gedeelde smartquote:Op maandag 25 maart 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
Ja leuk alors, nu zit het ook in mijn hoofd
VAN HAMEL MOET BLIJFUH!quote:
Nassim en Lana hadden toch ook geen problemen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Irmak zeker die haddeb als enige buitenlander/Nederlander relatie geen racisme problemen.
NOLA MOET BLIJVENquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Specularium het volgende:
"Iedereen wil dat ik blijf he?"
Heeft ze dit topic weleens gelezen?
Ja naar Nassim was kaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:00 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nassim en Lana hadden toch ook geen problemen?
BASTA!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook gewoon een pukkel op je paasei.
Nee wel een strik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ook gewoon een pukkel op je paasei.
Kreatief met kurkquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corky moet zijn eigen serie krijgen.
Okequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon een goeie, die hoeft niet dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Jij bent wel een doemdenker zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
ha ik dacht gelijk aan kanker zijn het oorbellen
Die van Prison Break begon toch ook zo te bloeden?quote:
En hadden Abel uitgelachen omdat hij niet tegen bloed kan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
Normale kinderen waren gelijk een maand thuisgebleven.
ik kleintjes wel, maar ik droeg vaak grote, die deed ik wel uit dat rent sowieso niet lekker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik hield ook altijd mijn oorbellen in met gym. Nooit gebloed.
Oh maar dit is braaf he? Niet te vergelijken met Prison Break.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die van Prison Break begon toch ook zo te bloeden?
De actrice is 15 en die van Eman is 27quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vriendin van Eman is veel te jong vergeleken met de rest.
Juist omdat ze als enige de juiste leeftijd heeft ziet ze er te jong uit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De actrice is 15 en die van Eman is 27
Net als alle figuranten.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Juist omdat ze als enige de juiste leeftijd heeft ziet ze er te jong uit.
Dat slaat dus totaal nergens op inderdaad. Waarom zou Raaf een briefje achterlaten als hij het was?quote:
Dit is gelukkig geen Amerika. En ze zoenen toch niet echt in series of films, daar hebben ze een of ander truukje voor zodat het net echt lijkt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
zullen eman en zijn vriendin dan ook echt zoenen? in Amerika zijn ze fucking streng bij dat soort dingen.
Maar je gaat toch geen brief personelijk met je hand schrijven daar komt de politie keihard er achterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat slaat dus totaal nergens op inderdaad. Waarom zou Raaf een briefje achterlaten als hij het was?Hoe kan degene weten dat er iets gestolen is als diegene het niet zelf gestolen heeft?
Ja wel eens gezien in een programma de film kus maar dan zit je nog met de lippen op elkaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is gelukkig geen Amerika. En ze zoenen toch niet echt in series of films, daar hebben ze een of ander truukje voor zodat het net echt lijkt.
Misschien is Raaf kleptomaan en kan hij het niet helpen en wil hij iedereen waarschuwen voor zichzelfquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:20 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat slaat dus totaal nergens op inderdaad. Waarom zou Raaf een briefje achterlaten als hij het was?Hoe kan degene weten dat er iets gestolen is als diegene het niet zelf gestolen heeft?
Maar het is gewoon Joffery hij had plotseling heel veel geldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is Raaf kleptomaan en kan hij het niet helpen en wil hij iedereen waarschuwen voor zichzelf
Ook zoiets ja, jezus denken ze dat we debiel zijn? Minachtig van je publiek is dat gewoon.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar het is gewoon Joffery hij had plotseling heel veel geld
Ja ik probeer er iets spannends van te makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Morgen gaat Joffrey met een gloednieuwe kruisboog naar school.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Morgen gaat Joffrey met een gloednieuwe kruisboog naar school.
Maya neerschieten!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Latert het volgende:
[..]
Morgen gaat Joffrey met een gloednieuwe kruisboog naar school.
Dat was een andere negerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:41 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Wtf, ik ben even oude afleveringen aan het kijken en ze noemen Tinco steeds Samson. Waarom is dat?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:41 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Wtf, ik ben even oude afleveringen aan het kijken en ze noemen Tinco steeds Samson. Waarom is dat?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:41 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
Haha, zijn dat Boortje en Feline?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.hoeoverleefik.avro.nl/karakters/
Hij heeft zijn kwakje dan zeker door de cola gedaan, seks bestaat niet.quote:
Of aldert...quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Als het kindje bruin is, is het van Tinco.
Of van Aldert, die zie ik er ook wel voor aan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[ ]Geschiktquote:
Figuranten recyclenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:11 schreef Latert het volgende:
De gangster met ketting zit op het bankje buiten het buurthuis
Wat is deze?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef alors het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:13 schreef alors het volgende:
FOT / Iemand model geweest voor deze fotografen?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:16 schreef Domingesto het volgende:
Wanneer gaat dat ADHD-kutje eindelijk eens het land! Dankzij dit ... ben ik van het IND gaan houden!
Leve het IND!
Charly is in dit verhaal de zeurderige potquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef Domingesto het volgende:
Charly realiseert zich dat boys toch wat leuker zijn dan zeurderige potten.
ha ha ha ha haquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:18 schreef OProg het volgende:
Tinco als leraar.
Geen acteerles hoop ik dan.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:17 schreef Latert het volgende:
[..]
Tijd voor een potje goedmaak-scharen!
Uhuh ze is gefrustreerd omdat HET nog steeds niet gebeurd is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:19 schreef Specularium het volgende:
Dit heeft Charly nodig.
[ afbeelding ]
tequila met GHB.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:20 schreef Latert het volgende:
Is limonade in Spangas een codewoord voor wijn of alcohol?
Lol wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Domingesto het volgende:
Charly verdient het om te worden gepest! Ik was trouwens vorige week nog bij een schoolopvoering van mijn kleine broertjes. Kwamen Tinco en Maya eens langs om ze acteerlessen te geven!TINCO en acteren!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Domingesto het volgende:
Charly verdient het om te worden gepest! Ik was trouwens vorige week nog bij een schoolopvoering van mijn kleine broertjes. Kwamen Tinco en Maya eens langs om ze acteerlessen te geven!TINCO en acteren!
Tinco trollde ze gewoon keihardquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Domingesto het volgende:
HA-ha-ha-ha-ha-ha-ha!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Domingesto het volgende:
Is zij familie van Gerrie? Knetemann dus he? Niet Gerrie van Passie in de polder.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Doler12 het volgende:
http://www.kemna.nl/train(...)-priscilla-knetemann
![]()
Of van Reggie. Dat zou die serie echt geniaal makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Kijkcijfers gaan de pan uit!quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of van Reggie. Dat zou die serie echt geniaal maken
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is zij familie van Gerrie? Knetemann dus he? Niet Gerrie van Passie in de polder.
Misschien is ze dan toch familie van Gerrie van Passie in de polderquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:39 schreef Ceviche het volgende:
Ik zag Charly net bij Danni Lowinski in een BH en een sigaret
Dan wordt ze vast van school gestuurd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
[..]
Misschien is ze dan toch familie van Gerrie van Passie in de polder
Lekker verdienen dit.quote:Duur: 2 zondagen
Deelnemers: maximaal 12
Kosten: ¤ 150,-
"De workshop is bedoeld voor kinderen in de leeftijd 8-12 en 12-15 jaar."quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Doler12 het volgende:
http://www.kemna.nl/train(...)-priscilla-knetemann
![]()
Samen met die, die Vallon speelt. Dat ziet er nog een beetje uit, de rest is echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Doler12 het volgende:
Inderdaad Knetemann speelt ook in Danni Lowinski, volgens mij is ze de enigste van de 'kinderen' die een beetje kan acteren.
De IND can kiss her assquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Ceviche het volgende:
En vanavond komen we er achter of die heliumhoer terug moet
ze mag toch wel blijven
Wat is dit voor een zoetsappigheid? Ik ben misselijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:04 schreef zeebeschuit het volgende:
Eman is voetballer en Nola valt op vrouwen trouwens![]()
Ik vond het wel een mooi filmpjequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zoetsappigheid? Ik ben misselijk
Het zou inderdaad verrassend zijn als de Gestapo haar gaat afvoeren vanavond. Maar we blijven hoop houden!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Ceviche het volgende:
En vanavond komen we er achter of die heliumhoer terug moet
ze mag toch wel blijven
Wij vanavond:quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Het zou inderdaad verrassend zijn als de Gestapo haar gaat afvoeren vanavond. Maar we blijven hoop houden!
Tranen in mijn ogen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Latert het volgende:
Wat is Tinco toch goed in emoties overbrengen
Hehequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:06 schreef Latert het volgende:
Martijn uit 5V, Joost, Britt, Joffrey... die boy heeft vijanden.
wel een lelijkequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
Volgens mij de 1e keer dat ik Charly in een spijkerbroek zie.
Dat is heet goed acteren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef theycouldbewrong het volgende:
Het valt me ineens op dat Charlie best vaak half zit te schreeuwen als ze zenuwachtig is.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef Specularium het volgende:
Aldert zit weer te googlen naar kinderpron.
Ze doet me denken aan die rooie van that 70's show.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:18 schreef Specularium het volgende:
Maya ziet eruit als een ruige trucker.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
Alsof je dan je locker open doet als degene van wie je het gepikt ernaast staat
tzvwquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef theycouldbewrong het volgende:
http://www.spangas.nl/agenda/Charley/Reflectiefilms/562/5
Wat een wereld van verschil met de onzekere Charley nu
consistentie is zeer belangrijk voor de topschrijvers van Spangas.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef theycouldbewrong het volgende:
http://www.spangas.nl/agenda/Charley/Reflectiefilms/562/5
Wat een wereld van verschil met de onzekere Charley nu
Staat wel in dit topic, of anders de vorige.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef qwerty-nl het volgende:
Iemand een linkje waar Abel wel kan zingen (paar seizoenen terug?)
Vergeetgeestenquote:
Ik zou Irmak doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vergeetgeesten
Die namenrap
Die hele musical
Man man man wat vond ik Irmak vreselijk irritant.
Wtfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Is ze vast wel voor in
http://forum.fok.nl/user/history/331899
Jezusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Is ze vast wel voor in
http://forum.fok.nl/user/history/331899
Bij 1:55 lopen ze ook weer te gillen dat er iemand moet blijfuh!quote:
Haar poephoofd op een spies.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef ossio het volgende:
Las op de kemna site dat Maya is gestopt met Spangas.
Wat zal het zijn depedance of als sexslavin verkocht worden door Joffrey
Ze is er vanaf getrapt omdat ze Aldert aanwees als de vader van haar duo-penotti baby.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef ossio het volgende:
Las op de kemna site dat Maya is gestopt met Spangas.
Wat zal het zijn depedance of als sexslavin verkocht worden door Joffrey
Ze hebben toch zeker geen oude afleveringen teruggekeken ter inspiratiequote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:21 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Bij 1:55 lopen ze ook weer te gillen dat er iemand moet blijfuh!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Ceviche het volgende:
Wat een vreselijke tt trouwens, ik heb al dágen dat liedje in m'n hoofd
Nee dan hadden ze Abel niet zo'n slechte verhaallijn gegevenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Ze hebben toch zeker geen oude afleveringen teruggekeken ter inspiratie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |