Dat heb ik ook..quote:Op zaterdag 13 april 2013 22:26 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik heb nu dus last van het volgende probleem:
Bij mijn appstore op mijn macbook geeft hij aan dat er een nieuwe update is: 10.8.3 , nu geeft hij een melding dat ik hem moet herstarten om de update te voltooien.
Klik ik op de button van herstart , dan herstart hij netjes opnieuw op en kom ik daarna weer in de appstore.
En dan geeft hij na 5 seconde weer aan dat er een nieuwe update is, de 10.8.3, dezelfde update waar ik hem zojuist voor opnieuw heb opgestart.
En zo dus al 5 x
6.1.2 volgens mij, nee?quote:Op maandag 15 april 2013 15:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Tot welke firmware kan een iPad jailgebroken worden?
Even checken. Heb mijn iPad 4 binnen en wat is hij mooiquote:
Ja ik vind 't ook een prachtapparaatquote:Op maandag 15 april 2013 17:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Even checken. Heb mijn iPad 4 binnen en wat is hij mooiWil hem jailbreaken zodat ik ook USB's en SD-kaarten als verwisselbare schijf kan gebruiken.
Ben van plan om films te kijken en dergelijke tijdens de vele reizen die ik binnenkort ga maken maar ik heb maar 16GB aan boord. Vind nog eens 16gb erbij geen 100 piek waard.quote:Op maandag 15 april 2013 19:38 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja ik vind 't ook een prachtapparaat
Ik draai overigens gewoon 6.1.3, die jailbreak interesseert mij niet zo. Hij zal standaard wel het best draaien heb ik het idee
quote:
Jailbreaken voor extra opslag dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben van plan om films te kijken en dergelijke tijdens de vele reizen die ik binnenkort ga maken maar ik heb maar 16GB aan boord. Vind nog eens 16gb erbij geen 100 piek waard.
Nog leuke tips qua apps en dergelijke?
Welk apparaat? Mijn iPad, MacBook Pro én Gnote doen dat allemaal standaardquote:Op dinsdag 16 april 2013 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe kan je instellen dat hij automatisch de beschikbare wifi pakt bij het aanzetten?
http://m.youtube.com/#/wa(...)3Fv%3DE7j-S_zwbfs%26quote:Op dinsdag 16 april 2013 18:57 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jailbreaken voor extra opslag dat is nieuw voor mij.
Za ipad 4 binnengekregen nadat de 3 kapot was. Ook ATV, wat een prachtding.
Clash of clans
Dat schijnt mogelijk te zijn, maar dan heb je wel een speciale Ssd module nodig. Deze zijn niet ruim verkrijgbaar en weet niet wat de prijs is. Het RAM geheugen is niet up te graden.quote:Op woensdag 17 april 2013 00:00 schreef Chimpmunk het volgende:
Sta op het punt een MacBook pro 15 inch retina te kopen. Maar vind 300 euro voor een SSD upgrade naar 512 erg veel geld. Is het mogelijk dit achteraf, op een later tijdstip, te doen?
Dat gaat niet zozeer om de app maar om de ip-camera's. Als je die eenmaal hebt kan je de beelden in allerlei browsers of programma's bekijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 12:06 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje:
Er is schijnbaar een App? waarmee je camera's van huis of werk kan bedienen en op je mobiel kan meekijken wie zich in jouw ruimtes bevindt.
Iemand?
quote:Op woensdag 17 april 2013 16:15 schreef o.us2.0 het volgende:
Hoe zijn de graphics van FIFA 12? Kan het zich meten met de graphics van Dead Trigger (O+) of een beetje zoals GTA?
Thanks, ik overwoog nog om hem te kopen. Jammer dat er geen voetbalgames met goede graphics zijn voor op de iPad. Toen ik Dead Trigger op mijn iPad 4 speelde was ik echt verbaasd over de fucking goede graphics.quote:
Ht is niet vreselijk, maar ik heb hem gehad en er weer afgegooid.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Thanks, ik overwoog nog om hem te kopen. Jammer dat er geen voetbalgames met goede graphics zijn voor op de iPad. Toen ik Dead Trigger op mijn iPad 4 speelde was ik echt verbaasd over de fucking goede graphics.
Op mijn PSP uit 2005 krijg je nog betere graphics met FIFA dan datquote:Op woensdag 17 april 2013 19:13 schreef blow... het volgende:
[..]
Ht is niet vreselijk, maar ik heb hem gehad en er weer afgegooid.
[ afbeelding ]
De graphics zijn niet heel slecht, maar ik vond het er niet leuk uitzien en houd sowieso niet van voetbal en het type games.
Als je het er leuk uit vindt zien is het geen lelijk spel.
Toen was hij gratisquote:Op woensdag 17 april 2013 19:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op mijn PSP uit 2005 krijg je nog betere graphics met FIFA dan datThanks dat jij mij net hebt voorkomen om 5 euro aan troep uit te geven
Fifa is wel mooi op consoles en de PC.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:20 schreef blow... het volgende:
[..]
Toen was hij gratis.
Maar er is sowieso maar 1 spel wat ik echt speel. ( Clash Of Clans, ja, ik ben verslaafd..)
Fifa is gewoon niet mooi in mijn ogen, dus voor fifa's doen niet heel lelijk.
even kijken.quote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Fifa is wel mooi op consoles en de PC.
Maar aangezien de iPad fucking goede graphics heeft (speel Dead Trigger, het is echt een geniale gratis shooter) dan vraag ik mij af welke games dat nou ook hebben.. Helaas voor mij dat het FIFA niet is.
Beide eigenlijk. Als je een iPad 3 of 4 hebt en je speelt DT er op snap je me welquote:Op woensdag 17 april 2013 19:24 schreef blow... het volgende:
[..]
even kijken.
Wil je graphics of iets wat er leuk uitziet of beide?
Ik heb de 3quote:Op woensdag 17 april 2013 19:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Beide eigenlijk. Als je een iPad 3 of 4 hebt en je speelt DT er op snap je me wel.
Als gameplay ook nog wat waard is kan je het beste First Touch Soccer downloaden. Heb meerdere (pes, fifa, RF) footies geprobeerd, deze steekt er met kop en schouders boven de rest uitquote:Op woensdag 17 april 2013 19:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Thanks, ik overwoog nog om hem te kopen. Jammer dat er geen voetbalgames met goede graphics zijn voor op de iPad. Toen ik Dead Trigger op mijn iPad 4 speelde was ik echt verbaasd over de fucking goede graphics.
Ik kan ook mijn eigen thema maken hoor?quote:Op woensdag 17 april 2013 22:05 schreef Paxcon het volgende:
Is er ook een equalizer voor Mac beschikbaar waarbij je de toonhoogte kan aanpassen? Ik heb dat op Windows wel en vind het altijd wel leuk om mee te spelen.
Ik heb Boom al maar daarmee kun je alleen versterken en een soort thema kiezen.
Ja maar ik bedoel dat je er - onrespectvol gezegd - 'smurfenstemmen' van kan maken.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:08 schreef blow... het volgende:
[..]
Ik kan ook mijn eigen thema maken hoor?
Ooh zo. Geen idee eigenlijk. Is er een goede EQ voor de ipad? Niet alleen voor de muziek, maar echt eentje die het hele geluid aanpast? ( ik bedoel een app als het kan, geen fiio e11)quote:Op woensdag 17 april 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dat je er - onrespectvol gezegd - 'smurfenstemmen' van kan maken.
Ik weet niet of je het specifiek tegen mij hebt maar ik heb geen idee. Nog nooit een iPad in m'n handen gehad.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:17 schreef blow... het volgende:
[..]
Ooh zo. Geen idee eigenlijk. Is er een goede EQ voor de ipad? Niet alleen voor de muziek, maar echt eentje die het hele geluid aanpast? ( ik bedoel een app als het kan, geen fiio e11)
Op basis van wat steekt hij boven PES en Fifa uit? Zijn de teams ook gelicenseerd?quote:Op woensdag 17 april 2013 20:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Als gameplay ook nog wat waard is kan je het beste First Touch Soccer downloaden. Heb meerdere (pes, fifa, RF) footies geprobeerd, deze steekt er met kop en schouders boven de rest uit
nee algemeen eigenlijk.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het specifiek tegen mij hebt maar ik heb geen idee. Nog nooit een iPad in m'n handen gehad.
Met name de besturing/gameplay, snelheid, dream team, teams zijn niet gelicentieerd, spelersnamen kloppen wel, de logo's en team-namen kan je toevoegen met pakketten maar dat is wel 'lastig'. Download het gratis Dream Team Soccer, dat is free to play en van dezelfde developers.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Op basis van wat steekt hij boven PES en Fifa uit? Zijn de teams ook gelicenseerd?
Clash of Clans is wel leuk.quote:Op woensdag 17 april 2013 22:31 schreef blow... het volgende:
Wie weet er nog goede clash of clans achtige spellen?
Een 3D muis?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:03 schreef Iwanius het volgende:
Normaliter ben ik een niet zo gecharmeerd van Chinees webshop spul die sommigen geweldig vinden vanwege hun bodemprijzen, maar ik heb toch laatst ergens voor 5 euro deze muis op de kop getikt in een winkel en nog steeds veel plezier ermee daar hij uitermate goed werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |