Weinig ruimte is soms wel irritant hoor. Stel dat ik weer eens wat series heb 'ontdekt' (lees: goede verhalen over heb gelezen), dan moet ik opeens weer wat ruimte vrijmaken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op zich is weinig ruimte dan juist goed, forceert je om te kijken naar de series (zodat je ze kunt verwijderen en ruimte vrij kunt maken)..
Waarom 'Saturnus Galaxy' trouwens?
Hmm, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Mochten jullie nog een serie zoeken... dan is Shameless (US version) ook een aarader, helemaal gek die familie![]()
Zitten er meerdere schijven in of is het momenteel maar één schijf? Mits meerdere, RAID? (En zo ja, welke?)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weinig ruimte is soms wel irritant hoor. Stel dat ik weer eens wat series heb 'ontdekt' (lees: goede verhalen over heb gelezen), dan moet ik opeens weer wat ruimte vrijmaken.Binnenkort prik ik er 2 of 3TB erbij.
Wat betreft de hostname... Ik geef al m'n connected devices een hostname (saturnus, earth, moon, pluto, jupiter, mars etc). Ze hangen allemaal in het domein galaxy.local.
Ik vind saturnus beter klinken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zitten er meerdere schijven in of is het momenteel maar één schijf? Mits meerdere, RAID? (En zo ja, welke?).
In het Engels is 't trouwens 'Saturn'. Wel veel gemakkelijker dan random namen proberen te verzinnen. Zou ik misschien ook eens moeten doen (een thema gebruiken).
Ik heb al weekend!quote:
Deze mail ook ontvangen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij is een product van Anatolische bodem dus ik claim hem genadeloos als de onze, zo beleef ik vast mijn PlayBook nog zoveel intenser na ontvangst
quote:Beste iBOOD’er,
Op 21 maart 2013 heeft u een of meerdere BlackBerry PlayBook 64 GB gekocht, waarvoor onze dank.
De producten zijn ontvangen bij ons distributiecentrum. Helaas is bij controle gebleken dat de geleverde PlayBooks niet conform de aangegeven productspecificaties zijn, zoals wij zijn overeengekomen met de leverancier en aan u hebben aangeboden.
Daarom is besloten de tablets nog niet te verzenden. iBOOD heeft contact gelegd met de leverancier om het uit te zoeken. Een goede oplossing voor alle klanten vergt tot onze spijt tijd, mede vanwege de feestdagen.
BLOEDIRRITANT. En ooh wat stom als de ü, ş en ğ een vraagteken worden. BLOED.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:38 schreef zarGon het volgende:
Bloedirritant als je nickname en voornaam al geregistreerd zijn.
Ja tot mijn grote irritatiequote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dat is hoe het vanaf nu zal zijn, bitches. Turkije op je dak.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom kom, wees braaf net als je baasje en bied je excuses aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |