abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:03:28 #226
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_165043723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:48 schreef Berjan1986II het volgende:

[..]

Je bent vooral heel egocentrisch. Net zoals al die andere lui...

Ik had ooit eens een discussie met iemand die zich een hoog sensitief persoon noemde. Die wist zogenaamd alles van mij. Als ik dan zei "daar herken ik mijzelf niet in" zei die ander "onbewust ben je het wel, en ik weet het want ik ben hoog sensitief". Op die manier hoef je natuurlijk nooit je ongelijk te bekennen, want "alles is onbewust".

Jezus was overigens ook iemand die dacht dat hij het universum een handje moest helpen en dat hij speciaal was. Je weet wat er van gekomen is?

Niemand is speciaal, of iedereen is speciaal. Niemand is specialer dan een andere. Klaar als een klontje toch?
Je hebt gelijk hoor, maar ik denk dat Firefly het niet meende.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_165050922
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:03 schreef Strani het volgende:

[..]

Luister niet naar bovenstaande oudetijds larvekind. Zijn bewustzijn is nog niet volgroeid. Kan hij ook niets aan doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_165053803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:03 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik hoop het voor hem :D

Nieuwetijd en oudetijd is zo vreemd, ego opwekkend en lachopwekkend. Zulke mensen zou ik graag een paar klappen willen geven en dan vragen "zag je die opkomen, met je wonderbaarlijke vermogens?"
Ik ben weg, omdat ik discussies met mensen niet meer zinvol vind. Groetjes
pi_165054000
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:48 schreef Berjan1986II het volgende:

[..]

Niemand is speciaal, of iedereen is speciaal. Niemand is specialer dan een andere. Klaar als een klontje toch?
Ja, maar alle stempeltjes, rugzakjes en etiketjes zijn inmiddels wel opgebruikt. Hoe moeten Storm en Sterre nu bijzonder gevonden door de andere ouders op de Steve Jobs school?
  zondag 4 september 2016 @ 13:47:09 #230
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_165079076
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:23 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben ook een nieuwetijdskind. Ik ben heel gevoelig voor de gevoelens van anderen waardoor ik zeer medelevend ben. Ook ben ik continue de wereld aan het verbeteren. Ik heb ook het gevoel dat ik speciaal ben. Indigokind, nieuwetijdskind, dolfijnkind, ik ben het allemaal. Soort van uitverkorene om de moderne wereld een stapje verder te helpen. Ik denk wat anderen niet denken dus ben ik een sterke meerwaarde voor het bestaan van het universum.
_O-

't Is een bijzonder kind en dat is-ie :)
pi_165109274
quote:
6s.gif Op zondag 4 september 2016 13:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

_O-

't Is een bijzonder kind en dat is-ie :)
Dat was toch al bekend?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_165111543
ik
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165119794
Hele topic niet gelezen, maar ff serieus. Hoe labiel en beinvloedbaar ben je als je jezelf zo in een hokje kan drukken. Ts leest wat op internet en gelooft het direct.
pi_165840714
Ik denk van wel. Maar het is onmogelijk dit te herkennen als niet-nieuwetijdskind (of andere benaming, het is voor mij een bepaald type 'ziel' of energievorm maar kan ook adhd/add zijn of HSP, empath, ga zo maar door, dat weet ik niet). Klinkt ongelooflijk cliché maar voordat ik er zelf achter was gekomen, kon ik het onderscheid ook niet maken en zou ik ze voor gek verklaren. Ik kan nu puur op basis van de ogen van mensen vaak al gelijk herkennen of ze dat ook zijn. Al vaak gehad dat ik dan voor de grap het vroeg en dan zeiden ze ja dat klopt (ze zijn er vaak zelf ook al mee bezig) maar ik hou het vaak voor mijzelf. Vaak is er geen eens communicatie nodig en is een blik genoeg. Maar het komt bijzonder weinig voor, heb er niet veel ontmoet in m'n leven, wat wel eenzaam en jammer is soms omdat het het communiceren heel gemakkelijk maakt en bijna telepathisch. Maar ik heb genoeg vrienden die dat niet zijn en ik oordeel er absoluut niet over en niemand is beter of slechter. :)

Ik heb er even over nagedacht en ik kan denk ik wel een voorbeeld gebruiken hoe het voor mij voelt om een andere 'nieuwetijdskind' te herkennen en ontmoeten. Het is te vergelijken met als je aan de xtc zit en de manier hoe je veel gemakkelijker contact maakt met elkaar. Maar dan broodje nuchter. Daar is het mee te vergelijken maar niet precies hetzelfde... maar dan moet je wel eens xtc gedaan hebben en ook dat effect is voor iedereen anders, dus ik weet ook niet hoe dat voor een ander werkt maar bij mij wordt het in ieder geval versterkt, het telepathische en psychisch connecten. In ieder geval staan ze meer 'open' wat bijvoorbeeld baby's en dieren ook hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Grazzle op 08-10-2016 23:47:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')