Bu küçük kızın yorumu daha güzel.quote:
Donder op lan, pedoquote:Op woensdag 3 april 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bu küçük kızın yorumu daha güzel.
Mij pedo noemen? Tssk...quote:Op woensdag 3 april 2013 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Donder op lan, pedoIbo'yu begenmiyor. Godslastering van het 3e graad.
GC / Mag politie Social Media gebruiken als opsporingsmiddel?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand zG nog gezien de laatste dagen?
Nu maar eens Gala vs Madrid kijken, de kans van Snijder om te shinen voor de Bosporus
quote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
Ik leef nog maar hier is het aardig dood zo te zien.
quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Heeft iemand zG nog gezien de laatste dagen?
Nu maar eens Gala vs Madrid kijken, de kans van Snijder om te shinen voor de Bosporus
Sinds de meet durft niemand elkaar aan te kijken.quote:Op woensdag 3 april 2013 08:46 schreef Weissman het volgende:
Ik leef nog maar hier is het aardig dood zo te zien.
Ik heb geen haast, ik wacht het af. Jij wacht ook nog even zo te zien?quote:Op donderdag 4 april 2013 00:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vroeg mij af wat jij doet met Ibood, afbestellen of afwachten
Ik heb een SII in de aanbieding.quote:Op donderdag 4 april 2013 08:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen haast, ik wacht het af. Jij wacht ook nog even zo te zien?
Het is je vast niet opgevallen dat het topic zo goed als dood is...quote:Op donderdag 4 april 2013 22:34 schreef omerr01 het volgende:
joow, waarom is deze topic al meer dan 12 uur stil?
Ja afwachten dan maarquote:Op donderdag 4 april 2013 08:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb geen haast, ik wacht het af. Jij wacht ook nog even zo te zien?
Voor hoeveel was-ie bij de MyCom (voor de prijsstijging)?quote:Op donderdag 4 april 2013 23:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja afwachten dan maarik overwoog nog even om er maar eentje bij de MyCom te kopen Maandag, hebben ze de prijs daar maar weer doen stijgen met maar liefst twintig heule euro
fok jij MyCom!
dan hoop ik dus op die van 64GB bij de Ibood volgende week
¤129 maar dat is ook maar de versie met 32GB.quote:Op vrijdag 5 april 2013 09:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor hoeveel was-ie bij de MyCom (voor de prijsstijging)?
Ik hoop wel dat het binnen dezelfde week (8 - 12 april) gestuurd wordt. Wil 'm zo snel mogelijk ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |