Wat is emigreren?quote:
Hey triest figuur, blijf gewoon weg hier ofzo. Wie zit hier nou eigenlijk wel op je te wachten? Als je irl net zo bent, word je overal uitgekotst.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je betaalt krijg je inderdaad geen commentaar
Iets anders dan op internet de troll uithangen in ieder gevalquote:
Neuh, zo was ik altijd al. Laat komen, niets ophebben met Nederlands feminisme en een traditionele verdeling tussen man en vrouw, heb ik altijd gehad. Meer latino dan Nederlander in Nederland, meer Nederlander dan latino in Latijns-Amerika.quote:
Teentjes te lang?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey triest figuur, blijf gewoon weg hier ofzo. Wie zit hier nou eigenlijk wel op je te wachten? Als je irl net zo bent, word je overal uitgekotst.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets anders dan op internet de troll uithangen in ieder geval
Gebruik google om de weg naar de dikke van Dale te vinden en typ daar in, lees de verklaring, probeer die te begrijpen en zeg dan ja of nee.
Of als je de verklaring niet begrijpt, blijf dan de woorden invoeren in het woordenboek en noteer alles totdat je het wel begrijpt
Zolang je geen definitie kan ik de vraag niet voor je beantwoordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets anders dan op internet de troll uithangen in ieder geval
Gebruik google om de weg naar de dikke van Dale te vinden en typ daar in, lees de verklaring, probeer die te begrijpen en zeg dan ja of nee.
Of als je de verklaring niet begrijpt, blijf dan de woorden invoeren in het woordenboek en noteer alles totdat je het wel begrijpt
Ik dacht dat iedereen op FOK! hoogbegaafd was en dit soort simpele dingen wel zou begrijpen. Heel mijn wereldbeeld wordt nu door jou in duigen geschoptquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang je geen definitie kan ik de vraag niet voor je beantwoorden
Lullig voor jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen op FOK! hoogbegaafd was en dit soort simpele dingen wel zou begrijpen. Heel mijn wereldbeeld wordt nu door jou in duigen geschopt
Eerder voor jou, maar dat zal je evenals mijn eerdere vraag ook wel niet kunnen of willen begrijpen.quote:
Ik vrees dat dat het probleem is..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerder voor jou, maar dat zal je evenals mijn eerdere vraag ook wel niet kunnen of willen begrijpen.
Maar dat is echt iets wat ik me afvraag: kan of wil je je niet "normaal" gedragen?
Normaal staat tussen aanhalingstekens, mag je zelf een definitie voor verzinnen.
Yo bitchez.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Individual het volgende:
Snelste KAA SC topic ooit!
Binnen 24 uur ruim 200 posts volgebitched.
Feel the lovequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:51 schreef Individual het volgende:
Snelste KAA SC topic ooit!
Binnen 24 uur ruim 200 posts volgebitched.
Tea the British way.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb honger.
Zo maar 's ene biertje nemen
Aardig geintegreerd!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb honger.
Zo maar 's ene biertje nemen
Dat kunnen we de Downers niet aandoen, die weten niet beter. Oh, de mieren ook niet, die hebben al die verkrachtingen ook al niet verdiend... (Teslynd, spreek ik slecht over mieren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
Argentijnse Mongool had nog voor een leuke KAA-gerelateerde contradictio in terminis gezorgd
Hahahahaha....het lijkt een beetje op Bulgarije wat dat betreft maar de vrouwen zijn daar geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Neuh, zo was ik altijd al. Laat komen, niets ophebben met Nederlands feminisme en een traditionele verdeling tussen man en vrouw, heb ik altijd gehad. Meer latino dan Nederlander in Nederland, meer Nederlander dan latino in Latijns-Amerika.
Ik integreer nou eenmaal graag. Daarom ben ik ook hier gaan wonen en niet in een ander land. Ik zou niet in een land willen wonen waar ik de taal niet van spreek, heb het ook nooit gedaan, maar wel veel gereisd natuurlijk.
mmmmmmmmm.....twijfelachtige foto...weet niet goed of ik hier om moet lachen of bedenkelijk met het hoofd moet schudden....quote:
Ik denk dat ik dan ruzie met mijn vrouw krijgquote:"Maybe flipsen can do you.." Hoe zeg je het in correct Nederlands dan?
Samenvatting: veel posts kun je overslaan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef flipsen het volgende:
Zeg, er zijn ook mensen die gewoon moeten werken en dan vervolgens weer door 3 nieuwe pagina´s moeten scrollen. Mag het effe minder snel
Enne, Indi:
[..]
Ik denk dat ik dan ruzie met mijn vrouw krijg
Colombiaanse mannen zijn opvallend weinig macho, zeker vergeleken met Mexicaanse. En veeeeeul minder dan in het Oostblok.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:00 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Hahahahaha....het lijkt een beetje op Bulgarije wat dat betreft maar de vrouwen zijn daar geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken.
Bloedmooi, koppie koppie en welbespraakt.
Daarentegen de mannen......... maar goed, DAT is weer een ander verhaal.
Ik ben, net als jou denk ik, een beetje uitgekeken op NL vrouwen.
Teveel tegenslagen gehad ect etc. Ik houd meer van een "vreemde" maaltijd.
En zeg nu zelf, halfbloed kindertjes zijn toch de mooiste kinderen die er rondlopen?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombiaanse mannen zijn opvallend weinig macho, zeker vergeleken met Mexicaanse. En veeeeeul minder dan in het Oostblok.
Gelukkig hebben ze jou(met je respectvolle manier dat ze behandelt worden)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombiaanse mannen zijn opvallend weinig macho, zeker vergeleken met Mexicaanse. En veeeeeul minder dan in het Oostblok.
Sommigen. Maar de combinatie is heerlijk. Zelfstandige intelligente vrouwen die toch jou de beslissingen laten nemen. En inderdaad, mooie halfbloedkindjes samen... Ik zit hier goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:18 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Is dat zo?
Dan hebben de vrouwen zeker de broek aan?![]()
De Arrogante Miesmuizer die het over "respectvol" gaat hebben...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze jou(met je respectvolle manier dat ze behandelt worden)
Zijn jullie altijd zo "lief" voor elkaar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Arrogante Miesmuizer die het over "respectvol" gaat hebben...![]()
En de muizen dan, hè? wat hebben die nou weer misdaan?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Arrogante Miesmuizer die het over "respectvol" gaat hebben...![]()
Ik ben lief tegen lieve mensen. DAM lijkt me nooit lief. Althans niet in de 35438092244325432 dieptreurige posts die hier op FOK! verschenen zijn...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zijn jullie altijd zo "lief" voor elkaar?
56610 om precies te zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben lief tegen lieve mensen. DAM lijkt me nooit lief. Althans niet in de 35438092244325432 dieptreurige posts die hier op FOK! verschenen zijn...
Jammer.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben lief tegen lieve mensen. DAM lijkt me nooit lief. Althans niet in de 35438092244325432 dieptreurige posts die hier op FOK! verschenen zijn...
De rest is verwijderd vanwege: "this can not through the bracket"quote:
Ps. ben jij van oorsprong Argentijn?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze jou(met je respectvolle manier dat ze behandelt worden)
Als je in Argentinie "woont", en niet zoals flipsen die het volgens mij wel aardig doet daar op die mooie locatie, kan je alleen maar somber zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jammer.
Ik wil liever wat leren over andere landen en hoe mensen het ervaren om in het buitenland te wonen.
Alhoewel de berichten uit NL nu ook niet echt fleurig zijn.
Misschien dat DAM ook somber over zijn toekomst in NL aan het worden is?
Ach we hebben allemaal onze nukken en irritaties.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je in Argentinie "woont", en niet zoals flipsen die het volgens mij wel aardig doet daar op die mooie locatie, kan je alleen maar somber zijn.
Die Kirchner is een waanzinnige.
De meeste flames kun je toch wel overslaan. Doe ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:06 schreef flipsen het volgende:
Zeg, er zijn ook mensen die gewoon moeten werken en dan vervolgens weer door 3 nieuwe pagina´s moeten scrollen. Mag het effe minder snel
Maar je zal net een mooi pareltje missenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef devzero het volgende:
[..]
De meeste flames kun je toch wel overslaan. Doe ik ook
hier net de kraker Nieuw-Zeeland tegen de Salamon Islands achter de rugquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:49 schreef DUTCHKO het volgende:
Zodirekt voetbal kijken.
Ben benieuwd wat Bulgarije tegen Denemarken gaat doen.
En natuurlijk Nederland Roemenie.
na 15 jaar kan ik het heel simpel opsommen....life is good!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Jammer.
Ik wil liever wat leren over andere landen en hoe mensen het ervaren om in het buitenland te wonen.
Hoeveel is het geworden NZ-Salomon?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
na 15 jaar kan ik het heel simpel opsommen....life is good!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |