SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:05 schreef Grayfoxhound het volgende:
Voor degene die niet kunnen wachten, hier een samenvatting van de 1e aflevering getoond bij een advance screening.Dude... waarom doe je dit, wat heeft dit voor nut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap mensen niet die dit online knallen..."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Wat doe je nu moeilijk? Hij plaatst het toch netjes in een spoiler en zegt daarboven wat er in de spoiler staat vermeld. Je hoeft er niet op te klikken...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dude... waarom doe je dit, wat heeft dit voor nut?
Ik snap mensen niet die dit online knallen...
Wat snap je niet aan de SPOILER tag die er staat...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dude... waarom doe je dit, wat heeft dit voor nut?
Ik snap mensen niet die dit online knallen...
Jah sorry maar ik kom net van WiC en in de comments daar zit een gast die heel het seizoen al heeft gezien aan anderen in geuren en kleuren uit te leggen wat er in elke ep. gaat gebeuren....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:46 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Wat doe je nu moeilijk? Hij plaatst het toch netjes in een spoiler en zegt daarboven wat er in de spoiler staat vermeld. Je hoeft er niet op te klikken...
Ik heb trouwens wel geklikt en de eerste alinea gelezen
Ik heb de boeken al gelezen dus heel veel spoilers vallen voor mij wel mee... Sommigen die aangeven het hele seizoen al gezien te hebben geloof ik niet. Als ik hier alle belangrijkste dingen ga oproepen die in de boeken gebeuren kan ik ook tien afleveringen vullenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah sorry maar ik kom net van WiC en in de comments daar zit een gast die heel het seizoen al heeft gezien aan anderen in geuren en kleuren uit te leggen wat er in elke ep. gaat gebeuren....Dat is eigenlijk gewoon triest als je er over nadenkt, wacht gewoon nog 5 dagen...
![]()
En dat spoilertags niet werken is al lang bewezen maar daar is al menig GoT topic aan bezweken.
Je hebt in principe niks fout gedaan, maar hebt wel een extra appel in de boom gehangen voor deze Eva om in te bijten...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:56 schreef Grayfoxhound het volgende:
Het is natuurlijk aan jezelf of je de spoilertag klikt. Ik post het toch netjes in tags.
haha ik zat wel te bedenken, zal ik of zal ik niet....quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt in principe niks fout gedaan, maar hebt wel een extra appel in de boom gehangen voor deze Eva om in te bijten...En mijn vlees is heel zwak kan ik je vertellen.
Ik heb overigens niks uit je tag gelezen.![]()
Zo leer je het wel af ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:10 schreef tralalala het volgende:
Na die extreme spoiler in de The Walking Dead topicreeks heb ik besloten nooooit meer een spoiler te lezen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:05 schreef Grayfoxhound het volgende:
Voor degene die niet kunnen wachten, hier een samenvatting van de 1e aflevering getoond bij een advance screening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine aanvulling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima recap verder. Beetje droog wel; je kunt beter gewoon de aflevering kijken, da's veel leuker.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Game of Thrones in Amsterdam:
http://winteriscoming.net(...)msterdam/#more-24350
Hmm. 2/3e vrouw?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2013 21:36:45 ]![]()
Dit is echt een hilarisch interview met Jaime, geweldig hoe hij heel het gesprek overneemt.
En die Duitse commercial, echt schit-te-rend!!![]()
Het andere interview op WiC met Peter Dinklage daarentegen is tenenkrommend slecht.![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Je avaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:58 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hebt in principe niks fout gedaan, maar hebt wel een extra appel in de boom gehangen voor deze Eva om in te bijten...En mijn vlees is heel zwak kan ik je vertellen.
Ik heb overigens niks uit je tag gelezen.![]()
![]()
![]()
Khaleesiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb al weer een nieuweDeze is nog kick-ass-erig!
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Wurst und gutquote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:31 schreef Khaleesi het volgende:
Dit is echt een hilarisch interview met Jaime, geweldig hoe hij heel het gesprek overneemt.
En die Duitse commercial, echt schit-te-rend!!![]()
Het andere interview op WiC met Peter Dinklage daarentegen is tenenkrommend slecht.![]()
.
and then...![]()
Zit iemand naast me A Feast for Crows te lezen.. Als die ook maar iets zegt dan is die er geweest
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Vraag eens: "Haha, wat vond jij van de marteldood van *insert personage*? Oh daar ben je nog helemaal niet"quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:52 schreef gazhims3lv het volgende:
Zit iemand naast me A Feast for Crows te lezen.. Als die ook maar iets zegt dan is die er geweestHelemaal super.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:31 schreef Funzel het volgende:
Tof filmpje!
Staan geen spoilers in, wel scenes uit S03, voor als je dat niet wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, had eerder de verwachting dat die dat aan mij ging vragen. Had wel met hem te doen, hij had hbo maar zijn vrouw kijkt geen game of thrones dus hij ging het opnemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:35 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Vraag eens: "Haha, wat vond jij van de marteldood van *insert personage*? Oh daar ben je nog helemaal niet"
Moest me echt effe inhouden om niet op die spoiler tags te klikken... niet op geklikt uiteindelijk..
- Djehoetie / Jehuty -![]()
*haakt ook aan. Nog maar een paar nachtjes slapen..![]()
Alle boeken gelezen, seizoen 1 en 2 een paar keer gekeken.. Heel benieuwd naar dit seizoen
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:01 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]Ik heb Rome nog niet gezien, dus voor mij is het wel normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had Mance alleen iets jonger verwacht eigenlijk.
![]()
Poll: Is Emilia Clarke een goeie Daenerys?
• Ja! Ze is de perfecte Dany!!
• Meh... niet super/niet slecht...
• Nee, ze kan gewoon niet acteren.
• Nee, maar dat ligt aan de schrijvers.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ik schrik toch altijd weer als ik alle haat rond Emilia Clarke lees.... Daarom bovenstaande poll, ben benieuwd hoe er over haar in dit topic gedacht wordt!!
Ik vind haar super natuurlijk, maar seizoen twee was gewoon drama door slecht schrijfwerk...
Ik vind haar wel degelijk voor de rol. Doch denk ik dat er betere keuzes geweest waren.
Ze groeit er wel in
Conscience do cost.![]()
Ik heb de Meh optie gekozen, hadden inderdaad vast betere Dany's geweest. Al heb ik goede hoop dat ze dit seizoen kan gaan stralen.![]()
Ik heb de boeken niet gelezen, dus weet niet hoe ze zou moeten zijn. Ik vind dat ze een prima personage neerzet. De onnatuurlijke reacties die ik van d'r karakter gezien heb lijken onderdeel van het verhaal te zijn, niet van haar acteerkunsten. Heb dus maar op "ja" gestemd."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Heb voor 'meh' gekozen. Ze doet het niet slecht, maar heeft me nog nergens écht uit de sokken geblazen met acteerprestaties.![]()
Exact mijn gedachtenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:57 schreef MAHL het volgende:
Heb voor 'meh' gekozen. Ze doet het niet slecht, maar heeft me nog nergens écht uit de sokken geblazen met acteerprestaties.en ik heb dus ook Meh gestemd. Ik vind haar uiterlijk trouwens wel goed passen bij wat ik me had voorgesteld bij Daenerys.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.![]()
Ik heb de boeken sinds kort uit en ik kon me alle daenerys stukken gewoon niet voorstellen met een ander dan emilia. Wat mij betreft is zij dus gewoon een geniale dany.![]()
Ik vind hem op een indiaan lijkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:57 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik heb Rome nog niet gezien, dus voor mij is het wel normaal.Had Mance alleen iets jonger verwacht eigenlijk.
een beetje als Aragorn in de LOTR Bakshi tekenfilm.
Helemaal super.![]()
Ik had me Mance heel anders voorgesteld, meer zoiets:
Is deze al langs gekomen?
Eigenlijk gewoon Peter Dinklage die grapjes maakt en dat noemen we dan een interview.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Haha nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vind hem op een indiaan lijkeneen beetje als Aragorn in de LOTR Bakshi tekenfilm.
[ afbeelding ]![]()
Ik vond dit "interview" echt te genant voor woorden. Loopt geen moment, "grapjes" zijn niet leuk, en die lachband is vreselijk...quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
Is deze al langs gekomen?
Eigenlijk gewoon Peter Dinklage die grapjes maakt en dat noemen we dan een interview.
plaatje doet ut nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 15:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik had me Mance heel anders voorgesteld, meer zoiets:
[ afbeelding ]![]()
Het is een studiopubliek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:45 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik vond dit "interview" echt te genant voor woorden. Loopt geen moment, "grapjes" zijn niet leuk, en die lachband is vreselijk...
“An interesting thing is a good thing.”![]()
Da's waar maar als je goed luistert klinkt het gelach me toch net iets te artificieel in de oren... kan aan mij liggen hoor.quote:
Ik had me ook in zo'n figuur meer kunnen vinden bij het beeld wat ik van Mance Rayder heb/had. Maar ik ken de acteur niet en wacht het lekker af, hopelijk verrast hij mij positief.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En anders hier
http://filipehattori.deviantart.com/art/Mance-Rayder-294411497![]()
Ik heb heel de tijd 't beeld van hem als het karakter Jonathan Reiss uit Tomb Raider: The Cradle of Life, wanneer ik hem zie -_-
t' zelfde eigenlijk bij Jorah als Mr Powell uit Tomb Raider 1![]()
Ja precies. De casting van GoT is bijna altijd nog uitstekend geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Ik had me ook in zo'n figuur meer kunnen vinden bij het beeld wat ik van Mance Rayder heb/had. Maar ik ken de acteur niet en wacht het lekker af, hopelijk verrast hij mij positief.![]()
![]()
How Fans Recreated Game of Thrones in a Minecraft Map the Size of LAquote:While most castles take around two to three weeks to build, Kings Landing took over four months. The completed city was so large and dense, said Blew, that the blocks are literally innumerable; if they tried to calculate the number the server would just die because its too much to count.quote:People are really involved, which is awesome, said Granberry. A lot of our inspiration for the server is based off realism. Someone was looking at the farmland a few months ago, and said, this isnt what real medieval farms would look like. So they wrote up a whole guide to building realistic-looking medieval farms in Minecraft.
The guide, a highly-detailed review of medieval agricultural practices, outlines the optimal layouts of crops, fields and farms based on either the open-field system or the two-field crop rotation system depending, naturally, on the climate of the region where builder is constructing the farm and its proximity to larger cities.
[ Bericht 14% gewijzigd door Papierversnipperaar op 27-03-2013 19:01:47 ]Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia![]()
Godver wat is dit onnoemelijk gay...quote:
No offense though...
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb al weer een nieuweDeze is nog kick-ass-erig!
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben benieuwd welke rol Thomas Brodie-Sangster gaat spelen. Die hadden ze meteen moeten casten als Joffrey, riep ik. Ik moet zeggen dat die andere gozer dat ook goed speelt, dus dan hebben we straks waarschijnlijk 2 goede acteurs van die leeftijd in de serie
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Shit, ik sta op de foto.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef MAHL het volgende:
Game of Thrones in Amsterdam:
http://winteriscoming.net(...)msterdam/#more-24350
Hmm. 2/3e vrouw?
En ja, veel vrouwen tijdens die screening.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik vraag me af hoeveel kijkers de eerste aflevering gaat trekken.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Ligt eraan of Carice of Emilia uit de kleren gaan, denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef VeX- het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kijkers de eerste aflevering gaat trekken.
Of bedoel je anders trekken![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ligt eraan of Carice of Emilia uit de kleren gaan, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Alleen zegt mij dat nog nietsquote:Love Actuallyquote:
Nowhere Boy"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Breuls het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit meer nee met GHB![]()
Ik hoop dat ik hem los kan zien van zn intens schattige optreden in love actuallyquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:18 schreef Tanin het volgende:
[..]
Alleen zegt mij dat nog niets
[..]
Love Actually
Nowhere Boy![]()
Als hij zijn zus Meera op de Jaime-manier benadert zal dat wel gebeuren jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hem los kan zien van zn intens schattige optreden in love actually
Helemaal super.![]()
Of Theon-stylequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als hij zijn zus Meera op de Jaime-manier benadert zal dat wel gebeuren ja
Nooit meer nee met GHB![]()
Zijn er mensen van plan afleveringen op te sparen en alles in een keer achter elkaar te kijken?Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Nee, speculeren is veel leuker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn er mensen van plan afleveringen op te sparen en alles in een keer achter elkaar te kijken?Helemaal super.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:48 schreef Anshur het volgende:
[..]Niet echt, dacht ik. Niet noemenswaardig iig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ik niet. Dit is typisch zo'n serie die in een aflevering zoveel inhoud heeft dat het prima is om een week te wachten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn er mensen van plan afleveringen op te sparen en alles in een keer achter elkaar te kijken?
Dat gezegd hebbende, ik heb vorige week de eerste twee seizoenen voor mezelf herhaalt (met een deadline ivm die screening op dinsdag) en dat was ook wel weer erg tof. Maar da's meer iets voor als je het al hebt gezien.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Nee, lekker elke week aflevering kijken en dan direct weer uit kunnen kijken naar de volgende. Heerlijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn er mensen van plan afleveringen op te sparen en alles in een keer achter elkaar te kijken?![]()
Ik had het geluk dat ik pas met GoT in aanraking kwam toen S2 begon, dus ik kon S1 in 1 ruk achter elkaar kijken, dat was echt magistraal!!!S2 heb ik vervolgens wekelijk gekeken, maar sommige van die eps moest je ook wel 3x achter elkaar kijken om alle details mee te krijgen vond ik (zoals de Battle ep) dus daar had je mooi telkens een week voor.
Het wachten telkens was wel echt moordend, da's het minder leuke..."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Had ik ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef Khaleesi het volgende:
Ik had het geluk dat ik pas met GoT in aanraking kwam toen S2 begon, dus ik kon S1 in 1 ruk achter elkaar kijken, dat was echt magistraal!!!S2 heb ik vervolgens wekelijk gekeken, maar sommige van die eps moest je ook wel 3x achter elkaar kijken om alle details mee te krijgen vond ik (zoals de Battle ep) dus daar had je mooi telkens een week voor.
Het wachten telkens was wel echt moordend, da's het minder leuke...
Seizoen 1 was al afgelopen toen ik ging kijken , in een weekendje alles gekeken.
En toen moest ik wachten op S2...![]()
Heb vorige week nog even seizoen 1 en 2 opnieuwe helemaal gekeken om weer in de stemming te komen
Ik iig niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn er mensen van plan afleveringen op te sparen en alles in een keer achter elkaar te kijken?
Heb nu HBO , dus kijk gewoon lekker elke week.
Ik heb laatst nog heel de serie herkeken, dus ik ga dat niet nog een keer doen. Ook moet ik deze keer opletten dat ik niet per ongeluk de Canadese versie download, want dan worden er dingen gecensureerd.
![]()
Dat zou ik echt niet kunnen hoor!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Neuroscience het volgende:
Zijn er mensen van plan afleveringen op te sparen en alles in een keer achter elkaar te kijken?Hoe graag ik dat misschien zou willen! Al die mensen die dan van alles vertellen over de aflevering. Nee, daar ben ik te zwak voor! Om zeker 2 maanden gewoon te wachten!
![]()
![]()
Hoe doen ze dat dan? Zwarte balkjes voor borsten ofzo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:28 schreef Svenienator het volgende:
Ik heb laatst nog heel de serie herkeken, dus ik ga dat niet nog een keer doen. Ook moet ik deze keer opletten dat ik niet per ongeluk de Canadese versie download, want dan worden er dingen gecensureerd.
Helemaal super.![]()
Het waren alleen de scheldwoorden die gecensureerd waren dacht ik, maar toch ergerde ik me er best wel erg aan. Laat de serie gewoon zien zoals bedoeld, en ga niet alles weghalen.![]()
Het zelfde met de radio, alle ''shit'' uit nummers halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:43 schreef Svenienator het volgende:
Het waren alleen de scheldwoorden die gecensureerd waren dacht ik, maar toch ergerde ik me er best wel erg aan. Laat de serie gewoon zien zoals bedoeld, en ga niet alles weghalen.
Helemaal super.![]()
Pfft , dat is idd wel gaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:37 schreef Cornelis83 het volgende:
En/of alle fuck, cunt, etc. worden weggebliept. Maar lijkt me idd niks, gecensureerde GoT- Djehoetie / Jehuty -![]()
lolquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:19 schreef Franknfurter het volgende:
Volgens mij klikt een gecensureerde GoT eerder als een eminem-rap dan als een toffe serie
http://uk.ign.com/videos/(...)n-season-3-interview
Interview met Geroge Martin. Begint met boeken maar gaat daarna over de serie.![]()
Bezig aan een re-run van de serie, op het moment aangekomen bij s01e08. Wat een goede serie blijft het toch!![]()
![]()
Behalve als een van de Starks praatquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:23 schreef JaqenHghar het volgende:
Elke zin bevat minstens cunt, whore , tits, cock, cunt of whore..
Amen.![]()
Same here, ben al wat verder inmiddels (s02e06).quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:39 schreef InGebruik het volgende:
Bezig aan een re-run van de serie, op het moment aangekomen bij s01e08. Wat een goede serie blijft het toch!
Dan komt wel veel duidelijker naar voren dat seizoen 1 een stuk beter is dan 2. Ik vind seizoen 2 ook wat 'nepper' overkomen: de scenes in het 'centrum' van King's Landing voelen bijvoorbeeld niet echt aan alsof het in een grote stad plaatsvindt. Ik vermoed dat een groot deel van het budget naar de Blackwater Bay-aflevering is gegaan, die dan wel weer heel sterk gefilmd is. Verder gebeurt er ook wat minder in het tweede seizoen.
Maar het acteerwerk maakt veel goed.
Amen.![]()
De producers hebben voor Blackwater om extra budget gevraagd bij HBO. Als dat niet was geakkoordeerd had de battle grotendeels offscreen plaatsgevonden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Dat heb ik met winterfell. Zoals 't gefilmd wordt is het net een paar huisjes rond een kleine binnenplaats... Terwijl het toch echt een enorme vesting moet voorstellen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:13 schreef Jivis het volgende:
[..]
de scenes in het 'centrum' van King's Landing voelen bijvoorbeeld niet echt aan alsof het in een grote stad plaatsvindt.![]()
Ach ze kunnen met het budget wat ze hebben moeilijk LOTR-achtige beelden neerzetten. Kings Landing was volgens mij gefilmd ergens in Kroatië.
Het blijft nu eenmaal een serie.Helemaal super.![]()
Ik vind het al heel veel waard dat ze echte locaties gebruiken en de regio's niet met computers/greenscreens maken.![]()
Ik weet ook wel dat het niet kan, maar het stoort me wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef Kyubey het volgende:
Ach ze kunnen met het budget wat ze hebben moeilijk LOTR-achtige beelden neerzetten. Kings Landing was volgens mij gefilmd ergens in Kroatië.
Het blijft nu eenmaal een serie.Amen.![]()
In seizoen 1 werd Malta gebruikt voor King's Landing, in seizoen 2 was dat Dubrovnik, en die wordt in het derde seizoen ook gebruikt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef Kyubey het volgende:
Ach ze kunnen met het budget wat ze hebben moeilijk LOTR-achtige beelden neerzetten. Kings Landing was volgens mij gefilmd ergens in Kroatië.Slecht argument; het ziet er prima uit en kan zich prima meten met LOTR. Het budget voor een seizoen is de helft tot tweederde van een LOTR-film.quote:Het blijft nu eenmaal een serie.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Volgens mij is het budget voor aankomend seizoen wel hoger. Kan me niet voorstellen hoe ze anders al die gevechten erin hebben gekregen.![]()
Volgens mij las ik dat de schrijvers gezegd hadden dat er in S3 of S4 een battle zit die veel groter wordt dan Blackwater!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Slecht argument; het ziet er prima uit en kan zich prima meten met LOTR. Het budget voor een seizoen is de helft tot tweederde van een LOTR-film.
Net Anno 1701.
Dan vind ik Minas Tirith er toch heel wat beter uitzien eerlijk gezegd.Amen.![]()
Okay, dat was inderdaad een beetje te opvallend. Maar de grote wijde shots, waar het ertoe doet, zijn gewoon mooi, en daarin verschilt het niet veel van LOTR.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Ah, ik heb zo'n vermoeden om welke battle het gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Khaleesi het volgende:
Volgens mij las ik dat de schrijvers gezegd hadden dat er in S3 of S4 een battle zit die veel groter wordt dan Blackwater!![]()
![]()
Zet even voor mij in een spoiler, want ik blijk zo veel vergeten te zijn van de boekenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:03 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ah, ik heb zo'n vermoeden om welke battle het gaat.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zet even voor mij in een spoiler, want ik blijk zo veel vergeten te zijn van de boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absoluut niet openen als je de boeken niet hebt gelezen!![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef Funzel het volgende:
[..]Zou het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absoluut niet openen als je de boeken niet hebt gelezen!SPOILER: BoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.and then...![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:25 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Zou het niet.Ja dat zou ook kunnen inderdaad. Maar die werd in de boeken toch meer achteraf verteld?SPOILER: BoekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die aanval was wel behoorlijk groots volgens mij, werd enorm uitgebreid beschreven.![]()
Het kan allebei inderdaad, maar die tweede is groter denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja dat zou ook kunnen inderdaad. Maar die werd in de boeken toch meer achteraf verteld?
En die aanval was wel behoorlijk groots volgens mij, werd enorm uitgebreid beschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het kan allebei inderdaad, maar die tweede is groter denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:34 schreef Funzel het volgende:
[..]O ja, die ook nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst aan (spoiler niet openen, bevat spoiler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:38 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O ja, die ook nog.
Ik dacht eerst aan (spoiler niet openen, bevat spoiler)Ja die had je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja die had je ook.Die zit heul niet in de serieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 17:43:26 ]![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:43 schreef MAHL het volgende:
Ik denk dat hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
Speciaal voor iedereen die de boeken niet gelezen heeft, een spoiler die je veilig mag openen, omdat er niks in gespoilerd wordt, zodat jullie ook eens een spoiler kunnen aanklikkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef Khaleesi het volgende:
Okee nu is het wel weer goed geweest met al die spoilers...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Speciaal voor iedereen die de boeken niet gelezen heeft, een spoiler die je veilig mag openen, omdat er niks in gespoilerd wordt, zodat jullie ook eens een spoiler kunnen aanklikkenBedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.![]()
[..]
Speciaal voor iedereen die de boeken niet gelezen heeft, een spoiler die je veilig mag openen, omdat er niks in gespoilerd wordt, zodat jullie ook eens een spoiler kunnen aanklikkenDat is ook geen spoiler, dat is vanaf aflevering 2-3 oid al duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscience do cost.![]()
Daar heb ik je toch voor gewaarschuwd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is ook geen spoiler, dat is vanaf aflevering 2-3 oid al duidelijk![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een oplossing gevonden om het lange wachten wat te verzachten: bonus materiaal van de DVD's kijken!!!Ik wist niet dat er nog zoveel materiaal was, en alles op youtube!
![]()
De ideale manier om nog wat bij te leren over Westeros EN om Luwin nog eens te horen!
Flikker gewoon op met die boeken.
Ja, je zet het in spoilers maar zoals je kunt zien staat voor je het weet de helft van de pagina vol met posts over spoilers. Dit is een topic voor de tv kijker en die heeft niks met wat er in de boeken gaat gebeuren te maken.![]()
Wil je toch iets kwijt over wat er in de boeken gebeurt, kan je hier terecht
TV / Game of Thrones met boekspoilers #4
Hoe moeilijk kan het zijn?Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Zo'n acht korte berichtjes met spoilers, stel je niet aan. Als er nou hele topics vol spoilertags stonden, okee. Maar het komt ook wel eens voor dat er een paar posts lang over previews gesproken wordt binnen spoilertags; dat komt op hetzelfde neer en je ziet het verschil niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:06 schreef VeX- het volgende:
Ja, je zet het in spoilers maar zoals je kunt zien staat voor je het weet de helft van de pagina vol met posts over spoilers. Dit is een topic voor de tv kijker en die heeft niks met wat er in de boeken gaat gebeuren te maken.![]()
Hoe moeilijk kan het zijn?Amen.![]()
Maakt niet uit.
Ik ben een tv kijker, ik heb een kind dood aan de discussie over de boeken.
Daar is dat andere topic voor.Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Zelf de boeken gelezen maar helemaal mee eens. Gewoon apart houden, zo moeilijk lijkt me dat toch niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:15 schreef VeX- het volgende:
Maakt niet uit.
Ik ben een tv kijker, ik heb een kind dood aan de discussie over de boeken.
Daar is dat andere topic voor.![]()
Omdat ik netjes vroeg om te stoppen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:14 schreef Jivis het volgende:
Zo'n acht korte berichtjes met spoilers, stel je niet aan.
Maar serieus, het is gewoon irritant..."Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Mjah en het leidt ook meestal tot iemand die perongeluk een spoilertag vergeet, waardoor het extra huilen is. Dus ermee kappen is misschien wel het beste inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Omdat ik netjes vroeg om te stoppen...
Maar serieus, het is gewoon irritant...Amen.![]()
Ben blij dat er ook anderen (waaronder boekenlezers) het met me eens zijn. Dit topic is puur voor wat er nu in de serie gebeurt. Als je hier dan posts leest die over de boeken gaan is dat, op z'n minst, irritant.
Gewoon niet doen. Dat is hier de plaats niet voor.Ik ben nog bezig de oude seizoenen in te halen. Zit nu op de helft van seizoen 1 en merk dat ik gewoon veel kleine details vergeten ben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef Khaleesi het volgende:
Ik heb een oplossing gevonden om het lange wachten wat te verzachten: bonus materiaal van de DVD's kijken!!!Ik wist niet dat er nog zoveel materiaal was, en alles op youtube!
![]()
De ideale manier om nog wat bij te leren over Westeros EN om Luwin nog eens te horen!
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
Het begint nu echt gewoon schijtirritant te worden dat iedereen ieder topic weer zonodig moet gaan spoilen. Hou daar gewoon mee op of verkas naar het spoilertopic, maar hier is het gewoon heel duidelijk een no-go.
In the name of the seven, is dat zo moeilijk?![]()
Sorryquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:01 schreef Franknfurter het volgende:
Het begint nu echt gewoon schijtirritant te worden dat iedereen ieder topic weer zonodig moet gaan spoilen. Hou daar gewoon mee op of verkas naar het spoilertopic, maar hier is het gewoon heel duidelijk een no-go.
In the name of the seven, is dat zo moeilijk?Was even vergeten dat er nog een serietopic is met boekspoilers.
Hoe kan ik het goedmaken?![]()
![]()
Dankzij jouw topic in KLB en mijn gebrek aan discipline ben ik ge-uberspoilerd voor het leven, dank daarvoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
SorryWas even vergeten dat er nog een serietopic is met boekspoilers.
Kusje en een knuffelquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
SorryWas even vergeten dat er nog een serietopic is met boekspoilers.
Heb erop gelet dat er geen spoilers in dat topic staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dankzij jouw topic in KLB en mijn gebrek aan discipline ben ik ge-uberspoilerd voor het leven, dank daarvoor.![]()
Dus je kunt me niet wijsmaken dat je gespoiled bent
quote:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb erop gelet dat er geen spoilers in dat topic staanDus je kunt me niet wijsmaken dat je gespoiled bent
[..]![]()
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dude... heb je die reactie van Timwonnacott gezien...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef MAHL het volgende:
Heb erop gelet dat er geen spoilers in dat topic staanDus je kunt me niet wijsmaken dat je gespoiled bent
![]()
![]()
![]()
Spoilertags okee, maar ik wist niet dat het zo erg ging zijn....
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Beetje bi is niet bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nah, alleen gezoend. Maar dit is niet het topic daarvoor geloof ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eh. Ook nog nooit met een man aangerommeld?Al is GRRM niet vies van wat lesbische scenes.
![]()
Joffrey ook niet. Maar dan op een totaal andere manierquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nah, alleen gezoend. Maar dit is niet het topic daarvoor geloof ikAl is GRRM niet vies van wat lesbische scenes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Joffrey ook niet. Maar dan op een totaal andere manier20 en zelfs met een paar liter achter de kiezen vind ik het nog altijd geen aantrekkelijk ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:06 schreef VeX- het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu al zin in maandagavond. Daarvoor ben ik niet in Nederland.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Ah. Komt omdat je mij nog niet hebt ontmoet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
20 en zelfs met een paar liter achter de kiezen vind ik het nog altijd geen aantrekkelijk idee![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:12 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ah. Komt omdat je mij nog niet hebt ontmoet.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaten die er al in dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nah, alleen gezoend. Maar dit is niet het topic daarvoor geloof ikAl is GRRM niet vies van wat lesbische scenes.
dan heb ik ze gemist denk ik
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:43 schreef Funzel het volgende:
[..]
Zaten die er al in dan?dan heb ik ze gemist denk ik
En deze was nog met alle kleren aan......
Ik ga niet spoilen wie of wat of wanneer, maar er komen nog wel wat lesbische scenes aan als ze de boeken tenminste volgen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze was nog met alle kleren aan......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze was nog met alle kleren aan......![]()
![]()
![]()
![]()
Liever niet, Myrish swamp brrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:52 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ga niet spoilen wie of wat of wanneer, maar er komen nog wel wat lesbische scenes aan als ze de boeken tenminste volgen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja...eeuwig zonde.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:46 schreef tralalala het volgende:
Was zij nou diegene die in de kluis getrapt is of is dat die andere chick?![]()
Irritante kutverhaallijn was dat trouwens.
Maar Dany heeft nu dus volgens de serie geen vrouwelijke dienaren meer over, want die andere is vermoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: is geen extreme boekspoiler maar gaat over de cast van seizoen 3, voor er weer gejank komt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Jivis op 29-03-2013 09:14:30 ]Amen.![]()
Het had wat beter kunnen zijn als ze deze scene erin gelaten hadden, dan had je ook niet zo'n WTF moment gehad toen Doreah ineens bij Xaro in bed bleek te liggen. Er is gewoon te veel weggelaten uit die verhaallijn lijkt het, of e.e.a. volgt elkaar niet helemaal soepeltjes op...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:08 schreef Jivis het volgende:
Irritante kutverhaallijn was dat trouwens.
Och als dat al een spoiler zou moeten zijn....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:08 schreef Jivis het volgende:
edit: is geen extreme boekspoiler maar gaat over de cast van seizoen 3, voor er weer gejank komt.
Mjah, een beetje. Maar die hele verhaallijn is zo geforceerd. Alsof ze snel van die twee af wilden met oog op seizoen drie.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het had wat beter kunnen zijn als ze deze scene erin gelaten hadden, dan had je ook niet zo'n WTF moment gehad toen Doreah ineens bij Xaro in bed bleek te liggen. Er is gewoon te veel weggelaten uit die verhaallijn lijkt het, of e.e.a. volgt elkaar niet helemaal soepeltjes op...
Maar ik vind over het algemeen dat de voor de serie bedachte scenes minder zijn. Dat hele gedoe met Robb en die Talisa is nog zo'n voorbeeld. En de scenes tussen Arya en Tywin zijn leuk, maar het is zo out-of-character wat Tywin betreft: dat hoort gewoon een meedogenloze man te zijn. In die scenes komt hij over als een lieve opa, terwijl hij de Mountain er wel op afstuurt om half Westeros - inclusief kinderen - af te slachten. Het klopt gewoon niet op een of andere manier.Amen.![]()
Ik wist niet eens dat de door jou genoemde scenes voor de serie geschreven zijn?? Dus daar kan ik verder niet over oordelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef Jivis het volgende:
Maar ik vind over het algemeen dat de voor de serie bedachte scenes minder zijn.
Ik vond die scene met Tywin juist erg sterk, en niets afdoen aan zijn meedogenloosheid. Ik voelde constant de spanning dat hij erachter zou komen en haar wat aan zou doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, een beetje. Maar die hele verhaallijn is zo geforceerd. Alsof ze snel van die twee af wilden met oog op seizoen drie.
Maar ik vind over het algemeen dat de voor de serie bedachte scenes minder zijn. Dat hele gedoe met Robb en die Talisa is nog zo'n voorbeeld. En de scenes tussen Arya en Tywin zijn leuk, maar het is zo out-of-character wat Tywin betreft: dat hoort gewoon een meedogenloze man te zijn. In die scenes komt hij over als een lieve opa, terwijl hij de Mountain er wel op afstuurt om half Westeros - inclusief kinderen - af te slachten. Het klopt gewoon niet op een of andere manier.
Het feit dat hij in een groot deel van zijn leven meedogenloos is, betekent niet dat hij een 10 jarig kind moet mishandelen.
Overigens heb ik de boeken niet gelezen, en kan me best voorstellen dat hij in de serie, mede door deze scenes een ander soort meedogenloos is dan in de boeken."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Begrijp me niet verkeerd: ik vond het qua acteerwerk ook uitstekende scenes, maar het rijmt niet echt met het beeld dat ik van Tywin heb.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:39 schreef Nic1 het volgende:
Ik vond dat een van de weinige wijzigingen die goed uitpakte.Amen.![]()
Idd en toen Baelish erbij kwam hield ik het helemaal niet meer.
En toen Arya de kans had om Tywin lek te prikken met dat mes.
Eigenlijk is Arya verantwoordelijk voor o.a. de Lannister overwinning in Blackwater...
Het zwakste punt van seizoen 2 inderdaad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hele gedoe met Robb en die Talisa is nog zo'n voorbeeld.![]()
Dit moet toch wel een van de slechtste wurgscenes ooit zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:14 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het had wat beter kunnen zijn als ze deze scene erin gelaten hadden, dan had je ook niet zo'n WTF moment gehad toen Doreah ineens bij Xaro in bed bleek te liggen. Er is gewoon te veel weggelaten uit die verhaallijn lijkt het, of e.e.a. volgt elkaar niet helemaal soepeltjes op...
[..]
Och als dat al een spoiler zou moeten zijn....![]()
Het is niet het sterkste deel van seizoen 2 maar in het boek was het ook geen erg sterk onderdeel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zwakste punt van seizoen 2 inderdaad.![]()
Het zou dan nogal een twee dimensionaal karakter worden als ie alleen maar slecht zou zijn en als ik iets waardeer in GoT is dat veel karakters niet puur slecht of goed zijn. Hoewel ik hard moet nadenken wat de goede kant is van Joffrey.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef Jivis het volgende:
Begrijp me niet verkeerd: ik vond het qua acteerwerk ook uitstekende scenes, maar het rijmt niet echt met het beeld dat ik van Tywin heb.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
De kant met de koeiestront erop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:43 schreef Weakling het volgende:
Hoewel ik hard moet nadenken wat de goede kant is van Joffrey.![]()
Waarom staat deze eigenlijk niet in de OP???
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De kant met de koeiestront erop.![]()
[ afbeelding ]
Waarom staat deze eigenlijk niet in de OP???![]()
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
JE ZEGT 'BOEK'.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is niet het sterkste deel van seizoen 2 maar in het boek was het ook geen erg sterk onderdeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
JE ZEGT 'BOEK'.Het is gewoon een 'opgeleukte' versie van een matig stukje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
JE ZEGT 'BOEK'.Ach, het personage wel. Alleen andere naam en achtergrond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:52 schreef Kyubey het volgende:
Zag iemand het krantenartikel vandaag in het nrc (als ik het goed heb)?
Vertel...- Djehoetie / Jehuty -![]()
Wát een lekker wijf was dat toch. En de scene waarin ze met Viserys aanrommelt, bwohquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En deze was nog met alle kleren aan......
Vind ik juist één van de sterkere toevoegingen, het maakt hem wat driedimensionaler inderdaad. Hij is inderdaad meedogenloos, maar enkel wanneer het om het beschermen van zijn familie gaat - hij doet álles voor zijn familie. Het doel heiligt de middelen zegmaar. Waarom zou hij dan lomp doen tegen een klein meisje als het niet nodig is?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
En de scenes tussen Arya en Tywin zijn leuk, maar het is zo out-of-character wat Tywin betreft: dat hoort gewoon een meedogenloze man te zijn. In die scenes komt hij over als een lieve opa, terwijl hij de Mountain er wel op afstuurt om half Westeros - inclusief kinderen - af te slachten. Het klopt gewoon niet op een of andere manier.![]()
Ze beschreven hoe een paar mensen dachten ''dit moet een serie worden'', 6 nieuwe personages, en dat je naar Amsterdam kunt voor de tentoonstelling van die kostuums. Oh, en nog een stukje over Carice van Houten uiteraard.quote:Helemaal super.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eerste-raming-bleek/Thanks :pquote:‘Economie harder gekrompen dan uit eerste raming bleek’Nice , zal het zo effe lezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ze beschreven hoe een paar mensen dachten ''dit moet een serie worden'', 6 nieuwe personages, en dat je naar Amsterdam kunt voor de tentoonstelling van die kostuums. Oh, en nog een stukje over Carice van Houten uiteraard.
Nu eerst effe m'n patat ophalen
In Qarth zeggen we friet, en Qarth is the greatest city that ever was or will be...quote:
De onthoofding van Rodrik vond i kwel een erg sterke scene.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah, een beetje. Maar die hele verhaallijn is zo geforceerd. Alsof ze snel van die twee af wilden met oog op seizoen drie.
Maar ik vind over het algemeen dat de voor de serie bedachte scenes minder zijn. Dat hele gedoe met Robb en die Talisa is nog zo'n voorbeeld. En de scenes tussen Arya en Tywin zijn leuk, maar het is zo out-of-character wat Tywin betreft: dat hoort gewoon een meedogenloze man te zijn. In die scenes komt hij over als een lieve opa, terwijl hij de Mountain er wel op afstuurt om half Westeros - inclusief kinderen - af te slachten. Het klopt gewoon niet op een of andere manier.![]()
Eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:15 schreef Funzel het volgende:
[..]
De onthoofding van Rodrik vond i kwel een erg sterke scene..
Amen.![]()
Laatste weekend voor GoT, en maandag iedereen paasvrij, ik voorspel een nieuw topic dat helemaal volgespamd gaat worden![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:51 schreef Franknfurter het volgende:
Laatste weekend voor GoT, en maandag iedereen paasvrij, ik voorspel een nieuw topic dat helemaal volgespamd gaat worden
Ik kan echt niet wachten...- Djehoetie / Jehuty -![]()
Heb de season 3 trailer echt al 10x bekeken , maar dat komt ook door dat nummer wat er bij zit.
Past echt super imo , ms mr bones.- Djehoetie / Jehuty -![]()
Je weet dat er een stuk of 5 versch. trailers zijn he...?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:57 schreef Altron het volgende:
Heb de season 3 trailer echt al 10x bekeken , maar dat komt ook door dat nummer wat er bij zit.
Past echt super imo , ms mr bones.
Ja :pquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je weet dat er een stuk of 5 versch. trailers zijn he...?
Kheb het over deze :
Tywin is trouwens helemaal geen meedogenloos personage. Hij is erg reëel en weet dat hij op een bepaalde manier moet regeren om zijn macht te behouden. Tywin vermoordt mensen niet voor zijn plezier. Hij heeft ook meegemaakt hoe door toedoen van zijn zwakke vader de Lannisters veel macht verloren hadden.
Ik vind hem alleen wel meedogenloos als het aankomt op zijn manier hoe hij Tyrion benadert.![]()
Dit. Hierin verschilt hij weer van Joffrey, hij hoefde Sean Bean helemaal niet te onthoofden, maar deed het voor zijn plezier.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef terdege het volgende:
Tywin is trouwens helemaal geen meedogenloos personage. Hij is erg reëel en weet dat hij op een bepaalde manier moet regeren om zijn macht te behouden. Tywin vermoordt mensen niet voor zijn plezier. Hij heeft ook meegemaakt hoe door toedoen van zijn zwakke vader de Lannisters veel macht verloren hadden.
Ik vind hem alleen wel meedogenloos als het aankomt op zijn manier hoe hij Tyrion benadert.Helemaal super.![]()
Joffrey is gewoon een sadistisch kutpubertje wat graag zijn speeltjes kapot maakt
The one we love to hate! (wat dat betreft goed neergezet door de jonge acteur)L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Je verwart meedogenloos met sadistisch. Joffrey is een sadist. Wat ik bedoel is dat Tywin er bijvoorbeeld niet voor terugdeinst wat landerijen en dorpen plat te branden (inclusief smallfolk) om zijn doel te bereiken. Meedogenloos en reëel zijn gaan prima samen. In zekere zin gebruikt hij de Mountain om in zijn plaats sadistisch te zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:53 schreef terdege het volgende:
Ik vind hem alleen wel meedogenloos als het aankomt op zijn manier hoe hij Tyrion benadert.
In die lijn kan ik mij niet voorstellen dat hij van die diepzinnige conversaties met Arya heeft; in zijn ogen een 'minderwaardig' boerenkind. Hij doet zelfs hele verhalen over zijn kinderen uit de doeken. Daarom vind ik die scenes enigszins onrealistisch overkomen met oog op Tywin's andere acties. Maar misschien dat hij onbewust door heeft dat Arya niet zomaar een simpel boerenkind is.Amen.![]()
Ben nu aflevering vier aan het kijken van het tweede seizoen. Even een marathon houden zodat ik bij ben bij de nieuwste afleveringen. Begin het inmiddels steeds beter te begrijpen, ook omdat ik eindelijk de namen van de personages aan het onthouden ben.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Dat laatste volgens mij. Volgens mij had hij allang door dat er meer achter zat...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je verwart meedogenloos met sadistisch. Joffrey is een sadist. Wat ik bedoel is dat Tywin er bijvoorbeeld niet voor terugdeinst wat landerijen en dorpen plat te branden (inclusief smallfolk) om zijn doel te bereiken. Meedogenloos en reëel zijn gaan prima samen. In zekere zin gebruikt hij de Mountain om in zijn plaats sadistisch te zijn.
In die lijn kan ik mij niet voorstellen dat hij van die diepzinnige conversaties met Arya heeft; in zijn ogen een 'minderwaardig' boerenkind. Hij doet zelfs hele verhalen over zijn kinderen uit de doeken. Daarom vind ik die scenes enigszins onrealistisch overkomen met oog op Tywin's andere acties. Maar misschien dat hij onbewust door heeft dat Arya niet zomaar een simpel boerenkind is."Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"![]()
Hmm ik weet niet, dan zou hij wel tactischer spelen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:02 schreef Tanin het volgende:
[..]
Dat laatste volgens mij. Volgens mij had hij allang door dat er meer achter zat...Helemaal super.![]()
De dochter van een steenhouwer die:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:07 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, dan zou hij wel tactischer spelen.
- Kan lezen
- Alle huizen kent
- Mensen van adel aanspreekt als een adellijke.![]()
Tywin is niet zo stom hoor...Maar zolang hij niet wist dat het een Stark betrof deed dat er ook niet zo toe...
Eerder omdat het niet in de boeken voorkwam kon hij haar toch niets doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De dochter van een steenhouwer die:
- Kan lezen
- Alle huizen kent
- Mensen van adel aanspreekt als een adellijke.![]()
Tywin is niet zo stom hoor...Maar zolang hij niet wist dat het een Stark betrof deed dat er ook niet zo toe...
Hij zal idd wel geweten hebben dat loog over haar identiteit.
![]()
Khaleesi's friethoek. Powered by Dragonfire ©.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
In Qarth zeggen we friet, en Qarth is the greatest city that ever was or will be...
En toch zeggen ze patat. It is known.![]()
Winter is comming. Ik weet het, hij staat buiten. Kan ie weer verder trekken, ik ben klaar met de kou
Nou ja, straks weer warmen aan de tetten van khaleesi ;9Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 06:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Snap hem nog niet... Is dit vrouwenhumor, of...?Helemaal super.![]()
Ik ga morgenavond maar beter niet in dit topic kijken, voor alle HBO kijkers onder ons!Ik kan maandag pas!
![]()
![]()
![]()
Ik wil voel je pijn. Maar maandag om half 9quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:20 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ga morgenavond maar beter niet in dit topic kijken, voor alle HBO kijkers onder ons!Ik kan maandag pas!
![]()
Ik hou het niet meer vol
![]()
![]()
Wordt wel een goed begin van de week. Voor sommige een vrije dag! En GoT!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:22 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik wil voel je pijn. Maar maandag om half 9Ik hou het niet meer vol
![]()
![]()
Moet weer even in de Game of Thrones afkortingen komen blijkbaar.. Snapte de eerste 10 seconden niet wat je nu met het tweakersforum bedoelde.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:23 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Wordt wel een goed begin van de week. Voor sommige een vrije dag! En GoT!
In iedergeval wel zin in seizoen 3. de afgelopen anderhalve maand seizoen 1 en 2 teruggekeken.My name is Juan Ernesto; Don Juan Ernesto.![]()
Wat gaan deze topics ook snel..
Weet iemand of HBO maandag ook meteen met nl subs uitzend?Uitvinder van de biersmiley.![]()
Lijkt me wel hè, het is HBO Nederland.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef dimmak het volgende:
Weet iemand of HBO maandag ook meteen met nl subs uitzend?Amen.![]()
Je weet het maar nooit..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lijkt me wel hè, het is HBO Nederland.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:59 schreef dimmak het volgende:
Weet iemand of HBO maandag ook meteen met nl subs uitzend?![]()
Dat is waar ook, ik keek ze met EN subs.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:11 schreef Funzel het volgende:
Hopelijk zijn de vertalingen daar van een beter niveau dan bij RTL.
Uitvinder van de biersmiley.![]()
Wow jullie hebben hier niet stil gezeten zeg! Heb een paar delen gemist. ZIN IN SEIZOEN 3! Helaas ben ik te laat begonnen met S1 en S2 herkijken en loop ik achter -.-'![]()
Je hebt nog 1,5 dag. Je kan makkelijk 5 per dag doen, dus dan ben je binnen no time klaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef Vieuw het volgende:
Wow jullie hebben hier niet stil gezeten zeg! Heb een paar delen gemist. ZIN IN SEIZOEN 3! Helaas ben ik te laat begonnen met S1 en S2 herkijken en loop ik achter -.-'
/franknfurter zelf is werkloos en heeft slechts 1 tentamen voor te bereiden maar heeft zelf ookgeen tijd om ze terug te kijken dus ik mag eigenlijk niets zeggen![]()
Haha, ja dat is het hier dus ook. Van te voren dacht ik: 'Ooh die knal ik er wel ff doorheen'. Nu heb ik toch niet zoveel tijd door school.. Naja, de afleveringen zullen niet weg rennen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je hebt nog 1,5 dag. Je kan makkelijk 5 per dag doen, dus dan ben je binnen no time klaar.
/franknfurter zelf is werkloos en heeft slechts 1 tentamen voor te bereiden maar heeft zelf ookgeen tijd om ze terug te kijken dus ik mag eigenlijk niets zeggen![]()
Redelijk spoilervrij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:40 schreef Jivis het volgende:
De reviews zijn binnen. Belooft veel goeds.![]()
Inderdaad, redelijk spoilerige beschrijving.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Ik vond dat er in de summary al een spoiler stond.Amen.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Khaleesi het volgende:
Vrolijk pasen alvast iedereen! [ [url=http://wwww.4funnies.com/img/msn/(...)er_42.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Eat your heart out.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Hahaha, nice one! Deze scene gister gezien, blijft een gore scene. Het schijnt wel dat dat hart van gummie bears gemaakt is, hmmm.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:06 schreef Khaleesi het volgende:
Vrolijk pasen alvast iedereen! [ [url=http://wwww.4funnies.com/img/msn/(...)er_42.gif]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]![]()
Fuck yeah, Game of Thrones.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent![]()
kunnen we morgen al kijken dan?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
In Amerika komt het op zondag 9 PM op tv.quote:
Zet je wekker op 5a6 uur 's morgens op maandag (2de paasdag) en de ep. zal wel online staan.Ik ga met ontbijt op bed die season opener consumeren denk ik!
![]()
Edit: Ik was ff verkeerd aan het rekenen, de ep staat al om ca. 4 uur online.
[ Bericht 6% gewijzigd door Khaleesi op 30-03-2013 23:09:18 ]"Kill the Braavosi, bring the girl!"![]()
Ik ga gewoon uitslapen, download aanzetten, ontbijtje maken, ouders wegjagen, laptop aan de 50 inch tv prikken en genieten![]()
![]()
ben 2e paasdag niet thuisChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik zit zo te twijfelen wat ik moet doen.. Of gewoon die episode gaan kijken, of even wachten tot ik weer bij ben.. lastig!Haha, daar heb ik laatst nog in de serie om zitten lachen! Ik mis zijn opmerkingen wel in S2!quote:![]()
Wachten tot je weer bij bent! Wees blij dat je nog meer episodes hebt te kijken dan de rest in dit topicquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:56 schreef Vieuw het volgende:
Ik zit zo te twijfelen wat ik moet doen.. Of gewoon die episode gaan kijken, of even wachten tot ik weer bij ben.. lastig!
[..]
Haha, daar heb ik laatst nog in de serie om zitten lachen! Ik mis zijn opmerkingen wel in S2!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Eerst final van The Walking Dead kijken en dan eerste ep van GoT
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Inderdaad gewoon wachten. Die nieuwe aflevering zal niet weglopen, plus dat je ook weer een week hebt om die in te halen tot aflevering 2, dus zelfs als zou je hem zien, dan moet je weer een hele week wachten en dit verhaal gaat de verkeerde kant op ik had geen koffie moeten pakken kut![]()
![]()
Vind je dat serieus chill, met een slaperige kop zowat midden in de nacht een serie kijken? Ik ga er dan liever maandagavond goed voor zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:03 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
In Amerika komt het op zondag 9 PM op tv.
Zet je wekker op 5a6 uur 's morgens op maandag (2de paasdag) en de ep. zal wel online staan.Ik ga met ontbijt op bed die season opener consumeren denk ik!
![]()
Edit: Ik was ff verkeerd aan het rekenen, de ep staat al om ca. 4 uur online.Amen.![]()
Google op 'recap game of thrones season 2' en gij zult vinden.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef Rijst het volgende:
Waar kan ik de samenvatting van afgelopen seizoen downloaden?Amen.![]()
Nee ik ga hem niet snachts kijken maar maandagmorgen, eerst wel ff uitslapen idd.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vind je dat serieus chill, met een slaperige kop zowat midden in de nacht een serie kijken? Ik ga er dan liever maandagavond goed voor zitten.
Maar ook weer niet te lang.
Diehard fan?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:52 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee ik ga hem niet snachts kijken maar maandagmorgen, eerst wel ff uitslapen idd.
Maar ook weer niet te lang.![]()
Ik heb maandag sowieso de wekker aan omdat ik mezelf even moet aanleren vroeg wakker te worden voor dinsdag, dus waarschijnlijk heb ik hem al gekeken rond een uur of 10.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
Oh.![]()
Hmm ik weet niet. Als ik het 's ochtends ga kijken ga ik minder huiswerk maken door discussies. Maar waarschijnlijk kan ik niet wachten tot 's avonds.Helemaal super.![]()
Ik red het wel tot de avond hoor. Kan ik me heel de dag verheugen. En dan 's avonds achtereenvolgend VI, The Walking Dead en Game of Thronesquote:Op zondag 31 maart 2013 03:28 schreef Kyubey het volgende:
Hmm ik weet niet. Als ik het 's ochtends ga kijken ga ik minder huiswerk maken door discussies. Maar waarschijnlijk kan ik niet wachten tot 's avonds.
Oh.![]()
geen cross spoilers bittequote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:10 schreef tralalala het volgende:
kijk GOT wel meteen, maar TWD pas donderdag![]()
![]()
Zodra ik morgen eind v/d ochtend wakker word download ik eerst de Walking Dead final om dan daarna nóg meer te genieten van GoT.![]()
![]()
GAME OF THRONES KAN NIET TEGENVALLEN!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:35 schreef Devv het volgende:
Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.
![]()
Welnee, het is gewoon een prima aflevering.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:35 schreef Devv het volgende:
Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.![]()
Zo, eerste seizoen af. Door naar de tweede!
Ik heb lang overwogen om eerst de boeken te lezen, maar ik ga gewoon lekker voor de serie.
Eddard.Gelukkig zijn Daenerys, Jorah en Arya er nog.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Als dit een spoiler is uit de boeken ben je een dode manquote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik heb uit goede bron vernomen dat er na seizoen 1 geen personages meer dood gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:14 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als dit een spoiler is uit de boeken ben je een dode man![]()
Vast welquote:Op zondag 31 maart 2013 15:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik heb uit goede bron vernomen dat er na seizoen 1 geen personages meer dood gaan.![]()
Kan niet wachten op morgen
Ik wil je wel spoileren.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Vast welKan niet wachten op morgen
Zoals ik ook mezelf gespoilerd heb....
What is dead may not die, it rises again, harder and strongerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:14 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als dit een spoiler is uit de boeken ben je een dode manHelemaal super.![]()
Ik kan uiteraard ook gewoon iedereen spoileren, maar ik ben bang dat ik niet kan opstaan uit de dood, zelfs niet met pasen, dus dat doe ik maar even niet he![]()
Hmm opstaan uit de dood, zou dat een leuk thema voor in Game of Thrones zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Franknfurter het volgende:
Ik kan uiteraard ook gewoon iedereen spoileren, maar ik ben bang dat ik niet kan opstaan uit de dood, zelfs niet met pasen, dus dat doe ik maar even niet he?
and then...![]()
Nee joh, iedereen blijft gewoon netjes in z'n graf liggen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Hmm opstaan uit de dood, zou dat een leuk thema voor in Game of Thrones zijn?
Oh ik hoop zo erg dat we een mega wight+white walkers battle krijgen over heel Westeros
![]()
![]()
Dat zal nog wel gebeuren ja. Dat iedereen zich zo drukmaakt om wie er op de troon zit dat die zombies zich ongemerkt kunnen verspreidenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:44 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Nee joh, iedereen blijft gewoon netjes in z'n graf liggen.Oh ik hoop zo erg dat we een mega wight+white walkers battle krijgen over heel Westeros
Helemaal super.![]()
Weet je wat misschien wel een leuk idee is voor GoT?
Dat ze wapens gebruiken die ook nog eens in brand staan. Dat is dubbelop en supereffectief.
Zoals een vlammend zwaard ofzo, hopelijk pikken de schrijvers dit op en gaan ze er wat mee doen.![]()
En naar de trailers.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:08 schreef Franknfurter het volgende:
Je hebt teveel naar de spoilers gekeken
Ik vind het zo jammer dat Emilia Clarke zo weinig interviews geeft.... Ik weet dat ze veel met Broadway bezig is enzo, maar in verhouding tot de Rose Leslie's en de Maisie Williamsen is er echt helemaal niks nieuws van haar te vinden aan media optredens......
Ach, als de White Walkers richting Kings Landing komen gooit Tyrion gewoon wat wildfire over ze heen
Helaas hebben ze in seizoen 2 haast hun hele voorraad opgemaaktquote:Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef gazhims3lv het volgende:
Ach, als de White Walkers richting Kings Landing komen gooit Tyrion gewoon wat wildfire over ze heen
Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Helaas hebben ze in seizoen 2 haast hun hele voorraad opgemaaktIk ook, gooi er gewoon eerst 4 afleveringen Justified doorheen.. speel wat potjes Fifa en ga lekker GoT kijken met mijn duffe kopquote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef Schalks. het volgende:
Ik overweeg serieus om vannacht op te blijven om te kijken.
![]()
..
Of ik ga vroeg slapen en zet de wekker om 5uur
I see what you did therequote:Op zondag 31 maart 2013 16:02 schreef Khaleesi het volgende:
Weet je wat misschien wel een leuk idee is voor GoT?
Dat ze wapens gebruiken die ook nog eens in brand staan. Dat is dubbelop en supereffectief.
Zoals een vlammend zwaard ofzo, hopelijk pikken de schrijvers dit op en gaan ze er wat mee doen.![]()
Harde kern jeweetzquote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef Schalks. het volgende:
Ik overweeg serieus om vannacht op te blijven om te kijken.
![]()
![]()
And I just can't hide it!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Words are windquote:Op zondag 31 maart 2013 20:15 schreef ems. het volgende:
Matige serie kijk em over een paar dagen wel oid.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: