why?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vermoeid. Werk is monotoon en ben nu al (13:00) klaar en moet nog tot 18:00 blijven hangen. Jas op bureau en slapen dan maar.
Dit *10. Ik ben al de hele week elke dag rond 5 uur 's ochtends wakker..quote:
Beterschapquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ziekjes. Dikke sjaal om en de dag maar doorkomen. Mijn lijf kennende gaat dit weer snel voorbij.
Nog even volhouden jij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, ik dacht dat het de afgelopen weken wel beter met me ging, maar ik val toch terug in mijn oude patroon.Gelukkig binnenkort naar de psycholoog, heb echt hulp nodig.
Klotewachtlijsten.
Join the clubquote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:01 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dit *10. Ik ben al de hele week elke dag rond 5 uur 's ochtends wakker..![]()
Verder gaat 't lekker
Niet meegekregen waar je precies problemen hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:52 schreef Gary_Oak het volgende:
Pfff, ik dacht dat het de afgelopen weken wel beter met me ging, maar ik val toch terug in mijn oude patroon.Gelukkig binnenkort naar de psycholoog, heb echt hulp nodig.
Klotewachtlijsten.
Ik ben van "standaard 10 voor 8 wakker als ik uit kan slapen" naar "standaard kwart over 7 wakker" naar "standaard kwart over 6 wakker, ook als ik niet uit kan slapen maar om 7 uur op moet staan" gegaan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:01 schreef Unsub het volgende:
[..]
Dit *10. Ik ben al de hele week elke dag rond 5 uur 's ochtends wakker..![]()
Verder gaat 't lekker
Gefeliciteerd! En trusten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:56 schreef Toekito het volgende:
Ik hoor net dat ik geslaagd ben. Maar ik juich donderdag pas als ik het diploma heb. Nu maar eens naar bed. Ondanks dat ik niet moe ben. Nachtdienst gehad maar kan nog wel ff door.....tot ik zo mn kussen ruik waarschijnlijk.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:56 schreef Toekito het volgende:
Ik hoor net dat ik geslaagd ben. Maar ik juich donderdag pas als ik het diploma heb. Nu maar eens naar bed. Ondanks dat ik niet moe ben. Nachtdienst gehad maar kan nog wel ff door.....tot ik zo mn kussen ruik waarschijnlijk.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:56 schreef Toekito het volgende:
Waar ga je heen ?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nog 2 daagjes en dan lekker paar dagen weg, zin in
Okiedo, klinkt goed. Helemaal als het weer wat blijft meezitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Naar een zeker eiland in nederland
De duidelijkheidquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Naar een zeker eiland in nederland
Ja denk misschien denkt iemand nog Aruba ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
De duidelijkheidKans van 1 op 8(?) dat iemand het goed heeft
Zeeland heeft er toch ook 3?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja denk misschien denkt iemand nog Aruba ofzo
Dit heb ik ook een beetje vandaag, begon zo goed vanochtend, na de lunch was het al wat minder, hoop dat ik nog ff iets nuttigs kan doen voordat ik vanavond weer vroeg naar bed moet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Van 'gewoon vrolijk'-> 'high hopes'
-> 'lichtelijke teleurstelling'
.
Nu hopelijk dan maar spoedig weer terug naar... 'gewoon vrolijk maar met !'![]()
Ik deed dat eerst wekelijks.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik haaaaaaat interviews uittypenHelaas moet het vóór morgen toch echt gebeurd zijn.
Ben nog steeds niet begonnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik deed dat eerst wekelijks.
OT: Nog steeds last van m'n buik. Supplementen hadden vandaag moeten komen, maar nee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm Mr. Brightside
Gast, ik maak een grapjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:00 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Ik? Nee doe je dan maar lekker in DM eikel dan reageert niemand erop
Als ik boos op je was ging ik je geen kusje geven toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Gast, ik maak een grapjechill man
Overigens, Fera en ik kennen elkaar vrij goeddus dat zit allemaal wel snor.
Wat een geluk heb ik weer, zeg!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:04 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Als ik boos op je was ging ik je geen kusje geven toch?Als ik nu echt boos was liet ik de honden op je los en sloeg ik je schedel in met een honkbalknuppel dus nee boos ben ik niet
Heb ik ook nog nooit op FOK! gepost, laat staan verteld aan iemand.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:17 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Niet meegekregen waar je precies problemen hebt.
Okee inderdaad misschien een keer topic over openen wanneer je de behoefte hebt. Kan af en toe helpen al is het alleen maar de opluchting van het ergens ff kwijt te kunnen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Heb ik ook nog nooit op FOK! gepost, laat staan verteld aan iemand.Is ook niet een enkel iets, maar een reeks gebeurtenissen die al jarenlang duren, maar pas het afgelopen half jaar hun tol eisen. Misschien open ik er nog wel een janktopic erover hier in R&P, maar eerst de mening van een professional. Maar logisch dat je ernaar vraagt hoor, vind ik niet erg.
Precies, FOK! is vaak een heerlijke uitlaatklep, maar nu nog even niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Okee inderdaad misschien een keer topic over openen wanneer je de behoefte hebt. Kan af en toe helpen al is het alleen maar de opluchting van het ergens ff kwijt te kunnen.
Dan moet je niet zeiken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 04:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook van dat lawaai s'nachts.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:25 schreef bijdehand het volgende:
Ik kan maar aan één iemand denken terwijl ik m'n hoofd niet bij haar maar bij de studie moet zijn
quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
weer tussenuur op school, kan mijn tijd wel beter besteden
Dan maar aan een verslag werken ofzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
weer tussenuur op school, kan mijn tijd wel beter besteden
komt wel goed hoor, schatjequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Mishu het volgende:
Gaat niet zo goed. Ben bijna overspannen door school, kom nergens echt aan toe en thuis is de draaglast groot door problemen e.d.
Geef ons geld terug, jij Cyprioot!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef kwiwi het volgende:
geirriteerd... ik kan de woorden baby's, cyprus, geld en bank even niet meer horenop naar KLB en ONZ, om de avond nog een beetje goed af te sluiten
![]()
Je mag mijn 4 euro 17 wel hebben wanneer ik het ook eindelijk terug krijgquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Geef ons geld terug, jij Cyprioot!
Take it easy baby, en ga lekker van je zuur verdiende centjes op een chille bank op cyprus hangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef kwiwi het volgende:
geirriteerd... ik kan de woorden baby's, cyprus, geld en bank even niet meer horenop naar KLB en ONZ, om de avond nog een beetje goed af te sluiten
![]()
leuk hè, groepswerkquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Chagrijnig, morgen de deadline en mijn projectgenoten willen morgenochtend doorwerken aan dat kutproject dat om 12u ingeleverd moet zijn. Lekker onder enorme tijdsdruk vanalles doen.
Dan trek ik de kar wel in m'n eentje vooruit tot een uurtje of 2 vannachtIk heb geen zin om morgen chaotisch te werk moeten.
Beterschapquote:Op donderdag 28 maart 2013 08:29 schreef Yuki het volgende:
Zojuist badend in het zweet wakker geworden, alles doet zeer en vandaag of morgen hoest ik een long op.
Meh![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:29 schreef Yuki het volgende:
Zojuist badend in het zweet wakker geworden, alles doet zeer en vandaag of morgen hoest ik een long op.
Meh![]()
Ik las je post over het geluidsoverlast. Herkenbaar.... Hopelijk heb je goed geslapen vannacht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:34 schreef formerjellybean het volgende:
Zo even verder lezen in 50 tinten donkerder om even wat ontspanning te hebben voor het slapen en please of please laat de retards niet weer van 3 tot 6 knallende ruzie maken want ik ben best wel op en ik denk dat ik dan helemaal gek word.
Congratsquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef Luxuria het volgende:
Yesssssssssss aangenomen voor de baan!!!!![]()
![]()
![]()
Met ook nog een best mooi salaris als starter.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef Luxuria het volgende:
![]()
![]()
Dank jequote:
Thanks erg aardig , en ja goed geslapen en lekker tot nu uitgeslapen wat even heerlijk was de slapeloosheid van 2 dagen heel slecht slapen weer bijgeslapen .quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef Izzit het volgende:
[..]
Ik las je post over het geluidsoverlast. Herkenbaar.... Hopelijk heb je goed geslapen vannacht.
OT: Ehm ja, heerlijk uitgeslapen
Sterkte , en gecondoleerd , waarschijnlijk nog steeds geen volledige duidelijkheid want denk dat er dan ook weer een onderzoek volgt. Heel veel sterkte in een moeilijke tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:03 schreef ArTiC het volgende:
Dubbel, een bekende van me is een jaar geleden spoorloos verdwenen, nu is zijn lichaam gevonden. Moet je 'blij' zijn dat er duidelijkheid is of 'verdrietig' dat hij dood is? Beide gevoelens wisselen om de 74,3 seconden af...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanks erg aardig , en ja goed geslapen en lekker tot nu uitgeslapen wat even heerlijk was de slapeloosheid van 2 dagen heel slecht slapen weer bijgeslapen .
Voel me ook weer wat frisser en even weer ruimte in mijn koppie.
Blij lijkt mij de verkeerde woordkeuze. Misschien opgelucht dat er een einde is gekomen aan een bepaalde onzekerheid?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:03 schreef ArTiC het volgende:
Dubbel, een bekende van me is een jaar geleden spoorloos verdwenen, nu is zijn lichaam gevonden. Moet je 'blij' zijn dat er duidelijkheid is of 'verdrietig' dat hij dood is? Beide gevoelens wisselen om de 74,3 seconden af...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:21 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Congrats![]()
Ot: zwaar hoofd, maar blij met de zon en zin in vast een prachtig concertje vanavond in Utrecht
Thnx!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:17 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
OT: Verkouden en keelpijn. Klote zo vlak voor het weekend.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:12 schreef Luxuria het volgende:
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
[..]
Thnx!En nog meer goed nieuws, vanmiddag ook geslaagd voor mijn opleiding!!
Nogmaals gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
[..]
Thnx!En nog meer goed nieuws, vanmiddag ook geslaagd voor mijn opleiding!!
*geeft likje over wang Fera*quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Fera het volgende:
Lekker. Gedoucht, gescrubd en een masker op m'n bakkes.
En bijna weekend!
Ik ga ergens op de HRM afdeling werken, waar ik voor geleerd hebquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:30 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
GefeliciteerdWat voor werk ga je doen?
OT: project ingeleverd met goed gevoel. Nu even een paar dagen volledig stressvrij, heerlijk!
Goed bezigquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik ga ergens op de HRM afdeling werken, waar ik voor geleerd heb
Het is dan ook niet om op te eten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
*geeft likje over wang Fera*
Blegh, vies masker.
Bedankt!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Goed bezigveel plezier met je nieuwe functie!
Leeuuk! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:08 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Net te horen gekegen dat ik tante ben geworden
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
En nu dus klaarwakkeren wat een slechte timing ik ga morgen net een weekendj weg ...
Dit is een betere omschrijvingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:34 schreef Kimberliedje het volgende:
Enigzins gespannen en vol goede zin.
Wat was er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 02:51 schreef Plums het volgende:
In shock. Klaarwakker. En nu moet ik wachten tot het ochtend is voordat ik íemand kan vertellen wat er is gebeurd. Ik haat het als dingen 's nachts gebeuren.
[..]
Leeuuk! Gefeliciteerd
Lief dat je het vraagtquote:
Wel goed dat je dit inziet , en niet blijft toelaten , daar mag je best trots op zijn. Sterktequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Vriend kwam ladderladderzat thuis en werd agressief tijdens woordenwisseling. Valt wel mee verder hoor, wat schrammen en rugpijn van het duwen en tegen de muur geknald worden.
Vanochtend meteen m'n beste vriendin gebeld natuurlijk, die komt vanavond gelukkig langs.
Is al de tweede kerel die me zo behandeltBelachelijk dit, ik kap met daten, trek toch alleen maar onwijs foute kerels aan.
Dankje, komt wel goed. Had het alleen echt niet zien aankomen, hij is wel vaker zo onwijs zat geweest maar had me nog nooit met een vinger aangeraakt tijdens ruzies. Daarom was ik vannacht ook zo in shockquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wel goed dat je dit inziet , en niet blijft toelaten , daar mag je best trots op zijn. Sterkte
En nog zeggen dat het wel mee valt, maar dat valt het niet he.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Vriend kwam ladderladderzat thuis en werd agressief tijdens woordenwisseling. Valt wel mee verder hoor, wat schrammen en rugpijn van het duwen en tegen de muur geknald worden.
Vanochtend meteen m'n beste vriendin gebeld natuurlijk, die komt vanavond gelukkig langs.
Is al de tweede kerel die me zo behandeltBelachelijk dit, ik kap met daten, trek toch alleen maar onwijs foute kerels aan.
Ja hij moet ook gewoon met z'n tengels van me afblijven. Maar het had veel erger gekund natuurlijk. Vrouw die ik ken is al 2x(of nog vaker) door haar kickboksende vriend in elkaar getrimd, incl. blauwe ogen, kapotte lip en flink gekneusde ribben. "Hij verandert echt wel hoor, met therapie enzo!"quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En nog zeggen dat het wel mee valt, maar dat valt het niet he.
Hij heeft gewoon van je af te blijven.
Zijn spullen staan al ingepakt hierquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
Bijna weekend!!
Oh en plums, afkappen die bende...
Ja, dat is inderdaad nog een stapje erger.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja hij moet ook gewoon met z'n tengels van me afblijven. Maar het had veel erger gekund natuurlijk. Vrouw die ik ken is al 2x(of nog vaker) door haar kickboksende vriend in elkaar getrimd, incl. blauwe ogen, kapotte lip en flink gekneusde ribben. "Hij verandert echt wel hoor, met therapie enzo!"flikker toch op, gelijk het huis uitstampen zulk idioot tuig.
[..]
Zijn spullen staan al ingepakt hier
Topicpaginakaap dit, hihiwel lief dat iedereen meeleeft
Van alles, niks specifieks. Gewoon chaos in m'n kopquote:
Ahh beter nu en dan hopen dat wanneer je later gaat slapen het weer rustiger is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Van alles, niks specifieks. Gewoon chaos in m'n kop
Beterschapquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:51 schreef Yuki het volgende:
Vervelend, lastig, smerig... Dat laatste wegens hoofd vol snot en bijbehorende ademhaling.
Ik haat ziek zijn
Welke heb je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:03 schreef scrub_nurse het volgende:
goede hoop met mijn medicijnen op goede nachtrust
Gelukkig maar, hopelijk blijft t alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:09 schreef scrub_nurse het volgende:
adartrel, voor het restless legs syndrome, eindelijk weet ik waarom ik al jaren zo onrustig en enorm slecht slaap! En ik had vannacht al veeel minder last
Ik weet het, maar je doet er niks aanquote:
Ik hoop het, maar heb de ervaring dat het juist in de avond/nacht erger wordt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:54 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ahh beter nu en dan hopen dat wanneer je later gaat slapen het weer rustiger is.
Geen beschikking tot een willekeurig pammetje om te slapen 's nachts? Helpt vaak ook wel de griepsymptomen te onderdrukken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar je doet er niks aan
[..]
Ik hoop het, maar heb de ervaring dat het juist in de avond/nacht erger wordt...
Gaat vanzelf wel weer over
Nee, ik heb nog wel een slaappil liggen. Dat neem ik echter pas in op het moment dat het echt niet meer wil, na een nacht of 5 niet/nauwelijks slapen. Dit ivm erfelijke kans op verslavingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:16 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Geen beschikking tot een willekeurig pammetje om te slapen 's nachts? Helpt vaak ook wel de griepsymptomen te onderdrukken.
Ahja, ook al ben je er extra gevoelig voor net als ik, Zo snel raak je er doorgaans ook niet verslaafd aan hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog wel een slaappil liggen. Dat neem ik echter pas in op het moment dat het echt niet meer wil, na een nacht of 5 niet/nauwelijks slapen. Dit ivm erfelijke kans op verslaving
Precies. Zekerheid voor allesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:23 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Ahja, ook al ben je er extra gevoelig voor net als ik, Zo snel raak je er doorgaans ook niet verslaafd aan hoor.Maar okee, verstandiger er extra voorzichtig mee om te gaan dan te laks.
De shite met de buren lijkt verleden tijdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:45 schreef formerjellybean het volgende:
Goed geslapen![]()
En zin in vandaag want ik krijg Wreck it Ralph binnen
Awquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:51 schreef Yuki het volgende:
Geschrokken door iets dat ik van mijlenver had kunnen zien aankomenen daardoor nogal verdrietig nu.
Story of my lifequote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Aw![]()
![]()
OT: wel lekker, maar geen idee wat te doen vandaag
Tot voor nu want ik ken ze wat dat betreft ze hebben vaker periodes dat ze eerst rustig zijn pmdat ze een waarschuwing aan hun reet hebben hangen (woonvereniging heeft al een paar keer gesprek met ze gehad) en dan vervolgens weer opnieuw te beginnen. Ze gooien het op hoe gehorig het is , dat is het niet , het is meer dat hun asociaal zijn. Zoals zomers met een hele bup voor mijn huis gaan zitten en vanaf hun balkon hun boombox aanzetten . En er schijnt nogal wat issues met drank te zijn waardoor het steeds uit de hand loopt .quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:22 schreef Izzit het volgende:
[..]
De shite met de buren lijkt verleden tijd
OT: Uitgeslapen en klaar voor de dag!
Zojuist uit eerste hand gehoord dat het waar is... Dus, masker op en doen alsof ik blij benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:51 schreef Yuki het volgende:
Geschrokken door iets dat ik van mijlenver had kunnen zien aankomenen daardoor nogal verdrietig nu.
Sterkte!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zojuist uit eerste hand gehoord dat het waar is... Dus, masker op en doen alsof ik blij benterwijl er intussen ontelbare vragen door m'n hoofd gaan
What happened?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zojuist uit eerste hand gehoord dat het waar is... Dus, masker op en doen alsof ik blij benterwijl er intussen ontelbare vragen door m'n hoofd gaan
Of minder drinkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik.moet met mn handen van mn telefoon afblijven als ik gedronken heb.
Schaam me kapot
Sterktequote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, dat is opzich wel leukquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, dat is opzich wel leukhet zijn de berichtjes op whatsapp waar ik me nu behoorlijk voor schaam
Dat is ook heel tof op z'n tijd, maar blijkbaar ken je je eigen grens nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, dat is opzich wel leukhet zijn de berichtjes op whatsapp waar ik me nu behoorlijk voor schaam
Was dat het probleem maar, dat heb ik al weken niet meer aangeraaktquote:
Haaaaa ik ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Verdomme, loop ik alwéér te snotteren!
Die bestrijden onzichtbare bacterieb, zorgen niet voor witte tandjes heurquote:
Staat op de fles hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die bestrijden onzichtbare bacterieb, zorgen niet voor witte tandjes heur
Ot: voel me eigenlijk supergoed
Watquote:Op zondag 31 maart 2013 03:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vuile teringlijermet valsspelen kom je er wel
Je bent toch geen twilight aan het kijken hequote:Op zondag 31 maart 2013 13:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Sexyass vampieren en weerwolven. Oh en een sexyass kat bij me. *zwijmel*
Jawelquote:Op zondag 31 maart 2013 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent toch geen twilight aan het kijken he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |