quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Mooi, opzouten met dat stukje prut.
praten zeker friesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof er geen leuke meisjes in Friesland zijntuurlijk het zijn er altijd te weinig maar dat is overal zo
Friesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
praten zeker fries
gelijk opdonderen
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef superdrufus het volgende:
Toffe elegante beesten die de bergen van peru bevolken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
lamaworm is het het met je eens.
[ afbeelding ]
Dan nog nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Fryslan zou toch veel beter uit de verf komen als we lama's zouden hebben in onze weilanden!
Veel verder dan koeien en bijbehorende stront kom ik niet. Wat heb je daar nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
at is een groot gemis. Fryslan heeft eigenlijk alles
De extensie is .frl, helaas had het provinciebestuur niet voldoende geld in de kas om dit te verwezenlijken.quote:
Met z'n allen op Doutzen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Mierenneuker. het volgende:
Geen mooie meisjes uit Friesland? Doutzen toch?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef wenfer2 het volgende:
Ik wil bij deze graag mijn beklag doen over punt 1.
Geen leuke meisjes in Fryslan? Als je ergens ter wereld prachtvrouwen kunt vinden dan zijn het de oorspronkelijke bewoners van de Scandinavië, IJsland en Frysland!!!
Dermate onterechte klacht!
Om maar een voorbeeld te noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
Ik zie het verschil nooit tussen een vrouwelijke stier, die onze weilanden zo frequent bevolken en een vrouwelijke Friezin.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef wenfer2 het volgende:
Ik wil bij deze graag mijn beklag doen over punt 1.
Geen leuke meisjes in Fryslan? Als je ergens ter wereld prachtvrouwen kunt vinden dan zijn het de oorspronkelijke bewoners van de Scandinavië, IJsland en Frysland!!!
Dermate onterechte klacht!
Ehhh ...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Piye het volgende:
Fryslan heeft dus alles behalve de 4 dingen die het leven de moeite waard maken?
Dat is waar!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Mierenneuker. het volgende:
Geen mooie meisjes uit Friesland? Doutzen toch?
Dan kan er mooi een slotje op dit kuttopic, aangezien je het zelf niet meer met je OP eens bent.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:48 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Om maar een voorbeeld te noemen.
Maar de vraag is natuurlijk of dat ene voorbeeld representatief is voor ons aller geliefde Fryslan. Ik weet het niet, ik ben er nooit geweest, maar ik vind L_B een erg betrouwbaar persoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:48 schreef Cactus1 het volgende:
Maar jullie hebben wel lekkere sûkerbôle
Je oma woont er ook!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Veel verder dan koeien en bijbehorende stront kom ik niet. Wat heb je daar nog meer dan?
Fries is een taalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:51 schreef KwisatzHaderach het volgende:
Waar heeft Friesland in vredesnaam lama's voor nodig? Heel Nederland spuugt al op jullie dialect.
Doutzen is ook wel mooi, maar heeft ze de klasse en de stijl van een vrouwelijke Peruaan? Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar de vraag is natuurlijk of dat ene voorbeeld representatief is voor ons aller geliefde Fryslan. Ik weet het niet, ik ben er nooit geweest, maar ik vind L_B een erg betrouwbaar persoon.
Peruanen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zie het verschil nooit tussen een vrouwelijke stier, die onze weilanden zo frequent bevolken en een vrouwelijke Friezin.![]()
Bovendien is het karakter van de Friezin niet erg vrouwelijk.![]()
Ik stel toch ook daar voor dat er een Fryske expeditie naar Peru trekt om daar vrouwelijke Peruanen in boten te verschepen naar Fryslan, samen met de lama's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:59 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Peruanen?De inwoners van Peru, maar alleen de meisjes, de meneren, los hombres, mogen daar blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom specifiek de Peruaanse vrouwen? Zijn die wel vrouwelijk genoeg?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:02 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
De inwoners van Peru, maar alleen de meisjes, de meneren, los hombres, mogen daar blijven.
Mag ook van Ecuador zijn, maar ik dacht als je er toch bent om lama's te halen, waarom dan niet een aantal mooie chicka's vragen mee te emigreren naar het ijskoude Fryslan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waarom specifiek de Peruaanse vrouwen? Zijn die wel vrouwelijk genoeg?
Dat is het zeker ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:10 schreef Piye het volgende:
Ik zou het niet zozeer feministisch noemen, ze zijn vooral gewoon verwend.
In Fryslan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef alors het volgende:
Waarom lama's als je albino kangaroes in het wild hebt![]()
[ afbeelding ]
Ja in de omgeving van Oosterwolde & Makkinga hebben een paar ontsnapte een kudde(?) gevormd, nou succesvol iig want er is nageslacht.quote:
Bijna perfectie!quote:Frysk bloed tsjoch op! wol no ris brûze en siede,
En bûnzje troch ús ieren om!
Flean op! Wy sjonge it bêste lân fan d'ierde,
It Fryske lân fol eare en rom.
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
In Appelscha, no?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wij Friezen hebben dringend behoefte aan lama's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:42 schreef Lamabal het volgende:
Godverdegodver.
Menschjes moet ik mezelf naar friesland verhuizen?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja, wij Friezen hebben dringend behoefte aan lama's.
Hater. Bij ons stroomt degelijk Viking en Scandinavisch bloed door de aderen!quote:
Waarom heeft niemand mij daarover ingelicht?quote:de aankomende onafhankelijkheidsverklaring van de Republyk Fryslan, welke gepland staat op 15 mei 2015,
Ik vind dat je wel een Fries paspoort en de daarbij behorende nationaliteit verdiend hebt!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:13 schreef deadprez het volgende:
linkse_boomknuffelaartopic![]()
mag ik ook in friesland komen wonen als jullie onafhankelijk worden? lijkt me veel chiller dan nederland
Sorry.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand mij daarover ingelicht?
Yup.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Volgens mij is TS in het verkeerde land geboren.
De realiteit is echter dat Friesland, ondanks de blijkbaar roemruchte historie, een achter gebleven kansarm deel van Nederland is geworden. Er wordt niets gepresteerd. Er zit geen noemenswaardige industrie, alleen wat boeren die met subsidie in de lucht worden gehouden. Werkeloosheid viert er hoogtij maar tevens ook misplaatste hoogmoed dat zich uit door het krampachtig vasthouden aan een eigen kansloze identiteit. Een bizarre maar ook ietwat irritante combinatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hater. Bij ons stroomt degelijk Viking en Scandinavisch bloed door de aderen!![]()
Fryslan boppe!![]()
Als wij een eigen land waren geweest met een eigen munt, buiten de EU, was er hier geen crisis. Dat komt door Scandinavische degelijkheid en nuchterheid!![]()
![]()
Dit is echt verreweg het tofste plaatje uit dit topicquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Die armoede is het gevolg van doelgericht beleid door de Hollandse overheid. Tijd voor revolutie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De realiteit is echter dat Friesland, ondanks de blijkbaar roemruchte historie, een achter gebleven kansarm deel van Nederland is geworden. Er wordt niets gepresteerd. Er zit geen noemenswaardige industrie, alleen wat boeren die met subsidie in de lucht worden gehouden. Werkeloosheid viert er hoogtij maar tevens ook misplaatste hoogmoed dat zich uit door het krampachtig vasthouden aan een eigen kansloze identiteit. Een bizarre maar ook ietwat irritante combinatie.
Pak de hooivorken!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:29 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die armoede is het gevolg van doelgericht beleid door de Hollandse overheid. Tijd voor revolutie.
Ja joh ongeveer alle 600k inwoners van Friesland werken bij een boer ;')quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De realiteit is echter dat Friesland, ondanks de blijkbaar roemruchte historie, een achter gebleven kansarm deel van Nederland is geworden. Er wordt niets gepresteerd. Er zit geen noemenswaardige industrie, alleen wat boeren die met subsidie in de lucht worden gehouden. Werkeloosheid viert er hoogtij maar tevens ook misplaatste hoogmoed dat zich uit door het krampachtig vasthouden aan een eigen kansloze identiteit. Een bizarre maar ook ietwat irritante combinatie.
Precies, net of dat holland zo geweldig is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja joh ongeveer alle 600k inwoners van Friesland werken bij een boer ;')
We hebben hier een van de grootste zuivelproducent van Europa, een heel bekend koffiemerk en zo kan je nog wel een aantal grote werkgevers opnoemen. produceren we zout en halen we gas uit de grond.
Een werelderfgoed naast de deur tevens zitten de eilanden vol met duitsers in de zomer en daarbovenop is het ook nog eens een prachtige provincie met een grote geschiedenis. goedkope huisvesting en een vriendelijke bevolking, Dus waarom mogen wij als friezen niet ons cultureel erfgoed in ere houden en er trots op zijn. En als je in de zogenaamde stedelijke gebieden woont mag je wel trots zijn op je stad? Hebben het altijd over de grote stad maar laten we eerlijk zijn op wereldschaal is het een veredeld dorp, en dat is geen hoogmoed ? meten met 2 maten noem ik dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |