GC / Mag politie Social Media gebruiken als opsporingsmiddel?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand zG nog gezien de laatste dagen?
Nu maar eens Gala vs Madrid kijken, de kans van Snijder om te shinen voor de Bosporus
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
Ik leef nog maar hier is het aardig dood zo te zien.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand zG nog gezien de laatste dagen?
Nu maar eens Gala vs Madrid kijken, de kans van Snijder om te shinen voor de Bosporus
Sinds de meet durft niemand elkaar aan te kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
Ik leef nog maar hier is het aardig dood zo te zien.
Ik heb geen haast, ik wacht het af. Jij wacht ook nog even zo te zien?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeg mij af wat jij doet met Ibood, afbestellen of afwachten
Ik heb een SII in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen haast, ik wacht het af. Jij wacht ook nog even zo te zien?
Het is je vast niet opgevallen dat het topic zo goed als dood is...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef omerr01 het volgende:
joow, waarom is deze topic al meer dan 12 uur stil?
Ja afwachten dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 08:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen haast, ik wacht het af. Jij wacht ook nog even zo te zien?
Voor hoeveel was-ie bij de MyCom (voor de prijsstijging)?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja afwachten dan maarik overwoog nog even om er maar eentje bij de MyCom te kopen Maandag, hebben ze de prijs daar maar weer doen stijgen met maar liefst twintig heule euro
fok jij MyCom!
dan hoop ik dus op die van 64GB bij de Ibood volgende week
¤129 maar dat is ook maar de versie met 32GB.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor hoeveel was-ie bij de MyCom (voor de prijsstijging)?
Ik hoop wel dat het binnen dezelfde week (8 - 12 april) gestuurd wordt. Wil 'm zo snel mogelijk ontvangen.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
zargon beyquote:
nice bro, net 2 maand ook gebant geweestquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:33 schreef fb12fb12 het volgende:
HIER IS DE PLAYER VAN DIT TOPIC TERUG VAN EEN BANN SWAAA
Zou het nog lang duren voordat het weer een beetje lekker wordt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Dames en heren, wanneer is de volgende meet?
Het is vandaag toch mooi weer?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou het nog lang duren voordat het weer een beetje lekker wordt?
Geen specifieke datum/initiatieven. Barbecueën lijkt me wel geil.
Door de langdurige kou zijn we inderdaad (te) snel tevreden.quote:
Het is vandaag mooi weer. Ik kon gewoon zonder een herfst/winterjas winkelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door de langdurige kou zijn we inderdaad (te) snel tevreden.
Was gebant omdat ik gegevens van zon gelezwembroek wist en in zijn topic zettequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nice bro, net 2 maand ook gebant geweest
Jammer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Was gebant omdat ik gegevens van zon gelezwembroek wist en in zijn topic zette
Om de racist in zijn welverdiende boot te beroven.quote:
Die mafkees wou zetten : zodat hij eerder bij het brood kan zijn dan de eendjesquote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Om de racist in zijn welverdiende boot te beroven.
Aight
Waat! Dat is toch niet Nederlands genoeg om te zeggenquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Die mafkees wou zetten : zodat hij eerder bij het brood kan zijn dan de eendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |