Jawel:quote:Op maandag 25 maart 2013 16:41 schreef alors het volgende:
rip aan de nabestaan
Zanger 'Tulpen uit Amsterdam' overleden
Als de lente komt dan stuur ik jou
Tulpen uit Amsterdam
Als de lente komt pluk ik voor jou
Tulpen uit Amsterdam
Het wordt nooit meer lente dus
De Nieuwe IJstijd is dan toch een feit, we zullen ermee moeten leren leven...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:20 schreef Lemans24 het volgende:
Nog steeds lekker wandelweer, al heb ik na 70 minuten het idee dat ik de hele dag gelopen heb. Te veel wind, te koud.
En in april blijft het beroerd met temperaturen consequent 6 graden onder het langjarig gemiddelde. Het nieuwe jaar zonder zomer is gewoon al begonnen hoor, zie ook die grafiek met het 31-daags voortschrijdend gemiddelde. Consequent 6 graden onder het langjarig gemiddelde, hoe vaak komt dát voor?
Na De Dooie Mus, staart nu ook The Dead Sparrow me aan...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Gister stond hier voor deze datum en tijd nog 17/18 graden ingetekend. Dus ook de Amerikanen geven weinig hoop meer.
Volksverhuizing, de economieën van Zuid-Europa zullen snel herstellen.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Djeez het volgende:
[..]
De Nieuwe IJstijd is dan toch een feit, we zullen ermee moeten leren leven...
Ik zie het ook net. Kutzooi. In één dag 10 graden van de voorspelde temperatuur afquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef VacaLoca het volgende:
[ afbeelding ]
Gister stond hier voor deze datum en tijd nog 17/18 graden ingetekend. Dus ook de Amerikanen geven weinig hoop meer.
Zet de verwarming aan danquote:Op maandag 25 maart 2013 20:32 schreef Lemans24 het volgende:
11,5 graden in huis. Begin een beetje te verlangen naar lente. Een héél klein beetje maar hoor.
Die heb ik inmiddels vaker gehoordquote:Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zet de verwarming aan danje wou toch een winter zonder verwarming? Officieel is het lente
En al het zoveelste recordquote:Op maandag 25 maart 2013 21:33 schreef Lemans24 het volgende:
En ja hoor:
"In De Bilt lag de gemiddelde etmaaltemperatuur met -0,6 graden recordlaag voor 24 maart. Het oude record was -0,4 graden in 1917."
Daar gaat dus dat zwarte lijntje naar nieuwe laagtes!
het was vandaag prachtig weer, beetje kouwe wind maar qua winterdag met veel zon had ik niets te klagen, beter dit dan grijs zeikweerquote:Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef alors het volgende:
Het ergste is nog dat er gewoon geen lichtpuntje in de vooruitzichten zit. Als er nou over een week 15 graden werd voorspeld, dan kun je daar naar toe leven en denken, 'ach, volgende week is er weer een mooie dag'. Nu is het gewoon een maand lang kutweer, en nog steeds geen uitzicht op ook maar één mooie dag.
De kolenboeren wrijven in hun handen.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:45 schreef Lemans24 het volgende:
Op weer.nl lees ik nog dat twee of meer weken koude oostenwind best een reële mogelijkheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |