quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Nu maar eens Gala vs Madrid kijken, de kans van Snijder om te shinen voor de Bosporus
zargon beyquote:
nice bro, net 2 maand ook gebant geweestquote:Op zaterdag 6 april 2013 11:33 schreef fb12fb12 het volgende:
HIER IS DE PLAYER VAN DIT TOPIC TERUG VAN EEN BANN SWAAA
Zou het nog lang duren voordat het weer een beetje lekker wordt?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Dames en heren, wanneer is de volgende meet?
Het is vandaag toch mooi weer?quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou het nog lang duren voordat het weer een beetje lekker wordt?
Geen specifieke datum/initiatieven. Barbecueën lijkt me wel geil.
Door de langdurige kou zijn we inderdaad (te) snel tevreden.quote:
Het is vandaag mooi weer. Ik kon gewoon zonder een herfst/winterjas winkelen.quote:Op zaterdag 6 april 2013 18:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Door de langdurige kou zijn we inderdaad (te) snel tevreden.
Was gebant omdat ik gegevens van zon gelezwembroek wist en in zijn topic zettequote:Op zaterdag 6 april 2013 12:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nice bro, net 2 maand ook gebant geweest
Jammer.quote:Op zaterdag 6 april 2013 19:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Was gebant omdat ik gegevens van zon gelezwembroek wist en in zijn topic zette
Om de racist in zijn welverdiende boot te beroven.quote:
Die mafkees wou zetten : zodat hij eerder bij het brood kan zijn dan de eendjesquote:Op zondag 7 april 2013 20:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Om de racist in zijn welverdiende boot te beroven.
Aight
Waat! Dat is toch niet Nederlands genoeg om te zeggenquote:Op maandag 8 april 2013 15:05 schreef fb12fb12 het volgende:
[..]
Die mafkees wou zetten : zodat hij eerder bij het brood kan zijn dan de eendjes
In werkelijkheid pakken Nederlanders het brood af dat Turken en Marokkanen aan vogels voeren. Een Turk die het brood met zijn speedboot weggrist kan alleen maar een verkaasde nepturk zijn.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat hij de overige dagen van de week wel leuk vindt.quote:
"turkse studenten uit turkije" "turkse studenten in nederland" generaliserend dit, vind je niet? "achtergestelde gebieden komen waar ze vrij streng gelovig zijn" wat? veel studenten die je hier kent hebben kennelijk een fatsoenlijke islamitische opvoeding gehad, das de verklaring en niet omdat ze uit achtergestelde gebieden komen, daarbij moet ik zeggen dat dit ook weer een generalisering is, daarnaast doe jij hier voorkomen alsof raki drinken de standaard is, het s eerder andersom, tenzij je egeli bent... of is dat ook weer een generaliseringquote:Op dinsdag 9 april 2013 01:34 schreef xminator het volgende:
Ik vraag me af hoe het komt dat vrij veel Turkse studenten uit Nederland geen raki drinken en veel Turkse studenten uit Turkije wel raki drinken? Komt het door onze verleden, gastarbeiders die voornamelijk uit achtergestelde gebieden komen waar ze vrij streng gelovig zijn of heeft het iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |