Ja maar wat is daar dan leuk? Wanneer mag je trouwens weer naar Duitsland zonder dat je winterbanden nodig hebt?quote:
Dit zegt internet:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:44 schreef Takaiki het volgende:
Mijn Duitse collega's zijn net weg, anders had ik het wel gevraagd... Is het niet op internet te vinden?
als de weersomstandigheden het toelaten. dus als t niet vriest/nat is etcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar wat is daar dan leuk? Wanneer mag je trouwens weer naar Duitsland zonder dat je winterbanden nodig hebt?
Op het moment dat het niet sneeuwt of glad is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja maar wat is daar dan leuk? Wanneer mag je trouwens weer naar Duitsland zonder dat je winterbanden nodig hebt?
Alleen als het vermeden had kunnen worden door winterbanden in winterse omstandigheden. Met dit weer (zon, droog, koud) hoef je GEEN winterbanden te voeren. Bij een ongeluk wat NIET jouw schuld is, zijn er dan ook geen risico'squote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Dit zegt internet:
Het is in Duitsland verplicht de auto-uitrusting aan te passen aan de weersomstandigheden. Dat betekent dat u winterbanden voert als u rijdt in winterse omstandigheden. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.
Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is.
Maar ik heb wel eens gehoord dat als er een ongeluk is en jij hebt geen winterbanden dat je dan de schuld krijgt. En op zich weet ik nabij Venlo een leuke locatie om even te gaan fotograferen, maar ik heb weinig zin in de risico's
quote:In Duitsland moeten alle auto’s in winterse omstandigheden beschikken over een winteruitrusting, zoals geschikte banden en voldoende ruitensproeiervloeistof. Deze verplichting geldt ook voor Nederlandse auto’s. Wanneer u in een uw auto rijdt met ongeschikte banden, kunt u bij een aanhouding een boete krijgen. Een dergelijke overtreding betekent echter niet per definitie dat u bij een verkeersongeval aansprakelijk bent. Wel weegt het niet gebruiken van winterbanden mee in het beoordelen van de aansprakelijkheid. Dit betekent dat als u met ongeschikte banden rijdt, u wellicht eerder, of voor een groter deel, aansprakelijk kunt zijn voor een eventueel ongeval. Interpolis raadt het gebruik van winterbanden daarom sterk aan.
ja echt wel! ik moet ook weerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:50 schreef Qwea het volgende:
Ooh en doe jezelf een plezier als je naar Dld gaat, ga naar de kaufland![]()
houd er rekening mee dat er hier wel sneeuw ligt en t glad is, ook over de grensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen als het vermeden had kunnen worden door winterbanden in winterse omstandigheden. Met dit weer (zon, droog, koud) hoef je GEEN winterbanden te voeren. Bij een ongeluk wat NIET jouw schuld is, zijn er dan ook geen risico's
Dat snap ik, maar als het glad is blijf ik lekker in bed/het zwembad/in bad en dan ga ik echt niet DLD inquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
houd er rekening mee dat er hier wel sneeuw ligt en t glad is, ook over de grens
daarnaast als je overvallen word door weer en er gebeurd wat ben je wel t haasje
yep, en t is hier voor t gebouw fucking gladquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als het glad is blijf ik lekker in bed/het zwembad/in bad en dan ga ik echt niet DLD in![]()
Maar jij hebt nog sneeuw?
enorme supermarktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef MissBliss het volgende:
Wat is Kaufland? Ik ga binnenkort misschien ook naar Duitsland
Hartfalen, jeetje zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Indaha fijn voor jullie dat de operatie goed is gegaan!
Bij mij ging mijn opname niet geheel als gepland. Ik zou een dagje blijven, maar het ging zo slecht dat 's avonds moest blijven. 's Nachts ging het heel slecht. Heel wat artsen gezien in de nacht. 's ochtends moest er weer een hoop geprikt worden. Iets later de uitslag. De afgelopen nacht o.a. last gehad van hartfalen. Dus toch weer langs de cardioloog.
Oh ok, nou wie weet kom ik er 1 tegen. We gaan met de auto dus ik kan van alles meenemenquote:
Dat heb ik al een keer eerder gehad dat het vastgesteld was. Toen konden ze niet echt achter de oorzaak komen. Ze gaan nu dus een hoop weer opnieuw doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hartfalen, jeetje zeg![]()
Nou, fijn dat je weer thuis bent maar hopelijk wel snel wat verbetering!
Braafquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:54 schreef Puala het volgende:
Ok, dus dan is het hopen dat het stopt met sneeuwen daar in de regionen en dan kunnen we gewoon naar GarzweilerMooi
![]()
Kaufland ga ik meenemen Q![]()
Ik heb er zo'n zin in
ik ook, maar ik kom er voorlopig niet echt in de buurtquote:
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar als het glad is blijf ik lekker in bed/het zwembad/in bad en dan ga ik echt niet DLD in![]()
Maar jij hebt nog sneeuw?
Oh dat wist ik niet. Nou nieuwe ronde nieuwe kansen dan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer eerder gehad dat het vastgesteld was. Toen konden ze niet echt achter de oorzaak komen. Ze gaan nu dus een hoop weer opnieuw doen.
Je vergeet goedkoop erbij te zeggen. Althans, ik vond het goedkoop. Scheermesjes van mo, 12 euro p/s hiero. Inc 1 mesje, houder en scheerding zelf. Hier niet meer verkrijgbaar ook. Daar, 2.99quote:
Ik had vorige week vanille cola op.....zoetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Braaf
[..]
ik ook, maar ik kom er voorlopig niet echt in de buurt![]()
Hey Puala??? Als je naar kaufland gaat hea? Wil je dan voor mij Vanille cola meenemen? Paar flessen? Kan ik zo meenemen (betaal wel vooruit hoor!) als we bij henk meeten!
Ik vind het echt fucking awesome.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik had vorige week vanille cola op.....zoettttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt![]()
Ik vond het maar zozo terwijl ik het vroeger echt lekker vond
Nee, ik ging eerst Blue Bloods kijken want ik liep 3 eps achterquote:
O balen zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bij mij ging mijn opname niet geheel als gepland. Ik zou een dagje blijven, maar het ging zo slecht dat 's avonds moest blijven. 's Nachts ging het heel slecht. Heel wat artsen gezien in de nacht. 's ochtends moest er weer een hoop geprikt worden. Iets later de uitslag. De afgelopen nacht o.a. last gehad van hartfalen. Dus toch weer langs de cardioloog.
www.kaufland.dequote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:01 schreef MissBliss het volgende:
Oh ok, nou wie weet kom ik er 1 tegen. We gaan met de auto dus ik kan van alles meenemen
Heel Q, als Takke een keer zin heeft kunnen we na het werk wel een keertje doorrijden naar een Kaufland. Is niet gek ver om zie ik.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je vergeet goedkoop erbij te zeggen. Althans, ik vond het goedkoop. Scheermesjes van mo, 12 euro p/s hiero. Inc 1 mesje, houder en scheerding zelf. Hier niet meer verkrijgbaar ook. Daar, 2.99
Mijn idee. Als ze toch op het moment niet meer kunnen doen dat dit dan zit ik toch liever thuis op de bank.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O balen zegMaar fijn dat je nu weer thuis bent!
Thanks!quote:
Hee cat! Laat me dat dan ff weten of takke zin heeftquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel Q, als Takke een keer zin heeft kunnen we na het werk wel een keertje doorrijden naar een Kaufland. Is niet gek ver om zie ik.
He bah, wat naar... mag je snel naar de cardioloog?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Idem! Ik doe er zo moeilijk over elke keer, terwijl het een paar minuten verder is dan naar Ikeaquote:
Fuck you. En fuck Ynske, en Cat, en Rewimo.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He bah, wat naar... mag je snel naar de cardioloog?
[..]
Idem! Ik doe er zo moeilijk over elke keer, terwijl het een paar minuten verder is dan naar Ikea
Ik herinner me de foto's nogquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
Ik haal mijn drank daar ook altijd trouwens. VEEEEEEEEL goedkoper.
quote:
Takke is volgens mij voor alles in.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hee cat! Laat me dat dan ff weten of takke zin heeft
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:
Fuck you. En fuck Ynske, en Cat, en Rewimo.
IK WIL OOK DICHTBIJ EEN KAUFLAND WONEN
Ik hou van jouquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke is volgens mij voor alles in.Alleen ben ik deze en volgende week een lousy carpoolmaat met afwijkende werktijden en vrije dagen.
Als we gaan zal het wel een donderdag worden denk ik, ik tip je wel zodat je je lijstje kunt doorgeven.
Met gouden tips voor ons natuurlijk!
Mijn bankrekening zegt van nietquote:
BIENERSTICHquote:
Dat was niet nodig zei de cardioloog. Bij de vorige keer toen ik er last van had is alles al uitvoerig bekeken. Ze gaan nu weer alles controleren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He bah, wat naar... mag je snel naar de cardioloog?
[..]
Idem! Ik doe er zo moeilijk over elke keer, terwijl het een paar minuten verder is dan naar Ikea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |