Mail een foto van je tettenhondjes, dat werkt erg motiverend op de vrijdagochtend voor IT'ers kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja die site is nogal amateuristisch, ik heb ook al tien minuten gebeld en nu mail ik met hun it-er over het probleem
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mail een foto van je tettenhondjes, dat werkt erg motiverend op de vrijdagochtend voor IT'ers kan ik je vertellen
ik heb maat 37quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef oh-oh het volgende:
Maat 38, keinormaal, is gewoon goedkoper voor sneakers, doe ik altijd
Pleurt op, en you have had your fix this week!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Mail een foto van je tettenhondjes, dat werkt erg motiverend op de vrijdagochtend voor IT'ers kan ik je vertellen
Waaromg ging het eigenlijk niet dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Praise the lord halleluja, ik heb ze eindelijk besteld![]()
Ik heb wel eens betere hondjestettenfoto's van je gezien, zal wel op de zomer moeten wachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pleurt op, en you have had your fix this week!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere hondjestettenfoto's van je gezien, zal wel op de zomer moeten wachten
Je kon gewoon helemaal niet afrekenen via de sitequote:
Zolang ze die schoenen maar opsturen. Afrekenen is zo overrated!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kon gewoon helemaal niet afrekenen via de site
Ik hoop het, ik wacht ook nog op laarsjes die er woensdag al zouden zijn godverdehoerendeschijtzooiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef Miniem het volgende:
Ik moet nog wel ff wachten op mijn schoenen![]()
Jij hebt ze zeker al begin volgende week?
Jij luiaard!quote:
Hoeveel paar schoenen heb jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik wacht ook nog op laarsjes die er woensdag al zouden zijn godverdehoerendeschijtzooi
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij eigenlijk?
Ik noem slippers altijd sleffersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt helemaal niet zo veel hoor.
Ik heb nu 2 paar sneakers, 1 paar gewone laarzen en 1 paar sneeuwlaarzen.
En een kast vol slippers
Vast wel, bedoel je de smoky darjeeling?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha omg opa Middagdutje![]()
Zwabje!
Thee gehad van me?
Neeeeeee deze week had ik nog gestuurd dude!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vast wel, bedoel je de smoky darjeeling?
Ik ga zo naar m'n vader, dan heb ik die nog niet gezienquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee deze week had ik nog gestuurd dude!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga zo naar m'n vader, dan heb ik die nog niet gezien
Ik vind die dingen zo kut zitten tussen je tenenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef oh-oh het volgende:
I <3 teenslippers, ik kan niet wachten tot het weer slipperweer is, dan wordt de Indonees in me echt wakker haha
Hehe, eerder na een krappe drie uur slaap toch 'op tijd' op te staan om op evt. aanbiedingen te reagerenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha omg opa Middagdutje![]()
Zwabje!
Thee gehad van me?
Of je lompe zus is er op gaan zitten.....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga zo naar m'n vader, dan heb ik die nog niet gezien
Uhm, teenslippers zijn normale slippers haha, jij bedoelt van die lelijke douchedingen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik vind die dingen zo kut zitten tussen je tenen![]()
Liever "normale" slippers.
De horrorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, teenslippers zijn normale slippers haha, jij bedoelt van die lelijke douchedingen?
Kun je fijn je sokken in aanhouden ook![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Hehe, eerder na een krappe drie uur slaap toch 'op tijd' op te staan om op evt. aanbiedingen te reageren![]()
maar als er niks is kan ik beter nog ff pitten
quote:
Met rood/blauwe randjesquote:
En ingeweven zeemansattributen als stuurwielen, kompasrozen en touw. Schipperspetje erbij en klaar is Klara Heinz.quote:
Meh, die woont dichter bij jullie dan bij mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of je lompe zus is er op gaan zitten.....
Ik slaap normaal. Van 11 tot 08. Heb ik een uur om op mijn werk te komen. Dus ik slaap 9u... ik ben dood en doodmoequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik slaap echt weer gruwelijk kort de laatste tijd en afgelopen weekend niet eens bijgeslapen, want toen moest ik ook om 7 uur op. Nu gelukkig wel ff bijtanken
jup, blehhquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:41 schreef oh-oh het volgende:
OK de radio jaagt me wel de deur uit nu.
Geef mij nu je haaaaaaaaaand![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan natuurlijk ook ff zappen. Ik bleef lekker binnen als ik niet hoefde maar helaas, welke idioot had ook alweer bedacht dat we een groentepakket moeten? Oh ja, ikzelfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:41 schreef oh-oh het volgende:
OK de radio jaagt me wel de deur uit nu.
Geef mij nu je haaaaaaaaaand![]()
![]()
![]()
![]()
Douchedingen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm, teenslippers zijn normale slippers haha, jij bedoelt van die lelijke douchedingen?
Kun je fijn je sokken in aanhouden ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |