heel vermakelijkquote:
het werd een briljante uitzendingquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:09 schreef borisz het volgende:
Kandidatentoernooi neemt een verrassende wending. Kramnik nu aan de leiding na een zege op Aronian. Carlsen verloor verrassend van Ivanchuk.
Echt Henk de Haan...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het werd een briljante uitzending
Heb het moeten missen. Was ie de gast en vertel eens meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt Henk de Haan...Legendarisch en dat allemaal voor mijn ouwe club.
SMS VEENDAM naar 3010
Hij was de gast aan de bar met een sponser shirt aan en zo. Denk dat dat ie 50% in beeld is geweest en 30 % aan het woord of zo iets... En ter afsluiting met een trompetje rond de tafel lopen toeteren.. Lees ander het VI topic ff terug en op uitzending gemist of zoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het moeten missen. Was ie de gast en vertel eens meer
Grappig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was de gast aan de bar met een sponser shirt aan en zo. Denk dat dat ie 50% in beeld is geweest en 30 % aan het woord of zo iets... En ter afsluiting met een trompetje rond de tafel lopen toeteren.. Lees ander het VI topic ff terug en op uitzending gemist of zo
VBL / Glasgow Rangers kampioen van derde divisiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:45 schreef borisz het volgende:
Rangers heeft de titel van de derde divisie binnen.
Weinig spanning dit jaar.quote:
Volgens mij staat HOOLS wel in degelijk in je AT.... En anders nu wel..quote:Op maandag 1 april 2013 01:58 schreef Ole het volgende:
Volgens mij is HOOLS uit mijn AT![]()
Idiote Britten! Meiden lopen in korte rokjes zonder jas. Kunnen niet tegen wiet en drank, dus kotsend in de straat!
Gezellig
Daarom postte ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij staat HOOLS wel in degelijk in je AT.... En anders nu wel..
Eerste wel, tweede minder. Was gaar want met de bus naar mijn ouders geweest vandaag. Wel gezellig hoor!!quote:Op maandag 1 april 2013 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuke poes in je UIWas het gezellig in de kroeg?
Nachtbus?quote:Op maandag 1 april 2013 02:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Eerste wel, tweede minder. Was gaar want met de bus naar mijn ouders geweest vandaag. Wel gezellig hoor!!
Gelukkig niet! Eerst bij ouders, later afgesproken met vrienden in de kroeg. Nachtbussen genoeg gezien in mijn leven. Kan gelukkig lopen naar huis uit de kroegquote:
Was eerst al om 7 uur wakker zelfs! En nog tot 9 wakker gelegen. Gelukkig nog paar uurtjes gepaktquote:
Leuk!quote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef borisz het volgende:
Morgen naar het Ministerie van Financiën. Inhousedag
Je werkplek bekijken voor als je over 35 jaar daar minister wordtquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef borisz het volgende:
Morgen naar het Ministerie van Financiën. Inhousedag
Jupquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup. Ik ga voor meer info over het audit traineeship op het ministerie. Dan zou ik RA kunnen worden op jullie kosten
.
De spanningquote:Op maandag 1 april 2013 19:47 schreef borisz het volgende:
Ondertussen in Londen. Carlsen verliest en Kramnik staat ook op verliezen.
Gepodst in het topic. 21jarig wonderbooi.quote:Op maandag 1 april 2013 20:11 schreef borisz het volgende:
Kramnik verliest ook.
Carlsen mag Anand uitdagen
quote:Op maandag 1 april 2013 20:11 schreef borisz het volgende:
Kramnik verliest ook.
Carlsen mag Anand uitdagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |