere bus die altijd goed op gewicht is dus terugsteken gaat dan ook niet zo snel,ik snap je goed.
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef Charged het volgende:
[..]
Yup,mee eens...helemaal als het stervensdruk is en je staat erachter te wachten om te tanken.
klopt,die figuren heb je ook nog,maar die kom ik gelukkig zelden tegen..meestal op het eind van de dag bij ons in het dorp met aftanken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..
Ik snap die mensen niet. Hebben die dan nog nooit achteruit gereden of durven ze niet te steken ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
e tegenligger waar ik toen wat gedoe mee had. Die wou o
Sprinters?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Huidig bedrijf is vooral Sprinter's ja.. Hebben 1 Transit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef Charged het volgende:
[..]
Sprinters?
Ik rij er ook eentje..heerlijk overzicht bij die krengen...
Dit was een Renault nogwat. Geen busje. Bestuurders van rolstoelbussen zijn over het algemeen ook niet zo asociaal dat ze gewoon door blijven rijden ondanks dat ze zien dat jij eraan komt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Met de rolstoelbussen van mijn werk rijd ik ook liever niet achteruit. Zeker lange smalle stukken met een scherpe bocht probeer ik zoveel mogelijk te vermijden.
Jullie hebben het voordeel dat je wat meer overzicht hebt met de zijruiten achter en zulks,ikzelf heb een gesloten cabine..nieuwe model is een stuk lekkerder om te rijden maar nog steeds erg veel last van zijwind..als je met de crafter overweg kan is de sprinter no problem. (dezelfde afmetingen,detailwerk is wat anders).quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Huidig bedrijf is vooral Sprinter's ja.. Hebben 1 Transit.
Bij het oude bedrijf was het alleen maar Transit's (en oude Sprinters.)
Dat oud model Sprinter vind ik niks rijden, en kan ook niks hebben: 1 zacht tikje tegen een lantaarnpaal en een deel v/d/ bumper hangt al los.
Die nieuwere Sprinters heb ik nog niet zoveel mee gereden.
Inparkeren is echter wel een makkie, zolang je maar wat ruimte hebt. (om de draai te maken.) eb dat 1x met een verlengde Crafter gedaan, maar dat is wel minder door de lange neus.
Maar dan zetten ze 'm op de parkeervakken voor vrachtwagens, want dat is lekker breed...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is?
Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...
(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
Met 1 van de bedrijven waar ik werk deden we dat ook wel eens; maar dan zijn we altijd met 2 personenbusjes, 1 gewone auto en vaak ook nog een aanhanger.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:55 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Maar dan zetten ze 'm op de parkeervakken voor vrachtwagens, want dat is lekker breed...
Vaak genoeg gezien. Vorige zomer, A13, een halfvolle parkeerplaats voor personenauto's, en dan zes luxewagens naast elkaar zes vrachtwagenparkeervakken bezet houden. En als er nu een caravan achter zat, okee... Maar daar was niet eens sprake van. Allemaal solovoertuigen, en allemaal eigendom van zogenaamde 'fatsoensmensen'. Stelletje aso's.
Wtf, dat moet toch schade opgeleverd hebben?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:47 schreef yurian het volgende:
[ http://img535.imageshack.us/img535/7489/imag0107ax.jpg (copy/paste deze link) ]
Vervelende discussies is hen ook niet vreemd blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:47 schreef yurian het volgende:
Hier een soortgelijk topic...
[ http://img535.imageshack.us/img535/7489/imag0107ax.jpg (copy/paste deze link) ]
[ afbeelding ]
Hahaha, is dit serieus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik snap die mensen niet. Hebben die dan nog nooit achteruit gereden of durven ze niet te steken ofzo?
Ja. Niet alle tankstations waar ik kom hebben de slang in zo'n haspel. Bij sommige is de slang maar een paar meter lang. Als je dan net wat te ver van de pomp af staat dan krijg je hem er al niet in als je er met de tankdop aan de "verkeerde" kant naar toe staat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:14 schreef k_man het volgende:
[..]
Hahaha, is dit serieus?
Als jij bij een pomp komt waarvoor jouw tankdop aan de 'verkeerde' kant van de auto zit, dan keer je om, zodat de tankdop alsnog aan de 'goede' kant zit?
Als het goed is moet je bij ieder tankstation met de slang aan de andere kant kunnen komen. Vroeger ging dat idd een stuk makkelijker, tegenwoordig moet je aan de slang gaan hangen als je een paar metertjes wilt uittrekken. En je auto wat dichterbij zetten helpt ook natuurlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Niet alle tankstations waar ik kom hebben de slang in zo'n haspel. Bij sommige is de slang maar een paar meter lang. Als je dan net wat te ver van de pomp af staat dan krijg je hem er al niet in als je er met de tankdop aan de "verkeerde" kant naar toe staat.
Ik kijk ook heel zelden in mijn binnen spiegel hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:17 schreef Piles het volgende:
Vanmiddag een auto voor me met op de achterruit een voetbalshirtje geplakt. Precies in het midden. Daarnaast nog 2 vaantjes. Weet je tenminste zeker dat diegene nooit in zn binnenspiegel kijkt
Ik heb niet eens een binnenspiegel. Wel een doblo, twee dodehoek-, trottoir- en frontzichtspiegels...quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:04 schreef kiwiko het volgende:
[..]
Ik kijk ook heel zelden in mijn binnen spiegel hoordoorgaans valt er ook weinig te zien behalve mijn aanhanger.
Mt de seat zijn de slangen lang genoeg, voor de busjes vaak te kort.quote:Op woensdag 27 maart 2013 06:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Als het goed is moet je bij ieder tankstation met de slang aan de andere kant kunnen komen. Vroeger ging dat idd een stuk makkelijker, tegenwoordig moet je aan de slang gaan hangen als je een paar metertjes wilt uittrekken. En je auto wat dichterbij zetten helpt ook natuurlijk.
Dat lijkt maar zo. Harder trekken, dan rolt er ineens zo een paar meter bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja. Niet alle tankstations waar ik kom hebben de slang in zo'n haspel. Bij sommige is de slang maar een paar meter lang. Als je dan net wat te ver van de pomp af staat dan krijg je hem er al niet in als je er met de tankdop aan de "verkeerde" kant naar toe staat.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet altijd lukt, veelal omdat die slang toch echt te kort is, en dan heb je de kans dat je daar omstandig staat te hannesen met een tankpistool in een niet ideale positie en dus kans op beschadiging van je auto.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Er zijn idd mensen die echt bij een pomp gaan wachten totdat ze aan de beurt zijn waar de slang aan de "goeie" kant zit terwijl de andere pomp leeg is
Ik red het bij mij ook overal makkelijk om de slang over de kofferbak te trekken.
helaas: sommige zijn echt zo kort en dan redt je het echt nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Harder trekken, dan rolt er ineens zo een paar meter bij.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:32 schreef jitzzzze het volgende:
Maar wat is nou de irritatie? Dat je de rij voorbij kan rijden en direct kan tanken?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wat ik helemaal debiel vind, zijn die mensen die echt gaan wachten tot een pomp vrij is, terwijl er nog 4 andere pompen vrij zijn, maar door dat wachten dus lekker de rest blokkeren(mij dus, die bij een LPG pomp wilt tanken..) met als excuus dat de tankdop anders aan de verkeerde kant zit..
Misschien de volgende keer even de datum op de film checken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:06 schreef kikoooooo het volgende:
Grote irritatie: Foute bebording. Die marokkaan in die AMG afgelopen zondag bij wegmisbruikers. Wordt gepakt voor 150@100, terwijl t daar op de a4 24/7 130 is.
Ah, dankzij mensen als Jou sta ik dus regelmatig voor Jan lil te wachten....quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:22 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring vertellen dat het niet altijd lukt, veelal omdat die slang toch echt te kort is, en dan heb je de kans dat je daar omstandig staat te hannesen met een tankpistool in een niet ideale positie en dus kans op beschadiging van je auto.
Ik wacht dus ook netjes bij een pomp aan de 'juiste' kant.
Dankzij mensen als mij is er ook nog geduld op de hectische wegen te bespeuren.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah, dankzij mensen als Jou sta ik dus regelmatig voor Jan lil te wachten....
Is wel leuk tijdens de schaarse momenten dat ok benzine tank; krijg ik allemaal boze blikken omdat ik wel zo slim ben om even te keren of achteruit te rijden zodat ik kan tanken.
Is gewoon recent hoor. Het is daar al sinds september (toen de 130 ingevoerd werd) 130.quote:Op woensdag 27 maart 2013 08:59 schreef Daeron het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer even de datum op de film checken.
Nu wel de goede reactie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:29 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Is gewoon recent hoor. Het is daar al sinds september (toen de 130 ingevoerd werd) 130.
Ja, dat zou zou moeten zijn ja. Dat stuk is echter 130, 24uur per dag. De bebording is daar fout.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nu wel de goede reactie.
http://www.wegenwiki.nl/A4_(Nederland)
Er is niet overal een snelheid van 130 op de A4, dus het ligt maar net aan het stuk waar die reed. Aangezien ik me niet zo goed uit kan daar, zou het zomaar kunnen zijn dat hij op het 100 stuk reed.
Edit:
Als ik mij niet vergis rijdt hij die snelheid tussen knooppunt Benelux en knooppunt Burgerveen. Daar mag hij dus inderdaad maar 100 dan.
Ik weet niet in hoeverre het tankstation hier roet in het eten gooit. Na een tankstation oprit hoeven namelijk geen herhalingsborden te staan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, dat zou zou moeten zijn ja. Dat stuk is echter 130, 24uur per dag. De bebording is daar fout.
Je komt het 80 stuk uit, daarna staat er gelijk een bord vmax 100 tussen 6-19.
200 meter na het bord komt er een oprit de A4 op. Daar staat geen snelheidsbord achter. -> 130kmu dus
Pas bij de afslag/oprit roelofarendsveen staat er weer een 100 6-19h bord.
Gaat dus idd om t stuk vanaf Leiderdorp en Burgerveen. Knp Benelux is bij Rotterdam
Oprit tankstation en oprit naar snelweg worden daar gecombineerd. Vmax 100 6-19 wordt daar niet herhaald -> 130quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het tankstation hier roet in het eten gooit. Na een tankstation oprit hoeven namelijk geen herhalingsborden te staan.
Buiten dat komt er wel een weg bij op de oprit vanaf het tankstation naar de snelweg, daar zouden dan wel borden moeten staan.
Wat is het bord dat de mensen hebben die daar de snelweg oprijden (dus voordat ze bij de oprit van het tankstation komen)? Ik denk namelijk nog steeds dat het tankstation daar voor andere regels zorgt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Oprit tankstation en oprit naar snelweg worden daar gecombineerd. Vmax 100 6-19 wordt daar niet herhaald -> 130
Marokkaantje is genaaid voor 150@100, ipv 150@130. En behoorlijk verschil. En t valt mensen niet eens op.
Die hebben geen bord.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat is het bord dat de mensen hebben die daar de snelweg oprijden (dus voordat ze bij de oprit van het tankstation komen)? Ik denk namelijk nog steeds dat het tankstation daar voor andere regels zorgt.
Indien daar geen borden staan, dan heb je helemaal gelijk. Anders is het een goede vraag voor rijkswaterstaat lijkt me.
In een pretpark haal jij ook heel de wachtrij in met de motor?quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:22 schreef lipjes het volgende:
Auto's die gaan claxxoneren omdat je met de motor tussen de file doorrijd.
Ga dan zelf ook lekker motorrijden.....![]()
Goeie vergelijking jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef Travel. het volgende:
[..]
In een pretpark haal jij ook heel de wachtrij in met de motor?
Ach, hij reageert zich meteen af op automobilisten. Ik zie hem wel als een kip zonder kop er doorheen scheuren. Dan toeter ik ook.quote:
Omdat het gedoogd is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ach, hij reageert zich meteen af op automobilisten. Ik zie hem wel als een kip zonder kop er doorheen scheuren. Dan toeter ik ook.
En waarom zou je hier wel voor mogen en in een pretpark niet?
Net zo irritant zijn de mensen die voor alleen een pakje sigaretten de auto bij de pomp neerzetten. Daar hebben ze bij tankstations gewoon parkeerplaatsen voor, maar ja, die zijn misschien wel 5 meter verder lopen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Weet je wat pas irritant is?
Mensen die een break gaan nemen voor een lunch bij het tankstation, en die daarvoor de bestemde ruimte in beslag nemen bij het tankstation, je kunt soms niet eens normaal wegrijden...
(maar niet het daarvoor bedoelde parkeerhaven gebruiken die meestal 3 m achterop te vinden is)
Die van mij lekt momenteel ook een beetje olie, ongeveer een liter per 2-3 maanden ofzo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik irriteerde mij vanmorgen trouwens voornamelijk aan olie op het wegdek.
Zorg nou godverdomme eens dat je vehikel in orde is als je gaat rijden
Beter ga je dat fixen dan. Er zijn op de weg ook mensen met twee wielen, en als één daarvan grip verliest door die olie van jou kan het toch lelijk aflopen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:49 schreef Daeron het volgende:
[..]
Die van mij lekt momenteel ook een beetje olie, ongeveer een liter per 2-3 maanden ofzo.
Joa, carterplug sluit niet lekker af. Al een paar keer geprobeerd om te fixen. Binnenkort gaan we er weer eens onder liggen en kijken of we het eindelijk eens gefixed krijgen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beter ga je dat fixen dan. Er zijn op de weg ook mensen met twee wielen, en als één daarvan grip verliest door die olie van jou kan het toch lelijk aflopen.
Toegestaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:07 schreef Anne het volgende:
Dat is een nadeel (of voordeel) van alle verhalen hier: Je was er niet bij.
Daarom geraak ik ook zo kribbig van sommige reacties hier op verhalen, waardoor degene die zijn verhaal doet (en dus even zijn irritatie kwijt moet) weer in de verdediging moet schieten.
[..]
Omdat het gedoogd is.
Ja jammer dan dat je even onder je auto moet gaan liggen. Je wil toch geen dode op je geweten hebben?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:12 schreef Daeron het volgende:
[..]
Joa, carterplug sluit niet lekker af. Al een paar keer geprobeerd om te fixen. Binnenkort gaan we er weer eens onder liggen en kijken of we het eindelijk eens gefixed krijgen.
Vind het zelf ook niet fijn om steeds olie erbij te moeten mikken...
Dat is nog geen reden om overal maar olie te mogen verspreiden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Anne het volgende:
Of de motorrijder let gewoon op waar ie rijdt.. Olievlekken zou je gewoon moeten kunnen zien.
Ik heb misschien meer te doen dan elk weekend onder mijn auto liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja jammer dan dat je even onder je auto moet gaan liggen. Je wil toch geen dode op je geweten hebben?
En dat dus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Anne het volgende:
Of de motorrijder let gewoon op waar ie rijdt.. Olievlekken zou je gewoon moeten kunnen zien.
Dat doet deze user ook echt met opzet. Hij is er al mee bezig, zegt ie toch? Dan is het niet nodig om er zo'n ontzettende dramatische reactie als "Je wil toch geen dode op je geweten hebben?" neer te zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om overal maar olie te mogen verspreiden.
ik rij heel veel 's nachtsquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:22 schreef Anne het volgende:
Of de motorrijder let gewoon op waar ie rijdt.. Olievlekken zou je gewoon moeten kunnen zien.
Dan heb je verlichting. En ik blijf erbij dat die reactie onnodig was.quote:
Wat zit je dwars anne?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:30 schreef Anne het volgende:
Mijn irritatie van vanochtend trouwens:
Ik had een behoorlijk irritante motorrijder voor mij. Als ik achter hem reed, ging ie 'langzaam' rijden. Wilde ik hem inhalen, gaf ie gas bij. Jammer genoeg is mijn Cuppie dan weer niet snel genoeg om 'm toch voorbij te jassen, dus eigenlijk was ik een soort van verplicht om achter 'm te blijven rijden.
[..]
Dan heb je verlichting. En ik blijf erbij dat die reactie onnodig was.
Nou, nou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doet deze user ook echt met opzet. Hij is er al mee bezig, zegt ie toch? Dan is het niet nodig om er zo'n ontzettende dramatische reactie als "Je wil toch geen dode op je geweten hebben?" neer te zetten.
[liefdagboek] Wat een ontzettend rottopic is dit eigenlijk geworden zeg. Sneren hier, sneren daar, afzeiken, aanvallen. Bleh. [/liefdagboek]
Nou ehh..quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat doet deze user ook echt met opzet. Hij is er al mee bezig, zegt ie toch? Dan is het niet nodig om er zo'n ontzettende dramatische reactie als "Je wil toch geen dode op je geweten hebben?" neer te zetten.
[liefdagboek] Wat een ontzettend rottopic is dit eigenlijk geworden zeg. Sneren hier, sneren daar, afzeiken, aanvallen. Bleh. [/liefdagboek]
Oké, je hebt je zegje gedaan. Nu is het klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ehh..
Daarnaast heb ik het niet over die dooie gehad he, maar ik vind gewoon dat je geen olie achter hoort te laten.
Nou? Laat ons niet in spanning...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Descendent het volgende:
Vanochtend weer es gezien hoe files ontstaan.... mijn God wat kunnen of willen sommige mensen slecht anticiperen op elkaar.....![]()
Kwam ik nog bijna te laat op mn werk ook daardoor; en op t stukkie vrije weg dat ik vandaag had durfde ik niet zo goed voluit te gaan; want had recent nog een boete gehad daaro...
En dan beseffen dat een fiets aan bepaalde eisen moet voldoen om op de openbare weg te mogen: bel, aanwezigheid verlichting, reflectoren, enz. Wielrenner: hoepel op verdwijn met je infantiele gedrag racefiets van de openbare wegquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit 90% van de tijd in België op de weg, dus irritaties heb ik genoeg. Maar het allerergste blijven toch wielrenners.
Is het nou echt nodig om met 4 man langs elkaar te rijden en dan ook nog het andere verkeer proberen te regelen door handgebaren?
Dat is ook irritant. Prima als je voor me staat, of nog even snel voor me de weg opdraait. Maar zorg er dan wel voor dat je me niet hindert en gewoon flink optrekt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:45 schreef kiekjesdief het volgende:
Sta vooraan bij stoplicht, geen auto's achter me en de motorrijder die achter me komt over de fietsstrook gereden en half voor me gaat staan. Is oke, ik doe het niet op de motor maar hij doet maar.
Als het licht op groen gaat vergeet hij op te trekken dus ik draai netjes om hem heen en verderop moet hij me inhalen om met nauwelijks 50 km/uur op mijn bumper te kleven. Ik moet meer naar veiligverkeer kijken vertelde hij me bij een volgend stoplicht.
In zo'n geval zou ik toch even de politie even bellen. Nu rijdt ze zonder licht, morgen zit ze spookrijdend op de snelweg...quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef totalvamp het volgende:
Het was pikke donker komt er een oud vrouwtje de hoek om zetten in haar Panda. Geen licht, geen richting aangeven en alleen maar blind voor der uit staren. Elk jaar verplicht keuring maar..
Onzin, dat er een aantal excessen zijn op de weg betekend niet direct dat iedere wielrenner een brokkenpiloot is. Ik fiets al jaren en heb nog nooit iemand op me horen schelden of wat dan ook. Ik heb wel een bel, maar geen verlichting of reflectoren. Ik fiets namelijk niet in het donker...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef yurian het volgende:
[..]
En dan beseffen dat een fiets aan bepaalde eisen moet voldoen om op de openbare weg te mogen: bel, aanwezigheid verlichting, reflectoren, enz. Wielrenner: hoepel op verdwijn met je infantiele gedrag racefiets van de openbare weg
De aanwezigheid van reflectoren is verplicht, niet in het donker fietsen is daarop geen uitzondering: Zie "Afdeling 9. Fietsen", "§ 10. Lichten, lichtsignalen en retroreflecterende voorzieningen" en dan specifiek artikel 5.9.51 en Artikel 5.9.54 van de Regeling voertuigen van de Wegenverkeerswet... Linkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef larry91 het volgende:
[..]
Onzin, dat er een aantal excessen zijn op de weg betekend niet direct dat iedere wielrenner een brokkenpiloot is. Ik fiets al jaren en heb nog nooit iemand op me horen schelden of wat dan ook. Ik heb wel een bel, maar geen verlichting of reflectoren. Ik fiets namelijk niet in het donker...
Als je dat al snijden vindt..quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:41 schreef Het_Biertje het volgende:
Is het vandaag snijdag?
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Overdag heb ik dit ook weleens. Wat mij betreft mag die aftermarket vullis verboden worden. Het ziet er niet uit en het is gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:35 schreef Ridocar het volgende:
Wat mij steeds vaker opvalt, zie je in je ooghoek door de spiegel of gereflecteerd via een bord blauwe flitslichten. Blijkt het geen hulpdienst te zijn maar een setje 8000K aftermarketxenon.
Hebben meer avond- of nachtrijders hetzelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |