Linkje naar je N7HQ? (http://social.bioware.com/n7hq/search/ rechtsbovenin username en platform invullen) Dan kan ik kijken of je iets bruikbaars hebt.quote:Op dinsdag 9 april 2013 03:10 schreef Ensiferum het volgende:
Multiplayer behoorlijk verslavend. N7 Paladin is een beest en tot nu doe mijn favoriete class. Zit nu op een punt waar silver vaak te gemakkelijk gaat maar voor gold vind ik mijn gear te beroerd. Heb wel een paar potjes op gold gespeeld, en ondanks dat ik niet de laagste was qua score ging ik verdomd vaak neer. Moet ik het bij silver houden, of toch met mijn N7 Eagle I naar gold gaan om het farmen te versnellen?
Hieroquote:Op dinsdag 9 april 2013 10:28 schreef padlarf het volgende:
[..]
Linkje naar je N7HQ? (http://social.bioware.com/n7hq/search/ rechtsbovenin username en platform invullen) Dan kan ik kijken of je iets bruikbaars hebt.
Geth infiltrator met een piranha of een reegar is wel goed, is alleen wel kwetsbaar maar doet wel veel damage. Verder kun je ook de Turian ghost gebruiken met de mattock of de argus. Turian ghost is wel handig met zijn packs om te zorgen dat je minder vaak neer gaat.quote:
Hmm, heb nooit echt shotguns gebruikt, ook niet in de single player. Ik zal ze vanavond wel even proberen en zien of hun speelstijl me beter ligt dan de Paladin. Een hoop damage doen lukt me met de Paladin ook wel, en daarbij met Snap Freeze heb je lekkere aoe, werkt perfect samen met incinerate en je kan vijanden door muren raken.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Geth infiltrator met een piranha of een reegar is wel goed, is alleen wel kwetsbaar maar doet wel veel damage. Verder kun je ook de Turian ghost gebruiken met de mattock of de argus. Turian ghost is wel handig met zijn packs om te zorgen dat je minder vaak neer gaat.
Dan is de Piranha denk ik beter voor hem. Als je voor accuracy gaat met Hunter Mode heeft de Piranha een veel groter bereik dan anders. Zo kan-ie wat makkelijker op afstand blijven. De Reegar is daar toch wat gelimiteerder in.quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:56 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Geth infiltrator met een piranha of een reegar is wel goed, is alleen wel kwetsbaar maar doet wel veel damage. Verder kun je ook de Turian ghost gebruiken met de mattock of de argus. Turian ghost is wel handig met zijn packs om te zorgen dat je minder vaak neer gaat.
Snap Freeze is ook een goede combinatie met een teamgenoot die Overload heeft. Heel makkelijke manier om Cryo Explosions te krijgen. Met name tegen de Geth.quote:Op dinsdag 9 april 2013 18:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Hmm, heb nooit echt shotguns gebruikt, ook niet in de single player. Ik zal ze vanavond wel even proberen en zien of hun speelstijl me beter ligt dan de Paladin. Een hoop damage doen lukt me met de Paladin ook wel, en daarbij met Snap Freeze heb je lekkere aoe, werkt perfect samen met incinerate en je kan vijanden door muren raken.
Die Collector Swarms zijn dan ook gewoon irritant. Maar als je kwetsbaar zijn nog geen goed idee vind, dan is zoals Appelknaller al zegt de Turian Ghost een goede optie. Met de Warfighter Package krijg je dan ook nog eens extra damage voor je Assault Rifle + een extra Stim Pack.quote:En kwetsbaar zijn is nog geen goed idee voor mij. Nog te vaak ben ik iets te optimistisch als ik een groepje vijanden zie. Vooral als je ineens een collector swarm als metgezel hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Kon je uberhaupt melee in ME1?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:55 schreef emokid het volgende:
Speel nu weer de ME trilogy vanaf het begin, en besef weer waarom ik deel 1 zo haatte 6 jaar terug. Die close combat mechanics. Werkt, voor, geen, meter. Hoop echt dat ME2 en ME3 wat dit betreft beter uitgewerkt zijn.
Ik zou ook graag een mod hiervoor willen. Zwaar mislukte Max Payne imitatie. En als je te goed achter dat kind aanrent in die dromen zie je hem gewoon verdwijnen en 10000 km verderop respwanen,quote:Op zondag 28 april 2013 22:51 schreef emokid het volgende:
Kan ik dat kind in ME3 ergens vroeg laten doodgaan? Wil van die stomme moraalscènes af.
Wat ik wel leuk vind van die scenes is dat in het begin van het spel het bos leeg is en tegen het einde helemaal gevuld met schaduwen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik zou ook graag een mod hiervoor willen. Zwaar mislukte Max Payne imitatie. En als je te goed achter dat kind aanrent in die dromen zie je hem gewoon verdwijnen en 10000 km verderop respwanen,
Kan niet, als in geen iDeal-optie, of ligt iDeal er weer uit?quote:Op dinsdag 30 april 2013 15:21 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF is dit nou weer voor bullshit.
Wil ik die DLC's voor Mass Effect 3 kopen en kan ik niet betalen met iDeal. Terwijl ik dat wel kon met die DLC voor Mass Effect 2.
Ach ja dan maar geen DLC voor Mass Effect 3
Als je dichtbij genoeg stond, sloeg je i.p.v. te schieten.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:04 schreef trancethrust het volgende:
Kon je uberhaupt melee in ME1?
Infiltrator here
Lekker boeiend, het is een droom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef trancethrust het volgende:
Ik zou ook graag een mod hiervoor willen. Zwaar mislukte Max Payne imitatie. En als je te goed achter dat kind aanrent in die dromen zie je hem gewoon verdwijnen en 10000 km verderop respwanen,
Geen iDeal optiequote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kan niet, als in geen iDeal-optie, of ligt iDeal er weer uit?
Ik mag aannemen dat je een social.bioware-account hebt?quote:
Nee het is een game. Maar van dat uit de lucht vallen en instant teleportaties is in ME3 gewoon een terugkerend thema, zal vast een designkeuze zijn geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:01 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Kan niet, als in geen iDeal-optie, of ligt iDeal er weer uit?
[..]
Als je dichtbij genoeg stond, sloeg je i.p.v. te schieten.
[..]
Lekker boeiend, het is een droom.
Yepquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat je een social.bioware-account hebt?
Is die hetzelfde als je Origin account?quote:
Yepquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:39 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Is die hetzelfde als je Origin account?
Dan is het gewoon een kwestie van de punten aanschaffen via social.bioware.com, waar je een iDeal-optie hebt, waardoor die punten automatisch toegevoegd worden bij je Origin-account.quote:
Mja, dat drama-element van ze. Ff zoeken... Here:quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:30 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Wat ik wel leuk vind van die scenes is dat in het begin van het spel het bos leeg is en tegen het einde helemaal gevuld met schaduwen.
quote:I read one recent blog post where the writer basically said "the ending was awesome because it was just like a movie" and I think she was missing the point.
It is a game. Not a movie.
And more specifically, its a role-playing game. The players are *part* of the game. Part of the process of building and experiencing the game, much more so than with most other forms of entertainment.
Entitlement is really a right, for the gamer, because they have participated, actively, in the game itself.
Again, I can't speak to the actual ending myself, because I have not played it but in generally I'd say a Role-Playing Video Game Trilogy Ending should (try to) do the following:
1. Reward the player's choices throughout the series. The big stuff they did should be noted. They should *feel* like they had a unique impact on the world.
2. End on a positive note. This is really important for video games... life in general is full of shitty stuff happening all the time. When I invest a hundred hours into a game I need to walk away feeling like a hero.
When you waste a couple hours of a person's life with an artsy/depressing movie or short story or even a novel, it is more forgivable because the time spent is less. And presumably the consumer knew what they were going into when they started. Certain directors create certain styles of movie. Certain writers write specific types of fiction.
On the other hand somebody playing an epic role-playing video-game trilogy is going to *expect* to be the hero and save the universe. That's why they are playing the game. When expectations don't match reality, disappointment is created.
It might be an artistic/creative move to go with a different style of ending but I feel its the wrong choice, especially for a videogame *trilogy*. Make your middle game bleak if you want to, but end the series on a high note.
WTF ik wist helemaal niet dat dat kon. Dacht dat je alleen DLC tegelijkertijd met die punten kon kopen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een kwestie van de punten aanschaffen via social.bioware.com, waar je een iDeal-optie hebt, waardoor die punten automatisch toegevoegd worden bij je Origin-account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |