Dat heb ik ook..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb nu dus last van het volgende probleem:
Bij mijn appstore op mijn macbook geeft hij aan dat er een nieuwe update is: 10.8.3 , nu geeft hij een melding dat ik hem moet herstarten om de update te voltooien.
Klik ik op de button van herstart , dan herstart hij netjes opnieuw op en kom ik daarna weer in de appstore.
En dan geeft hij na 5 seconde weer aan dat er een nieuwe update is, de 10.8.3, dezelfde update waar ik hem zojuist voor opnieuw heb opgestart.
En zo dus al 5 x
6.1.2 volgens mij, nee?quote:Op maandag 15 april 2013 15:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Tot welke firmware kan een iPad jailgebroken worden?
Even checken. Heb mijn iPad 4 binnen en wat is hij mooiquote:
Ja ik vind 't ook een prachtapparaatquote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Even checken. Heb mijn iPad 4 binnen en wat is hij mooiWil hem jailbreaken zodat ik ook USB's en SD-kaarten als verwisselbare schijf kan gebruiken.
Ben van plan om films te kijken en dergelijke tijdens de vele reizen die ik binnenkort ga maken maar ik heb maar 16GB aan boord. Vind nog eens 16gb erbij geen 100 piek waard.quote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja ik vind 't ook een prachtapparaat
Ik draai overigens gewoon 6.1.3, die jailbreak interesseert mij niet zo. Hij zal standaard wel het best draaien heb ik het idee
quote:
Jailbreaken voor extra opslag dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben van plan om films te kijken en dergelijke tijdens de vele reizen die ik binnenkort ga maken maar ik heb maar 16GB aan boord. Vind nog eens 16gb erbij geen 100 piek waard.
Nog leuke tips qua apps en dergelijke?
Welk apparaat? Mijn iPad, MacBook Pro én Gnote doen dat allemaal standaardquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je instellen dat hij automatisch de beschikbare wifi pakt bij het aanzetten?
http://m.youtube.com/#/wa(...)3Fv%3DE7j-S_zwbfs%26quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jailbreaken voor extra opslag dat is nieuw voor mij.
Za ipad 4 binnengekregen nadat de 3 kapot was. Ook ATV, wat een prachtding.
Clash of clans
Dat schijnt mogelijk te zijn, maar dan heb je wel een speciale Ssd module nodig. Deze zijn niet ruim verkrijgbaar en weet niet wat de prijs is. Het RAM geheugen is niet up te graden.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Chimpmunk het volgende:
Sta op het punt een MacBook pro 15 inch retina te kopen. Maar vind 300 euro voor een SSD upgrade naar 512 erg veel geld. Is het mogelijk dit achteraf, op een later tijdstip, te doen?
Dat gaat niet zozeer om de app maar om de ip-camera's. Als je die eenmaal hebt kan je de beelden in allerlei browsers of programma's bekijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje:
Er is schijnbaar een App? waarmee je camera's van huis of werk kan bedienen en op je mobiel kan meekijken wie zich in jouw ruimtes bevindt.
Iemand?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe zijn de graphics van FIFA 12? Kan het zich meten met de graphics van Dead Trigger (O+) of een beetje zoals GTA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |