Dank je het is inmidddels al gepiept.. Volgende week krijg ik de uitslagquote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 09:59 schreef borisz het volgende:
TOng. Zaterdag Grand National. Jij maakt het topic zoals het hoort
NEC-NAC Nul Nulquote:Op donderdag 4 april 2013 11:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je het is inmidddels al gepiept.. Volgende week krijg ik de uitslag
Gloeiende. De rechten zijn bij Channel 4 en niet meer bij de Beeb.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij mag het doen. Je maakt er altijd wat moois van.
Dus doe je best.
ja was geweldigquote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
Wim T Schippers neemt radio1 over![]()
. Zeer grappig
Shit gemist.quote:Op donderdag 4 april 2013 14:26 schreef borisz het volgende:
Wim T Schippers neemt radio1 over![]()
. Zeer grappig
GVDquote:Op donderdag 4 april 2013 13:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Gloeiende. De rechten zijn bij Channel 4 en niet meer bij de Beeb.
je kan het gewoon terugkijken: http://www.eo.nl/radio/di(...)pers-ontregelt-didd/quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef tong80 het volgende:
Net één van mijn beste vrienden gebeld. Ken hem al 35 jaar. Is al tijden ziek. Maar kan op zijn manier leven. Is in de organisatie van Paaspop bijvoorbeeld. Maar moest wel om 20.30 uur naar huis.
Gisteren laatste test gehad of de chemo toch aan zou kunnen slaan. Vanmiddag gesprek gehad dat het dus niet het geval is. Was even traantjes in de ogen en kon even niks zeggen. Jack is pas 52.
Veel meegemaakt samen. leek wel of ie mij meer steunde dan ik hem. Jackie lul.
Ben even geen tong80.
Ik ga helemaal los op Fok! nu. Fuckzooiquote:
Moet je echt doen !! Sterkte trouwens... Las er ff over heenquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga helemaal los op Fok! nu. Fuckzooi
Kutziektequote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef tong80 het volgende:
Net één van mijn beste vrienden gebeld. Ken hem al 35 jaar. Is al tijden ziek. Maar kan op zijn manier leven. Is in de organisatie van Paaspop bijvoorbeeld. Maar moest wel om 20.30 uur naar huis.
Gisteren laatste test gehad of de chemo toch aan zou kunnen slaan. Vanmiddag gesprek gehad dat het dus niet het geval is. Was even traantjes in de ogen en kon even niks zeggen. Jack is pas 52.
Ben even geen tong80.
sterkte tongquote:Op vrijdag 5 april 2013 15:36 schreef tong80 het volgende:
Ben even geen tong80.
Ik zie niets, Ligt ie achter de bar te slapen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:52 schreef rubbereend het volgende:
Hee een Van Tongerlo achter de bar bij VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |