Ik wil binnenkort een zuurdesemstarter maken. Dan kan ik zelf desembrood makenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelf gebakken brood![]()
Wij hadden een broodmasjien, maar die is helaas kaduuk
Hier vlakbij hebben we een warme bakker...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Mark het volgende:
Hier vlakbij staat een molen waar ze ook broodmixen verkopen. 's Avonds water erbij en de machine aan: wakker worden met vers brood. Alleen moet het snel op, want het wordt snel oud.
Ik eet speltbrood en daarvoor is de machine ook ideaalquote:Op maandag 25 maart 2013 15:49 schreef Mark het volgende:
Hier vlakbij staat een molen waar ze ook broodmixen verkopen. 's Avonds water erbij en de machine aan: wakker worden met vers brood. Alleen moet het snel op, want het wordt snel oud.
Kan ook prima, als je mixer maar krachtig genoeg is / jij maar genoeg geduld en krachtige handen hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen broodbakmachine. Ik heb bloem, zout, bakpoeder, zelfrijzend bakmeel en sinds kort gist. Oh en een cakeblik.
Dat kan prima. Niet al te vaak want zo is onze mixer gesneuveldquote:Op maandag 25 maart 2013 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Mixer is 500 watt geloof ik, zitten wel speciale brood-haken(?) bij als ik me niet vergis.
Mijn speltbrood is op dag 3 pas droog, eigenlijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:53 schreef MadMaster het volgende:
We hebben wel zo'n broodmachine, maar die wordt alleen gebruikt voor Italiaanse broden.
Net wat Mark zegt, brood uit die machines zijn binnen een halve dag al niet meer te eten, zo droog...
Dan heb ik een tekort aan speeksel, dat kan ook...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn speltbrood is op dag 3 pas droog, eigenlijk.
Of ik stel lagere eisenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik een tekort aan speeksel, dat kan ook...
Dat sluit ik ook niet uit.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort een zuurdesemstarter maken. Dan kan ik zelf desembrood maken![]()
Heerlijk man, warm uit de bakmasjien of oven, en enkel met dik belegd met boterquote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef MadMaster het volgende:
Voor de goede orde, ik ben geen fan van zuurdesembrood...
Nee, sorry, je mag het allemaal hebben...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk man, warm uit de bakmasjien of oven, en enkel met dik belegd met boter
Nee, dat niet. Maar ik zit niet met lange tanden te eten.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat sluit ik ook niet uit.
Maar is het brood na 3 dagen nog net zo als, pak 'm beet, een uur na het bakken?
Alles is voor Bassiequote:Op maandag 25 maart 2013 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry, je mag het allemaal hebben...
Als het lukt, wil ik hem wel delenquote:
Of met pindakaas. Ben geen grote fan van pindakaas maar een dikke plak vers brood met pindakaasquote:Op maandag 25 maart 2013 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heerlijk man, warm uit de bakmasjien of oven, en enkel met dik belegd met boter
Dat laatste weet ik niet, wel dat ik het gruwelijk lekker vind.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als het lukt, wil ik hem wel delenJe kunt dat namelijk lang in leven houden en ook vermeerderen.
JAAAAA!!!! Met idem dito een dikke laag gezouten boterquote:Op maandag 25 maart 2013 16:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Of met pindakaas. Ben geen grote fan van pindakaas maar een dikke plak vers brood met pindakaas
Kaufmans?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had een jaar geleden duits broodmix gekocht, dat smaakte goed, naam helaas vergeten.
Nein!!quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsers en ovens, altijd al een goede combi geweest...
Herman Emmink heeft dit jaar ook voor niets 'Als de lente komt...' gezongen...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:15 schreef Mark het volgende:
Gisteren viel de naam van Johan Heesters, toen zei ik ook bijna "Die heeft al zijn publiek overleefd", bedacht nog net dat dat ook anders opgevat kan worden
Ammeloe.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Over Duits gesproken, binnenkort weer hierheen
http://zur-alten-post-ammeloe.de/pages/restaurant/speisekarte.php
hahahaha, Daar waren Lotusss Cobra en ik dus heengegaan ivm SR2012quote:Op maandag 25 maart 2013 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ammeloe.
Das die ( keer Duits!!) schnitzel tent waar Cobra het rond de Kerst over had en wij maar denken dat het over Almelo, uitgesproken met een Twents accent ging...
Whoa, en dan de volgende dag buikpijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Die hamburger van 1 kilo was voldoende, denk dat ik volgende keer die hamburger van 2.2kg neem
Scheurbuik, vermoed ik...quote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, en dan de volgende dag buikpijn?
Buikpijn niet. Wel flinke pijn aan m'n heup, en m'n handquote:Op maandag 25 maart 2013 16:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Whoa, en dan de volgende dag buikpijn?
En je portomonnee?quote:Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buikpijn niet. Wel flinke pijn aan m'n heup, en m'n hand
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buikpijn niet. Wel flinke pijn aan m'n heup, en m'n hand
na een nacht SR2012, flink aan de koffie geweest, en in de B&B over een boomstronk gevallen. Cobra hoorde nog "krak: . details moet je hem maar vragenquote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ah wacht, er begint me een verhaal te dagen inderdaad
De portemonnee deed pijn na een hele avond 842353 Irish Coffees besteld te hebben...quote:
Maar we zaten wel warm en droog overdekt binnen.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De portemonnee deed pijn na een hele avond 842353 Irish Coffees besteld te hebben...
Dank voor het aanbod, maar zondag ga ik helaas niet redden.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:53 schreef iamredleader het volgende:
MM, gremshelisj is okee, eet je dan zondag mee?
Dat kan prima, maar vergeet niet dat het deeg nogal wat tijd nodig heeft om te rijzen. Zeker als je het brood twee keer wil laten rijzen om van die kleine belletjes te krijgenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Wij willen zondag een uitgebreid Paas ontbijt doen, ik denk dat ik eens ga proberen om zelf een brood te bakken voor erbij
Goeie tip! Ben nu aflevering 1 gelijk aan het downloadenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets Vanavond om 21:30 op BBC2 is de tweede aflevering van Paul's Hollywood Bread te zien. Misschien kan je daar nog wat inspiratie uit halen
Die begint gelijk met een op het oog redelijk eenvoudig recept voor witbroodquote:Op maandag 25 maart 2013 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goeie tip! Ben nu aflevering 1 gelijk aan het downloaden
Is er nog een guest appearance van die ouwe taart?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die begint gelijk met een op het oog redelijk eenvoudig recept voor witbrood
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is er nog een guest appearance van die ouwe taart?
Ik vrees trouwens weer het ergste voor de Nederlandse bakserie.quote:
Ik wacht het rustig af. Ik denk dat Martine Bijl wel een geschikte presentatrice is. De juryleden en de verdere uitvoering is wel een geval van de kat uit de boom kijkenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees trouwens weer het ergste voor de Nederlandse bakserie.
Of de Cat?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wacht het rustig af. Ik denk dat Martine Bijl wel een geschikte presentatrice is. De juryleden en de verdere uitvoering is wel een geval van de kat uit de boom kijken
de vader van een vriendin van me zit in de voor - voorrondesquote:Op maandag 25 maart 2013 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees trouwens weer het ergste voor de Nederlandse bakserie.
of juist veiligquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
Gevaarlijk trouwens, die kookprogramma's kijken nadat de winkels dicht zijn.
Nee, het frustreert vanwege bakdrang. En dan ga ik het toch proberen maar dan met ingredienten ter vervangingquote:
Dat zegt niets over de kwaliteitquote:Op maandag 25 maart 2013 18:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
de vader van een vriendin van me zit in de voor - voorrondes
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Contract tot 1 juli verlengd. En tegelijkertijd ben ik
omdat het zo'n geneuzel was weer. En omdat E. me nog niet gefeliciteerd heeft, maar ik heb 'm er wel over gewhatsappt (en dat heeft hij gelezen en hij stuurde ook een berichtje terug maar niet daarover)
En ja da's kinderachtig, maar nu ben ik gewoon wat sikkeneurig.
Denk dat het geit en kaas is...quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gefeliciteerd Etcie!![]()
![]()
Ik heb hier een stuk geitenkaas dat volgens het label melk en ei bevat ...
Ik snap stiekem best dat je daar sikkeneurig van wordt.... Maar inderdaad, dat is een best korte verlenging?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Contract tot 1 juli verlengd. En tegelijkertijd ben ik
omdat het zo'n geneuzel was weer. En omdat E. me nog niet gefeliciteerd heeft, maar ik heb 'm er wel over gewhatsappt (en dat heeft hij gelezen en hij stuurde ook een berichtje terug maar niet daarover)
En ja da's kinderachtig, maar nu ben ik gewoon wat sikkeneurig.
Datquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
Gefeliciteerd!
Maar weer voor maar 3 maanden? Ik zou die week vrij binnenkort toch maar eens opnemen...
Wat is Flunk Day?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan dachten jullie dat je het koud had daar... Foto net genomen:
[ afbeelding ]
Wim Hof begint al te zweten als hij dat zietquote:Op maandag 25 maart 2013 20:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan dachten jullie dat je het koud had daar... Foto net genomen:
[ afbeelding ]
Eindelijk een koekje dat smaakt zoals ze heten...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De bitterkoekjes van C1000 zijn óf echt niet lekker óf ik heb een slechte batch te pakken. Hoe dan ook nodigt het niet uit om die dingen vaker te kopen
Het wordt ook wel steeds interessanter om gewoon eens te doenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Maar weer voor maar 3 maanden? Ik zou die week vrij binnenkort toch maar eens opnemen...
Jup, alweer. Eerste contract was een half jaar, en sindsdien is het steeds 3 maandenquote:Op maandag 25 maart 2013 20:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap stiekem best dat je daar sikkeneurig van wordt.... Maar inderdaad, dat is een best korte verlenging?
Mag dat wel?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:27 schreef Etcetera het volgende:
Jup, alweer. Eerste contract was een half jaar, en sindsdien is het steeds 3 maanden
Vertel dat aan HRquote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef MadMaster het volgende:
Hoe lang zit je er nu, Etc.?
Waarom geven ze je geen contract? Lijkt me zo langzamerhand goedkoper...
De vraag is of je niet al automatisch recht hebt op een vast contract. Dan kan HR willen wat ze willen, maar hebben ze geen keus.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Daar waren blijkbaar twijfels over, vandaar dat het zo'n geneuzel was. Maar ik geloof dat het wel mag. En al mag het niet: als het of dit is, of werkloos zijn omdat HR me geen vast contract wil doen, nou dan weet ik het wel
Wat ik weet: Fase A van uitzendwerk mag 78 weken duren. En bij de CAO van mijn werkgever zou ik na 2 jaar een vast contract moeten krijgen. Ik ben daar aankomende juni 2 jaar werkzaam (20 juni begonnen) en die tijd wordt meegerekend (was werkervaringsplaats met behoud van uitkering). Wat er dįn gebeurd: ik weet het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is of je niet al automatisch recht hebt op een vast contract. Dan kan HR willen wat ze willen, maar hebben ze geen keus.
Of is dat allemaal veranderd?
Daarom vroeg ik ook hoe lang ze er al zat. Ik kan me een 2 jaren regel herinneren met max. 2 verlengingen...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is of je niet al automatisch recht hebt op een vast contract. Dan kan HR willen wat ze willen, maar hebben ze geen keus.
Of is dat allemaal veranderd?
Wikipedia, so it's truequote:De duur en het aantal overeenkomsten in fase A zijn onbeperkt, zolang de maximale termijn van 78 gewerkte weken maar niet overschreden wordt. Na deze 78 weken gaat de uitzendkracht over naar fase B.
Dat is fase B. Daar mag je maximaal twee jaar of acht contracten voor bepaalde duur inzitten, maar komt normaal gesproken pas als je door fase A heen bent.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook hoe lang ze er al zat. Ik kan me een 2 jaren regel herinneren met max. 2 verlengingen...
Het mag zo inderdaad, ik heb het hele fasengezeik ook gehad de afgelopen jaren.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:36 schreef Mark het volgende:
Volgens mij was dat pas geleden al bekeken door LB? Die kwam tot de conclusie dat het mocht
Christus, dat is een lange tijd dan tegenwoordig...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is fase B. Daar mag je maximaal twee jaar of acht contracten voor bepaalde duur inzitten, maar komt normaal gesproken pas als je door fase A heen bent.
@Ets: heb je een nieuw contract getekend waarop de duur van de overeenkomst staat vermeld?
Ik kreeg een whatsappje rond 18:30 dat het rond was, verder nog niks gezien of getekendquote:Op maandag 25 maart 2013 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets: heb je een nieuw contract getekend waarop de duur van de overeenkomst staat vermeld?
Bosje bloemen er bij meegezonden, leuk!quote:Op maandag 25 maart 2013 20:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kreeg een whatsappje rond 18:30 dat het rond was, verder nog niks gezien of getekend
Het flesje zit vast?quote:Op maandag 25 maart 2013 20:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, dat herinnert me! Zo even een kriekje ofzo lostrekken, wil het toch vieren
Staat wel als laatste in het rijtje...quote:Op maandag 25 maart 2013 20:49 schreef Etcetera het volgende:
losmaken (ww) : afnemen, afscheiden, detacheren, losbinden, losdoen, losgespen, losgooien, loskrijgen, losrijgen, lossen, lossjorren, lostrekken, losweken, ontbinden, ontknopen, ontkoppelen, openmaken
quote:
quote:los·ma·ken (werkwoord; maakte los, heeft losgemaakt)
maken dat de binding wordt verbroken: hij heeft heel wat losgemaakt stof tot gesprek en nadenken gegeven
Dat komt doordat je niet op blote voeten looptquote:Op maandag 25 maart 2013 20:56 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben nogal last van statische elektriciteit in huis momenteel, mede door het fan-tas-tische lenteweer natuurlijk. Ik wilde vandaag de telefoon oppakken (staat naast de tv), kreeg een schok en de tv ging van beeld af en afwisselend werd het oranje en was er sneeuw. Dat was wel een aardige wtf
Bronquote:De aarde zit vol negatieve vrije elektronen en is 0 volt. Als je 1.75 bent en je draagt schoenen, dus niet geaard, dan zit je hoofd in 350 volt. Van 0 volt naar boven toe loopt dat op. Als je geaard bent, dus met blote voeten op de aarde, dan ben je zelf ook 0 volt. En is er een bescherming om je heen van 0 volt en de 350 volt gaat met een grote boog over je hoofd heen. We worden niet geėlektrocuteerd in die 350 volt, omdat lucht maar weinig geleid. Maar op het moment dat je niet geaard bent, sta je vrij aan energie van anderen en energie van allerlei apparaten. Ben je geaard, dan word je lichaam gevuld met negatief geladen vrije elektronen en je lichaam verandert direct in hetzelfde energieniveau als de aarde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Wat een hoop woorden om aan te geven dat het niks is.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
http://thewikifire.org/index.php?title=Flunk_Day
verdampen water -> verhogen relatieve vochtigheidquote:Op maandag 25 maart 2013 21:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga in elk geval eens proberen of het op sokken minder erg isook al van die radiatorbakjes overwogen, maar schijnt dat dat niet echt helpt. Misschien planten kopen, wil ook helpen
Wo ist das?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En weer live vanaf mijn favoriete werk locatie
het is de allerbeste dag van het jaarquote:Op maandag 25 maart 2013 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een hoop woorden om aan te geven dat het niks is.
Heb ze niet allemaal gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
minderquote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wo ist das?
Hier live vanaf de bank; in de pauze weggegaan van koorrepetitie omdat ik nog steeds misselijk ben
woop misschien wel een teken van de baby! misschien komt ze sneller dan gedachtquote:Op maandag 25 maart 2013 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wo ist das?
Hier live vanaf de bank; in de pauze weggegaan van koorrepetitie omdat ik nog steeds misselijk ben
quote:Op maandag 25 maart 2013 21:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is de allerbeste dag van het jaarHet bestaat dus wel? Verwarrend...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't know!quote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
woop misschien wel een teken van de baby! misschien komt ze sneller dan gedacht
ja het is een running joke dat het niet bestaat, dat is omdat de datum elk jaar "geheim" isquote:Op maandag 25 maart 2013 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het bestaat dus wel? Verwarrend...
nu moet ik dus de SC obsessief blijven checken voor babynieuwsquote:Op maandag 25 maart 2013 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
I don't know!![]()
Ik weet alleen dat ik dit weekend vooral lekkere dingen heb gesnoept en pannenkoeken gegeten enzo... misschien was dat gewoon niet zo handig
Ah ja, ik zie het. Stom van mequote:
Amsterdam, of ja Nederlandquote:
Je kunt dus niet blijven? Wat zijn de ontwikkelingen?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Amsterdam, of ja Nederland
Ik ben nu "thuis" in Galesburg. Fijn huis hoor, maar na dit trimester moet ik iets...
Er zijn wel manieren om te blijven, en ik maak dit trimester ook af, maar ik geloof dat ik dan zelf (tijdelijk) weer naar NL wilquote:Op maandag 25 maart 2013 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt dus niet blijven? Wat zijn de ontwikkelingen?
nee kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Dan ben je toch afgestudeerd? Of loop ik op de zaken vooruit?
Wauwquote:
Oh, dacht even dat je onafgestudeerd terug wildequote:
precies. En dat is best eng...quote:Op maandag 25 maart 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ja wel spannend om dan te bedenken wat je wilt natuurlijkEen heel leven daar, een heel leven hier... alles ligt nog open eigenlijk he?
Heb je even tijd om na te denken? Of moet je je huis uit als je bent afgestudeerd?quote:Op maandag 25 maart 2013 22:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. En dat is best eng...
Beter dan een koekenbakker.quote:
eind juni moet ik er uit jaquote:Op maandag 25 maart 2013 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je even tijd om na te denken? Of moet je je huis uit als je bent afgestudeerd?
als ik even op en neer hop naar Canada iddquote:Op maandag 25 maart 2013 22:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid, manieren om te blijven? Toeristen visum?
Hij is beidenquote:
Wieso?quote:
quote:
Ik dacht dat de vaatwasser gedraaid had vannacht en dat was niet zo, dus geen schone flesjes of kolfspullen. Verder moet ik het nog steeds rustig aan doen maar is er dit weekend geen zak gebeurd qua huishouden. Maar ik ben alweer enigszins opgeklaard.quote:
good news everyonequote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat de vaatwasser gedraaid had vannacht en dat was niet zo, dus geen schone flesjes of kolfspullen. Verder moet ik het nog steeds rustig aan doen maar is er dit weekend geen zak gebeurd qua huishouden. Maar ik ben alweer enigszins opgeklaard.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:34 schreef B.ertha het volgende:
Jij moet gewoon babypoepen en je vriend is zenuwachtig
MM mag wel echt ziek zijn
Lurk jij in OUD?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Ben je nog verstopt LB? Een doosje Ricola ga je aardig van doorlopen is mijn ervaring
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Vrijdag vrijgenomenlekker lang paasweekend
ik donderdag en vrijdagquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Nice! Een hele midweek weekendquote:
familie, huisje Limburgquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice! Een hele midweek weekend![]()
Ook nog plannen gemaakt dan? Of gewoon lekker een paar dagen thuis en uitslapen enzo?
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
familie, huisje Limburg
je weet wel, lekker weer met Pasen. Mooie wandelingen maken enzo
En een sneeuwpaashaas maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
familie, huisje Limburg
je weet wel, lekker weer met Pasen. Mooie wandelingen maken enzo
Dat zou ik toch nooooit doenquote:
quote:Ik weet t niet precies, ik weet iig dat ik meer moet drinken, dus dat is het doel voor vandaagEn mueslirepen
Ook lekkerquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zoiets ja, de paashaas light white
verveel je je ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Laaaast Eastern, I gave you my bunny, but the very next day, you ate it awaaaaaay
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Laaaast Eastern, I gave you my bunny, but the very next day, you ate it awaaaaaay
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik ben op zoek naar een nieuwe sjaal o.i.d., denk, hé deze is wel leuk, en dan dat prijskaartje ....Voor een half doorzichtig sjaaltje!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is ook wel precies mijn probleem met Zalando, ontzettend veel van die dure dingen![]()
Ik zou Otje in de kinderwagen leggen en naar een stoffenwinkel / de markt gaan. Daar kun je een mooi stofje uitzoeken en dan heb je zó een sjaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar hij is in ieder geval zonder pasteltinten, alles moet in het voorjaar altijd in pasteltinten en ik hou niet van pasteltinten.
Mijn gewrichten willen dat nog even niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou Otje in de kinderwagen leggen en naar een stoffenwinkel / de markt gaan. Daar kun je een mooi stofje uitzoeken en dan heb je zó een sjaal
Ja! Heb inmiddels leuke gevonden, maar dit is ook een toffe site zo te zienquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zocht jij laatst trouwens geen deurknopjes LB?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:34 schreef B.ertha het volgende:
Jij moet gewoon babypoepen en je vriend is zenuwachtig
MM mag wel echt ziek zijn
Ik heb standaard op dinsdag vrij, dus ik heb met Pinksteren en pasen altijd al een lang weekendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:38 schreef Etcetera het volgende:
En dan nog even mijn standaard Paasgrap:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Hey, mijn voormalig slaapshirtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb standaard op dinsdag vrij, dus ik heb met Pinksteren en pasen altijd al een lang weekend
[..]
En dan nog even mijn standaard Paasgrap:
[ afbeelding ]
Je bent in de loop der tijd wel iets veranderd...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey, mijn voormalig slaapshirt
[ afbeelding ]
Maar dan in het geel.
Zou je me doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent in de loop der tijd wel iets veranderd...
Ik ook voor jou trouwens.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb voor 13 april trouwens iets interessants te proeven voor jullie
Ik ben benieuwdquote:
Ik ookquote:Ben benieuwd/heb er zin in...
Koffiebonen in het vat?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Ik heb een stout gemaakt die nu ligt te rijpen op Ehtiopische koffiebonen en eikenhout
Ow ja, bier, geen whisky...quote:
Ja hoewel er weer meer experimenten zijn met houten vaten(vooral whiskyvaten) de laatste jaren.quote:
Correcto. Die snippers zitten eerst een paar weken op whisky om ze te ontsmetten. Daarna in de tank.quote:En in die tank gooi je dan ook eikensnippers?
Een week of 2 a 3. Eigenlijk moet het voor het hout wat langer.quote:Hoe lang laat je dat trekken?
Kopi Luwak werd me te duurquote:Soort van Biertje Luwak...
Ja klopt, het vervoer is daarom ook reteduur. Wat dus erg jammer is want er worden echt hele mooie dingen mee gemaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:40 schreef MadMaster het volgende:
Dat van die whiskyvaten kan ik me herinneren, zijn nog steeds lastig verkrijgbaar, omdat de whisky in Schotland gebotteld wordt en er dus zelden vaten over zee komen...
Geen paniek, het is slechts Jameson. Ik zou ook wodka kunnen gebruiken.quote:Whisky om te ontsmetten...
Ja, behoorlijk. Ik heb 'm zelf nog niet op maar wel andere koffiestouts.quote:En die Luwak van De Molen ken ik wel, ook reteduur die flesjes...
Ik heb die Russische stout op Imperial vaten geproefd en ook diverse Brewdogs, maar het kan mij niet bekoren...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja klopt, het vervoer is daarom ook reteduur. Wat dus erg jammer is want er worden echt hele mooie dingen mee gemaakt.
Al neem je er de Black Bowmore voor, als jij het betaald...quote:Geen paniek, het is slechts Jameson. Ik zou ook wodka kunnen gebruiken.
Heb hem anderhalf jaar geleden tijdens het bierfestival in Haarlem geproefd.quote:Ja, behoorlijk. Ik heb 'm zelf nog niet op maar wel andere koffiestouts.
Ja, ze gaan het nu eerst uitzoeken. Kan me er verder ook niet te druk om maken, ze regelen het maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de garage?
Dan zetten ze er dus maar nieuwe onder...
Die banden zijn allang verkocht aan de Antillen, daar verkopen ze allerlei 2e hands banden uit Nederland.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ze gaan het nu eerst uitzoeken. Kan me er verder ook niet te druk om maken, ze regelen het maar.
Nu ben je verplicht om dat uit te leggen, ik weet daar namelijk niets van...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:49 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga vanavond rocky road fudge maken. Probleem: Ik heb er nu al zin in
Ik ook niet zo heel veel, alleen de basis.quote:Dat om de bierdiscussie even uit te balanceren, daar weet ik namelijk niets van
dit waren voor 2e hands dan ook wel heel goeie banden, er zat nog geen 2000 km opquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die banden zijn allang verkocht aan de Antillen, daar verkopen ze allerlei 2e hands banden uit Nederland.
'Meneer, deze zijn heel goeie baaanden, die kooomen uit Neeederlaaand, van die Kwikfit.'....
Niet gelogen, echt waar...
Op Curacao verkochten ze dus banden van de Kwikfit hier, waar het canvas zowat er doorheen kwam.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dit waren voor 2e hands dan ook wel heel goeie banden, er zat nog geen 2000 km op
geeft ook een fijn gevoel in de auto als je daar bent terwijl je dat weetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op Curacao verkochten ze dus banden van de Kwikfit hier, waar het canvas zowat er doorheen kwam.
Was voor daar nog goed genoeg...
Alles wat 'rocky road' is, heeft chocoladesmaak met stukjes marshmallow en iets hards. Soms koekjes, soms nootjes. Rocky Road Fudge is dus chocoladefudge met stukjes marshmallow, stukjes pinda en chocolate chips.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu ben je verplicht om dat uit te leggen, ik weet daar namelijk niets van...
[..]
Ik ook niet zo heel veel, alleen de basis.
En kennelijk mag je er daarna van alles doorflikkeren...
Onze Antilliaanse vriend op Curacao had een auto waarvan de banden om de haverklap lek gingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
geeft ook een fijn gevoel in de auto als je daar bent terwijl je dat weet
Klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alles wat 'rocky road' is, heeft chocoladesmaak met stukjes marshmallow en iets hards. Soms koekjes, soms nootjes. Rocky Road Fudge is dus chocoladefudge met stukjes marshmallow, stukjes pinda en chocolate chips.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelf ben ik één keer door de rem heen getrapt van de huurauto tijdens de afdaling van de Christoffelberg op Curacao, ook een hele belevenis...![]()
ik heb de Bowmore/ Caol Ila botteling van de molen geproefd. Was dacht ik 12 of 15 euro in de kroegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die Russische stout op Imperial vaten geproefd en ook diverse Brewdogs, maar het kan mij niet bekoren...
[..]
Al neem je er de Black Bowmore voor, als jij het betaald...
[..]
Heb hem anderhalf jaar geleden tijdens het bierfestival in Haarlem geproefd.
Koffie invloeden vielen wel mee, een beetje mocca achtig was het...
Proef je dan nog iets van de Lagavullin/peated whisky daarin terug?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb de Lagavullin botteling van de molen geproefd. Was dacht ik 12 of 15 euro in de kroeg
Ik heb nog grote, dus die ga ik gewoon doorsnijdenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd.
Snij je dan marshmalows in stukjes of gebruik je van die mini's?
zie mijn wijziging boven, het was de Bowmore/ Caol Ila botteling. Had even de foto opgezochtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proef je dan nog iets van de Lagavullin/peated whisky daarin terug?
Maakt voor de smaak an sich niet veel uit, denk ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zie mijn wijziging boven, het was de Bowmore/ Caol Ila botteling. Had even de foto opgezocht
Mij dus juist wel. Hij is trouwens een Russian Imperial Stout op vaten. Coal Ila, Ardberg en Laphroig zijn gebruikt door de Emelisse Brouwerij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb die Russische stout op Imperial vaten geproefd en ook diverse Brewdogs, maar het kan mij niet bekoren...
Ik ben geen barbaarquote:Al neem je er de Black Bowmore voor, als jij het betaald...
Oh ja, die is ook nog gebruiktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Proef je dan nog iets van de Lagavullin/peated whisky daarin terug?
ja, erg sterk. Jodium peat, Islay Whisky zeg maar. Ik heb een fles gedeeld en het was genoeg. Dit vooral door de enorm volle smaak. Lekker om een keer te proberen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt voor de smaak an sich niet veel uit, denk ik.
Kortom, mijn vraag staat nog open...
Ik onderschrijf dit.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja, erg sterk. Jodium peat, Islay Whisky zeg maar. Ik heb een fles gedeeld en het was genoeg. Dit vooral door de enorm volle smaak. Lekker om een keer te proberen.
Je ziet het, ik weet geen reet van bier...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mij dus juist wel. Hij is trouwens een Russian Imperial Stout op vaten. Coal Ila, Ardberg en Laphroig zijn gebruikt door de Emelisse Brouwerij.
I know. Schaam je nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je ziet het, ik weet geen reet van bier...
Ik kreeg het cadeau om te proberen en er een goede recensie over te schrijven, maar ik vond het niet veel. Ben ook geen peathead v.w.b. whisky...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik onderschrijf dit.
Daarom vind ik het ook zo lekker. Maar ik kan me goed voorstellen dat je als whiskydrinker het toch niet lekker vindt. Het is immer een bier met whisky, geen whisky met iets extras.
ik lust het beide, telt dat ook?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ieder zijn hobby
Nem zit helemaal op het bier, MM op de whisky en ik weet van allebei een beetje
Da's eigenlijk nog belangrijker...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik lust het beide, telt dat ook?
uiteraard, hetzelfde geldt voor mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel het leukste.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dan juist weer wel, heb ik geleerd. Ik drink het tegenwoordig wat vaker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef MadMaster het volgende:
Ben ook geen peathead v.w.b. whisky...
Je hebt ze allebei genomen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Zondagavond waren we bij m'n ouders, dus m'n vader vroeg of ik een biertje of een whisky wilde, ik heb niet gekozen
Prima bierenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Heb vorige week in Belgiė wel een paar lekkere bieren geproefd, o.a. bij de Val Dieu brouwerij...
uiteraardquote:
Ow, welke was dat ook al weer?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dan juist weer wel, heb ik geleerd. Ik drink het tegenwoordig wat vaker.
Overigens was ik toen ook erg te spreken over die fles van jullie club. Dus nu waarschijnlijk leeg is
Ik heb werkelijk waar geen idee. Weet alleen nog dat jullie dat hadden laten afvullen en dat er nog maar een paar flessen over waren?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, welke was dat ook al weer?
De Tamdhu 21y?
Of die peated Benriach?
Heb ze allebei nog staan...
Ja, daar hebben we er 5 verschillende van gehad.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Weet alleen nog dat jullie dat hadden laten afvullen en dat er nog maar een paar flessen over waren?
Als de voicemail netjes op volgorde afgespeeld wordt, niet dus...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef B.ertha het volgende:
Heb net een genante voicemail achtergelaten, ik raakte de draad helemaal kwijt halverwege mijn verhaal. Hopelijk hoort hij de herstellende voicemail eerst
Ik kan je uit de droom helpenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef B.ertha het volgende:
Heb net een genante voicemail achtergelaten, ik raakte de draad helemaal kwijt halverwege mijn verhaal. Hopelijk hoort hij de herstellende voicemail eerst
Ahquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we er 5 verschillende van gehad.
Het bier wat ik gemaakt had is van mei 2010....en is in juli op de fles gegaan.quote:Wanneer waren jullie bij mij thuis? Januari 3 jaar geleden of zo?
vast niet zo erg als die die mijn vriendin op mijn voicemail insprak vorig jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef B.ertha het volgende:
Nu willen wij natuurlijk weten hóe genant het was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vast niet zo erg als die die mijn vriendin op mijn voicemail insprak vorig jaar.
Ik heb namelijk helemaal geen voicemail en ze heeft dat dus ingesproken op de voicemail van een oud collega die toevallig dezelfde voornaam heeft als ik.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:28 schreef B.ertha het volgende:
Zie deze pagina: http://www.kcws.nl/clubbottelingen.htmquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan je uit de droom helpen
[..]
Ah
[..]
Het bier wat ik gemaakt had is van mei 2010....en is in juli op de fles gegaan.
dat wil ik ook wel, ik heb hem nooit mogen beluisteren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu willen wij natuurlijk weten hóe genant het was.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
vast niet zo erg als die die mijn vriendin op mijn voicemail insprak vorig jaar.
Ik heb namelijk helemaal geen voicemail en ze heeft dat dus ingesproken op de voicemail van een oud collega die toevallig dezelfde voornaam heeft als ik.
Ik vermoed dat het de 2006 - Benriach was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie deze pagina: http://www.kcws.nl/clubbottelingen.htm
Hierna kwam dus nog een Tamdhu, maar dat was volgens mij pas in 2011...
Da's de enige die peated was en nu ik terug denk heb ik die inderdaad op tafel gezet, omdat die bijna op was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de 2006 - Benriach was.
En dat was de reden dat ik 'm lekker vond(herstel: het lekkerst vond) én hem mij herinnerde/vermoede dat die het wasquote:
Klopt ook.quote:en nu ik terug denk heb ik die inderdaad op tafel gezet, omdat die bijna op was.
Oh, dat is niet onprettigquote:Heb pas geleden nog een fles kunnen overnemen en die is weer open gegaan.
Heb ook nog 1 dichte versie...
Ik ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:42 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoop dat Soempie ook de 13e komt...
Ik wil deze van Nigella nog een keertje makenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alles wat 'rocky road' is, heeft chocoladesmaak met stukjes marshmallow en iets hards. Soms koekjes, soms nootjes. Rocky Road Fudge is dus chocoladefudge met stukjes marshmallow, stukjes pinda en chocolate chips.
he jassesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Basisschool ontruimd om vreemde geur
Ik hoor net op de radio dat de stank van een jas van een leerling kwam.
ok, jij wintquote:
Hoezo?quote:
Ik heb dat al ooit gemaakt zonder marshmallows maar met nootjes. Goddelijk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wil deze van Nigella nog een keertje maken![]()
[ afbeelding ]
Juist daarom. Als het netjes was geweest, vond ik het een stuk beter. Beangstigend in de zin van 'disturbing' maar ik kon niet op een beter Nederlands woord komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoezo?
2 Dieren aan elkaar gephotoshopt en nog niet erg professioneel ook (neus zit niet gelijk bijvoorbeeld)...
Annoying?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Juist daarom. Als het netjes was geweest, vond ik het een stuk beter. Beangstigend in de zin van 'disturbing' maar ik kon niet op een beter Nederlands woord komen.
Het staat op de homepage van een grote multinational trouwens.
dat is wel een mooi nederlands woord iddquote:
Tenenkrommendquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Juist daarom. Als het netjes was geweest, vond ik het een stuk beter. Beangstigend in de zin van 'disturbing' maar ik kon niet op een beter Nederlands woord komen.
Het staat op de homepage van een grote multinational trouwens.
Het was geen Tamdhuquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie deze pagina: http://www.kcws.nl/clubbottelingen.htm
Hierna kwam dus nog een Tamdhu, maar dat was volgens mij pas in 2011...
Ik wil ook wel zaterdagavond een stoel vrijhoudenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor het aanbod, maar zondag ga ik helaas niet redden.
Dan moet ik mw. MM rond etenstijd weer ophalen van Schiphol en gaan we samen een hapje eten...
Ja hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat voor jou Red?
http://www.volkskrant.nl/(...)-over-bonussen.dhtml
Was iets van 24 euro geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:52 schreef Etcetera het volgende:
Hoe goedkoop is goedkoop, en krijg je dan een code ofzo?
Dat idee had ik al langquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef iamredleader het volgende:
Gelijk openheid: werkgever is Van Lanschot,
Surfspot, dat mis ik soms wel een beetje ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Adobe CS6 Master Collection aangeschaft via Surfspot (dus goedkoop)
Ja da's echt best ideaalquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Surfspot, dat mis ik soms wel een beetje ja.
Wat aardig!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb vorige week van de IT meneer van school Adobe CS5 voor niks gekregen omdat hij het zielig voor me vond dat met mijn grote computer crash mijn illegale versie van photoshop verloren was gegaanen nu heb ik dus alles
Ik lust ook beide, maar heb een aardig sterke voorkeur voor bierenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet, maar okquote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja hoor
Gelijk openheid: werkgever is Van Lanschot, salaris inclusief dertiende maand en vakantiegeld 41.000, geen bonus of andere extra's.
Vraag het zequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat aardig!
Ik ben nu al aan het klooien trouwensals ik een enkel kaartje dubbelzijdig wil laten bedrukken, lever ik de copyshop dan beter 2 losse pdf'jes aan of maak ik een dubbelzijdig bestand?
Ja maar ik kom er net vandaanquote:
dubbelzijdig, zeker wetenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat aardig!
Ik ben nu al aan het klooien trouwensals ik een enkel kaartje dubbelzijdig wil laten bedrukken, lever ik de copyshop dan beter 2 losse pdf'jes aan of maak ik een dubbelzijdig bestand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |