Wat een kutsmoes.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:34 schreef Bast34 het volgende:
aangezien er door de crisis bijna geen 'wit'' werk te vinden is moet ik iets zwarts vinden...
ach kan me toch niks schelen, ik doe niks verkeerds toch...iemand die werk zoekt is altijd iets positiefsquote:Op maandag 25 maart 2013 17:38 schreef CherryOnTop het volgende:
Normaal gezien doe je dat niet via een openbaar forumVraag eens rond bij vrienden/kennissen.
Nòg niet neequote:Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef Bast34 het volgende:
[..]
ach kan me toch niks schelen, ik doe niks verkeerds toch...
Slavenhandeltje opzetten in Afrika?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:38 schreef Bast34 het volgende:
serieuze tips graag/of tips van personen met ervaring in de zwarte business
Hoe lul ik iets recht.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:39 schreef Bast34 het volgende:
[..]
ach kan me toch niks schelen, ik doe niks verkeerds toch...iemand die werk zoekt is altijd iets positiefs
ga een paar avonden werken als pizzakoerier, solliciteer bij AH, C1000, Etos etc. Of zoek iets in je vakgebied dat je studeert.quote:
quote:
quote:
TS heeft de leeftijd dat hij niet dood kan gaan of gehandicapt kan raken of zelfs ziek kan wordenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:44 schreef Punkerdude het volgende:
als er wat met je gebeurt terwijl je aan het 'werk' bent, ben je niet verzekerd en kan jij je nabestaanden (indien je overlijdt) met veel shit achter laten...
en er is 'zat' werk, maar wil je dat werk wel doen?
coma zuipen of niet dan!!!quote:Op maandag 25 maart 2013 17:50 schreef trovey het volgende:
[..]
TS heeft de leeftijd dat hij niet dood kan gaan of gehandicapt kan raken of zelfs ziek kan worden...althans dat denkt hij.
Heb ik maar overgeslagen destijds.quote:
Je bent zwerver?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:03 schreef Bast34 het volgende:
horeca... maar dan moet je woonachtig zijn op een vaste adres
Volgens mij denkt hij dat als je in het weekend naar je ouders gaat je geen vast adres hebtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |