Als je nou nog eens goed kijkt zie je dat het stiekem een Vlaamse pagina is. Kijk bijvoorbeeld naar het gebruik van het woord obsoleet, en de verwijzing naar Belgische instanties e.d.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Jammer dat ze consequent het woord 'bogus' gebruiken. Dat is geen Nederlands en het klinkt echt enorm suf in Nederlandse zinnen.
Klopt, maar goede punten hebben ze wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Platina het volgende:
[..]
Jammer dat ze consequent het woord 'bogus' gebruiken. Dat is geen Nederlands en het klinkt echt enorm suf in Nederlandse zinnen.
"we worden allemaal zwaarder als we ouder worden."quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Risu het volgende:
Is deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Beide zijn gepost door dikkerds ja.
Irrelevant, ook in het Vlaams bestaat 'bogus' niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je nou nog eens goed kijkt zie je dat het stiekem een Vlaamse pagina is. Kijk bijvoorbeeld naar het gebruik van het woord obsoleet, en de verwijzing naar Belgische instanties e.d.
Kan het niet dat deze mensen gewoon de spot met zichzelf drijven zonder het allemaal heel serieus te bedoelen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Risu het volgende:
Is deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Wat erg. Zouden ze zich nou echt beter voelen door dit soort posts? Of erger nog: zouden ze het zelf geloven?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Risu het volgende:
Is deze al langsgekomen?
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
Je vriendenlijst aanklikken, dan kun je rechtsboven op Bewerken klikken en kiezen wie je vrienden kunnen zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:07 schreef Federer-fan het volgende:
Waar kun je op Facebook instellen welke mensen je vrienden en je likes kunnen zien?
Kan het zijn dat de likes daar niet alemaal staan? Ik zie maar een paar categorieėn (sport, films, muzie, boeken en tv). Daarnaast staan er wel losse links maar geen groepen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:31 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Je vriendenlijst aanklikken, dan kun je rechtsboven op Bewerken klikken en kiezen wie je vrienden kunnen zien.
Je likes horen bij de algemene instellingen, dus als je je profiel alleen zichtbaar hebt voor vrienden, kunnen die ook je likes zien.
Edit: bij je Likes, kun je ook per categorie aanklikken voor wie ze zichtbaar zijn.
Al die opmerkingen, wat een ongelooflijke tokkies zegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef KOLGMT het volgende:
bij mij is dit een nieuwe favoriet:
http://www.facebook.com/p(...)14690&type=1&theater
Ja klopt, je hebt een categorie "overige", daar kun je niks mee doen qua privacy, zo te zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kan het zijn dat de likes daar niet alemaal staan? Ik zie maar een paar categorieėn (sport, films, muzie, boeken en tv). Daarnaast staan er wel losse links maar geen groepen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Al die opmerkingen, wat een ongelooflijke tokkies zeg
"ik dacht dat het een koffiezetapparaat was"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef KOLGMT het volgende:
Daaaaamnquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:34 schreef KOLGMT het volgende:
Bedoel je dat "na huis"? Als je diegene dan vraagt wat hij/zij voor huis gaat doen staan ze je vaak enorm dom aan te kijkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:35 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Bijdehante opmerking maken, maar zelf nog steeds de taalfout niet zien
Verassenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Bedoel je dat "na huis"? Als je diegene dan vraagt wat hij/zij voor huis gaat doen staan ze je vaak enorm dom aan te kijken
Geef "zwart" een lintje. Droogheid alomquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:19 schreef RuckUngermans het volgende:
Ja hoor, daar gaan we weer...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |