Verhuis dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you. En fuck Ynske, en Cat, en Rewimo.
IK WIL OOK DICHTBIJ EEN KAUFLAND WONEN
En die kase brotchen. Oh my fucking gawd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
BIENERSTICH
Of hoe de fuck je het schrijft
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verhuis dan!![]()
Of creër een oorlog waarbij Duitsland dit keer wel wint. Lijkt me voor jou beter haalbaar dan optie 1.
Eerst fuck je me en daarna hou je van me?quote:
Bijna goedquote:
Hallo, zo werkt dat toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eerst fuck je me en daarna hou je van me?
Oké dan![]()
Kasequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
En die kase brotchen. Oh my fucking gawd.!!!!!!!!!!!
Ik wil eerst liefdequote:
Van mij mag je nu ook al komen hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:27 schreef Adnap het volgende:
mmmm Rewimo wordt tijd dat het zomer wordt, ik klaar ben met Cambridge en bij jou kom logeren en we die heeerlijke snitzel gaat burgemeester maken
snap ik maar ik van mezelf nog nietquote:
zo iets jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zij aan de shakes, jij haar schnitzel?
Zit ik niet meequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij aan de shakes, jij haar schnitzel?
quote:
quote:
Is het enige probleem: hoe krijg ik dat ding mee?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:35 schreef Cat22 het volgende:
Ze hebben een tuinschommelbank met afdak voor maar 60 euro!
En tóch hou ik van jequote:
RECEPT VOOR BIENESTICH!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kase![]()
Bienestich maak je net zo lekker zelf.
Geef nog maar wat tips.
Die hebben wij met Pasen met kersen in van de bakker en Christoffeltaartquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bijna goedBienenstich
[ afbeelding ]
Verdoriequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
[quote]Op dinsdag 26 maart 2013 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
K#tzooi... de eerste diagnose die gesteld is bij de moeder van die vriend van D was toch goed..... ze hebben haar opgegeven
Vlaai eten bij mijquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:33 schreef Puala het volgende:
Vraagje.. binnenkort gaan Kano en ik een weekendje weg richting Reuver. Zijn er daar leuke dingen om te doen/te zien/te wandelen? Hebben we hier toevallig iemand die daar een beetje de weg weet?
Bah het zit je ook niet mee zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Indaha fijn voor jullie dat de operatie goed is gegaan!
Bij mij ging mijn opname niet geheel als gepland. Ik zou een dagje blijven, maar het ging zo slecht dat 's avonds moest blijven. 's Nachts ging het heel slecht. Heel wat artsen gezien in de nacht. 's ochtends moest er weer een hoop geprikt worden. Iets later de uitslag. De afgelopen nacht o.a. last gehad van hartfalen. Dus toch weer langs de cardioloog.
Ik wil aan zee wonen , dan hoef ik geen Kauflandquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck you. En fuck Ynske, en Cat, en Rewimo.
IK WIL OOK DICHTBIJ EEN KAUFLAND WONEN
Snitzelmeetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:27 schreef Adnap het volgende:
mmmm Rewimo wordt tijd dat het zomer wordt, ik klaar ben met Cambridge en bij jou kom logeren en we die heeerlijke snitzel gaat burgemeester maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |