SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
elk moment is ideaal toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef fietsie het volgende:
'middag. Zo te zien een ideaal moment om in een nieuw topic binnen te wandelen
Dat is ook wel zo!!quote:
Mijn WA is weer eens zwaar in stakingquote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups, ik stuur je even een plaatje via WA. Kwam mijn neefje gisteren mee..
crap. Hij moet het doen..quote:Op maandag 25 maart 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn WA is weer eens zwaar in staking
En ik na die avond weerquote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo!!
Wij moeten binnenkort weer een avond zuipen met GvsE doen![]()
Someone needs cheeringup!
Dat geeft nietquote:
En toch, zonder, zou moeilijk worden....quote:
Dat sowiesoquote:
En schaars.quote:
Nee, bedoel mannen an sich. Dat wat nu rondloopt zijn veelal verwijfde figuren die drukker maken om hun hairstyle en social media.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef substep het volgende:
[..]
Leuke mannen (zoals ik) zijn schaars.
Zoals jij? Zoals ikquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef substep het volgende:
Leuke mannenjongens (zoals ik) zijn schaars.
Ach ja. Het is 2013, he. Mensen worden meer open minded en de feministische cq vrouwelijke kant van menig man komt langzaam maar zeker boven drijven.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, bedoel mannen an sich. Dat wat nu rondloopt zijn veelal verwijfde figuren die drukker maken om hun hairstyle en social media.
Zoals wij.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zoals jij? Zoals ik
maar ieder zijn eigen meug..
Dus echte kerels worden schaarser.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:47 schreef substep het volgende:
[..]
Ach ja. Het is 2013, he. Mensen worden meer open minded en de feministische cq vrouwelijke kant van menig man komt langzaam maar zeker boven drijven.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef substep het volgende:
[..]
Leuke mannenjongens (zoals ik) zijn schaars.
En vooral beweren de beste te zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zoals jij? Zoals ik
maar ieder zijn eigen meug..
Geheel mee eens!quote:
Tussen schaars en beste zit een groot verschilquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
En vooral beweren de beste te zijn
It's not helping
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus echte kerels worden schaarser.
Ook die tenminste nog goed kunnen neuken. Want welke vrouw zit te wachten op gelijkwaardig gezeur en gezanik in de slaapkamer over de kleur van de gordijntjes?
Klopt maar je snapt wel wat ik bedoel ermee...quote:Op maandag 25 maart 2013 13:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geheel mee eens!vrouwen hebben gewoon minder zin dan mannen, waarom?
joost mag het weten
maar daarom zijn wij nog geen klootzakken
[..]
Tussen schaars en beste zit een groot verschil
Ik snap je, maar iedere man is voor zichzelf het bestequote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt maar je snapt wel wat ik bedoel ermee...
In dit geval is dat dus gelukkigquote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt weer, jij hebt geen eens gordijnen
Ik beweer ook nergens dat ze allemaal klootzakken zijn toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik snap je, maar iedere man is voor zichzelf het beste
Maar klootzakken?als in TT is onjuist
Ik ben niet arrogant; ik ben gewoon de beste.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
En vooral beweren de beste te zijn
It's not helping
Je kickt daarop? Webcam kan ook...quote:
Ik heb tot op heden geen enkele klacht mogen ontvangen over mijn prestaties tussen de lakens.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus echte kerels worden schaarser.
Ook die tenminste nog goed kunnen neuken. Want welke vrouw zit te wachten op gelijkwaardig gezeur en gezanik in de slaapkamer over de kleur van de gordijntjes?
Ja of ze hadden het lef niet om te zeggen dat je er geen fuck van bakt in bedquote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef substep het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden geen enkele klacht mogen ontvangen over mijn prestaties ussen de lakens.
Sterker nog, dames waren vol lof over mij.
Nee TS welquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik beweer ook nergens dat ze allemaal klootzakken zijn toch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of ze hadden het lef niet om te zeggen dat je er geen fuck van bakt in bed
Ik heb ook een staaf van 45cm. Echt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef substep het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden geen enkele klacht mogen ontvangen over mijn prestaties ussen de lakens.
Sterker nog, dames waren vol lof over mij.
De dosis GHB kan ook af en toe wat ehm, versuffend werken he... en herinneringen vaag maken....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TS is liefquote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee TS welmaar ik neem niets persoonlijk hoor
Kan. Maar dan kunnen ze wel heel goed kreunend klaarkomen en oprecht zeggen "holy shiiiiit dat was awesome" faken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's not the size of the hammer that counts. It's how you wield it.quote:
Vrouwen kunnen datquote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef substep het volgende:
[..]
Kan. Maar dan kunnen ze wel heel goed kreunend klaarkomen en oprecht zeggen "holy shiiiiit dat was awesome" faken.
[..]
It's not the size of the hammer that counts. It's how you wield it.![]()
Nou, nee. Size matters.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef substep het volgende:
It's not the size of the hammer that counts. It's how you wield it.![]()
Dat neem ik dan maar aanquote:
Beiden doen terzake.. Te kort is niet goed, te lang al helemaal niet, te dun niet, te dik niet. En als je niet weet hoe je er mee moet werken.... kom je alsnog nergensquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
Nou, nee. Size matters.
Kep wel in de gaten dat je nog niet zo lang bezig bent...
Dat, lengte doet er wel degelijk toequote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, nee. Size matters.
Shit, je hebt me door.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, nee. Size matters.
Haha. Nee hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah... heb ik je wakker geschud jongen
Uhm begrijpend lezen?quote:
De grootste zelfsquote:
Deed ik, maar jij bedoelde blijkbaar wat anders. Explain.quote:
Dat ik geen gordijnen heb en dus kan daar gelukkig niet over gesproken worden voor/tijdens/na de seks.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deed ik, maar jij bedoelde blijkbaar wat anders. Explain.
Maar om nou meteen alle mannen over 1 kam te scheren is ook weer zo overdrevenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik de TT even beknopt uitleggen?
Vent van mn moeder is alcoholist, was maanden gestopt met drinken dus wij blij en trots, is weer begonnen, eerst stiekem zuipen denkend dat wij het niet doorhebben en nu weer gewoon volledig aan de zuip.
En dan krijgt hij losse handjes en gaat ie onredelijke ruzies beginnen en op een of andere manier moet hij dan altijd nare dingen over mijn zoon roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar om nou meteen alle mannen over 1 kam te scheren is ook weer zo overdrevenMaar ik ben vrouw, overdrijven hoort erbij!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oplossing: honkbalknuppel.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik de TT even beknopt uitleggen?
Vent van mn moeder is alcoholist, was maanden gestopt met drinken dus wij blij en trots, is weer begonnen, eerst stiekem zuipen denkend dat wij het niet doorhebben en nu weer gewoon volledig aan de zuip.
En dan krijgt hij losse handjes en gaat ie onredelijke ruzies beginnen en op een of andere manier moet hij dan altijd nare dingen over mijn zoon roepen
Mijn reactie ging dan ook over dat je niks voor de ramen hebt enzo... dus... ach. Vrouwen *zucht*quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik geen gordijnen heb en dus kan daar gelukkig niet over gesproken worden voor/tijdens/na de seks.
Oh nee daar kick ik niet op.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn reactie ging dan ook over dat je niks voor de ramen hebt enzo... dus... ach. Vrouwen *zucht*
50 jaar bloed, zweet en tranen voor gelijke rechten, maar als het jullie toevallig uitkomt dan wordt de "maar ik ben een vrouw" kaart getrokken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben vrouw, overdrijven hoort erbij!!
Rolgordijntjes bij de IKEA kosten geen drol. Wees creatief.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee daar kick ik niet op.
Heb gewoon nog geen geld voor gordijnen en ik woon op 3 hoog dus echt hoognodig is het (nog) niet
Zo gemakkelijk met zoveel nadelen...quote:
ik heb daar nooit voor gevochten hoor. Hoe geweldig het zou zijn als ik hele dagen op de bank naar dr. Phil kon kijken terwijl ik mijn koters het huishouden liet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef substep het volgende:
[..]
50 jaar bloed, zweet en tranen voor gelijke rechten, maar als het jullie toevallig uitkomt dan wordt de "maar ik ben een vrouw" kaart getrokken.
Ligt aan jezelf hoe gemakkelijk jij het die koters maakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daar nooit voor gevochten hoor. Hoe geweldig het zou zijn als ik hele dagen op de bank naar dr. Phil kon kijken terwijl ik mijn koters het huishouden liet doen
Een vrouw is geëmancipeerd totdat haar auto het begeeft!!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef substep het volgende:
[..]
50 jaar bloed, zweet en tranen voor gelijke rechten, maar als het jullie toevallig uitkomt dan wordt de "maar ik ben een vrouw" kaart getrokken.
Neuh, ik heb liever niets tot ik geld heb voor wat ik wil dan gordijnen waar ik mij (ook tijdens de seks) aan ga ergeren omdat ik ze te lelijk ofzo vindquote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rolgordijntjes bij de IKEA kosten geen drol. Wees creatief.
ik heb dr geen. Maar ik doel meer dat ik niet perse die gelijke rechten wou. De vrouwen die daarvoor gevochten hebben hadden geen idee dat we erop achteruit zouden gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf hoe gemakkelijk jij het die koters maakt.
Moet ik nu alles uitleggen...
Je denkt tijdens de seks aan de gordijnen? En dan nog een mening hebben?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Neuh, ik heb liever niets tot ik geld heb voor wat ik wil dan gordijnen waar ik mij (ook tijdens de seks) aan ga ergeren omdat ik ze te lelijk ofzo vind
Tja, vrouwen. Van alles willen, maar nadenken ho maar.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dr geen. Maar ik doel meer dat ik niet perse die gelijke rechten wou. De vrouwen die daarvoor gevochten hebben hadden geen idee dat we erop achteruit zouden gaan.
sja.. Ik wil het best terugdraaien. Dan hoef ik niet te werken, alleen maar het huishouden doen..quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tja, vrouwen. Van alles willen, maar nadenken ho maar.
Je kunt ook gewoon een vent zoeken die het daarmee eens is. Hoef je de maatschappij niet voor te veranderen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Ik wil het best terugdraaien. Dan hoef ik niet te werken, alleen maar het huishouden doen..
Want?quote:
Moet ik die beantwoorden?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je denkt tijdens de seks aan de gordijnen? En dan nog een mening hebben?
wat? Een man? Ik wist het!quote:
Bij jou weet ik vaak zat niet of ik je moet haten of van je moet houdenquote:
ik ga geen kerel meer zoeken. Geouwehoer.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een vent zoeken die het daarmee eens is. Hoef je de maatschappij niet voor te veranderen.
Tegenkomen dan... pfffquote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga geen kerel meer zoeken. Geouwehoer.
Over kerels gesproken.... ik was gisteren bij de kamasutrabeurs.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga geen kerel meer zoeken. Geouwehoer.
Blijkbaar, je weet het zelf niet. Maar wees gerust, ik weet het ook niet omdat het me geen zak boeit.quote:
ik weet meer dan je denkt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijkbaar, je weet het zelf niet. Maar wees gerust, ik weet het ook niet omdat het me geen zak boeit.
toch moet je dat zelf bepalenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou weet ik vaak zat niet of ik je moet haten of van je moet houden
ook nietquote:
Met dozen vol komkommers...quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet![]()
Kattenvrouwtje for life enzo.
Ik denk dat ik een goede balans heb gevonden tussen jou lief vinden en je een enorme klootzak vindenquote:
ik knapte af toen ik hoorde dat je voor elke show en zo apart nog moest betalen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over kerels gesproken.... ik was gisteren bij de kamasutrabeurs.
Mijn god wat een gigantische ramp was dat zeg
ongetwijfeld.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben meer man dan al die prutsers waar jij je mee omringt al je hele leven
nee. mijn telefoon is nog van 1997 toen berichten soms niet aankwamen....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een goede balans heb gevonden tussen jou lief vinden en je een enorme klootzak vinden![]()
Had je mn app gisteren nog gehad?
komkommers voor?quote:
nu even nietquote:
I know. Maar "dozen vol vibrators" bekt niet lekker.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komkommers voor?
Als je de laatste tijd niet onder een steen hebt geleefd, weet je dat er vibo's e.d. bestaan.
Dat was ook wel een enorme domper ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik knapte af toen ik hoorde dat je voor elke show en zo apart nog moest betalen.
als je een goede hebt heb je dan ook geen dozen nodig. Of batterijen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
I know. Maar "dozen vol vibrators" bekt niet lekker.
Zelfs onze vaste hunebed-bewoner weet datquote:Op maandag 25 maart 2013 14:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
komkommers voor?
Als je de laatste tijd niet onder een steen hebt geleefd, weet je dat er vibo's e.d. bestaan.
quote:
Je zie, krijgen we daar zon zinloze discussie over.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als je een goede hebt heb je dan ook geen dozen nodig. Of batterijen.
ja, en dat maakt het gewoon geen fuck aan. Laat mij maar gewoon lekker neuzen bij de eroworld en de christine. En af en toe een keer online bij no-ice ofzo.. Stukken goedkoper en stukken interessanter.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was ook wel een enorme domper ja.
Ik had keuze uit 5 verschillende stands die elk ongeveer 3x op de beurs stonden
ook nergens voor nodig. Gewoon een met een goede accu. Probleem opgelost.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zie, krijgen we daar zon zinloze discussie over.
Laat die dingen gewoon op 220 trillen met verlengsnoer.
Inderdaad!!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en dat maakt het gewoon geen fuck aan. Laat mij maar gewoon lekker neuzen bij de eroworld en de christine. En af en toe een keer online bij no-ice ofzo.. Stukken goedkoper en stukken interessanter.
Die trek jij zo leeg, heb ik de indruk.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nergens voor nodig. Gewoon een met een goede accu. Probleem opgelost.
ik zei goede accuquote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die trek jij zo leeg, heb ik de indruk.
got the t-shirt?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Ach ik heb het een keer meegemaakt.
Ging ik ook van uit.quote:
joh.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ging ik ook van uit.
Echt, gesprek van niks dit.
Ik ben anders maar al te blij met de mijne op 220V.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook nergens voor nodig. Gewoon een met een goede accu. Probleem opgelost.
Ik ben er vorig jaar geweest, blij dat ik vrijkaartjes had, wat een onzin zeg.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over kerels gesproken.... ik was gisteren bij de kamasutrabeurs.
Mijn god wat een gigantische ramp was dat zeg
en uiteindelijk gebruik je er maar eentje?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben anders maar al te blij met de mijne op 220V.
En ik heb wel een doos vol zooi.
Nooit geweest en ook geen zin in die aftandse tokkie bende.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben er vorig jaar geweest, blij dat ik vrijkaartjes had, wat een onzin zeg.
yup. Ik krijg ze altijd.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
en uiteindelijk gebruik je er maar eentje?
Het is leuk voor 1x, daarna nooit meer. Behalve om corsetten te kopen dan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nooit geweest en ook geen zin in die aftandse tokkie bende.
Weet je wel dat dat een enorm kutcompliment is?quote:
ik heb er 2, maar gebruik er maar een, de oplaadbarequote:Op maandag 25 maart 2013 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben anders maar al te blij met de mijne op 220V.
En ik heb wel een doos vol zooi.
Nee, ben ook vergeten om een poster voor mn zoon te kopenquote:
Wie zegt dat het daarvoor bedoeld is?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Weet je wel dat dat een enorm kutcompliment is?
"Hier, doe het zelf maar"
gewoon een of andere blote vrouwen poster op large kopen, dan vergeeft ie je vast welquote:Op maandag 25 maart 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ben ook vergeten om een poster voor mn zoon te kopen
Nee, vrienden die grappig denken te zijn enzo. Vriend van me gaat een dildo gieten van zijn leuter voor mijn komende verjaardag, zegt hij.quote:
ach, lekker mee lachen.......... en 's avonds van genietenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, vrienden die grappig denken te zijn enzo. Vriend van me gaat een dildo gieten van zijn leuter voor mijn komende verjaardag, zegt hij.
Hiervoor gebruikte ik er ook maar 1, maar die is van hard plastic en dat is erg pijnlijk tegenwoordig. Dus nu fairyquote:Op maandag 25 maart 2013 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb er 2, maar gebruik er maar een, de oplaadbare
Eerst hem in zijn gezicht slaan ermeequote:Op maandag 25 maart 2013 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
ach, lekker mee lachen.......... en 's avonds van genieten
ik ben fan van lelo.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hiervoor gebruikte ik er ook maar 1, maar die is van hard plastic en dat is erg pijnlijk tegenwoordig. Dus nu fairy
Dat ga ik ook doenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een of andere blote vrouwen poster op large kopen, dan vergeeft ie je vast wel
Ik ken ze, vriendin van mij heeft er ook 1. Je hebt die toch ook van goud, dat je er opeens 5000,- voor betaald ofzo?quote:
Douchekop.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef rival het volgende:
vroeger deden mensen het gewoon zelf... die goede oude tijd
Ik keek een beetje raar bij deze post.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:03 schreef Kittenbraadworst het volgende:
Ik las de TTen bedacht me dat ik hier even moest posten.
Nu zuigen
de inez? Die is 12.000quote:Op maandag 25 maart 2013 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ze, vriendin van mij heeft er ook 1. Je hebt die toch ook van goud, dat je er opeens 5000,- voor betaald ofzo?
Daar geef ik wel nog steeds de voorkeur aan hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 15:02 schreef rival het volgende:
vroeger deden mensen het gewoon zelf... die goede oude tijd
ik heb het liefst allebei. Wanneer de dude er niet is mn vibo. Is toch anders klaarkomen hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar geef ik wel nog steeds de voorkeur aan hoor
Dat ja. Waarom zou je dat in godsnaam betalen voor een vibo?quote:
dat deed ik zelf ook.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik keek een beetje raar bij deze post.
omdat je geld teveel hebt ofzo...quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat ja. Waarom zou je dat in godsnaam betalen voor een vibo?
Dan alsnog. Dat ding zal maar kapot gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je geld teveel hebt ofzo...
alsof een Paris Hilton daar wakker van zou liggenquote:Op maandag 25 maart 2013 15:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan alsnog. Dat ding zal maar kapot gaan.
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Diegene die het je geeft?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie zegt dat het daarvoor bedoeld is?
True. Ik wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 15:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alsof een Paris Hilton daar wakker van zou liggen
ik denk dat ik heel boos aan de telefoon zou hangen bij de fabrikantquote:
met en zonder vibo?quote:
http://www.drakesplatinum.com/inez1.htmlquote:Op maandag 25 maart 2013 15:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ze, vriendin van mij heeft er ook 1. Je hebt die toch ook van goud, dat je er opeens 5000,- voor betaald ofzo?
goede investeringquote:Op maandag 25 maart 2013 15:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
http://www.drakesplatinum.com/inez1.html
klant van m'n vorige werkgever verkoopt ze
Zal ook vast zn waarde niet verliezenquote:
stijgt nog steeds volgens mij, dat goudquote:Op maandag 25 maart 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ook vast zn waarde niet verliezen
Nou, als het binnenwerk kapot gaat, of je laat de batterijen oxideren... is ie wel wat minder waard denk ikquote:Op maandag 25 maart 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ook vast zn waarde niet verliezen
quote:Op maandag 25 maart 2013 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
stijgt nog steeds volgens mij, dat goud
Lieverdquote:
quote:
Jullie hebben nog niet eens een topic vol gekregen in de tijd dat ik weg was.quote:
Het heet dan ook een SLOW chatquote:Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben nog niet eens een topic vol gekregen in de tijd dat ik weg was.
Wat een rust hier zeg.
Maar hoe is het verder met jullie?
Mn nek zit vastquote:Op maandag 25 maart 2013 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben nog niet eens een topic vol gekregen in de tijd dat ik weg was.
Wat een rust hier zeg.
Maar hoe is het verder met jullie?
Het is net in mijn rug geschoten.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn nek zit vast![]()
Maar verder gaat het goed hoor![]()
Daar?
Ik ben trots op jequote:Op maandag 25 maart 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is net in mijn rug geschoten.
Leuk joh, adsl aansluiten in een oud huis als 1 of andere beunhaas er in bezig geweest is.
Maar goed, het werkt weer.
Was de terugweg ook zo koud?quote:
Dan heeft mijn stem geholpenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje gaat morgen naar de studio van 3FM, heeft een meet&greet gewonnen met Mainstreet of zo![]()
met wie?quote:Op maandag 25 maart 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
M'n zusje gaat morgen naar de studio van 3FM, heeft een meet&greet gewonnen met Mainstreet of zo![]()
quote:
Oh dan heb ik niet het idee dat ik er iets aan mis.quote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een boyband met jongens van 14 jaar of zo
Nee, zeker niet. Wees blij zou ik zeggenquote:Op maandag 25 maart 2013 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niet het idee dat ik er iets aan mis.
Geef nou maar toe dat je graag mee wilt met je zusjequote:Op maandag 25 maart 2013 17:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Wees blij zou ik zeggen
Nee, nooitquote:Op maandag 25 maart 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je graag mee wilt met je zusje
Ach ja ooit wordt het weer warmquote:Op maandag 25 maart 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
De 17 graden voor over 2 weken is alweer.verdwenen
Ik vind het nogal ziekelijk hoe jij het weer in de gaten houdtquote:Op maandag 25 maart 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
De 17 graden voor over 2 weken is alweer.verdwenen
Ik ga het maar niet meer doen neequote:Op maandag 25 maart 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ziekelijk hoe jij het weer in de gaten houdt
Ik denk niet dat je dat kanquote:
Jaquote:
Ga verhuizen danquote:
Kloptquote:Op maandag 25 maart 2013 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Lekker weer, en een beter belastingklimaat.
Vrijdag gaat het sneeuwen. Maar dat wist jij vast ook al.quote:
Nee, dat wist ik niet, maar ik wil het ook niet wetenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Vrijdag gaat het sneeuwen. Maar dat wist jij vast ook al.
Oké, tot 21 juni.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kom hier wel terug als het niet voornamelijk over de kou gaat
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.voetbalflitsen.com/artikel/4185
Toch geen weer voor een blanke, de tering wat benauwd warmquote:Op maandag 25 maart 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het vast "Pfff, wat is het toch verschrikkelijk warm buiten"
Nederland op zijn slechtst idd.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het vast "Pfff, wat is het toch verschrikkelijk warm buiten"
Ja preciesquote:Op maandag 25 maart 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toch geen weer voor een blanke, de tering wat benauwd warm
Altijd wat te klagenquote:
Het schijnt de pijn en ellende te verzachten, vooral in groepsverband. Het heeft een functie.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies
[..]
Altijd wat te klagen
Juist jaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Het schijnt de pijn en ellende te verzachten, vooral in groepsverband. Het heeft een functie.
Whahahaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
Sprak vanmiddag een leuk vrouwtje bij de automaat en die vroeg aan mij of ik nog wat te klagen had. Nou nee hoor, alles gaat prima
.
Patserquote:Op maandag 25 maart 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
iddag een leuk vrouwtje bij de automaat en die vroeg aan mij of ik nog wat te klagen had . Nou nee hoor, alles gaat prima .
Volgens mij wel.quote:
Oke, want er komen niet heel veel mensen zeker. Ik zie dat wij ook nog onder ovb staan.quote:
Vorige week twijfelde je nogquote:
Ghehequote:
Ook een optiequote:Op maandag 25 maart 2013 19:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik ga mn badkamer wel schrobben ofzo
Wil jij niet voor mij komen?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net nog even het rijtje in de OP bekeken en ik zie maar weinig mensen waarvoor ik zou willen komen, wel een hoop waarom ik juist niet wil
Toffe reactie dit. Kudo's.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net nog even het rijtje in de OP bekeken en ik zie maar weinig mensen waarvoor ik zou willen komen, wel een hoop waarom ik juist niet wil
En bedanktquote:Op maandag 25 maart 2013 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Want ik moet alles en iedereen op FOK! tof, geweldig, fantastisch en geniaal vinden?quote:
Ja, iedereen mag zijn mening geven, maar dit is meer een belediging nietwaar?quote:
Komen is niet iets wat mogelijk is als het om jou gaatquote:
Graag gedaanquote:
Uiteraard niet, maar je kan ook gewoon zeggen van joh ik kom niet ipv ik kom niet want er komen nare mensen. Dat was meer het punt.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want ik moet alles en iedereen op FOK! tof, geweldig, fantastisch en geniaal vinden?
Sorry Tam, dat kan en wil ik niet![]()
Ik wil ook wel schijnheilig doen maar dat zit niet in mijn aard
Is dat een uitdaging?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komen is niet iets wat mogelijk is als het om jou gaat
[..]
Graag gedaan
Beledigingquote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iedereen mag zijn mening geven, maar dit is meer een belediging nietwaar?
Jij leest alles wat ik zeg als negatief en oh help dat moet NU ge-edit worden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, iedereen mag zijn mening geven, maar dit is meer een belediging nietwaar?
Dat zei ik nietquote:Op maandag 25 maart 2013 19:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Uiteraard niet, maar je kan ook gewoon zeggen van joh ik kom niet ipv ik kom niet want er komen nare mensen. Dat was meer het punt.
Ik heb niks ge-edit?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij leest alles wat ik zeg als negatief en oh help dat moet NU ge-edit worden.
Het is in de topics duidelijk te merken dat ik, kaneel, fera en tijn niet echt vriendjes zijn.
Waarom zou ik dan naar een meet willen waar kaneel, fera en tijn zijn? En wie beledig ik dan? Als mensen dat nog niet door hadden zijn ze het beledigen nog waard ook want volgens mij is het overduidelijk
Onoplettende modquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb niks ge-edit?Ik zeg alleen dat ik het geen toffe reactie vind.
En ik heb geen idee dat dat speelt hoor?
Verdomme, sta ik weer in mezelf te praten dadelijk.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Er komen vast ook wel mensen die ik niet mag, boeiend ik ga wel een groepje vormen met wie ik wel mag![]()
Mjah dat groepjesvormen vind ik persoonlijk een dooddoener op feestjesquote:Op maandag 25 maart 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Er komen vast ook wel mensen die ik niet mag, boeiend ik ga wel een groepje vormen met wie ik wel mag![]()
Dat is deel van je charme.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, sta ik weer in mezelf te praten dadelijk.
Jij vindt mij nooit liehiefquote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Ik hoef ook geen discussie, vond het gewoon niet zo lief. Wie het wel en niet lief vind, maakt me niet uit. Niet iedereen kan elkaar aardig vinden, dat klopt.
Dat zou ik er eigenlijk wel van moeten maken hequote:
Nee hoorquote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, sta ik weer in mezelf te praten dadelijk.
Ach, Nostradamus werd ook voor gek verklaard.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
die mensen in witte jassen vonden dat wel leuk aan me ja
Komt door zijn Boeddha-uiterlijkquote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgens mij ben jij heel knuffelbaar
Vrouw! Het was een grapje.. ik doe gewoon gezellig johquote:Op maandag 25 maart 2013 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat groepjesvormen vind ik persoonlijk een dooddoener op feestjes
Moet ik mijn tas met attributen meebrengen zondag?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou ik er eigenlijk wel van moeten maken he
Onzin. Ik vind bijna iedereen lief. Althans. Ik reageer gewoon eigenlijk puur uit gevoel vaak, niet iedereen kan dat hebben.quote:
Mijn katten vinden van wel.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor
Volgens mij ben jij heel knuffelbaar
Slecht plan, heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht planquote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet ik mijn tas met attributen meebrengen zondag?
En waarom open je dan de aanval op iemand die dat ook doet?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Ik vind bijna iedereen lief. Althans. Ik reageer gewoon eigenlijk puur uit gevoel vaak, niet iedereen kan dat hebben.
Altijd tochquote:Op maandag 25 maart 2013 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouw! Het was een grapje.. ik doe gewoon gezellig joh
Daar zit wel wat in, maar ik open de aanval niet vind ik. Al is het ook inderdaad geen geweldige - ik wil meer weten hierover - reactie.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En waarom open je dan de aanval op iemand die dat ook doet?
Disclaimer: dit is niet zo rottig bedoeld als het kan overkomen!!
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in, maar ik open de aanval niet vind ik. Al is het ook inderdaad geen geweldige - ik wil meer weten hierover - reactie.
Zijn er mensen die jou stom vindenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan het ook niet doen maar dan vind iedereen mij stom
En dat kunnen we niet hebben natuurlijk
Ja nee ik ben ook geen engel, maar ik zal nooit zo snel roepen dat ik iets niet doe vanwege bepaalde mensen, er zijn toch ook leuke mensen.quote:
Ja vast welquote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zijn er mensen die jou stom vinden![]()
* Huppelmuts gaat vast de FOK!knokploeg bij elkaar zoeken
Dat stond in diezelfde zin he schatquote:Op maandag 25 maart 2013 19:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja nee ik ben ook geen engel, maar ik zal nooit zo snel roepen dat ik iets niet doe vanwege bepaalde mensen, er zijn toch ook leuke mensen.
Maar jullie komen zeker weten?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke, want er komen niet heel veel mensen zeker. Ik zie dat wij ook nog onder ovb staan.
Ik geloof dat rokje niet komt.quote:
Whut.quote:
Wutquote:Op maandag 25 maart 2013 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Die kat van mij spoort niet hoor, die is nu al 3x tegen de muur gerend
Ze vindt jou niet zo tof dacht ik.quote:
What?quote:
Awwww, jammer wel.quote:
Boh over beledigende opmerkingen maken gesprokenquote:
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww, jammer wel.
Maar jij en BobbyB zijn er wel?
Nee hoor. Kaneel weet prima hoe het zit en hij kan het hebben. Zo niet mag hij dat zelf hier even komen melden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh over beledigende opmerkingen maken gesproken
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |