28m voor een euro of 500, je zal wel gek zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:13 schreef von_Preussen het volgende:
Starters zouden eens wat vaker moeten huren.
Maar wat moeten starters dan? Allemaal aan betyars vader gaan vragen of die een huis cadeau willen doen?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
28m voor een euro of 500, je zal wel gek zijn.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wat moeten starters dan? Allemaal aan betyars vader gaan vragen of die een huis cadeau willen doen?
Neuh, gewoon lekker thuis blijven tot je genoeg poen hebt voor wat fatsoenlijks. Jammer voor de laagopgeleide minima, maar dat is niet mijn probleem.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wat moeten starters dan? Allemaal aan betyars vader gaan vragen of die een huis cadeau willen doen?
Starters menen nog steeds dat ze kunnen starten in een vrijstaande villa met dubbele garage en zwembad achter in de tuin, begin gewoon in een simpele rijtjeswoning en maak dat huisje naar je zin. Maar dan moeten ze daadwerkelijk iets gaan doen en dat is tegenwoordig verdomde lastig, ze kunnen nog geen hamer vasthouden.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Starters hebben dan ook geen geld, en geen vaste contracten.
En ook lang niet allemaal een kapitalistische Hongaar als vader.
Goed te lzen dat ook u weinig ophebt met uw kameraad Bram_van_Loon.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Starters menen nog steeds dat ze kunnen starten in een vrijstaande villa met dubbele garage en zwembad achter in de tuin, begin gewoon in een simpele rijtjeswoning en maak dat huisje naar je zin.
Ze willen niet tussen Oleg aan de ene kant en Achmed aan de andere kant inwonen, en ik geef ze groot gelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Starters menen nog steeds dat ze kunnen starten in een vrijstaande villa met dubbele garage en zwembad achter in de tuin, begin gewoon in een simpele rijtjeswoning en maak dat huisje naar je zin. Maar dan moeten ze daadwerkelijk iets gaan doen en dat is tegenwoordig verdomde lastig, ze kunnen nog geen hamer vasthouden.
Dank u voor de bevestiging.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, gewoon lekker thuis blijven tot je genoeg poen hebt voor wat fatsoenlijks.
En als je ergens anders een baan hebt en niet kan reizen?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neuh, gewoon lekker thuis blijven tot je genoeg poen hebt voor wat fatsoenlijks. Jammer voor de laagopgeleide minima, maar dat is niet mijn probleem.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Goed te lzen dat ook u weinig ophebt met uw kameraad Bram_van_Loon.
Dan ga je maar tussen Oleg en Achmed in voor 500 piek.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En als je ergens anders een baan hebt en niet kan reizen?
Nope, dat zijn juist de verwende nesten zoals Voorschrift.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:18 schreef von_Preussen het volgende:
Betyar is duidelijk teveel verwend door z'n vader, daardoor is heeft hij de kijk op de realiteit compleet verloren.
Ik ben gewoon reëel.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nope, dat zijn juist de verwende nesten zoals Voorschrift.
Nogmaals bedankt voor mijn bevestiging.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gewoon reëel.
Ik ga niet duur huren voor 500 a 600 euro in de maand om tussen allochtonen en tokkies te wonen die door alle subsidies voor diezelfde rotzooi bijna niks hoeven te betalen. Je moet wel een enorm goedwillige idioot zijn wil je daar mee akkoord gaan. Beter wacht je tot je v.a. 800 piek kan ophoesten en ga je dan tussen de wat fatsoenlijkere mensen zitten.
En aangezien mijn papa zegt dat ik mijn leven zelf voor elkaar moet krijgen in plaats van op zijn kapitaal te teren kan ik niet a la betyar alles bij elkaar schooieren, maar moet ik er voor werken. Dus noem me maar verwend ja.
En je hebt met al je gezwoeg nooit genoeg opgebouwd om 't zelf te kunnen bekostigen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor mijn bevestiging.
Man, ik werk al vanaf mijn 16e....
Wij?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt met al je gezwoeg nooit genoeg opgebouwd om 't zelf te kunnen bekostigen.
Daarom zaten wij op ons 16e nog op school, om die problemen niet te hebben.
Pluralis majestatis.quote:
Twee keer in de week wat krantjes in de bus duwen, poeh hee.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor mijn bevestiging.
Man, ik werk al vanaf mijn 16e....
Ik praat daarnaast ook altijd over mezelf in de derde persoon.quote:
Gelukkig dat er voor u een beschermde werkomgeving is gevonden.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik praat daarnaast ook altijd over mezelf in de derde persoon.
Vanaf de ene op de andere dag veranderden de colberts ook in witte doktersjassen, maar de pasjes zien er nog even bekend uit om deuren te openen, dus ik vertrouw er maar op dat ik nog steeds op de bank ben. Hoewel ik die 24 uur per dag (over-)uren draaien toch wel verdacht nieuw beleid vind.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig dat er voor u een beschermde werkomgeving is gevonden.
Ik dacht dat er bezuinígd werd op de sociale werkplaatsen.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Gelukkig dat er voor u een beschermde werkomgeving is gevonden.
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En je hebt met al je gezwoeg nooit genoeg opgebouwd om 't zelf te kunnen bekostigen.
Daarom zaten wij op ons 16e nog op school, om die problemen niet te hebben.
En ik maar denken dat de overheid met de overname van SNS dit concept wilde uitbreiden....quote:Op maandag 25 maart 2013 17:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er bezuinígd werd op de sociale werkplaatsen.
VS woont liever bij z'n ouwelui...quote:Op maandag 25 maart 2013 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 maart 2013 17:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Twee keer in de week wat krantjes in de bus duwen, poeh hee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |