mijn moeder leest gewoon mee op mijn FB. Zelf wil ze geen profiel maar lurkt wel stiekem mee hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:58 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
"Oké verwijder ik jou of jij mij?"
SPOILER: Zwangere buik met striae, pas op geld lenen kost geld. PS: verhoogd risico oogkankerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door SunTzu op 30-03-2013 18:07:14 ]
Doe ook maar niet, als je klikt moet je je ogen met bleek gaan spoelen.quote:
Goede actie. Soms vind ik het wel jammer dat ik zulke personen niet als vriend heb zodat ik niet zulke reacties kan plaatsen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:03 schreef SunTzu het volgende:
Ze had ook ooit een plaatje gepost van: Echte vrouwen hebben een buikje en een kont etc.
Dus ik als eerste reactie eronder, echte vrouwen squatten en deadliften.
Meteen een hele meute van boze huisvrouwtjes die hun toetsenbord kapot typten
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef SunTzu het volgende:
Dus misschien herinneren jullie dat ik ooit een post had over een meid die het had over; lekker op de bank ... weken zwanger, friet aan het maken voor m'n mannetje, genieten meid blabla.
Scroll ik door mijn newsfeed zie ik een hele rij aan foto's met dit.Yikes, dat krijgen toch niet alle zwangere vrouwen?SPOILER: Zwangere buik met striae, pas op geld lenen kost geld. PS: verhoogd risico oogkankerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
Neem een draagmoeder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Franknfurter het volgende:
Oke, ik ga dus nóóit een kind baren als dit ervan komt
Nee niet elke vrouw krijgt dat, maar deze meid van de foto vreet gewoon ontiegelijk veel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:04 schreef Franknfurter het volgende:
Oke, ik ga dus nóóit een kind baren als dit ervan komt
Dus misschien herinneren jullie dat ik ooit een post had over een meid die het had over; lekker op de bank ... weken zwanger, friet aan het maken voor m'n mannetje, genieten meid blabla.
Scroll ik door mijn newsfeed zie ik een hele rij aan foto's met dit.dat is ook niet alleen een baby in die buik zo te zien.SPOILER: Zwangere buik met striae, pas op geld lenen kost geld. PS: verhoogd risico oogkankerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! Even melden bijquote:Op [u. =http://forum.fok.nl/topic/1951324/4/50#124711587]zondag 31 maart 2013 10:03[/url] schreef Aptoide het volgende:
Een of andere mafkees heeft vannacht allemaal naakt foto`s van zijn ex vriendin op fb gezet...
Zoiets is toch strafbaar?
Heb het aangegeven... alleen die meid vinden wordt lastig.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja! Even melden bij
Facebook lijkt mij.. en betreffende ex.
Scroll ik door mijn newsfeed zie ik een hele rij aan foto's met dit.Gatverdamme!! Die zou bij mij per direct onder de blokkeer gaan. Denk aan je medemens dammit!SPOILER: Zwangere buik met striae, pas op geld lenen kost geld. PS: verhoogd risico oogkankerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dezelfde categorie 'moeders in de gloria': vrouwen die na maaanden opeens weer op een foto van hun -toen net geboren- baby reageren met: ohh wat vliegt de tijd!
Out of the blue he, dus die foto verschijnt opeens weer in het nieuwsoverzicht waarbij er dan 8 maanden zit tussen de 1 na-laatste reactie en de laatste. Flikker op, ga lekker thuis sentimenteel zitten doen.Just skip all the layers and go straight to the crazy!
Ghehehe, heel herkenbaar! Toch denk ik dat je visie hierop wel veranderd als je zelf n kleine krijgt.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:05 schreef ZarB het volgende:
[..]
Gatverdamme!! Die zou bij mij per direct onder de blokkeer gaan. Denk aan je medemens dammit!
In dezelfde categorie 'moeders in de gloria': vrouwen die na maaanden opeens weer op een foto van hun -toen net geboren- baby reageren met: ohh wat vliegt de tijd!
Out of the blue he, dus die foto verschijnt opeens weer in het nieuwsoverzicht waarbij er dan 8 maanden zit tussen de 1 na-laatste reactie en de laatste. Flikker op, ga lekker thuis sentimenteel zitten doen.
Ja. Even foto's hier delen en vervolgens melden bij FB.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:03 schreef Aptoide het volgende:
Een of andere mafkees heeft vannacht allemaal naakt foto`s van zijn ex vriendin op fb gezet...
Zoiets is toch strafbaar?
handigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Neuh tegen die tijd laat ik mijn vriendin/vrouw het wel opknappen.
Maar je kunt ook niet veel vreten en hiermee te maken krijgen als je zwanger bentquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:09 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nee niet elke vrouw krijgt dat, maar deze meid van de foto vreet gewoon ontiegelijk veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |