18-21 zoiets... net volwassenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe jong zijn die ventjes dan wel? Pubers? 16-jarigen
Dat had ik even gemist, ik dacht eerder aan 30-ers.quote:
Ah kom op, hoe vaak word je nou kk kaaskop genoemd. Ik ben volgens mij nog nooit gediscrimineerd wegens het zijn van Nederlander en ik zat op een school met 50% moslims.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Uhuh, want enige vorm kritiek op een allochtoon is per definitie keiharde racisme, dat die kk kaaskoppen dat nou nog niet doorhebben, walgelijk!.
Daar is dan ook helemaal niets aan verloren gegaan.quote:Twee van hen zouden de afgelopen week zijn omgekomen in de burgeroorlog in Syrië.
gok 18 jaar en ouder.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe jong zijn die ventjes dan wel? Pubers? 16-jarigen
Welkom op aarde.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit, ik vind het alleen wel een eng idee dat er hier dus mensen wonen die wel ff zouden gaan moorden als het overeenkomt met hun idee.
Ik ben ben benieuwd naar die zogenaamde extreme organisaties waar ze zich bij aansluiten of waarvan de organisatie hen rekruteerdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:49 schreef Re het volgende:
[..]
de rekrutering kan idd zo gezien worden ja
Rust wederkeren? Heel die regio is al minstens een paar honderd jaar een oorlogsgebied. Als je alle oorlogen en conflicten in de regio meeneemt en op een tijdlijn plakt dan zitten er misschien enkele jaren tussen waar niet gestreden werd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
gok 18 jaar en ouder.
ik kan me het een beetje voorstellen als je een Syrische achtergrond hebt, en famillie leden daar zijn ook daadwerkelijk bij betrokken zijn, gevlucht of misschien wel omgekomen.
dan, kan ik me nog bij voorstellen dat je er heen gaat om te vechten.
misschien dat als de rust is wedergekeerd ook een groot aantal Syriers die hier wonen, weer terug willen.
Dit geld alleen als je in een leger van een land gaat vechten, dus als ze voor Assad zouden gaan vechten zeg maarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:43 schreef Oud_student het volgende:
Artikel 15, lid 1 "Het Nederlanderschap gaat voor een meerderjarige verloren: e.indien hij zich vrijwillig in vreemde krijgsdienst begeeft van een staat die betrokken is bij gevechtshandelingen tegen het Koninkrijk dan wel tegen een bondgenootschap waarvan het Koninkrijk lid is."
Als je met Al qaida of soortgelijke organisaties meevecht, kwalificeer je je hiervoor,
dus bij terugkomst paspoort innemen en terugsturen.
Vaak hebben deze lieden een dubbel paspoort, dat is dus een voordeel.
nee militia oid kan ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dit geld alleen als je in een leger van een land gaat vechten, dus als ze voor Assad zouden gaan vechten zeg maar
Ik vraag me eigenlijk af of die wet in de laatste, pak hem beet, twintig jaar ook maar één keer is toegepast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Dit geld alleen als je in een leger van een land gaat vechten, dus als ze voor Assad zouden gaan vechten zeg maar
Gehersenspoeld?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:34 schreef Re het volgende:
[..]
ik heb wel een klein beetje medelijden met ze hoor, pubers die geen flauw benul hebben dat je ook doodgeschoten kan worden en die daarheen gaan omdat ze zijn gehersenspoeld, eenmaal aangekomen blijken ze niets anders dan kogelvangers en granaatvoer te zijn en ze kunnen niet terug omdat hun parpoorten zijn afgepakt... dat is dan toch een grote deceptie
maar ik zeg dan ook... een klein beetje medelijden, wie er nu nog gaat weet precies wat ze te wachten staat dus idd geen gemier
Dit slaat ook helemaal nergens opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gehersenspoeld?
Ik wist niet dat jij zo'n groot fan bent van Assad!
Lees je wel eens?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gehersenspoeld?
een andere hersenspoeling vriendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Gehersenspoeld?
Uiteraard wel, er wordt alleen maar gedaan of die jongens gaan om een Islamitische staat te stichten, terwijl er ws ook genoeg gaan om te strijden tegen de dictator Assad en dat noem ik geen hersenspoeling, opkomen voor je idealen, kan ook mooi zijn zelfs als je een moslim bent.quote:
volgens mij nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of die wet in de laatste, pak hem beet, twintig jaar ook maar één keer is toegepast.
ik zie dat je geen onderscheid wil maken tussen jihadisten en vrijheidsstrijders... dat is je goed recht...quote:
De realiteit is vaak anders dat ze zich zullen hebben voorgesteld, maar dat betekent niet dat ze gehersenspoeld zijn, Nederland heeft een heel leger vol met dat soort gasten haha.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lees je wel eens?
Ze gaan erheen met een soort ideaalbeeld en worden (zoals re zegt) misbruikt als kanonnenvoer. En als je daar mee instemt ben je gehersenspoeld ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |