quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Mooi, opzouten met dat stukje prut.
praten zeker friesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
Alsof er geen leuke meisjes in Friesland zijntuurlijk het zijn er altijd te weinig maar dat is overal zo
Friesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
praten zeker fries
gelijk opdonderen
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef superdrufus het volgende:
Toffe elegante beesten die de bergen van peru bevolken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
lamaworm is het het met je eens.
[ afbeelding ]
Dan nog nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Fryslan zou toch veel beter uit de verf komen als we lama's zouden hebben in onze weilanden!
Veel verder dan koeien en bijbehorende stront kom ik niet. Wat heb je daar nog meer dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
at is een groot gemis. Fryslan heeft eigenlijk alles
De extensie is .frl, helaas had het provinciebestuur niet voldoende geld in de kas om dit te verwezenlijken.quote:
Met z'n allen op Doutzen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:45 schreef Mierenneuker. het volgende:
Geen mooie meisjes uit Friesland? Doutzen toch?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:44 schreef wenfer2 het volgende:
Ik wil bij deze graag mijn beklag doen over punt 1.
Geen leuke meisjes in Fryslan? Als je ergens ter wereld prachtvrouwen kunt vinden dan zijn het de oorspronkelijke bewoners van de Scandinavië, IJsland en Frysland!!!
Dermate onterechte klacht!
Om maar een voorbeeld te noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |