abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:12:31 #101
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125916210
Even gemist...
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:37 schreef trancethrust het volgende:
Nee het is een game. Maar van dat uit de lucht vallen en instant teleportaties is in ME3 gewoon een terugkerend thema, zal vast een designkeuze zijn geweest.
Je bedoelt, respectievelijk, met de vijanden en je teamgenoten?

Mierenneuken is ook een keuze.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125916527
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:12 schreef The_Substitute het volgende:
Even gemist...

[..]

Je bedoelt, respectievelijk, met de vijanden en je teamgenoten?

Mierenneuken is ook een keuze.
Ik heb blijkbaar gewoon wel standaarden :Y)
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125916583
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef The_Substitute het volgende:
Ik zie nu trouwens de Genesis 2-interactive backstory op Origin staan, ME2 in 't kort. Niks van gehoord.
Zo alle verhaal DLC's gekocht en ik zag idd ook die Genesis 2 er tussen staan voor 320 punten.

Maar dat is toch echt alleen als je voorgaande spellen (of saves) niet heb gespeeld. Anders krijg je dat niet te zien. Kijk het anders wel een keer via YouTube.
  dinsdag 30 april 2013 @ 20:46:16 #104
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_125918563
quote:
16s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:17 schreef trancethrust het volgende:
Ik heb blijkbaar gewoon wel standaarden :Y)
Bah, wat elitair. :6
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Maar dat is toch echt alleen als je voorgaande spellen (of saves) niet heb gespeeld. Anders krijg je dat niet te zien. Kijk het anders wel een keer via YouTube.
Nee, het is voor iedereen. Als je geen zin/tijd hebt om ME2 nog een keer te spelen, kun je met Genesis alsnog je specifieke savegame bepalen die je mee kunt nemen naar ME3.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_125919261
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:46 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Bah, wat elitair. :6

[..]

Nee, het is voor iedereen. Als je geen zin/tijd hebt om ME2 nog een keer te spelen, kun je met Genesis alsnog je specifieke savegame bepalen die je mee kunt nemen naar ME3.
Ah ok.

Dat heb ik eerlijk gezegd nu een beetje met Mass Effect 1. :@ Ik wil ook weer helemaal opnieuw beginnen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om deel 1 weer te gaan spelen.

Misschien dat ik echt puur de main quest ga doen en dan deel 2 en 3 rustig ga doen. :{
pi_125948698


:9~ :9~
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  woensdag 1 mei 2013 @ 19:07:06 #107
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_125950041
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Mja, dat drama-element van ze. Ff zoeken... Here:

[..]

Wat een belachelijk slecht stukje _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_125952150
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:07 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een belachelijk slecht stukje _O-.
Mag je vinden. Wel vreemd; dat is een lead designer die Bioware aan de top heeft geholpen.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125952610
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 20:55 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Ah ok.

Dat heb ik eerlijk gezegd nu een beetje met Mass Effect 1. :@ Ik wil ook weer helemaal opnieuw beginnen, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om deel 1 weer te gaan spelen.

Misschien dat ik echt puur de main quest ga doen en dan deel 2 en 3 rustig ga doen. :{
Het zou al heel veel schelen als deel 1 de gameplay van deel 2 of 3 had.
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:10:00 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_125952719
quote:
7s.gif Op woensdag 1 mei 2013 19:56 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Mag je vinden. Wel vreemd; dat is een lead designer die Bioware aan de top heeft geholpen.
Dus? Hij heeft de game niet gespeeld ( :') ) en zijn argument is in essentie dat omdat hij graag een held wil zijn alle games dat maar moeten faciliteren.

Zal wel te maken hebben met de reden dat hij niet meer bij Bioware werkt :').

Ik heb veel kritieken gelezen op ME3 en sommige daarvan zijn terecht maar dit is toch wel het toppunt van niet weten waar je over praat.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_125953087
quote:
10s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:10 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dus? Hij heeft de game niet gespeeld ( :') ) en zijn argument is in essentie dat omdat hij graag een held wil zijn alle games dat maar moeten faciliteren.

Zal wel te maken hebben met de reden dat hij niet meer bij Bioware werkt :').
Na 4 van Biowares grootste successen mede te hebben gemaakt, als lead of director, zal hij vast wel weten wat de basisprincipes zijn van RPGs. ME3 overtreedt deze, en ME3 had tegelijkertijd ook een behoorlijke backlash dankzij het verhaalelement. Ik trek mijn conclusie.

En ja, juist zijn vertrek kwam Bioware uit met dingen als ME3 en Dragon Age 2. Had liever gezien dat hij was gebleven.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 1 mei 2013 @ 20:27:22 #112
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_125953486
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:18 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Na 4 van Biowares grootste successen mede te hebben gemaakt, als lead of director, zal hij vast wel weten wat de basisprincipes zijn van RPGs.
Blijkbaar niet. Hij heeft ook geen enkele onderbouwing, simpelweg zijn eigen mening als feit presenterend. Hoezo is het een regel dat de speler in elke RPG een held moet zijn? En hoezo is iemand pas een held als iedereen het overleeft? Dat stukje over verwachtingen is al helemaal belachelijk, alsof een schrijver zijn publiek nooit mag verrassen. Het lijkt wel of hij iets tegen originaliteit heeft.

Met andere woorden, ik vind zijn visie enorm beperkt en ben dus blij dat hij niet meer bij Bioware werkt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_125954921
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Hij heeft ook geen enkele onderbouwing, simpelweg zijn eigen mening als feit presenterend. Hoezo is het een regel dat de speler in elke RPG een held moet zijn? En hoezo is iemand pas een held als iedereen het overleeft?
Dat is niet wat hij schrijft. Hij zegt nog vrij letterlijk dat de keuzes van de speler impact moeten hebben op het spel. Of die keuzes nu iedereen in een vroeg graf krijgen of niet is aan de speler. Hij zegt puur dat de opties er moeten zijn.
quote:
Dat stukje over verwachtingen is al helemaal belachelijk, alsof een schrijver zijn publiek nooit mag verrassen. Het lijkt wel of hij iets tegen originaliteit heeft.
Niet negatief mag verrassen, inderdaad. Ik ben het 100% met hem eens. Hij heeft niet iets tegen originaliteit, hij heeft iets tegen anti-climaxen. Ik ook.
quote:
Met andere woorden, ik vind zijn visie enorm beperkt en ben dus blij dat hij niet meer bij Bioware werkt.
Zolang je maar doorhebt dat je Baldur's gate, Jade empire, en Dragon age als onorginele en niet-verrassende games probeert weg te zetten. Je kan prima een goede game neerzetten zonder te proberen van Titanic een game te maken, of wat hier ook het plan was.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 1 mei 2013 @ 21:02:56 #114
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_125955403
quote:
2s.gif Op woensdag 1 mei 2013 20:53 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Dat is niet wat hij schrijft. Hij zegt nog vrij letterlijk dat de keuzes van de speler impact moeten hebben op het spel. Of die keuzes nu iedereen in een vroeg graf krijgen of niet is aan de speler. Hij zegt puur dat de opties er moeten zijn.

En die opties zijn er ook. Dat dan niet degene er bij zit die hij graag ziet is jammer, maar zo werkt het natuurlijk niet. Niet in het leven en zeker niet in het Mass Effect universum.

quote:
Niet negatief mag verrassen, inderdaad. Ik ben het 100% met hem eens. Hij heeft niet iets tegen originaliteit, hij heeft iets tegen anti-climaxen. Ik ook.
Je kunt zeggen wat je wil maar het einde van ME3 is absoluut geen anti-climax. Zoek dat nog maar eens op in het woordenboek. Wiki zegt bijvoorbeeld:
quote:
An anti-climax is where something which would appear to be difficult to solve in a plot is solved through something trivial.
Bovendien zou hij het niet kunnen weten want hij heeft het niet gespeeld :').

Gedachtenexperimentje: stel het einde was geweest dat de Crucible gewoon een wapen was dat de Reapers uitschakelde en alles was goed. Waarom zou dat een 'beter' einde zijn?

quote:
Zolang je maar doorhebt dat je Baldur's gate, Jade empire, en Dragon age als onorginele en niet-verrassende games probeert weg te zetten.
Dat is niet wat ik doe, het probleem is dat hij in die mindset is blijven hangen. Er is geen enkele reden waarom een RPG niet een ander soort verhaal zou mogen vertellen. Dan hoef je er nog niet eens diep op in te gaan. Neem bijvoorbeeld Dragon Age waar de methode om het kwaad te verslaan vanaf het begin bekend is. Dat is bij ME al heel anders.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_125956427
quote:
14s.gif Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En die opties zijn er ook. Dat dan niet degene er bij zit die hij graag ziet is jammer, maar zo werkt het natuurlijk niet. Niet in het leven en zeker niet in het Mass Effect universum.

[..]

Je kunt zeggen wat je wil maar het einde van ME3 is absoluut geen anti-climax. Zoek dat nog maar eens op in het woordenboek. Wiki zegt bijvoorbeeld:

[..]

Bovendien zou hij het niet kunnen weten want hij heeft het niet gespeeld :').

Gedachtenexperimentje: stel het einde was geweest dat de Crucible gewoon een wapen was dat de Reapers uitschakelde en alles was goed. Waarom zou dat een 'beter' einde zijn?

[..]

Dat is niet wat ik doe, het probleem is dat hij in die mindset is blijven hangen. Er is geen enkele reden waarom een RPG niet een ander soort verhaal zou mogen vertellen. Dan hoef je er nog niet eens diep op in te gaan. Neem bijvoorbeeld Dragon Age waar de methode om het kwaad te verslaan vanaf het begin bekend is. Dat is bij ME al heel anders.
Het gaat er niet om wat hij graag ziet, het gaat erom wat de gemiddelde gamer graag ziet; dat is zijn onderwerp en zijn expertise. Het feit dat spelers massaal een fan-bedachte uitleg van het einde begonnen aan te hangen, een einde dat ook nog eens veel sterker zou zijn dan de letterlijke uitleg, spreekt boekdelen over hoe teleurgesteld spelers waren. Dat valt niet eens te bediscussieren.

Een deus ex machina is zeker wel een anti-climax, ook in jouw strikte betekenis van het begrip.

Het einde was beter omdat je het in ieder geval overleeft, onafhankelijk van wat je favorite kleur is. Het einde zou nog steeds ver onder de maat zijn vanwege de resterende plotholes en algehele indruk dat niets wat je hebt gedaan een zak uitmaakt, behalve voor dat ene war strength optelsommetje.
Als ik Aria on-board haal dan wil ik scenes zien waar heavy mechs op merauders worden losgelaten, waar commandotroepen wat banshees kapotschieten, en waar vorcha een klein legertje husks kapotswarmen. Als ik een platoon Geth primes heb wil ik die ook wel eens rond zien schieten. Als ik de rachni queen red, zie ik liever ook een repear kapotgemaakt worden door die beesten. Enzovoorts. Dat is het grootste punt waar ME3 teleurstelt.

Natuurlijk mag je dingen anders doen, maar als je tegen de (onbewuste) verwachtingen van je klanten gaat dan krijg je een reactie. Daar is onvoldoende rekening mee gehouden en dat pakte slecht uit voor Bioware, en voor de gamers die er tijd hebben ingestoken; het is tenslotte een trilogie geweest.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_125958365
Ik baal ondertussen als een stekker dat ik Legion verkocht heb in ME2. Ging (ja echt!) per ongeluk(was samen met iemand aan het spelen die door de dialogen ging razen :r ), maar heb geen zin om die lompe lotalty missions allemaal opnieuw te spelen. Las pas later dat je in ME3 met de Geth kunt onderhandelen als je Legion nog had maar dat kan ik nu wel vergeten. :{
pi_125958381
Zo nu heb ik echt alle DLC voor elk deel. Dus nu rustig beginnen aan deze hele serie.

*O* *O* *O*
pi_125965952
Pfff ik kan echt deel 1 niet meer spelen. Ik ben nu zo gewend geraakt aan deel 2 met die besturing.

Het voelt allemaal zo clunky aan vind ik.
  Redactie Games donderdag 2 mei 2013 @ 13:03:42 #119
206706 crew  Racerblade
pi_125977203
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 00:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Pfff ik kan echt deel 1 niet meer spelen. Ik ben nu zo gewend geraakt aan deel 2 met die besturing.

Het voelt allemaal zo clunky aan vind ik.
Pff, ben je nou een fan of wat? :6
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:13:15 #120
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_125977556
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:03 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Pff, ben je nou een fan of wat? :6
Heeft er niks mee te maken. Ik heb alle 3 de games minimaal 5x per deel doorgespeeld, alle dlc gekocht, en kan het waarschijnlijk zelfs mijn favoriete trilogy ooit noemen. Dat neemt niet weg dat deel 1 qua combat enorm log en traag is..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_125978688
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken. Ik heb alle 3 de games minimaal 5x per deel doorgespeeld, alle dlc gekocht, en kan het waarschijnlijk zelfs mijn favoriete trilogy ooit noemen. Dat neemt niet weg dat deel 1 qua combat enorm log en traag is..
Dit idd.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Mass Effect serie behoort echt wel in mijn top 5 aller tijden. Maar die combat in deel 1 is idd heel log en traag. In Mass Effect 2 en 3 voelt dat meteen veel beter aan.
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:47:40 #122
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_125978757
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Dit idd.

Begrijp me niet verkeerd hoor. De Mass Effect serie behoort echt wel in mijn top 5 aller tijden. Maar die combat in deel 1 is idd heel log en traag. In Mass Effect 2 en 3 voelt dat meteen veel beter aan.
Jup, maar de conversations waren in deel 1 weer veel uitgebreider, evenals de omgevingen op de citadel. Maar goed, bioware gaf bij deel 1 al aan dat de serie onderhevig zou zijn aan veranderingen, dus onverwacht kun je het niet noemen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  Redactie Games donderdag 2 mei 2013 @ 13:49:10 #123
206706 crew  Racerblade
pi_125978815
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:13 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Heeft er niks mee te maken. Ik heb alle 3 de games minimaal 5x per deel doorgespeeld, alle dlc gekocht, en kan het waarschijnlijk zelfs mijn favoriete trilogy ooit noemen. Dat neemt niet weg dat deel 1 qua combat enorm log en traag is..
Klopt, ik vind deel 1 ook absoluut inferieur qua gameplay ten opzichte van deel 2 en 3, maar ik zou niet zeggen dat het inmiddels onspeelbaar is geworden. Misschien ben ik minder gevoelig voor besturing van oudere games. Ik heb een maandje geleden Mass Effect met alle DLC en sidequests nog gedaan, iets meer dan een week over gedaan. Gelijk verdergegaan met Mass Effect 2, maar daar haakte ik af voordat ik überhaupt op Horizon was, had er niet zoveel zin meer in omdat het verhaal wat minder was.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ME2 absoluut geweldig, over het algemeen beter dan deel 1, maar Mass Effect draait voor mij om de conversaties, het verhaal. En daar was, vind ik, deel 1 het beste in. ME2 zijn kracht is dan weer de gameplay en ontwikkeling van personages.
  donderdag 2 mei 2013 @ 13:50:20 #124
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_125978857
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 13:49 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Klopt, ik vind deel 1 ook absoluut inferieur qua gameplay ten opzichte van deel 2 en 3, maar ik zou niet zeggen dat het inmiddels onspeelbaar is geworden. Misschien ben ik minder gevoelig voor besturing van oudere games. Ik heb een maandje geleden Mass Effect met alle DLC en sidequests nog gedaan, iets meer dan een week over gedaan. Gelijk verdergegaan met Mass Effect 2, maar daar haakte ik af voordat ik überhaupt op Horizon was, had er niet zoveel zin meer in omdat het verhaal wat minder was.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ME2 absoluut geweldig, over het algemeen beter dan deel 1, maar Mass Effect draait voor mij om de conversaties, het verhaal. En daar was, vind ik, deel 1 het beste in. ME2 zijn kracht is dan weer de gameplay en ontwikkeling van personages.
Zie mijn laatste comment.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_125979459
"Begrijp me niet verkeerd", "Begrijp mij niet verkeerd!" :') ME1 is gewoon het lompst en daarmee is het basta.
  donderdag 2 mei 2013 @ 14:52:01 #126
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_125980796
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef emokid het volgende:
"Begrijp me niet verkeerd", "Begrijp mij niet verkeerd!" :') ME1 is gewoon het lompst en daarmee is het basta.
:')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_125980940
Deze discussie. :')
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:53:06 #128
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_125990064
Heb gister eindelijk deel 3 uitgespeeld, was er nooit aan toe gekomen om em te kopen. Wat een spel zeg _O_
pi_125998278
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:53 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb gister eindelijk deel 3 uitgespeeld, was er nooit aan toe gekomen om em te kopen. Wat een spel zeg _O_
Je bent niet gedeprimeerd over het eind?
Burning bridges gives you so much more
pi_126009480
Damn dit nummer is echt mooi :@

pi_126012512
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Je bent niet gedeprimeerd over het eind?
Kan toch bijna niet anders,je sluit een serie af.

Al moet ik zeggen dat de "depressie" die ik had na ME3 echt helemaal NIETS was vergeleken met de depressie na The Walking Dead (pc game), man man man :{
Maar nu weer helemaal in orde B-)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:12:14 #132
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_126012957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Je bent niet gedeprimeerd over het eind?
Mja een beetje wel, maar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus heb opzich wel vrede met het einde.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:13:23 #133
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_126012987
Ik heb 't gevoel dat kaas-met-gaten iets anders bedoelt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_126015796
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:13 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb 't gevoel dat kaas-met-gaten iets anders bedoelt.
Klopt.
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:48:58 #135
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_126015851
_O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_126234473
MP statistieken van de laatste 3 maanden

quote:
15 Most Played Kits (All Difficulties)

1. Geth Juggernaut (7.53%)
2. N7 Destroyer (3.97%)
3. Human Soldier (male and female combined) (3.20%)
4. Human Engineer (male and female combined) (2.97%)
5. Krogan Warlord (2.94%)
6. Alliance Infiltration Unit (2.86%)
7. N7 Shadow (2.78%)
8. Human Vanguard (male and female combined) (2.75%)
9. Talon Mercenary (2.73%)
10. Collector Adept (2.56%)
11. N7 Fury (2.43%)
12. Turian Ghost (2.41%)
13. Geth Trooper (2.34%)
14. N7 Slayer (2.33%)
15. Human Adept (male and female combined) (2.34%)

15 Most Played Kits (Gold & Platinum Only)

1. Geth Juggernaut (11.81%)
2. N7 Destroyer (5.47%)
3. Turian Ghost (4.38%)
4. Alliance Infiltration Unit (4.28%)
5. Geth Trooper (4.11%)
6. Krogan Warlord (3.01%)
7. N7 Paladin (2.83%)
8. Collector Adept (2.74%)
9. N7 Fury (2.67%)
10. N7 Shadow (2.63%)
11. Geth Infiltrator (2.62%)
12. Talon Mercenary (2.52%)
13. N7 Demolisher (2.24%)
14. Asari Huntress (1.99%)
15. N7 Slayer (1.98%)

10 Least Played Kits (All Difficulties)

1. Volus Protector Vanguard (0.40%)
2. Volus Mercenary Sentinel (0.44%)
3. Drell Vanguard (0.59%)
4. Batarian Slasher Adept (0.61%)
5. Male Quarian Marksman Soldier (0.61%)
6. Vorcha Hunter Engineer (0.67%)
7. Volus Adept (0.70%)
8. Volus Engineer (0.81%)
9. Male Quarian Engineer (0.81%)
10. Batarian Brawler Vanguard (0.82%)

10 Least Played Kits (Gold & Platinum Only)

1. Drell Vanguard (0.31%)
2. Battlefield 3 Soldier (0.36%)
3. Volus Protector Vanguard (0.40%)
4. Volus Mercenary Sentinel (0.50%)
5. Vorcha Hunter Engineer (0.53%)
6. Male Quarian Marksman Soldier (0.57%)
7. Human Sentinel (male and female combined) (0.60%)
8. Batarian Slasher Adept (0.62%)
9. Volus Adept (0.65%)
10. Human Infiltrator (male and female combined) (0.74%)

Breakdown by class (All Difficulties)

1. Soldier 28.3%
2. Engineer 16.7%
3. Sentinel 15.8%
4. Infiltrator 14.1%
5. Adept 13.1%
6. Vanguard 12.0%

Breakdown by class (Gold & Platinum Only)

1. Soldier 31.9%
2. Infiltrator 16.0%
3. Sentinel 15.3%
4. Engineer 15.0%
5. Adept 13.8%
6. Vanguard 8.0%
Volus en Drell vanguard als minst gespeelde kits, wat is deze :')
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_126237347
quote:
8s.gif Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Appelknaller het volgende:
MP statistieken van de laatste 3 maanden

[..]

Volus en Drell vanguard als minst gespeelde kits, wat is deze :')
Ze kunnen gewoon de goddelijkheid van de Volus niet aan. :P Maar opvallend dat de Quarian Male Engineer zo laag staat bij All Difficulties. Is echt een heerlijke klasse om Tech Explosions mee te doen.
pi_126536938
ME3 nu maar even voor de PC aangeschaft puur voor MP. Hoop dat hij goed draait.

Wel ff wennen dat ik nu van dit: http://social.bioware.com/n7hq/?name=Appelknaller&platform=ps3

Naar helemaal niks ga :')
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_126539209
quote:
8s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:00 schreef Appelknaller het volgende:
ME3 nu maar even voor de PC aangeschaft puur voor MP. Hoop dat hij goed draait.

Wel ff wennen dat ik nu van dit: http://social.bioware.com/n7hq/?name=Appelknaller&platform=ps3

Naar helemaal niks ga :')
Dat is dan inderdaad een aardige tegenvaller. In ieder geval welkom op de PC. 8-)
pi_126543271
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:46 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Dat is dan inderdaad een aardige tegenvaller. In ieder geval welkom op de PC. 8-)
PC meesterras 8-)

Het spel heeft me ook meteen weer te pakken, het is een stuk minder verslavend als je al bijna alles geunlocked hebt. Maar nu ff goede wapens verzamelen en dan gelijk op Gold gaan spelen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:59:03 #141
395128 Anshur
Ik bijt niet, ik amputeer
pi_126616354
In Steam momenteel ME1 en ME2 samen voor slechts $10.
Nooit meer nee met GHB
pi_126638117
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_126792689
;( The best ;(
pi_126982457

ME met Daft Punk. O+
Elke keer wil ik helemaal opnieuw beginnen vanaf ME1 waar ik alles opnieuw doe inclusief DLC. Alleen echt te vaak gespeeld dat ik alles kan dromen. Gaat me nooit meer lukken denk ik, ondanks beste games deze generatie. _O_
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_127383136
Mordin stapt de lift in en dan ;( ;( ;(

Nooooooooooooooooo

En dan ook nog met die muziek erbij :'( :'( :'(
pi_127397230
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Mordin stapt de lift in en dan ;( ;( ;(

Nooooooooooooooooo

En dan ook nog met die muziek erbij :'( :'( :'(
Had je Wrex maar dood moeten maken, de data niet bewaren en de genophage niet curen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator dinsdag 4 juni 2013 @ 14:32:29 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_127401492
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 14:11 schreef emokid het volgende:
"Begrijp me niet verkeerd", "Begrijp mij niet verkeerd!" :') ME1 is gewoon het lompst en daarmee is het basta.
Eens met het feit dat de combat in 1 het lompst is.

Eenieder die hierover huilt:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_127407551
Ze hebben nu allemaal dingen aan de N7 HQ toegevoegd.

Online codex en de datapad app _O_





[ Bericht 45% gewijzigd door Appelknaller op 04-06-2013 17:28:52 ]
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_127824435
Paar dagen geleden Mass Effect 3 uitgespeeld. Damn man wat een games zijn het toch. _O_ _O_ _O_

Had het eerlijk gezegd wel een beetje te snel gespeeld, omdat ik ook nog andere games had. Vond het wel meteen super jammer dat het echt over was. Ik wilde gewoon door blijven spelen.

Ik ga het zeker nog een keer helemaal vanaf deel 1 spelen, en dan ga ik echt echt echt elke side quest, dlc en wat ik ook maar kan doen voltooien. Ik ga dan denk ik gewoon met Garrus (kan hem toch wel waarderen) en dit keer Tali als mijn LI. Beetje spijt wat ik met Tali heb gedaan in deel 3 :+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 00:06:56 #150
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_128223067
Eeeeeen ME1 weer uitgespeeld, elke side-quest, elke planeet, met alles en iedereen gekletst, beide DLC's erbij en ik heb er weer van genoten!

Wat een bazen-game is het toch ook _O_

Op naar 2 en 3 :D (ook allebei voor de zoveelste keer, maar dat mag de pret niet drukken)
pi_128223984
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:06 schreef hans1988 het volgende:
Eeeeeen ME1 weer uitgespeeld, elke side-quest, elke planeet, met alles en iedereen gekletst, beide DLC's erbij en ik heb er weer van genoten!

Wat een bazen-game is het toch ook _O_

Op naar 2 en 3 :D (ook allebei voor de zoveelste keer, maar dat mag de pret niet drukken)
Lol nu alweer joh. Damn heb je snel gedaan.

Ik heb het ook vaak hoor. Dan luister je weer de soundtrack van een game en dan heb je meteen weer zin om dat spel te gaan spelen.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 00:39:47 #152
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_128224071
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Lol nu alweer joh. Damn heb je snel gedaan.

Ik heb het ook vaak hoor. Dan luister je weer de soundtrack van een game en dan heb je meteen weer zin om dat spel te gaan spelen.
:P Iets met geen leven enzo. :')
pi_128224274
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:39 schreef hans1988 het volgende:

[..]

:P Iets met geen leven enzo. :')
Ghehe ach ja ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:18:55 #154
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_128227347
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 14:07 schreef Vault-Boy het volgende:
en dit keer Tali als mijn LI.
Houdt er rekening mee dat Tali niet als LI te selecten is in ME1 ;)
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:48:06 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_128227731
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Mordin stapt de lift in en dan ;( ;( ;(

Nooooooooooooooooo

En dan ook nog met die muziek erbij :'( :'( :'(
Ik had hem laatste keer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Heftig stuk. Ook interessant hoe Shepard en de rest er in het verloop op reageerden.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 10:26:38 #156
175011 SolidDS
Nice.
pi_128229643
Meest dramatische moment ook en daarna als je de Geth helpt en niet de Quarians kunt redden.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Redactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 10:27:07 #157
175011 SolidDS
Nice.
pi_128229655
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef SolidDS het volgende:
Meest dramatische moment ook en daarna als je de Geth helpt en niet de Quarians kunt redden.
Hoewel dat stukje met Wrex ook wel een WTF moment is.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  dinsdag 25 juni 2013 @ 11:26:14 #158
8369 speknek
Another day another slay
pi_128231441
Stukje met Wrex? Die was bij mij al dood, en heb dat maar zo gelaten als canon.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator dinsdag 25 juni 2013 @ 12:10:41 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128233094
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik had hem laatste keer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Heftig stuk. Ook interessant hoe Shepard en de rest er in het verloop op reageerden.
MOTHERFUCKER :( :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_128233311
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:06 schreef hans1988 het volgende:
Eeeeeen ME1 weer uitgespeeld, elke side-quest, elke planeet, met alles en iedereen gekletst, beide DLC's erbij en ik heb er weer van genoten!

Wat een bazen-game is het toch ook _O_

Op naar 2 en 3 :D (ook allebei voor de zoveelste keer, maar dat mag de pret niet drukken)
Dit. Ben een aantal weken terug begonnen, maar nu eindelijk voor de 2e keer Mass Effect uitgespeeld. Nu voor de 9e keer met deel twee beginnen. :P
Burning bridges gives you so much more
  Redactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 12:42:18 #161
175011 SolidDS
Nice.
pi_128234159
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 11:26 schreef speknek het volgende:
Stukje met Wrex? Die was bij mij al dood, en heb dat maar zo gelaten als canon.
Jep als hij nog leeft en je verraad hem door de Ghenopage niet te verhelpen dan weet hij waar je huis woont :P
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  Redactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 12:43:08 #162
175011 SolidDS
Nice.
pi_128234183
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:17 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dit. Ben een aantal weken terug begonnen, maar nu eindelijk voor de 2e keer Mass Effect uitgespeeld. Nu voor de 9e keer met deel twee beginnen. :P
Tijdje geleden ook nog gedaan. dacht van nou even snel door deel 1 heen met nieuw klasse, maar toch gewoon weer alles gedaan :')
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:44:23 #163
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_128234235
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
MOTHERFUCKER :( :(
Someone has clearly gotten it wrong.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:52:28 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_128234511
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

MOTHERFUCKER :( :(
Had to be me, somebody else might have missed.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:53:38 #165
8369 speknek
Another day another slay
pi_128234557
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:42 schreef SolidDS het volgende:

[..]

Jep als hij nog leeft en je verraad hem door de Ghenopage niet te verhelpen dan weet hij waar je huis woont :P
Apart dat Wreav er nooit achterkomt. Omdat ie te trots is natuurlijk. Ik vond het wel jammer dat ik Wrex niet bij me had in de Citadel DLC, maar voor de rest vind ik Wreav een interessanter karakter, juist omdat het zo'n eikel is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:06:27 #166
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_128235013
Godver wat duurt het lang om alle dlc voor ME2 te downloaden met 1,5 mb/sec :')
  Redactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 13:07:36 #167
175011 SolidDS
Nice.
pi_128235064
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:53 schreef speknek het volgende:

[..]

Apart dat Wreav er nooit achterkomt. Omdat ie te trots is natuurlijk. Ik vond het wel jammer dat ik Wrex niet bij me had in de Citadel DLC, maar voor de rest vind ik Wreav een interessanter karakter, juist omdat het zo'n eikel is.
Inderdaad Wrex in Citadel _O-
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_128235693
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:18 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Houdt er rekening mee dat Tali niet als LI te selecten is in ME1 ;)
Ah das waar ook.

Misschien blijf ik toch wel Liara houden. Vind haar toch wel het leukste en het interessantste.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik had hem laatste keer
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

Heftig stuk. Ook interessant hoe Shepard en de rest er in het verloop op reageerden.
Dat stuk was idd heftig ja. Loopt die de lift in en dan met muziek erbij :o Damn kreeg toen gewoon even kippenvel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 10:26 schreef SolidDS het volgende:
Meest dramatische moment ook en daarna als je de Geth helpt en niet de Quarians kunt redden.
Die optie had ik dus gekozen.

Damn man best een triest stuk wat je dan te zien krijgt. Ook met die mooie muziek erbij ;(
  Redactie Games dinsdag 25 juni 2013 @ 13:44:44 #169
175011 SolidDS
Nice.
pi_128236583
De laatste keer dat ik ME3 utspeelde had ik echt een Readyness van rond de 9000 Salarians, Krogan, Geth, Quarians, Reaper water gasten freaking alles wat je goed kunt doen had ik. Schiet ik dat irritante jongetje (catalyst) neer en hoopte dat ik zo wel de reapers kon verslaan, maar helaas pindakaas. Blijft toch jammer dit niet een soort van geheim einde was.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_128238266
Net crash site van de Normandy gedaan @ deeltje twee. Waarom krijg ik opeens heimwee naar deel 1. :'(
Burning bridges gives you so much more
  woensdag 26 juni 2013 @ 00:11:45 #171
404057 Amnon
13.1.8.12
pi_128264014
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:36 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Lol nu alweer joh. Damn heb je snel gedaan.

Ik heb het ook vaak hoor. Dan luister je weer de soundtrack van een game en dan heb je meteen weer zin om dat spel te gaan spelen.
"Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:57:03 #172
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128305685
Oh leeft dit topic ook nog
Ok stelletje hokboeren
pi_128336741
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_128337605
Kunnen die Quarians niet uit het spel optiefen? Nog minder sympathiek dan de Batarians.
Burning bridges gives you so much more
pi_128337907
quote:
13s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Gatenkaas het volgende:
Kunnen die Quarians niet uit het spel optiefen? Nog minder sympathiek dan de Batarians.
Haten op de Quarians :')

Quarian bumbums _O_ , Tali _O_ , Reegar Carbine _O_
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 21:26:35 #176
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128337982
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Haten op de Quarians :')

Quarian bumbums _O_ , Tali _O_ , Reegar Carbine _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_128338280
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Haten op de Quarians :')

Quarian bumbums _O_ , Tali _O_ , Reegar Carbine _O_
Tali :') :') :') :') :') :')
Burning bridges gives you so much more
pi_128340846
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:32 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Tali :') :') :') :') :') :')




Alleen hommotjes haten op O+ Tali O+
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 00:04:09 #179
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128346445
Tali ziet me er daar te doods uit, net die banshee uit warcraft :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_128347098
pi_128349973
quote:
8s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:23 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen hommotjes haten op O+ Tali O+
Tali-mancers. :r :r :r :r :') :') :') :') :') :')
Burning bridges gives you so much more
pi_128351067
Tali O+
Ik kan als male shep ook echt geen andere LI kiezen. Voelt als vreemdgaan :')

1e playthrough had ik ook echt complete galaxy achter mij staan. Alleen Jack was niet loyal in ME2, dus nemesis in ME3 ;(
Kon toen overigens gewoon Quarians & Geth redden, wat moet je dan verneukt hebben als dat niet kan? Bepaalde missies niet (goed) afronden?

Nu met femshep bezig. Wel tof om te zien wat ik allemaal gemist heb :P
  Redactie Games vrijdag 28 juni 2013 @ 10:53:23 #183
206706 crew  Racerblade
pi_128353318
Na iedere playthrough begin ik de quarians meer te haten eigenlijk. Eerst de oorlog met de geth zelf uitlokken en dan constant slachtoffer spelen en vingertje wijzen. :') Irritant volk is het.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:21:32 #184
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_128354124
Laat iedereen toch gewoon lekker in zijn waarde. Geen enkele LI is 'de beste'. Vind ik juist een van de sterke punten van de ME serie. Zoveel keus. Sterke verhalen. Echt een band krijgen met de verschillende squadmates, die ook allemaal persoonlijke ontwikkeling doormaken.
Heb zelf een zwak voor Tali, maar heb ook saves waarin Liara en Miranda de LI waren. Maakt de game goed herspeelbaar.
You know, I've learned something today
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 13:27:04 #186
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128357642
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:21 schreef ImMaxa het volgende:
Laat iedereen toch gewoon lekker in zijn waarde. Geen enkele LI is 'de beste'. Vind ik juist een van de sterke punten van de ME serie. Zoveel keus. Sterke verhalen. Echt een band krijgen met de verschillende squadmates, die ook allemaal persoonlijke ontwikkeling doormaken.
Heb zelf een zwak voor Tali, maar heb ook saves waarin Liara en Miranda de LI waren. Maakt de game goed herspeelbaar.
Ach, de een zegt "Tali :') ", waarop de ander reageert met "Liara :') ". Laat ze, maakt toch niemand wat uit? Het is maar een spel, mensen :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_128357681
LI :')

Tis je vriendin niet :')
Tis maar een spel :')

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 13:31:59 #188
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128357759
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
LI :')

Tis je vriendin niet :')
Tis maar een spel :')

:')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:33:33 #189
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128357816
Tali :') Liara :') Miranda :') Ashley :') Traynor :') Kelly Chambers :') Allers :')


Phantoms O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok stelletje hokboeren
  vrijdag 28 juni 2013 @ 13:34:55 #190
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128357865
Tevens, tijdens het zoeken naar een phantom plaatje zag ik dit:



wat bezielt mensen om zoiets te maken? :')
Ok stelletje hokboeren
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 13:37:38 #191
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128357972
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef padlarf het volgende:
Tevens, tijdens het zoeken naar een phantom plaatje zag ik dit:

[ afbeelding ]

wat bezielt mensen om zoiets te maken? :')
_O- :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 13:49:02 #192
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128358378
Er gaat zelfs een Fornax.pdf rond :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:36:30 #193
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_128359792
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:53 schreef speknek het volgende:
Apart dat Wreav er nooit achterkomt. Omdat ie te trots is natuurlijk. Ik vond het wel jammer dat ik Wrex niet bij me had in de Citadel DLC, maar voor de rest vind ik Wreav een interessanter karakter, juist omdat het zo'n eikel is.
Het enige interessante aan hem is dat ie compleet in contrast staat met Wrex. Wrex, die ondanks z'n eigen instinct toch het totaalbeeld ziet, met alle hoofdpijnen die dat meebrengt, en weet dat de krogan moeten veranderen - tegenover Wreav, die de typische tiran uithangt, met geweld, intimidatie, enz, en daar de verdere implicaties niet van inziet. Hoe is dat interessanter?
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef padlarf het volgende:
wat bezielt mensen om zoiets te maken? :')
In-game lijkt me dit best handig: wat minder acrobatiek, wat meer 'moeilijk lopen met handen in de onderrug'.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 28-06-2013 14:45:56 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_128363433
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er gaat zelfs een Fornax.pdf rond :')
Staat op mijn pctje :9~

Hete plaatjes hoor :9~ :@ :@
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  Moderator vrijdag 28 juni 2013 @ 16:30:26 #195
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_128363615
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Staat op mijn pctje :9~

Hete plaatjes hoor :9~ :@ :@
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_128363694
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://fornaxmag.tumblr.com/

Lekker hoor :9~ :9~



[ Bericht 13% gewijzigd door Appelknaller op 28-06-2013 18:15:35 ]
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_128363950


:9~ :9~
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:59:24 #198
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_128366241
Kijk maar uit wat je hier post, anders heb je een ban aan je broek.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_128366369
quote:
Wtf man.
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:32:04 #200
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_128371585
quote:
8s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef Appelknaller het volgende:

[..]

Staat op mijn pctje :9~

Hete plaatjes hoor :9~ :@ :@
Gast :')
Ok stelletje hokboeren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')