Mail een foto van je tettenhondjes, dat werkt erg motiverend op de vrijdagochtend voor IT'ers kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja die site is nogal amateuristisch, ik heb ook al tien minuten gebeld en nu mail ik met hun it-er over het probleem
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mail een foto van je tettenhondjes, dat werkt erg motiverend op de vrijdagochtend voor IT'ers kan ik je vertellen
ik heb maat 37quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Maat 38, keinormaal, is gewoon goedkoper voor sneakers, doe ik altijd
Pleurt op, en you have had your fix this week!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mail een foto van je tettenhondjes, dat werkt erg motiverend op de vrijdagochtend voor IT'ers kan ik je vertellen
Waaromg ging het eigenlijk niet dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Praise the lord halleluja, ik heb ze eindelijk besteld![]()
Ik heb wel eens betere hondjestettenfoto's van je gezien, zal wel op de zomer moeten wachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pleurt op, en you have had your fix this week!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere hondjestettenfoto's van je gezien, zal wel op de zomer moeten wachten
Je kon gewoon helemaal niet afrekenen via de sitequote:
Zolang ze die schoenen maar opsturen. Afrekenen is zo overrated!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kon gewoon helemaal niet afrekenen via de site
Ik hoop het, ik wacht ook nog op laarsjes die er woensdag al zouden zijn godverdehoerendeschijtzooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef Miniem het volgende:
Ik moet nog wel ff wachten op mijn schoenen![]()
Jij hebt ze zeker al begin volgende week?
Jij luiaard!quote:
Hoeveel paar schoenen heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik wacht ook nog op laarsjes die er woensdag al zouden zijn godverdehoerendeschijtzooi
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij eigenlijk?
Ik noem slippers altijd sleffersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt helemaal niet zo veel hoor.
Ik heb nu 2 paar sneakers, 1 paar gewone laarzen en 1 paar sneeuwlaarzen.
En een kast vol slippers
Vast wel, bedoel je de smoky darjeeling?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha omg opa Middagdutje![]()
Zwabje!
Thee gehad van me?
Neeeeeee deze week had ik nog gestuurd dude!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel, bedoel je de smoky darjeeling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |