Ja tot mijn grote irritatiequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is hoe het vanaf nu zal zijn, bitches. Turkije op je dak.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom kom, wees braaf net als je baasje en bied je excuses aan.
Waarom eigenlijk 10 jaar?quote:
Als iemand iets negatiefs over jou zei zette jij dat vroeger dubbel en dwars betaald. Het valt me op dat je de laatste tijd aardiger bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:48 schreef Bortecinem het volgende:
........een week later.![]()
Omdat ik in die 10 jaar veel dingen wil doen die niet zo gemakkelijk gaan wanneer je vast zit aan een man.
Je bent aangekomen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Dat komt omdat ik dit topic niet meer volg. Ik kom alleen af en toe gedag zeggen. Op andere forums ben ik nog steeds dezelfde Borte.
En het ligt er ook maar net aan wie het zegt. Van sommige mensen kan ik meer hebben dan van andere.
Gorevimquote:Op zondag 31 maart 2013 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je moet mij ook niet zoveel feeden allalaa.
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Dat komt omdat ik dit topic niet meer volg. Ik kom alleen af en toe gedag zeggen. Op andere forums ben ik nog steeds dezelfde Borte.
En het ligt er ook maar net aan wie het zegt. Van sommige mensen kan ik meer hebben dan van andere.
Vanaf 1h5m41squote:Op zondag 31 maart 2013 21:16 schreef Bilge het volgende:
@ alle mannen die met een scheef oog naar mijn geliefde kijken: ik daag jullie uit tot een duel. Het duel vindt plaats in cs/ aoe 2/ fifa. De verliezer geeft Borte op.
Touwtje trekken, penalty's, drinken, schieten en worstelen dus. Piece of cake.quote:
Gonul alma is je dan toch geluktquote:Op zondag 31 maart 2013 21:24 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben al getrouwd met Trigger trouwens, dat was ik even vergeten.
FHF / Gratis PME Legend zonnebril!quote:
Haha.quote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef xminator het volgende:
[..]
FHF / Gratis PME Legend zonnebril!
Niet veel, waarschijnlijk worden ze niet meer uitgeleverd omdat sommige mensen er 2/3/4/5+ stuks bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |