SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, lekker, die oestrogeen.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zal ik er een shake van maken met wasabi en sojasaus erdoorheen?
[..]
Awesomevoor je studie? Gyms zijn daar zeker beter he?
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik post ff hier want hier zijn meer mensen, zal het ook wel daar posten.
Begin maar vast met haten trouwens.
toch wel veel eiwitten en 4 eieren tegelijk werkt toch niet. je kan beter mixen per eetmoment, dus van alles wat, 1 ei, fruit, groente enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik eet ze gewoon zo hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 23:58 schreef THEFXR het volgende:
[..]
toch wel veel eiwitten en 4 eieren tegelijk werkt toch niet. je kan beter mixen per eetmoment, dus van alles wat, 1 ei, fruit, groente enzo
Ik postte deze pic op iemand fb-pagina. Want look-a-likes.quote:
Maakt niet uit of je 6 kleine maaltijden of 3 grote eet, ligt aan de kcal inname. Onderzoeken geven juist aan dat 3 grote maaltijden (rijk in eiwitten) zelfs beter de honger kunnen onderdrukken.quote:• Eet 6 kleine maaltijden verdeeld over de dag laat er maximaal 3 uur tussen zitten.
Verhoudingen geven een leuke richtlijn, alleen je kan beter met minima werken. Bijv. 1,5g of 2g/kg eiwitten, 100gr koolhydraten en 1g/kg vet. Ondertussen bereken je het onderhoud bijv. 2000 kcal en kan je dus meer eiwitten, koolhydraten of vetten eten om deze te bereiken.quote:• Om af te vallen houdt een verhouding aan van 33% vet/33% eiwit/33% koolhydraten
Vanwaar de afkeur van vetten? Het cholesterol in het eigeel is juist bevorderend voor je gezondheid.quote:• Eiwitten -Eieren (gekookt en liefst zonder eigeel, dit bevat veel vet. Toch eigeel willen eten, beperk je dan tot 1 ei als je er 3 eet).
Is een persoonlijke keuze, zal wel gezonder zijn. Echter kost je dit extra geld, moet overwegen worden of je het er voor over hebt.quote:• Geef de voorkeur aan biologisch, aan niet-biologisch voedsel zijn vaak allerlei dingen toegevoegd.
Waarom de grootste maaltijd om 12:00? Lijkt me praktischer als student/werkende om deze rond 18:00 klaar te maken. Aangezien je dan thuis bent en tijd hebt om te koken in plaats van opwarmen.quote:12:00 150/200 g kip/vis , half kopje quinoa/bulgur/rijst, broccoli (ligt aan de grootte anders kan je een hele nemen) of 300 g andere groente.
Ah oke, kijk dat wist ik niet he. Maar goed ik vind het persoonlijk dan prettiger om het in 6 maaltijden te verdelen. Ik heb ook vooral naar mijzelf gekeken in het schema.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:26 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je 6 kleine maaltijden of 3 grote eet, ligt aan de kcal inname. Onderzoeken geven juist aan dat 3 grote maaltijden (rijk in eiwitten) zelfs beter de honger kunnen onderdrukken.
Ik ga het proberenquote:[..]
Verhoudingen geven een leuke richtlijn, alleen je kan beter met minima werken. Bijv. 1,5g of 2g/kg eiwitten, 100gr koolhydraten en 1g/kg vet. Ondertussen bereken je het onderhoud bijv. 2000 kcal en kan je dus meer eiwitten, koolhydraten of vetten eten om deze te bereiken.
Je kan beter niet teveel eigeel eten toch? Ze haalt ook al vet uit de avocado en vis.Hoeveel zou jij aanraden?quote:[..]
Vanwaar de afkeur van vetten? Het cholesterol in het eigeel is juist bevorderend voor je gezondheid.
Neem bijvoorbeeld honing, vaak is er gewoon suikerwater aan toegevoegd tijdens het produceren, dit staat niet altijd op het etiket. Dan neem ik liever biologisch, hetzelfde geldt voor brood. En ja er staat ook dat je de voorkeur kan geven, ze hoeft het niet te doen.quote:[..]
Is een persoonlijke keuze, zal wel gezonder zijn. Echter kost je dit extra geld, moet overwegen worden of je het er voor over hebt.
Omdat je dan meer tijd hebt het te verbranden? Ach ze kan het ook omwisselen met de maaltijd van 18:00. Het is inderdaad wel praktischer.quote:[..]
Waarom de grootste maaltijd om 12:00? Lijkt me praktischer als student/werkende om deze rond 18:00 klaar te maken. Aangezien je dan thuis bent en tijd hebt om te koken in plaats van opwarmen.
Dit.quote:
Problem?quote:Op maandag 25 maart 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
Al die vrouwen in dit topic.Goede zaak dat ze trainen, maar ze halen het hele testosteronniveau van dit topic omlaag. Gtfo.
Vergelijk het met twents volkoren of waldkorn zelf, ik vind het er wel op lijken. Meestal heeft een sneetje rond de 70/80 kcal, de rest moet je maar even opzoeken.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is woudkorn hetzelfde als waldkorn? Meende toch echt dat de brood die ik gehaald heb woudkorn heette, maar kan er geen waardes van vinden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 23:09 schreef IrCute het volgende:
Amerika
Je hebt wel zieke korting gekregen want meestal vind ik de GNC stores hier een rip-off.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2x5lbs optimum nutrition whey (extreme milk chocolate & banana cream![]()
) en 60 serving c4 extreme preworkout strawberry margharita voor 77 dollar (~ 59 euro) bij body&fitshop kost je dat 140 euro
Koop meestal via Amazon.
Heb je die C4 pre-workout nog gewoon gratis gekregen?
Vanwaar dat het eigeel ten opzichte van vetten uit avocado en vis slecht is dan? Zou geen reden weten om het niet te nuttigen.quote:Op maandag 25 maart 2013 00:35 schreef Fanta-stick het volgende:
Je kan beter niet teveel eigeel eten toch? Ze haalt ook al vet uit de avocado en vis.Hoeveel zou jij aanraden?
Meer tijd om te verbranden? Het leven houdt niet op na 24 uur. De TEF(thermic effect of food) is niet tijdsgebonden maar gebonden aan eiwitten,vetten en koolhydraten. Het maakt namelijk niet veel uit qua timing (rondom je training wat extra eten).quote:Omdat je dan meer tijd hebt het te verbranden? Ach ze kan het ook omwisselen met de maaltijd van 18:00. Het is inderdaad wel praktischer.
Ja, ze hadden vandaag een speciale actie waarbij 2de artikel 50% korting was. Kom ik bij de kassa aan begint hij over iets van dat ik de preworkout gratis krijg, waarom weet ik nogsteeds nietquote:Op maandag 25 maart 2013 01:09 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Je hebt wel zieke korting gekregen want meestal vind ik de GNC stores hier een rip-off.
Koop meestal via Amazon.
Heb je die C4 pre-workout nog gewoon gratis gekregen?
Nope, ben hiernaartoe verhuist. En ja de gyms zijn hier ideaal. Supermarkten ook, zoveel heerlijke producten te vinden. Hele glutenvrije sectie en een organic section in de supermarkt, ze verkopen er ook gewoon whey enz.quote:Op zondag 24 maart 2013 23:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Awesomevoor je studie? Gyms zijn daar zeker beter he?
Verdomme, mogen hier maar ook even langs een GNC storequote:Op maandag 25 maart 2013 01:55 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja, ze hadden vandaag een speciale actie waarbij 2de artikel 50% korting was. Kom ik bij de kassa aan begint hij over iets van dat ik de preworkout gratis krijg, waarom weet ik nogsteeds niet
Thanksquote:Op maandag 25 maart 2013 02:09 schreef Thom90 het volgende:
[..]
Verdomme, mogen hier maar ook even langs een GNC store.
Hoe ben je in de US terecht gekomen als ik vragen? Toch meestal vrij moeilijk om daar gewoon heen te verhuizen, iig wat ik meemaak.
EDIT: Heb het al gelezen, groot avontuur en veel succes, maar dat komt wel goed denk ik
quote:Op zondag 24 maart 2013 20:10 schreef THEFXR het volgende:
vroeger werden koeien geslacht door echte mannen met de hand
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
Al die vrouwen in dit topic.Goede zaak dat ze trainen, maar ze halen het hele testosteronniveau van dit topic omlaag. Gtfo.
quote:Op maandag 25 maart 2013 01:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ah matti, ik breek al je botten! Ik laat je vliegen. Ik geef je enkeltje ziekenhuis. Tazz.
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit.
quote:Op maandag 25 maart 2013 00:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik postte deze pic op iemand fb-pagina. Want look-a-likes.
[ afbeelding ]
En toen dacht ze dat ik haar beledigde..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |