Je bedoelt, respectievelijk, met de vijanden en je teamgenoten?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:37 schreef trancethrust het volgende:
Nee het is een game. Maar van dat uit de lucht vallen en instant teleportaties is in ME3 gewoon een terugkerend thema, zal vast een designkeuze zijn geweest.
Ik heb blijkbaar gewoon wel standaardenquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef The_Substitute het volgende:
Even gemist...
[..]
Je bedoelt, respectievelijk, met de vijanden en je teamgenoten?
Mierenneuken is ook een keuze.
Zo alle verhaal DLC's gekocht en ik zag idd ook die Genesis 2 er tussen staan voor 320 punten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zie nu trouwens de Genesis 2-interactive backstory op Origin staan, ME2 in 't kort. Niks van gehoord.
Bah, wat elitair.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef trancethrust het volgende:
Ik heb blijkbaar gewoon wel standaarden
Nee, het is voor iedereen. Als je geen zin/tijd hebt om ME2 nog een keer te spelen, kun je met Genesis alsnog je specifieke savegame bepalen die je mee kunt nemen naar ME3.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Maar dat is toch echt alleen als je voorgaande spellen (of saves) niet heb gespeeld. Anders krijg je dat niet te zien. Kijk het anders wel een keer via YouTube.
Ah ok.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bah, wat elitair.
[..]
Nee, het is voor iedereen. Als je geen zin/tijd hebt om ME2 nog een keer te spelen, kun je met Genesis alsnog je specifieke savegame bepalen die je mee kunt nemen naar ME3.
Wat een belachelijk slecht stukje .quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mja, dat drama-element van ze. Ff zoeken... Here:
[..]
Mag je vinden. Wel vreemd; dat is een lead designer die Bioware aan de top heeft geholpen.quote:
Het zou al heel veel schelen als deel 1 de gameplay van deel 2 of 3 had.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ok.
Dat heb ik eerlijk gezegd nu een beetje met Mass Effect 1. Ik wil ook weer helemaal opnieuw beginnen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om deel 1 weer te gaan spelen.
Misschien dat ik echt puur de main quest ga doen en dan deel 2 en 3 rustig ga doen.
Dus? Hij heeft de game niet gespeeld ( ) en zijn argument is in essentie dat omdat hij graag een held wil zijn alle games dat maar moeten faciliteren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Mag je vinden. Wel vreemd; dat is een lead designer die Bioware aan de top heeft geholpen.
Na 4 van Biowares grootste successen mede te hebben gemaakt, als lead of director, zal hij vast wel weten wat de basisprincipes zijn van RPGs. ME3 overtreedt deze, en ME3 had tegelijkertijd ook een behoorlijke backlash dankzij het verhaalelement. Ik trek mijn conclusie.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus? Hij heeft de game niet gespeeld ( ) en zijn argument is in essentie dat omdat hij graag een held wil zijn alle games dat maar moeten faciliteren.
Zal wel te maken hebben met de reden dat hij niet meer bij Bioware werkt .
Blijkbaar niet. Hij heeft ook geen enkele onderbouwing, simpelweg zijn eigen mening als feit presenterend. Hoezo is het een regel dat de speler in elke RPG een held moet zijn? En hoezo is iemand pas een held als iedereen het overleeft? Dat stukje over verwachtingen is al helemaal belachelijk, alsof een schrijver zijn publiek nooit mag verrassen. Het lijkt wel of hij iets tegen originaliteit heeft.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Na 4 van Biowares grootste successen mede te hebben gemaakt, als lead of director, zal hij vast wel weten wat de basisprincipes zijn van RPGs.
Dat is niet wat hij schrijft. Hij zegt nog vrij letterlijk dat de keuzes van de speler impact moeten hebben op het spel. Of die keuzes nu iedereen in een vroeg graf krijgen of niet is aan de speler. Hij zegt puur dat de opties er moeten zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Hij heeft ook geen enkele onderbouwing, simpelweg zijn eigen mening als feit presenterend. Hoezo is het een regel dat de speler in elke RPG een held moet zijn? En hoezo is iemand pas een held als iedereen het overleeft?
Niet negatief mag verrassen, inderdaad. Ik ben het 100% met hem eens. Hij heeft niet iets tegen originaliteit, hij heeft iets tegen anti-climaxen. Ik ook.quote:Dat stukje over verwachtingen is al helemaal belachelijk, alsof een schrijver zijn publiek nooit mag verrassen. Het lijkt wel of hij iets tegen originaliteit heeft.
Zolang je maar doorhebt dat je Baldur's gate, Jade empire, en Dragon age als onorginele en niet-verrassende games probeert weg te zetten. Je kan prima een goede game neerzetten zonder te proberen van Titanic een game te maken, of wat hier ook het plan was.quote:Met andere woorden, ik vind zijn visie enorm beperkt en ben dus blij dat hij niet meer bij Bioware werkt.
En die opties zijn er ook. Dat dan niet degene er bij zit die hij graag ziet is jammer, maar zo werkt het natuurlijk niet. Niet in het leven en zeker niet in het Mass Effect universum.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:53 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij schrijft. Hij zegt nog vrij letterlijk dat de keuzes van de speler impact moeten hebben op het spel. Of die keuzes nu iedereen in een vroeg graf krijgen of niet is aan de speler. Hij zegt puur dat de opties er moeten zijn.
Je kunt zeggen wat je wil maar het einde van ME3 is absoluut geen anti-climax. Zoek dat nog maar eens op in het woordenboek. Wiki zegt bijvoorbeeld:quote:Niet negatief mag verrassen, inderdaad. Ik ben het 100% met hem eens. Hij heeft niet iets tegen originaliteit, hij heeft iets tegen anti-climaxen. Ik ook.
Bovendien zou hij het niet kunnen weten want hij heeft het niet gespeeld .quote:An anti-climax is where something which would appear to be difficult to solve in a plot is solved through something trivial.
Dat is niet wat ik doe, het probleem is dat hij in die mindset is blijven hangen. Er is geen enkele reden waarom een RPG niet een ander soort verhaal zou mogen vertellen. Dan hoef je er nog niet eens diep op in te gaan. Neem bijvoorbeeld Dragon Age waar de methode om het kwaad te verslaan vanaf het begin bekend is. Dat is bij ME al heel anders.quote:Zolang je maar doorhebt dat je Baldur's gate, Jade empire, en Dragon age als onorginele en niet-verrassende games probeert weg te zetten.
Het gaat er niet om wat hij graag ziet, het gaat erom wat de gemiddelde gamer graag ziet; dat is zijn onderwerp en zijn expertise. Het feit dat spelers massaal een fan-bedachte uitleg van het einde begonnen aan te hangen, een einde dat ook nog eens veel sterker zou zijn dan de letterlijke uitleg, spreekt boekdelen over hoe teleurgesteld spelers waren. Dat valt niet eens te bediscussieren.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En die opties zijn er ook. Dat dan niet degene er bij zit die hij graag ziet is jammer, maar zo werkt het natuurlijk niet. Niet in het leven en zeker niet in het Mass Effect universum.
[..]
Je kunt zeggen wat je wil maar het einde van ME3 is absoluut geen anti-climax. Zoek dat nog maar eens op in het woordenboek. Wiki zegt bijvoorbeeld:
[..]
Bovendien zou hij het niet kunnen weten want hij heeft het niet gespeeld .
Gedachtenexperimentje: stel het einde was geweest dat de Crucible gewoon een wapen was dat de Reapers uitschakelde en alles was goed. Waarom zou dat een 'beter' einde zijn?
[..]
Dat is niet wat ik doe, het probleem is dat hij in die mindset is blijven hangen. Er is geen enkele reden waarom een RPG niet een ander soort verhaal zou mogen vertellen. Dan hoef je er nog niet eens diep op in te gaan. Neem bijvoorbeeld Dragon Age waar de methode om het kwaad te verslaan vanaf het begin bekend is. Dat is bij ME al heel anders.
Pff, ben je nou een fan of wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff ik kan echt deel 1 niet meer spelen. Ik ben nu zo gewend geraakt aan deel 2 met die besturing.
Het voelt allemaal zo clunky aan vind ik.
Heeft er niks mee te maken. Ik heb alle 3 de games minimaal 5x per deel doorgespeeld, alle dlc gekocht, en kan het waarschijnlijk zelfs mijn favoriete trilogy ooit noemen. Dat neemt niet weg dat deel 1 qua combat enorm log en traag is..quote:
Dit idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Ik heb alle 3 de games minimaal 5x per deel doorgespeeld, alle dlc gekocht, en kan het waarschijnlijk zelfs mijn favoriete trilogy ooit noemen. Dat neemt niet weg dat deel 1 qua combat enorm log en traag is..
Jup, maar de conversations waren in deel 1 weer veel uitgebreider, evenals de omgevingen op de citadel. Maar goed, bioware gaf bij deel 1 al aan dat de serie onderhevig zou zijn aan veranderingen, dus onverwacht kun je het niet noemen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.
Begrijp me niet verkeerd hoor. De Mass Effect serie behoort echt wel in mijn top 5 aller tijden. Maar die combat in deel 1 is idd heel log en traag. In Mass Effect 2 en 3 voelt dat meteen veel beter aan.
Klopt, ik vind deel 1 ook absoluut inferieur qua gameplay ten opzichte van deel 2 en 3, maar ik zou niet zeggen dat het inmiddels onspeelbaar is geworden. Misschien ben ik minder gevoelig voor besturing van oudere games. Ik heb een maandje geleden Mass Effect met alle DLC en sidequests nog gedaan, iets meer dan een week over gedaan. Gelijk verdergegaan met Mass Effect 2, maar daar haakte ik af voordat ik überhaupt op Horizon was, had er niet zoveel zin meer in omdat het verhaal wat minder was.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Ik heb alle 3 de games minimaal 5x per deel doorgespeeld, alle dlc gekocht, en kan het waarschijnlijk zelfs mijn favoriete trilogy ooit noemen. Dat neemt niet weg dat deel 1 qua combat enorm log en traag is..
Zie mijn laatste comment.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Klopt, ik vind deel 1 ook absoluut inferieur qua gameplay ten opzichte van deel 2 en 3, maar ik zou niet zeggen dat het inmiddels onspeelbaar is geworden. Misschien ben ik minder gevoelig voor besturing van oudere games. Ik heb een maandje geleden Mass Effect met alle DLC en sidequests nog gedaan, iets meer dan een week over gedaan. Gelijk verdergegaan met Mass Effect 2, maar daar haakte ik af voordat ik überhaupt op Horizon was, had er niet zoveel zin meer in omdat het verhaal wat minder was.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ME2 absoluut geweldig, over het algemeen beter dan deel 1, maar Mass Effect draait voor mij om de conversaties, het verhaal. En daar was, vind ik, deel 1 het beste in. ME2 zijn kracht is dan weer de gameplay en ontwikkeling van personages.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef emokid het volgende:
"Begrijp me niet verkeerd", "Begrijp mij niet verkeerd!" ME1 is gewoon het lompst en daarmee is het basta.
Je bent niet gedeprimeerd over het eind?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb gister eindelijk deel 3 uitgespeeld, was er nooit aan toe gekomen om em te kopen. Wat een spel zeg
Kan toch bijna niet anders,je sluit een serie af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je bent niet gedeprimeerd over het eind?
Mja een beetje wel, maarquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Je bent niet gedeprimeerd over het eind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus heb opzich wel vrede met het einde.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:13 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb 't gevoel dat kaas-met-gaten iets anders bedoelt.
Volus en Drell vanguard als minst gespeelde kits, wat is dezequote:15 Most Played Kits (All Difficulties)
1. Geth Juggernaut (7.53%)
2. N7 Destroyer (3.97%)
3. Human Soldier (male and female combined) (3.20%)
4. Human Engineer (male and female combined) (2.97%)
5. Krogan Warlord (2.94%)
6. Alliance Infiltration Unit (2.86%)
7. N7 Shadow (2.78%)
8. Human Vanguard (male and female combined) (2.75%)
9. Talon Mercenary (2.73%)
10. Collector Adept (2.56%)
11. N7 Fury (2.43%)
12. Turian Ghost (2.41%)
13. Geth Trooper (2.34%)
14. N7 Slayer (2.33%)
15. Human Adept (male and female combined) (2.34%)
15 Most Played Kits (Gold & Platinum Only)
1. Geth Juggernaut (11.81%)
2. N7 Destroyer (5.47%)
3. Turian Ghost (4.38%)
4. Alliance Infiltration Unit (4.28%)
5. Geth Trooper (4.11%)
6. Krogan Warlord (3.01%)
7. N7 Paladin (2.83%)
8. Collector Adept (2.74%)
9. N7 Fury (2.67%)
10. N7 Shadow (2.63%)
11. Geth Infiltrator (2.62%)
12. Talon Mercenary (2.52%)
13. N7 Demolisher (2.24%)
14. Asari Huntress (1.99%)
15. N7 Slayer (1.98%)
10 Least Played Kits (All Difficulties)
1. Volus Protector Vanguard (0.40%)
2. Volus Mercenary Sentinel (0.44%)
3. Drell Vanguard (0.59%)
4. Batarian Slasher Adept (0.61%)
5. Male Quarian Marksman Soldier (0.61%)
6. Vorcha Hunter Engineer (0.67%)
7. Volus Adept (0.70%)
8. Volus Engineer (0.81%)
9. Male Quarian Engineer (0.81%)
10. Batarian Brawler Vanguard (0.82%)
10 Least Played Kits (Gold & Platinum Only)
1. Drell Vanguard (0.31%)
2. Battlefield 3 Soldier (0.36%)
3. Volus Protector Vanguard (0.40%)
4. Volus Mercenary Sentinel (0.50%)
5. Vorcha Hunter Engineer (0.53%)
6. Male Quarian Marksman Soldier (0.57%)
7. Human Sentinel (male and female combined) (0.60%)
8. Batarian Slasher Adept (0.62%)
9. Volus Adept (0.65%)
10. Human Infiltrator (male and female combined) (0.74%)
Breakdown by class (All Difficulties)
1. Soldier 28.3%
2. Engineer 16.7%
3. Sentinel 15.8%
4. Infiltrator 14.1%
5. Adept 13.1%
6. Vanguard 12.0%
Breakdown by class (Gold & Platinum Only)
1. Soldier 31.9%
2. Infiltrator 16.0%
3. Sentinel 15.3%
4. Engineer 15.0%
5. Adept 13.8%
6. Vanguard 8.0%
Ze kunnen gewoon de goddelijkheid van de Volus niet aan. Maar opvallend dat de Quarian Male Engineer zo laag staat bij All Difficulties. Is echt een heerlijke klasse om Tech Explosions mee te doen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Appelknaller het volgende:
MP statistieken van de laatste 3 maanden
[..]
Volus en Drell vanguard als minst gespeelde kits, wat is deze
Dat is dan inderdaad een aardige tegenvaller. In ieder geval welkom op de PC.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Appelknaller het volgende:
ME3 nu maar even voor de PC aangeschaft puur voor MP. Hoop dat hij goed draait.
Wel ff wennen dat ik nu van dit: http://social.bioware.com/n7hq/?name=Appelknaller&platform=ps3
Naar helemaal niks ga
PC meesterrasquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is dan inderdaad een aardige tegenvaller. In ieder geval welkom op de PC.
Had je Wrex maar dood moeten maken, de data niet bewaren en de genophage niet curen.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Mordin stapt de lift in en dan
Nooooooooooooooooo
En dan ook nog met die muziek erbij
Eens met het feit dat de combat in 1 het lompst is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef emokid het volgende:
"Begrijp me niet verkeerd", "Begrijp mij niet verkeerd!" ME1 is gewoon het lompst en daarmee is het basta.
Lol nu alweer joh. Damn heb je snel gedaan.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:06 schreef hans1988 het volgende:
Eeeeeen ME1 weer uitgespeeld, elke side-quest, elke planeet, met alles en iedereen gekletst, beide DLC's erbij en ik heb er weer van genoten!
Wat een bazen-game is het toch ook
Op naar 2 en 3 (ook allebei voor de zoveelste keer, maar dat mag de pret niet drukken)
Iets met geen leven enzo.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol nu alweer joh. Damn heb je snel gedaan.
Ik heb het ook vaak hoor. Dan luister je weer de soundtrack van een game en dan heb je meteen weer zin om dat spel te gaan spelen.
Houdt er rekening mee dat Tali niet als LI te selecten is in ME1quote:
Ik had hem laatste keerquote:Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Mordin stapt de lift in en dan
Nooooooooooooooooo
En dan ook nog met die muziek erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heftig stuk. Ook interessant hoe Shepard en de rest er in het verloop op reageerden.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Hoewel dat stukje met Wrex ook wel een WTF moment is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef SolidDS het volgende:
Meest dramatische moment ook en daarna als je de Geth helpt en niet de Quarians kunt redden.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had hem laatste keerMOTHERFUCKERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heftig stuk. Ook interessant hoe Shepard en de rest er in het verloop op reageerden.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Dit. Ben een aantal weken terug begonnen, maar nu eindelijk voor de 2e keer Mass Effect uitgespeeld. Nu voor de 9e keer met deel twee beginnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:06 schreef hans1988 het volgende:
Eeeeeen ME1 weer uitgespeeld, elke side-quest, elke planeet, met alles en iedereen gekletst, beide DLC's erbij en ik heb er weer van genoten!
Wat een bazen-game is het toch ook
Op naar 2 en 3 (ook allebei voor de zoveelste keer, maar dat mag de pret niet drukken)
Jep als hij nog leeft en je verraad hem door de Ghenopage niet te verhelpen dan weet hij waar je huis woontquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:26 schreef speknek het volgende:
Stukje met Wrex? Die was bij mij al dood, en heb dat maar zo gelaten als canon.
Tijdje geleden ook nog gedaan. dacht van nou even snel door deel 1 heen met nieuw klasse, maar toch gewoon weer alles gedaanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dit. Ben een aantal weken terug begonnen, maar nu eindelijk voor de 2e keer Mass Effect uitgespeeld. Nu voor de 9e keer met deel twee beginnen.
Someone has clearly gotten it wrong.quote:
Had to be me, somebody else might have missed.quote:
Apart dat Wreav er nooit achterkomt. Omdat ie te trots is natuurlijk. Ik vond het wel jammer dat ik Wrex niet bij me had in de Citadel DLC, maar voor de rest vind ik Wreav een interessanter karakter, juist omdat het zo'n eikel is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:42 schreef SolidDS het volgende:
[..]
Jep als hij nog leeft en je verraad hem door de Ghenopage niet te verhelpen dan weet hij waar je huis woont
Inderdaad Wrex in Citadelquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Apart dat Wreav er nooit achterkomt. Omdat ie te trots is natuurlijk. Ik vond het wel jammer dat ik Wrex niet bij me had in de Citadel DLC, maar voor de rest vind ik Wreav een interessanter karakter, juist omdat het zo'n eikel is.
Ah das waar ook.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:18 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Houdt er rekening mee dat Tali niet als LI te selecten is in ME1
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik had hem laatste keerDat stuk was idd heftig ja. Loopt die de lift in en dan met muziek erbij Damn kreeg toen gewoon even kippenvel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heftig stuk. Ook interessant hoe Shepard en de rest er in het verloop op reageerden.Die optie had ik dus gekozen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef SolidDS het volgende:
Meest dramatische moment ook en daarna als je de Geth helpt en niet de Quarians kunt redden.
Damn man best een triest stuk wat je dan te zien krijgt. Ook met die mooie muziek erbij
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol nu alweer joh. Damn heb je snel gedaan.
Ik heb het ook vaak hoor. Dan luister je weer de soundtrack van een game en dan heb je meteen weer zin om dat spel te gaan spelen.
Haten op de Quariansquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Kunnen die Quarians niet uit het spel optiefen? Nog minder sympathiek dan de Batarians.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Haten op de Quarians
Quarian bumbums , Tali , Reegar Carbine
Taliquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Haten op de Quarians
Quarian bumbums , Tali , Reegar Carbine
Tali-mancers.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:23 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen hommotjes haten op Tali
Ach, de een zegt "Tali ", waarop de ander reageert met "Liara ". Laat ze, maakt toch niemand wat uit? Het is maar een spel, mensenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef ImMaxa het volgende:
Laat iedereen toch gewoon lekker in zijn waarde. Geen enkele LI is 'de beste'. Vind ik juist een van de sterke punten van de ME serie. Zoveel keus. Sterke verhalen. Echt een band krijgen met de verschillende squadmates, die ook allemaal persoonlijke ontwikkeling doormaken.
Heb zelf een zwak voor Tali, maar heb ook saves waarin Liara en Miranda de LI waren. Maakt de game goed herspeelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
LI
Tis je vriendin niet
Tis maar een spel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef padlarf het volgende:
Tevens, tijdens het zoeken naar een phantom plaatje zag ik dit:
[ afbeelding ]
wat bezielt mensen om zoiets te maken?
Het enige interessante aan hem is dat ie compleet in contrast staat met Wrex. Wrex, die ondanks z'n eigen instinct toch het totaalbeeld ziet, met alle hoofdpijnen die dat meebrengt, en weet dat de krogan moeten veranderen - tegenover Wreav, die de typische tiran uithangt, met geweld, intimidatie, enz, en daar de verdere implicaties niet van inziet. Hoe is dat interessanter?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:53 schreef speknek het volgende:
Apart dat Wreav er nooit achterkomt. Omdat ie te trots is natuurlijk. Ik vond het wel jammer dat ik Wrex niet bij me had in de Citadel DLC, maar voor de rest vind ik Wreav een interessanter karakter, juist omdat het zo'n eikel is.
In-game lijkt me dit best handig: wat minder acrobatiek, wat meer 'moeilijk lopen met handen in de onderrug'.quote:
Staat op mijn pctjequote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Staat op mijn pctje
Hete plaatjes hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://fornaxmag.tumblr.com/
Lekker hoor
[ Bericht 13% gewijzigd door Appelknaller op 28-06-2013 18:15:35 ]"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
Wtf man.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:33 schreef Appelknaller het volgende:
[ afbeelding ]
http://fornaxmag.tumblr.com/
Lekker hoor
[ afbeelding ]
Gastquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Staat op mijn pctje
Hete plaatjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |