SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
elk moment is ideaal toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef fietsie het volgende:
'middag. Zo te zien een ideaal moment om in een nieuw topic binnen te wandelen
Dat is ook wel zo!!quote:
Mijn WA is weer eens zwaar in stakingquote:Op maandag 25 maart 2013 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hups, ik stuur je even een plaatje via WA. Kwam mijn neefje gisteren mee..
crap. Hij moet het doen..quote:Op maandag 25 maart 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn WA is weer eens zwaar in staking
En ik na die avond weerquote:Op maandag 25 maart 2013 13:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo!!
Wij moeten binnenkort weer een avond zuipen met GvsE doen![]()
Someone needs cheeringup!
Dat geeft nietquote:
En toch, zonder, zou moeilijk worden....quote:
Dat sowiesoquote:
En schaars.quote:
Nee, bedoel mannen an sich. Dat wat nu rondloopt zijn veelal verwijfde figuren die drukker maken om hun hairstyle en social media.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef substep het volgende:
[..]
Leuke mannen (zoals ik) zijn schaars.
Zoals jij? Zoals ikquote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef substep het volgende:
Leuke mannenjongens (zoals ik) zijn schaars.
Ach ja. Het is 2013, he. Mensen worden meer open minded en de feministische cq vrouwelijke kant van menig man komt langzaam maar zeker boven drijven.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, bedoel mannen an sich. Dat wat nu rondloopt zijn veelal verwijfde figuren die drukker maken om hun hairstyle en social media.
Zoals wij.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zoals jij? Zoals ik
maar ieder zijn eigen meug..
Dus echte kerels worden schaarser.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:47 schreef substep het volgende:
[..]
Ach ja. Het is 2013, he. Mensen worden meer open minded en de feministische cq vrouwelijke kant van menig man komt langzaam maar zeker boven drijven.
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:45 schreef substep het volgende:
[..]
Leuke mannenjongens (zoals ik) zijn schaars.
En vooral beweren de beste te zijnquote:Op maandag 25 maart 2013 13:46 schreef Chandler het volgende:
[..]
Zoals jij? Zoals ik
maar ieder zijn eigen meug..
Geheel mee eens!quote:
Tussen schaars en beste zit een groot verschilquote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
En vooral beweren de beste te zijn
It's not helping
quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus echte kerels worden schaarser.
Ook die tenminste nog goed kunnen neuken. Want welke vrouw zit te wachten op gelijkwaardig gezeur en gezanik in de slaapkamer over de kleur van de gordijntjes?
Klopt maar je snapt wel wat ik bedoel ermee...quote:Op maandag 25 maart 2013 13:51 schreef Chandler het volgende:
[..]
Geheel mee eens!vrouwen hebben gewoon minder zin dan mannen, waarom?
joost mag het weten
maar daarom zijn wij nog geen klootzakken
[..]
Tussen schaars en beste zit een groot verschil
Ik snap je, maar iedere man is voor zichzelf het bestequote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klopt maar je snapt wel wat ik bedoel ermee...
In dit geval is dat dus gelukkigquote:Op maandag 25 maart 2013 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt weer, jij hebt geen eens gordijnen
Ik beweer ook nergens dat ze allemaal klootzakken zijn toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 13:56 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik snap je, maar iedere man is voor zichzelf het beste
Maar klootzakken?als in TT is onjuist
Ik ben niet arrogant; ik ben gewoon de beste.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
En vooral beweren de beste te zijn
It's not helping
Je kickt daarop? Webcam kan ook...quote:
Ik heb tot op heden geen enkele klacht mogen ontvangen over mijn prestaties tussen de lakens.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dus echte kerels worden schaarser.
Ook die tenminste nog goed kunnen neuken. Want welke vrouw zit te wachten op gelijkwaardig gezeur en gezanik in de slaapkamer over de kleur van de gordijntjes?
Ja of ze hadden het lef niet om te zeggen dat je er geen fuck van bakt in bedquote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef substep het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden geen enkele klacht mogen ontvangen over mijn prestaties ussen de lakens.
Sterker nog, dames waren vol lof over mij.
Nee TS welquote:Op maandag 25 maart 2013 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik beweer ook nergens dat ze allemaal klootzakken zijn toch?
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ja of ze hadden het lef niet om te zeggen dat je er geen fuck van bakt in bed
Ik heb ook een staaf van 45cm. Echt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef substep het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden geen enkele klacht mogen ontvangen over mijn prestaties ussen de lakens.
Sterker nog, dames waren vol lof over mij.
De dosis GHB kan ook af en toe wat ehm, versuffend werken he... en herinneringen vaag maken....quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TS is liefquote:Op maandag 25 maart 2013 14:01 schreef Chandler het volgende:
[..]
Nee TS welmaar ik neem niets persoonlijk hoor
Kan. Maar dan kunnen ze wel heel goed kreunend klaarkomen en oprecht zeggen "holy shiiiiit dat was awesome" faken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
It's not the size of the hammer that counts. It's how you wield it.quote:
Vrouwen kunnen datquote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef substep het volgende:
[..]
Kan. Maar dan kunnen ze wel heel goed kreunend klaarkomen en oprecht zeggen "holy shiiiiit dat was awesome" faken.
[..]
It's not the size of the hammer that counts. It's how you wield it.![]()
Nou, nee. Size matters.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:02 schreef substep het volgende:
It's not the size of the hammer that counts. It's how you wield it.![]()
Dat neem ik dan maar aanquote:
Beiden doen terzake.. Te kort is niet goed, te lang al helemaal niet, te dun niet, te dik niet. En als je niet weet hoe je er mee moet werken.... kom je alsnog nergensquote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
Nou, nee. Size matters.
Kep wel in de gaten dat je nog niet zo lang bezig bent...
Dat, lengte doet er wel degelijk toequote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, nee. Size matters.
Shit, je hebt me door.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nou, nee. Size matters.
Haha. Nee hoor.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah... heb ik je wakker geschud jongen
Uhm begrijpend lezen?quote:
De grootste zelfsquote:
Deed ik, maar jij bedoelde blijkbaar wat anders. Explain.quote:
Dat ik geen gordijnen heb en dus kan daar gelukkig niet over gesproken worden voor/tijdens/na de seks.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deed ik, maar jij bedoelde blijkbaar wat anders. Explain.
Maar om nou meteen alle mannen over 1 kam te scheren is ook weer zo overdrevenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik de TT even beknopt uitleggen?
Vent van mn moeder is alcoholist, was maanden gestopt met drinken dus wij blij en trots, is weer begonnen, eerst stiekem zuipen denkend dat wij het niet doorhebben en nu weer gewoon volledig aan de zuip.
En dan krijgt hij losse handjes en gaat ie onredelijke ruzies beginnen en op een of andere manier moet hij dan altijd nare dingen over mijn zoon roepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar om nou meteen alle mannen over 1 kam te scheren is ook weer zo overdrevenMaar ik ben vrouw, overdrijven hoort erbij!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Oplossing: honkbalknuppel.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik de TT even beknopt uitleggen?
Vent van mn moeder is alcoholist, was maanden gestopt met drinken dus wij blij en trots, is weer begonnen, eerst stiekem zuipen denkend dat wij het niet doorhebben en nu weer gewoon volledig aan de zuip.
En dan krijgt hij losse handjes en gaat ie onredelijke ruzies beginnen en op een of andere manier moet hij dan altijd nare dingen over mijn zoon roepen
Mijn reactie ging dan ook over dat je niks voor de ramen hebt enzo... dus... ach. Vrouwen *zucht*quote:Op maandag 25 maart 2013 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik geen gordijnen heb en dus kan daar gelukkig niet over gesproken worden voor/tijdens/na de seks.
Oh nee daar kick ik niet op.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mijn reactie ging dan ook over dat je niks voor de ramen hebt enzo... dus... ach. Vrouwen *zucht*
50 jaar bloed, zweet en tranen voor gelijke rechten, maar als het jullie toevallig uitkomt dan wordt de "maar ik ben een vrouw" kaart getrokken.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben vrouw, overdrijven hoort erbij!!
Rolgordijntjes bij de IKEA kosten geen drol. Wees creatief.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh nee daar kick ik niet op.
Heb gewoon nog geen geld voor gordijnen en ik woon op 3 hoog dus echt hoognodig is het (nog) niet
Zo gemakkelijk met zoveel nadelen...quote:
ik heb daar nooit voor gevochten hoor. Hoe geweldig het zou zijn als ik hele dagen op de bank naar dr. Phil kon kijken terwijl ik mijn koters het huishouden liet doenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef substep het volgende:
[..]
50 jaar bloed, zweet en tranen voor gelijke rechten, maar als het jullie toevallig uitkomt dan wordt de "maar ik ben een vrouw" kaart getrokken.
Ligt aan jezelf hoe gemakkelijk jij het die koters maakt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daar nooit voor gevochten hoor. Hoe geweldig het zou zijn als ik hele dagen op de bank naar dr. Phil kon kijken terwijl ik mijn koters het huishouden liet doen
Een vrouw is geëmancipeerd totdat haar auto het begeeft!!quote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef substep het volgende:
[..]
50 jaar bloed, zweet en tranen voor gelijke rechten, maar als het jullie toevallig uitkomt dan wordt de "maar ik ben een vrouw" kaart getrokken.
Neuh, ik heb liever niets tot ik geld heb voor wat ik wil dan gordijnen waar ik mij (ook tijdens de seks) aan ga ergeren omdat ik ze te lelijk ofzo vindquote:Op maandag 25 maart 2013 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Rolgordijntjes bij de IKEA kosten geen drol. Wees creatief.
ik heb dr geen. Maar ik doel meer dat ik niet perse die gelijke rechten wou. De vrouwen die daarvoor gevochten hebben hadden geen idee dat we erop achteruit zouden gaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf hoe gemakkelijk jij het die koters maakt.
Moet ik nu alles uitleggen...
Je denkt tijdens de seks aan de gordijnen? En dan nog een mening hebben?quote:Op maandag 25 maart 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Neuh, ik heb liever niets tot ik geld heb voor wat ik wil dan gordijnen waar ik mij (ook tijdens de seks) aan ga ergeren omdat ik ze te lelijk ofzo vind
Tja, vrouwen. Van alles willen, maar nadenken ho maar.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb dr geen. Maar ik doel meer dat ik niet perse die gelijke rechten wou. De vrouwen die daarvoor gevochten hebben hadden geen idee dat we erop achteruit zouden gaan.
sja.. Ik wil het best terugdraaien. Dan hoef ik niet te werken, alleen maar het huishouden doen..quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Tja, vrouwen. Van alles willen, maar nadenken ho maar.
Je kunt ook gewoon een vent zoeken die het daarmee eens is. Hoef je de maatschappij niet voor te veranderen.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja.. Ik wil het best terugdraaien. Dan hoef ik niet te werken, alleen maar het huishouden doen..
Want?quote:
Moet ik die beantwoorden?quote:
quote:Op maandag 25 maart 2013 14:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je denkt tijdens de seks aan de gordijnen? En dan nog een mening hebben?
wat? Een man? Ik wist het!quote:
Bij jou weet ik vaak zat niet of ik je moet haten of van je moet houdenquote:
ik ga geen kerel meer zoeken. Geouwehoer.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:33 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een vent zoeken die het daarmee eens is. Hoef je de maatschappij niet voor te veranderen.
Tegenkomen dan... pfffquote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga geen kerel meer zoeken. Geouwehoer.
Over kerels gesproken.... ik was gisteren bij de kamasutrabeurs.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ga geen kerel meer zoeken. Geouwehoer.
Blijkbaar, je weet het zelf niet. Maar wees gerust, ik weet het ook niet omdat het me geen zak boeit.quote:
ik weet meer dan je denkt.quote:Op maandag 25 maart 2013 14:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Blijkbaar, je weet het zelf niet. Maar wees gerust, ik weet het ook niet omdat het me geen zak boeit.
toch moet je dat zelf bepalenquote:Op maandag 25 maart 2013 14:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij jou weet ik vaak zat niet of ik je moet haten of van je moet houden
ook nietquote:
Met dozen vol komkommers...quote:Op maandag 25 maart 2013 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook niet![]()
Kattenvrouwtje for life enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |