abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124670921
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 23:44 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat al gezegd is, zorg dat je zelf weer lekker in je vel zit, veel met vrienden afspreken dus. Verder smsjes niet lezen, helemaal niet als het kort geleden is. (desnoods nummer blokkeren)

[..]

Miks mis mee zolang je maar niet weer in hetzelfde riedeltje terecht komt. Als je je er niet goed bij voelt niet aan beginnen, zat vis in de zee.
Ben het er niet mee eens. Het gaat sowieso verkeerd tussen hen als zij weer toe geeft, wie of wat geeft de garantie dat het dit keer wél gaat werken? Als het al 5(?)keer aan/uit is geweest, verwacht ik echt geen verandering vanuit zijn kant. Hij beseft zich gewoon dat hij het vertrouwde kwijt is geraakt en wil zich eraan vasthouden. Sowieso geen relatie meer met je ex nemen, het is alsof je nog een keer een boek gaat lezen: je weet het einde al.
''The root of suffering is attachment''
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:15:50 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124671165
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:09 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Ben het er niet mee eens. Het gaat sowieso verkeerd tussen hen als zij weer toe geeft, wie of wat geeft de garantie dat het dit keer wél gaat werken? Als het al 5(?)keer aan/uit is geweest, verwacht ik echt geen verandering vanuit zijn kant. Hij beseft zich gewoon dat hij het vertrouwde kwijt is geraakt en wil zich eraan vasthouden. Sowieso geen relatie meer met je ex nemen, het is alsof je nog een keer een boek gaat lezen: je weet het einde al.
Als het echt al zoveel keer geprobeerd is is het een ander verhaal, dan zou ik er zelf ook niet meer aan beginnen inderdaad.
pi_124671359
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als het echt al zoveel keer geprobeerd is is het een ander verhaal, dan zou ik er zelf ook niet meer aan beginnen inderdaad.
Het is al heel vaak uit geweest tussen Babela en haar ex vriend, als ik me niet vergis. Maar sowieso is het geen goed idee om weer terug bij elkaar te komen als het uit gaat, het is dan nog vers en je zit in een achtbaan van emoties, gedachten en verlangens. Na een tijdje kan je weer helder nadenken en (betere) keuzes maken, imo.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 00:28:04 #204
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124671709
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Het is al heel vaak uit geweest tussen Babela en haar ex vriend, als ik me niet vergis. Maar sowieso is het geen goed idee om weer terug bij elkaar te komen als het uit gaat, het is dan nog vers en je zit in een achtbaan van emoties, gedachten en verlangens. Na een tijdje kan je weer helder nadenken en (betere) keuzes maken, imo.
Ligt aan de omstandigheden, maar inderdaad werkt sowieso vaak handiger als je zelf de dingen een beetje op een rijtje hebt en lekker(der) in je vel zit.
pi_124676892
Blijft een raar fenomeen vind ik: Een ex.. Relatie is echt al ruim twee jaar uit, maar nu hebben we elkaar ook echt al in geen maanden gezien en gesproken...

Normaal is ze niet zo van het facebooken, maar ik zie net in een keer een foto van haar op mijn timeline verschijnen met een paar vriendinnen... Toch een beetje vreemd. Daar ben ik dan mee op vakantie geweest, samen geslapen, seks gehad, kennen elkaar's familie, maar geloof dat ik inmiddels niet eens haar nummer in mijn telefoon heb staan... Gewoon even een melancholisch momentje en over een half uur ben ik haar weer vergeten maar het blijft toch wel een vreemd idee eigenlijk :P
pi_124683093
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 09:37 schreef Gengar het volgende:
Blijft een raar fenomeen vind ik: Een ex.. Relatie is echt al ruim twee jaar uit, maar nu hebben we elkaar ook echt al in geen maanden gezien en gesproken...

Normaal is ze niet zo van het facebooken, maar ik zie net in een keer een foto van haar op mijn timeline verschijnen met een paar vriendinnen... Toch een beetje vreemd. Daar ben ik dan mee op vakantie geweest, samen geslapen, seks gehad, kennen elkaar's familie, maar geloof dat ik inmiddels niet eens haar nummer in mijn telefoon heb staan... Gewoon even een melancholisch momentje en over een half uur ben ik haar weer vergeten maar het blijft toch wel een vreemd idee eigenlijk :P
Mee eens. Weten dat ze nog ergens rondloopt maar je er ''totaal niks meer mee te maken hebt''. Vind het zelf maar raar. Wat dat betreft voelt het voor mij bij de dood nog normaler, dan is iemand er gewoon simpelweg niet meer, dus is het logisch dat je die persoon niet meer spreekt/ziet. Ach ja, whatever.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 21:29:21 #207
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124698248
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 00:20 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Klopt. Dit was de derde keer dat hij me inruilde voor een ander. En altijd rond de 4/5 weken komt hij terug. Ik vind dat hij maar eens hulp moet zoeken voor zijn gedrag. Ik zie het echt als vluchtgedrag, hij krijgt een kronkel in zijn hoofd, vlucht weg en laat mij achter om vervolgens iets te beginnen met een ander en na een paar weken erachter te komen mij toch wel willen. Ben geen stuiterbal, kom op zeg :{
pi_124708831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Mee eens. Weten dat ze nog ergens rondloopt maar je er ''totaal niks meer mee te maken hebt''. Vind het zelf maar raar. Wat dat betreft voelt het voor mij bij de dood nog normaler, dan is iemand er gewoon simpelweg niet meer, dus is het logisch dat je die persoon niet meer spreekt/ziet. Ach ja, whatever.
Zo is het leven toch.. Vind het zelf ook best raar, je hebt een deel van je leven met die persoon doorgebracht maar nu ben je ineens een vreemde voor hem/haar. Blijft ergens toch kut.
pi_124708876
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Babela het volgende:

[..]

Klopt. Dit was de derde keer dat hij me inruilde voor een ander. En altijd rond de 4/5 weken komt hij terug. Ik vind dat hij maar eens hulp moet zoeken voor zijn gedrag. Ik zie het echt als vluchtgedrag, hij krijgt een kronkel in zijn hoofd, vlucht weg en laat mij achter om vervolgens iets te beginnen met een ander en na een paar weken erachter te komen mij toch wel willen. Ben geen stuiterbal, kom op zeg :{
Ik zou inderdaad niet toegeven aan z'n spelletjes en proberen om je leven weer op te pakken. Hij heeft een paar steekjes los zitten, daar moet even aan gewerkt worden...
pi_124711537
Gisteravond in de kroeg mijn ex weer gezien na een maand of 6-7. Alleen hoi gezegd, en doorgelopen :{ Ook wel een vreemde gewaarwording eerlijk gezegd...
pi_124711608
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 01:40 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Zo is het leven toch.. Vind het zelf ook best raar, je hebt een deel van je leven met die persoon doorgebracht maar nu ben je ineens een vreemde voor hem/haar. Blijft ergens toch kut.
Ik vraag me dan altijd af ; Wil die ander echt bewust geen contact meer, of ''is het nu eenmaal zo'' of wil ze het wel, maar is ze bang dat ik weer achter haar aan ga zitten na contact, of wil ze het wel maar is de stap te groot om een ex na lange tijd weer eens te benaderen?

Zelf kan ik me heel moeilijk voorstellen dat je echt compleet de interesse verliest in iemand waarmee je een serieuze relatie hebt gehad. Vooral vlak na het beeindigen van een relatie doen vaak partijen wel hun best om zoveel mogelijk te laten blijken dat ze absoluut geen interesse meer hebben: ''Ik red het prima zonder jou''.

Uiteindelijk wordt het contact uiteraard minder, maar zelfs een meisje waar ik een tijdje mee gescharreld waar ik toen mee ben gestopt omdat ik niet genoeg gevoelens voor haar had (nihil), zelfs aan dat meisje denk ik nog regelmatig ; Goh wat spookt die uit. Dat is dan met echte ex'en toch niet anders of wel? Wat houdt mensen dan toch tegen om dit te vragen?
pi_124718649
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik vraag me dan altijd af ; Wil die ander echt bewust geen contact meer, of ''is het nu eenmaal zo'' of wil ze het wel, maar is ze bang dat ik weer achter haar aan ga zitten na contact, of wil ze het wel maar is de stap te groot om een ex na lange tijd weer eens te benaderen?

Zelf kan ik me heel moeilijk voorstellen dat je echt compleet de interesse verliest in iemand waarmee je een serieuze relatie hebt gehad. Vooral vlak na het beeindigen van een relatie doen vaak partijen wel hun best om zoveel mogelijk te laten blijken dat ze absoluut geen interesse meer hebben: ''Ik red het prima zonder jou''.

Uiteindelijk wordt het contact uiteraard minder, maar zelfs een meisje waar ik een tijdje mee gescharreld waar ik toen mee ben gestopt omdat ik niet genoeg gevoelens voor haar had (nihil), zelfs aan dat meisje denk ik nog regelmatig ; Goh wat spookt die uit. Dat is dan met echte ex'en toch niet anders of wel? Wat houdt mensen dan toch tegen om dit te vragen?
Mij houdt niks echt tegen, maar mijn ex wil zelf geen contact meer. Ik heb in het verleden met mijn 2e ex ook nog gewoon kunnen praten en zien in vriendengroep enzo, mijn 1e spreek ik soms ook nog online. Dus voor mij is het niet echt een probleem.

Vraag me af of ze wel normaal zou doen als het toch niet zou werken met huidige vriend. Maar dat zien we als dat gebeurt wel, als ik dan nog zin heb te proberen contact te maken.
pi_124719664
als ik sommige berichten zie dan denk ik dat ik af en toe een ijskoude bitch kan zijn want als mensen uit mijn leven zijn dan zijn ze ook echt uit mijn leven en ga ik verder.
Ik heb gauw zoiets van het is een leuke tijd geweest , het werkte niet en nu ga ik weer verder en vraag ik me eigenlijk niet veel meer af.
En ik heb ook geen moeite meer mee dat als ze me zien niet met me praten . Waarschijnlijk ben zelf ietwat verhard ofzo door boel dingen . Ook heb ik meer dat sommige mensen met een reden in je leven komen en er ook weer uitgaan met een reden dus treur ik er vaak niet over.
Ook moet ik wel zeggen dat de mensen die vaak uit mijn leven gingen , het eerst moeite kost om die knoop te maken maar vaak ook de beste was.
Dus de vraag of ik nog weleens aan mijn exen denk en me afvraag of ze nog weleens aan me denken , nee dat heb ik dus totaal niet.
pi_124720280
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:05 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon moeilijk is om contact te blijven houden i.v.m. gevoelens en de confrontatie met het verleden. Stel je blijft contact houden (ookal is het een keer per maand/jaar/wat dan ook) en je krijgt te horen dat je ex een nieuwe relatie heeft, dan lijkt me dat best wel vervelend nieuws. Denk dat veel mensen ook niet verder kunnen gaan met hun leven als er nog iets is dat hun aan het verleden laat denken.
Zelf wil mijn ex geen contact meer en ik heb er vrede mee, ik wil het zelf nu ook niet meer. Ergens is het natuurlijk wel jammer, maar ja... leven gaat door en misschien is dit het beste voor ons beide.
pi_124720417
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
als ik sommige berichten zie dan denk ik dat ik af en toe een ijskoude bitch kan zijn want als mensen uit mijn leven zijn dan zijn ze ook echt uit mijn leven en ga ik verder.
Ik heb gauw zoiets van het is een leuke tijd geweest , het werkte niet en nu ga ik weer verder en vraag ik me eigenlijk niet veel meer af.
En ik heb ook geen moeite meer mee dat als ze me zien niet met me praten . Waarschijnlijk ben zelf ietwat verhard ofzo door boel dingen . Ook heb ik meer dat sommige mensen met een reden in je leven komen en er ook weer uitgaan met een reden dus treur ik er vaak niet over.
Ook moet ik wel zeggen dat de mensen die vaak uit mijn leven gingen , het eerst moeite kost om die knoop te maken maar vaak ook de beste was.
Dus de vraag of ik nog weleens aan mijn exen denk en me afvraag of ze nog weleens aan me denken , nee dat heb ik dus totaal niet.
M'n ex is dus ook zo...

Ik zit de laatste dagen (na een gesprek met een wederzijdse kennis) in twijfel om haar een berichtje te sturen op facebook om te vragen hoe het gaat. Maar ze heeft me toen het uit ging meerdere malen duidelijk gevraagd om geen contact meer te zoeken en d'r nummer te deleten.

Dus eigenlijk ben ik wel nieuwsgierig hoe het gaat maar aan de andere kant heeft ze dat ook niet voor niks gevraagd. Terwijl ik het nog best leuk zou vinden om d'r weer eens te spreken (stiekem ook wel met dubbele bedoeling omdat ze nog steeds het leukste meisje is die ik heb ontmoet).

Ik ben allanggggg over het punt dat ik m'n leven ook prima kan invullen zonder haar. Maar toch blijft er zo'n duiveltje op m'n schouder die zegt achh...probeer het toch gewoon.
pi_124720983
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef BestIEverHad het volgende:
n je krijgt te horen dat je ex een nieuwe relatie heeft, dan lijkt me dat best wel vervelend nieuws.
Ja, dat vraag ik me dus af als je er echt helemaal over heen bent. Voor zover ik weet heeft mijn ex nog geen nieuwe vriendin (gehad), dus ik kan enkel bedenken hoe ik me er dan bij zou voelen. Maar als ik me nu voorstel dat hij een nieuwe vriendin heeft, dan zou ik denk ik alleen maar blij voor hem zijn? Ik bedoel, ik gun hem het allerbeste. Het verandert niets voor mij want hij en ik gaan toch nooit meer samen komen. Dat weet ik, dat realiseer ik me en daar heb ik vrede mee. Dus ik zou het hem helemaal niet gunnen dat hij forever alone blijft. En dat hij dan die liefde die wij hadden en die band die wij hadden, met iemand anders deelt, verandert niks aan de ervaring die ik met hem gehad heb. Dus mijn vraag is eigenlijk: waarom zou je het dan kut vinden als je ex een nieuwe relatie krijgt?

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
(stiekem ook wel met dubbele bedoeling omdat ze nog steeds het leukste meisje is die ik heb ontmoet).
Oei, dan lijkt het me geen goed plan om contact op te nemen. Dan kan je nog zo ver zijn met je leven en het prima af kunnen zonder haar, maar grote kans dat het misschien in duigen valt als ze niks met je wilt, je afwijst of rot tegen je doet?
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_124721494
Zo, het zit eindelijk weer goed tussen mijn vriendin en mij. Ze heeft definitief afscheid genomen van dr ex. Ze kwam zelf ook tot de conclusie dat het niet zo kon. Dr vader heeft het ook tegen dr gezegd en ik ook natuurlijk. Dr ex heeft van zijn kant ook al het contact verbroken. Geblokt op whatsapp en van Facebook afgegooid onder andere. Gister nog een laatste sms van uit zijn kant dat hij echt klaar met dr was en weet ik veel allemaal wat. Dus gelukkig is het goed afgelopen.
We hebben afgelopen week ook ontzettend veel gepraat met z'n 2 en ook 3 keer uit eten geweest, wat denk ik ook veel voor haar heeft geholpen.
In ieder geval bedankt voor al jullie hulp, steun en begrip! Ik zal dit topic zeker blijven volgen!
pi_124721539
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef StrawberrySwing het volgende:

[..]

Oei, dan lijkt het me geen goed plan om contact op te nemen. Dan kan je nog zo ver zijn met je leven en het prima af kunnen zonder haar, maar grote kans dat het misschien in duigen valt als ze niks met je wilt, je afwijst of rot tegen je doet?
Nou het gaat me er meer om dat op het moment dat zei daar gewoon geen behoefte aan heeft en er allang niet meer aan denkt, dat ik haar er ook niet mee "lastig wil vallen".

En ja, daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in... Daarbij is de kans ook nog eens groot/aanwezig dat ze misschien wel allang een nieuwe vriend heeft oid.

Ach soms heb je om de zoveel tijd van die vlagen dat je er weer aan terug denkt, blijft altijd wel waarschijnlijk.
pi_124722056
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:43 schreef killeroy_nl het volgende:

[..]

Mij houdt niks echt tegen, maar mijn ex wil zelf geen contact meer. Ik heb in het verleden met mijn 2e ex ook nog gewoon kunnen praten en zien in vriendengroep enzo, mijn 1e spreek ik soms ook nog online. Dus voor mij is het niet echt een probleem.

Vraag me af of ze wel normaal zou doen als het toch niet zou werken met huidige vriend. Maar dat zien we als dat gebeurt wel, als ik dan nog zin heb te proberen contact te maken.
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 15:27 schreef BestIEverHad het volgende:

[..]

Ik denk dat het gewoon moeilijk is om contact te blijven houden i.v.m. gevoelens en de confrontatie met het verleden. Stel je blijft contact houden (ookal is het een keer per maand/jaar/wat dan ook) en je krijgt te horen dat je ex een nieuwe relatie heeft, dan lijkt me dat best wel vervelend nieuws. Denk dat veel mensen ook niet verder kunnen gaan met hun leven als er nog iets is dat hun aan het verleden laat denken.
Zelf wil mijn ex geen contact meer en ik heb er vrede mee, ik wil het zelf nu ook niet meer. Ergens is het natuurlijk wel jammer, maar ja... leven gaat door en misschien is dit het beste voor ons beide.
Dat is waar, maar imo. is contact (onder)houden iets anders dan af en toe eens spontaan contact hebben. Ik kwam eergisteren ook ex weer tegen voor het eerst sinds tijden, dan ga ik ook over dit soort dingen nadenken..

Mijn ex is eigenlijk het enige meisje met wie ik een serieuze relatie heb gehad, en als ik zie dat vrienden van mij wel nog regelmatig (af)spreken met hun ex, en ik niet meer dan voel ik me wel eens dubbel gedumpt eigenlijk :P

Zo van : Hun ex vindt hen wel de moeite waard om nog eens te vragen hoe het gaat, mijn ex hoeft kennelijk niets meer van me te weten.. Kwam haar toevallig vrijdag tegen sinds een hele lange tijd, maar meer dan een ''hoi'', dat kon er niet af eigenlijk. Aan mijn kant ook niet, maar ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.

Zij heeft mij per slot van rekening gedumpt, en dan vind ik het lastig om nu na ruim een jaar ineens een heel gesprek met haar te gaan houden. Terwijl als zij aan mij zou vragen hoe het gaat, of een gesprekje zou aanknopen, zou ik dat eigenlijk toch wel fijn vinden, omdat je je dan niet zo ''vergeten'' voelt...
pi_124722791
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:18 schreef BenjaminLinus het volgende:

[..]

[..]

Dat is waar, maar imo. is contact (onder)houden iets anders dan af en toe eens spontaan contact hebben. Ik kwam eergisteren ook ex weer tegen voor het eerst sinds tijden, dan ga ik ook over dit soort dingen nadenken..

Mijn ex is eigenlijk het enige meisje met wie ik een serieuze relatie heb gehad, en als ik zie dat vrienden van mij wel nog regelmatig (af)spreken met hun ex, en ik niet meer dan voel ik me wel eens dubbel gedumpt eigenlijk :P

Zo van : Hun ex vindt hen wel de moeite waard om nog eens te vragen hoe het gaat, mijn ex hoeft kennelijk niets meer van me te weten.. Kwam haar toevallig vrijdag tegen sinds een hele lange tijd, maar meer dan een ''hoi'', dat kon er niet af eigenlijk. Aan mijn kant ook niet, maar ik weet niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.

Zij heeft mij per slot van rekening gedumpt, en dan vind ik het lastig om nu na ruim een jaar ineens een heel gesprek met haar te gaan houden. Terwijl als zij aan mij zou vragen hoe het gaat, of een gesprekje zou aanknopen, zou ik dat eigenlijk toch wel fijn vinden, omdat je je dan niet zo ''vergeten'' voelt...
Misschien vindt zij het ook wel moeilijk om een gesprekje met jou aan te knopen. Wil ze het wel en vraagt ze zich wel af hoe het met je is, maar weet ze niet hoe ze er mee om moet gaan. Ik kan me voorstellen dat ze toendertijd contact gemeden heeft om a) geen gevoelens aan te wakkeren en b) zelf ook de nodige dingen te verwerken. Maar daar is ze misschien in blijven hangen en heeft ze nooit een manier gevonden om daar uit te komen, omdat ze simpelweg niet wist wanneer de juiste tijd was en omdat het "al heel lang zo is".
Als je je echt afvraagt hoe het met haar is en benieuwd bent hoe zij op jou zal reageren, vind ik dat wel het proberen waard. Heb je facebook of zoiets? Dan zou ik gewoon recht op de man afvragen hoe het met haar is, en dat je je dat al een tijdje afvroeg oid.
"The past is our definition. We may strive, with good reason, to escape it, or to escape what is bad in it, but we will escape it only by adding something better to it." - Wendell Berry
pi_124748558
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef StrawberrySwing het volgende:

[..]

Misschien vindt zij het ook wel moeilijk om een gesprekje met jou aan te knopen. Wil ze het wel en vraagt ze zich wel af hoe het met je is, maar weet ze niet hoe ze er mee om moet gaan. Ik kan me voorstellen dat ze toendertijd contact gemeden heeft om a) geen gevoelens aan te wakkeren en b) zelf ook de nodige dingen te verwerken. Maar daar is ze misschien in blijven hangen en heeft ze nooit een manier gevonden om daar uit te komen, omdat ze simpelweg niet wist wanneer de juiste tijd was en omdat het "al heel lang zo is".
Als je je echt afvraagt hoe het met haar is en benieuwd bent hoe zij op jou zal reageren, vind ik dat wel het proberen waard. Heb je facebook of zoiets? Dan zou ik gewoon recht op de man afvragen hoe het met haar is, en dat je je dat al een tijdje afvroeg oid.
Dit is zo iets moeilijks. Soms vraag ik me af "denkt ze nog wel eens aan me, en wat dan?". Helaas zal ik daar voorlopig en misschien zelfs nooit achter komen. Natuurlijk kan je dingen vragen aan de ander, maar wie zegt dat hij of zij eerlijk zal antwoorden. Velen proberen hun zwaktes compleet te verbergen door zich groot te houden. Wat ik enerzijds wel begrijp want je wil laten zien dat je niet aan de ander denkt, dat je het prima red. Anderzijds denk ik van laat gewoon je gevoelens spreken. Maar ja, ik hou me ook groot. Ik negeer mijn ex zo veel mogelijk en zij mij ook.
pi_124750732
Ik denk dat iedereen wel eens aan zijn ex denkt eigenlijk. En dat hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ik ga ook wel eens terug naar de leuke tijden en de goede gesprekken die we hebben gehad toen we samen waren, maar daar zit geen pijn in. Ik heb jaren met hem gedeeld en ik was er maar wat gelukkig mee, dus waarom zou ik er niet aan terug mogen denken? Ik weet ook wel dat hij dat ook doet. (Oke maar dat heeft hij ook een keer gezegd haha).
pi_124752155
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:00 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik denk dat iedereen wel eens aan zijn ex denkt eigenlijk. En dat hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Ik ga ook wel eens terug naar de leuke tijden en de goede gesprekken die we hebben gehad toen we samen waren, maar daar zit geen pijn in. Ik heb jaren met hem gedeeld en ik was er maar wat gelukkig mee, dus waarom zou ik er niet aan terug mogen denken? Ik weet ook wel dat hij dat ook doet. (Oke maar dat heeft hij ook een keer gezegd haha).
Ik denk er niet meer aan, omdat het voor mijn ex, die goede tijden, blijkbaar geen impact hebben achter gelaten ..

Overigens is SE het gezeik van zijn ex zo zat (heb afgelopen maandag nog een schuld voor haar betaald omdat ze niet genoeg geld had op haar NL'se rekening). Ik ben het zo zat, dat SE spoedig het vliegtuig gaat pakken en zich maar eens gaat uitnodigen...

Dus het is weer tijd om naar Polen te gaan en mijn borderline ex te gaan bezoeken. Ik ben het spuug, spuug, en spuugzat.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_124754826
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik denk er niet meer aan, omdat het voor mijn ex, die goede tijden, blijkbaar geen impact hebben achter gelaten ..

Overigens is SE het gezeik van zijn ex zo zat (heb afgelopen maandag nog een schuld voor haar betaald omdat ze niet genoeg geld had op haar NL'se rekening). Ik ben het zo zat, dat SE spoedig het vliegtuig gaat pakken en zich maar eens gaat uitnodigen...

Dus het is weer tijd om naar Polen te gaan en mijn borderline ex te gaan bezoeken. Ik ben het spuug, spuug, en spuugzat.
Wut? Waarom?

Ik kan je alleen maar vertellen wat de reactie van mijn therapeut was toen ik vertelde dat ik gehoord had dat er sprake was van borderline, ze deed een knippende beweging, en vertelde me dat ze al vermoede dat er iets mis was in de persoonlijkheidsstructuur. Zulke mensen moet je uit je leven knippen. En het feit dat je meegaat in deze dysfunctie zegt uiteindelijk ook iets over jezelf.

Je zal misschien ergens in je achterhoofd hebben dat het niet zo is, dat jouw ex en je situatie anders is, maar uiteindelijk is dat niet zo.

Mijn ex is ondertussen al weer een twee maand geleden beginnen bouwen met haar vriend. Ik wens hem veel sterkte, ze gaat hem levend opeten.
.
pi_124755100
quote:

[..]

Waarom betaal je haar rekeningen en waarom ga je naar Polen? Ik snap er niet veel van.
pi_124757221
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Wut? Waarom?

Ik kan je alleen maar vertellen wat de reactie van mijn therapeut was toen ik vertelde dat ik gehoord had dat er sprake was van borderline, ze deed een knippende beweging, en vertelde me dat ze al vermoede dat er iets mis was in de persoonlijkheidsstructuur. Zulke mensen moet je uit je leven knippen. En het feit dat je meegaat in deze dysfunctie zegt uiteindelijk ook iets over jezelf.

Je zal misschien ergens in je achterhoofd hebben dat het niet zo is, dat jouw ex en je situatie anders is, maar uiteindelijk is dat niet zo.

Mijn ex is ondertussen al weer een twee maand geleden beginnen bouwen met haar vriend. Ik wens hem veel sterkte, ze gaat hem levend opeten.
Ik loop zelf ook bij een therapeut :) en het gaat allemaal in samenwerking met. Het feit dat ik meegaa in deze dysfunctie zegt inderdaad ook wat over mezelf, veel over FOO (family of origin) dingen mee moeten lezen. Ik heb helaas alleen wel de diagnostiek van depressie meegekregen want ik ben er echt diep en diep door heen gegaan (de meeste kunnen de posts hier in November/December) nog wel herinneren. Het feit dat iemand zo keihard voor je wil gaan en dan je zo keihard wil laten vallen. Ik was helaas niet sterk genoeg om het door te knippen.

Ik laat mij inderdaad nog veel te veel door haar meeslepen, en ik heb nog steeds geen closure. Ik had eergisteren nog een vriend die bijna zat te schreeuwen om haar van mn FB te gooien. En ja, ze vreet je levend op, spuugt je uit, painting black all over.

Waarom ik er heen ga? Ik heb afsluiting nodig. Ga ik dat krijgen? No idea, maar ik kan haar verdomme niet uit mijn f*cking hoofd halen. Nog steeds niet. Mijn grootste probleem is ook dat in mijn karakter zit dat ik overal een verklaring voor wil hebben. Uitleg. Mijn therapist zegt dan ook iemand met sociale fobie, PTSS en borderline die gaat niet reageren zoals jij verwacht. Jij zegt A, verwacht B en zij zal C zeggen.

En ja, het is echt over mensen. Echt over.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_124758135
Soms kun je afsluiting niet afdwingen en moet je geen contact meer zoeken ook niet om het af te sluiten. Je weet zelf wel dat het de neverending story gaat worden .

Ik denk eigenlijk dat je heel hard en heel goed in de spiegel moet gaan kijken en niet steeds het vingertje naar haar wijzen maar eigenlijk gewoon cold turkey afkicken , geen contact niets. Ik denk dat als je op deze manier doorgaat namelijk ook nog eens vrienden gaat verliezen.
pi_124758394
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
Soms kun je afsluiting niet afdwingen en moet je geen contact meer zoeken ook niet om het af te sluiten. Je weet zelf wel dat het de neverending story gaat worden .

Ik denk eigenlijk dat je heel hard en heel goed in de spiegel moet gaan kijken en niet steeds het vingertje naar haar wijzen maar eigenlijk gewoon cold turkey afkicken , geen contact niets. Ik denk dat als je op deze manier doorgaat namelijk ook nog eens vrienden gaat verliezen.
Maar zou jij mij kunnen uitleggen waarom zij nog wel contact op zoekt? Waarom zij nog wel belt, mailt, mij vraagt haar te helpen bij bepaalde dingen. Me soms letterlijk belt toen ik op het werk zat en me emotioneel zat te vertellen dat ze die enorm goede tijd mist en alle intimiteit etc. Om een dag erna mij keihard aan de telefoon te vertellen dat ik haar enorm veel pijn heb gedaan.

Ja, ik ben dom om op te nemen. True .. maar toch, waarom doet zij dit dan ook nog? En ja, no excuse, mijn eigen shit dat ik het opneem en er mee in 'swing' en ja, ik had er al maanden geleden mee moeten kappen. Ik ben helaas gewoon een slappe zak als het gaat om deze dame.
pi_124758457
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik loop zelf ook bij een therapeut :) en het gaat allemaal in samenwerking met. Het feit dat ik meegaa in deze dysfunctie zegt inderdaad ook wat over mezelf, veel over FOO (family of origin) dingen mee moeten lezen. Ik heb helaas alleen wel de diagnostiek van depressie meegekregen want ik ben er echt diep en diep door heen gegaan (de meeste kunnen de posts hier in November/December) nog wel herinneren. Het feit dat iemand zo keihard voor je wil gaan en dan je zo keihard wil laten vallen. Ik was helaas niet sterk genoeg om het door te knippen.

Ik laat mij inderdaad nog veel te veel door haar meeslepen, en ik heb nog steeds geen closure. Ik had eergisteren nog een vriend die bijna zat te schreeuwen om haar van mn FB te gooien. En ja, ze vreet je levend op, spuugt je uit, painting black all over.

Waarom ik er heen ga? Ik heb afsluiting nodig. Ga ik dat krijgen? No idea, maar ik kan haar verdomme niet uit mijn f*cking hoofd halen. Nog steeds niet. Mijn grootste probleem is ook dat in mijn karakter zit dat ik overal een verklaring voor wil hebben. Uitleg. Mijn therapist zegt dan ook iemand met sociale fobie, PTSS en borderline die gaat niet reageren zoals jij verwacht. Jij zegt A, verwacht B en zij zal C zeggen.

En ja, het is echt over mensen. Echt over.
Krijg je toch niet, nu niet, nooit niet. Elk stukje aandacht dat je haar geeft versterkt haar zelfbeeld. Volledig en vooral plots kappen uit je leven zal het dichts komen bij een statement tav haar te maken. Ze gaat echt niet beter over je denken als je haar aandacht geeft.

Ik heb al vier maand geen contact en is het beste wat me in deze situatie kan overkomen en ik hoop dat ik haar nooit meer moet horen. Maar het blijft pijnlijk, soms voel ik me best klein als ik aan alles denk, en onbenullig als ik hoor dat ze gewoon leuk verder aan het doen is, heb best echt hard van haar gehouden. Heb haar niet meer op fb, noch haar vrienden of familie, gewoon afkicken.
.
pi_124758544
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar zou jij mij kunnen uitleggen waarom zij nog wel contact op zoekt? Waarom zij nog wel belt, mailt, mij vraagt haar te helpen bij bepaalde dingen. Me soms letterlijk belt toen ik op het werk zat en me emotioneel zat te vertellen dat ze die enorm goede tijd mist en alle intimiteit etc. Om een dag erna mij keihard aan de telefoon te vertellen dat ik haar enorm veel pijn heb gedaan.

Ja, ik ben dom om op te nemen. True .. maar toch, waarom doet zij dit dan ook nog? En ja, no excuse, mijn eigen shit dat ik het opneem en er mee in 'swing' en ja, ik had er al maanden geleden mee moeten kappen. Ik ben helaas gewoon een slappe zak als het gaat om deze dame.
Omdat je dat toelaat , ze weet dat je toch alles van haar pikt , ik denk daarom dat je gewoon alles ook moet leren afkappen. Haar nummer blokkeren , haar email blokkeren alles en gewoon keihard niet meer op haar richten.
Je weet namelijk dat je het niet aankan je vrienden ook die wijzen je erop. Je hebt een soort rare verslaving aan haar en moet eigenlijk letterlijk en figuurlijk afkicken.

Heel eerlijk , als ik dan hoor van je depressie, lijkt het net alsof jezelf gewoon pijnigt dat je juist het contact opzoekt om vervolgens nog ellendiger te voelen. Ik denk dat je dat ook bespreekbaar moet maken met je begeleider en kijken naar je eigen rol en gewoon echt voor jezelf stappen ondernemen om te stoppen . Desnoods doe je het samen met degene die je begeleid als je het moeilijk vind maar er moet gewoon iets gebeuren. Hoe lang ben je hier al mee bezig dit is niet echt gezond meer.
pi_124758737
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Tom84 het volgende:

[..]

Ik heb al vier maand geen contact en is het beste wat me in deze situatie kan overkomen en ik hoop dat ik haar nooit meer moet horen. Maar het blijft pijnlijk, soms voel ik me best klein als ik aan alles denk, en onbenullig als ik hoor dat ze gewoon leuk verder aan het doen is, heb best echt hard van haar gehouden. Heb haar niet meer op fb, noch haar vrienden of familie, gewoon afkicken.
Dit is het beste inderdaad en komt herkenbaar voor! Ook ik heb iedereen verwijderd die uberhaupt ngo een link heeft met haar en heb haar overal geblokt. Niet dat ik haar haat, maar ik wil het kunnen afsluiten en verder gaan met mijn leven.
pi_124761165
quote:

[..]

Waarom uitleggen? Je begrijpt toch wel wat borderline is? Aantrek, afstoot. Kappen die hap, believe me. Je kunt er niets aan veranderen, niets wat je zegt of doet maakt een verschil, ligt niet aan jou, er gaan nog wel wat jongens volgen die in haar verhaal zullen meegaan.

quote:
Dit is het beste inderdaad en komt herkenbaar voor! Ook ik heb iedereen verwijderd die uberhaupt ngo een link heeft met haar en heb haar overal geblokt. Niet dat ik haar haat, maar ik wil het kunnen afsluiten en verder gaan met mijn leven.
Indd, enigste manier. Het is een one way street. Uiteindelijk zal het altijd daar op neer komen.
.
  maandag 1 april 2013 @ 17:34:45 #233
258802 Yreal
henk..!
pi_124761384
quote:

[..]

Omdat, even kort door de bocht, borderliners gewoon geilen op de aandacht. Daar is het zo om te doen.
pi_124761473
quote:

[..]

Met alle respect, maar verwacht je dat iemand met bordeline, PTSS en een sociale fobie logische, verklaarbare acties uit haalt naar anderen? Nee dus. Als je met een of meerdere stoornissen kampt, ben je vaak niet echt helemaal toerekeningsvatbaar. Toen ik in mn depressieve periode zat, deed ik ook de domste dingen die ik nog steeds niet begrijp. Vooral naar mn ex (toen vriend) toe.
Ik weet hoe lastig het is om geen boodschap uit haar gedrag te halen of je niet te laten raken door wat ze doet, maar dat is wel het sterkste advies dat ik (en vast velen anderen) je kan/kunnen geven.
pi_124761583
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:07 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]

Maar ik snap op zich ook wel van S_E dat hij een soort verklaring van haar wilt. Een soort rust dat hij met de pijn kan gaan dealen en niet steeds open wonden heeft en die open haalt met honderden vragen die hij nog heeft. Ik vond het juist heel fijn dat ik nog contact had met mijn ex zodat ik hem nog vragen kon stellen, dat ik het beter snapte, dat ik mezelf niet van alles zou verwijten, etc. Op een gegeven moment ben je dan dat stadium voorbij, en is het beter om even geen contact te hebben zodat je het werkelijk kan los laten.

Maar ja, ik denk niet dat S_E ooit die volledige afsluiting van haar gaat krijgen, en zal moeten leren omgaan met de open wonden.
  maandag 1 april 2013 @ 22:45:50 #236
103012 Nies
Die hekse
pi_124774797
quote:

[..]

Voel jezelf nou eens voor de plaat voor?
Iemand die er is als ík daar zin in heb, die ik kan afblaffen als ik daar zin in heb en die bovendien mijn schulden betaald als mij dat uitkomt....
Die wil ik ook wel!

De antwoorden die jij wil gaat ze jou niet geven. Ik heb destijds, door mijn ex in een hoekje te manoevreren, het enige eerlijke antwoord gehad, waar ik het mee kan doen; "Het was makkelijk"
That's it, jij bent makkelijk!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_124838048
Godver, twee-en-half jaar later en mijn wereld stort nog steeds in zodra ik aan de periode van 5 jaar met haar denk. Ik kreeg geen contact meer met haar over hoe we verder willen. Ik heb mijn spulletjes gepakt en heb het initiatief aan haar overgelaten. Twee weken later vroeg zij mij definitief haar huissleutel terug te geven. Over, ik was kapot.

Pas drie maanden later stond ze huilend aan mijn deur. Op het moment waarop ik het enigszins verwerkt had. Zij wilde praten. Ik heb uitgelegd dat ze dan alle muren moet laten vallen en erover na moet denken om alles, maar dan ook alles eens met mij te delen. Natuurlijk gaf ik nog steeds veel om dat meisje. Het werd eigenlijk een karig gesprek.

Het leven was prima, ging verder en ik merkte dat zij net als ik aan zichzelf werkte. We hadden geen relatie meer, maar toch hadden we een klein doel bereikt. Ik wilde dat we beiden gelukkig zouden worden, met of zonder elkaar. Ze was een mooie herinnering. Anderhalf jaar geleden liet ze doorschemeren dat er nog steeds een toekomst was, even later gooide ze definitief de deur dicht en sneed alle banden los. Geen reactie meer. Sindsdien ga ik er aan onderdoor.

In december stond ik na een jaar contactloos bij haar voor de deur. Ik had een enorme drang om haar te zien en te spreken. "Jij bent bij mij weggegaan" was haar antwoord op "ik wilde je graag zien" van mij. "Je moet verder met je leven, dat doe ik ook" vervolgde ze en ze deed de deur dicht. Ze heeft nog gelijk ook. :( Ik raak een snaar bij haar waar ze niet meer tegen kan. Al die tijd is ze vrijgezel geweest en heeft zichzelf herpakt. Ik wilde haar nog zoveel laten weten. :'(

Het maakt niet uit wie ik tegenover mij heb. Als ik aan haar denk moet ik alle zeilen bijzetten om de tranen binnen te houden. Ik herken mezelf niet meer en moet mezelf opnieuw uitvinden. Zelfs mijn toekomstperspectief heb ik verkloot door erin te blijven hangen. Dit is echt heel erg, alles gaat verkeerd. Ik heb nu het gevoel alsof ik de liefde van mijn leven gemist heb en ik nooit meer van dit litteken af kom.

Ik kom in aanraking met emoties die ik nooit heb gekend. Ondertussen heb ik wel veel over mezelf en het leven geleerd. Dat is dan misschien wel weer een voordeel. Maar alles is al heel erg lang heel erg teveel voor me.

Help :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Wolf op 03-04-2013 16:33:33 ]
Respect for one's elders gives character.
pi_124839531
Misschien is een brief een idee? Dan ben je niet fysiek aanwezig en is het misschien makkelijker voor haar om mee om te gaan, omdat de ''druk'' van jouw aanwezigheid er dan niet is (mocht ze daar last van hebben). En anders misschien iets gaan doen, ''gewoon'' iets om beetje contact te krijgen en als zij daaraan gewend lijkt misschien erover proberen te beginnen.

Natuurlijk moet ze wel open staan voor contact uberhaupt, anders val je d'r alleen maar lastig en is er helaas niks meer aan te doen en maakt het dingen misschien erger omdat je opdringerig over kan komen.
pi_124840712
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:44 schreef killeroy_nl het volgende:
Misschien is een brief een idee? Dan ben je niet fysiek aanwezig en is het misschien makkelijker voor haar om mee om te gaan, omdat de ''druk'' van jouw aanwezigheid er dan niet is (mocht ze daar last van hebben). En anders misschien iets gaan doen, ''gewoon'' iets om beetje contact te krijgen en als zij daaraan gewend lijkt misschien erover proberen te beginnen.

Natuurlijk moet ze wel open staan voor contact uberhaupt, anders val je d'r alleen maar lastig en is er helaas niks meer aan te doen en maakt het dingen misschien erger omdat je opdringerig over kan komen.
Bedankt voor je steun. Sinds drie maanden na de breuk zijn er van beide kanten halfbakken pogingen ondernomen die helaas tot niets hebben geleidt, maar het misschien zelfs erger hebben gemaakt. Haar vader heeft mij na de ontmoeting afgelopen december nog laten weten dat ze niet met mij verder wil. Het zit er dik in dat ze ondertussen is verhuisd en een ander telefoonnummer en emailadres heeft genomen. In plaats van praten heeft ze resoluut voor een ander leven gekozen. Ik zou haar ontzettend graag een brief willen schrijven, maar die zal zij vanuit een hele andere gemoedstoestand lezen. Een toestand waarin zij blij is met haar huidige leven en waar ik niet in thuis hoor. Het kan niet meer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Wolf op 03-04-2013 17:18:23 ]
Respect for one's elders gives character.
pi_124848043
*meldt zich hier*

godver, wat voel ik me vreselijk kut.
pi_124853144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 19:53 schreef Toto69 het volgende:
*meldt zich hier*

Kut man!! ;( *;
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124853243
quote:
*meldt zich hier*

*;
pi_124857469
quote:

[..]

Zonde van je tijd, moeite en geld. Knip die draad toch eens door man. Je bent nog steeds een slaaf. Die meid is een verslaving waar je van af moet kicken en zoals een drugsgebruiker dat doet is cold turkey gaan. Sluit desnoods je eigen facebook. Neem een nieuw nummer. Nieuwe e-mail. Maak gebruik van al die borderline forums, want je bent redelijk achterlijk bezig nu door zelfs geld over te sluizen naar die emotionele vampier. Kun je wel roepen dat je het zat bent, maar zet die stap dan en doe er eens wat aan en kap met die zelfmedelijden. En nee, dat los je niet op om voor de zoveelste keer op het vliegtuig te stappen om daar voor de zoveelste keer een laatste gesprek te hebben, want het enige wat je daarmee bewijst is dat ze je nog niet genoeg heeft uitgezogen. Stop met jezelf voor de gek houden en kijk eens goed in de spiegel. Hou jezelf maar vast bezig met deze website van A tot Z te lezen. En een artikel wat op jou slaat: Emotional Detachment: Surviving an Ongoing Abusive Relationship

[ Bericht 8% gewijzigd door Mint_Clansell op 03-04-2013 22:53:18 ]
pi_124857506
Date gewoon met andere mensen.
pi_124860275
quote:
*meldt zich hier*

Sterkte. :*

Zelf heb ik laatst weer over m'n ex gedroomd, na ruim 4 maanden ofzo. Ergens voelde het fijn dat ik hem weer 'zag', maar ik voelde me vreselijk eenzaam toen ik wakker werd.. Meh.
pi_124861089
-

[ Bericht 99% gewijzigd door Tom84 op 03-04-2013 23:39:32 ]
.
pi_124864033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Babela het volgende:

[..]

En toch neem je hem elke keer weer terug. Dat zegt ook wel wat over jou.
pi_124868346
quote:
11s.gif Op woensdag 3 april 2013 21:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Kut man!! ;( *;
Zeg dat wel ;( weet echt niet wat ik moet... tranen staan continue in m'n ogen (ja ik ben het gevoelige type :'( )..
pi_124869198
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 10:55 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zeg dat wel ;( weet echt niet wat ik moet... tranen staan continue in m'n ogen (ja ik ben het gevoelige type :'( )..
Hoe lang waren jullie bij elkaar?
Hou het vooral niet tegen, hoe kut het ook is ;) :*
Tante minthy!! O+
pi_124869939
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Hoe lang waren jullie bij elkaar?
Hou het vooral niet tegen, hoe kut het ook is ;) :*
Klinkt misschien heel dom, maar volgende maand een half jaar. Geen 3 jaar of zo dus, maar toch een fantastische tijd gehad en ja... het doet erg veel pijn, vooral omdat ze niets heeft laten merken. Maandag was ik nog bij haar en blijkbaar heeft ze toen al zitten twijfelen maar toch nog geprobeerd er wat van te maken. Ze zei dat het echt super leuk was maar toch zei ze gisteren dat ze niet veel meer voelt... Ik weet nu echt niet wat ik moet, gezien het feit dat ik mijn hele leven op haar had afgesteld, bijna alles wat ik deed draaide om haar (en andersom overigens ook, dat moet ik eerlijk zeggen) en dan komt het toch verdomde hard aan zeg... Ik vraag me af hoe nu verder, het liefst mét haar natuurlijk, maar daar hoef ik me niet al te veel op in te stellen denk ik...
pi_124870521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel dom, maar volgende maand een half jaar. Geen 3 jaar of zo dus, maar toch een fantastische tijd gehad en ja... het doet erg veel pijn, vooral omdat ze niets heeft laten merken. Maandag was ik nog bij haar en blijkbaar heeft ze toen al zitten twijfelen maar toch nog geprobeerd er wat van te maken. Ze zei dat het echt super leuk was maar toch zei ze gisteren dat ze niet veel meer voelt... Ik weet nu echt niet wat ik moet, gezien het feit dat ik mijn hele leven op haar had afgesteld, bijna alles wat ik deed draaide om haar (en andersom overigens ook, dat moet ik eerlijk zeggen) en dan komt het toch verdomde hard aan zeg... Ik vraag me af hoe nu verder, het liefst mét haar natuurlijk, maar daar hoef ik me niet al te veel op in te stellen denk ik...
Niks doms aan!! En natuurlijk doet het pijn, ik denk dat 9 van de 10 mensen hier heel goed weten wat je bedoelt...
Het is gewoon ongelofelijk kut om liefdesverdriet te hebben ;(
Tante minthy!! O+
pi_124870606
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Niks doms aan!! En natuurlijk doet het pijn, ik denk dat 9 van de 10 mensen hier heel goed weten wat je bedoelt...
Het is inderdaad vréselijk kut, en ik zie momenteel echt geen positieve dingen of zo, de enige bij wie ik altijd terecht kon (en andersom gold dat ook) was zij, dus nu moet ik maar tegen een muur aan kletsen of iets dergelijks..
  donderdag 4 april 2013 @ 12:07:08 #253
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124870676
quote:

[..]

Maar zou jij mij kunnen uitleggen waarom zij nog wel contact op zoekt? Waarom zij nog wel belt, mailt, mij vraagt haar te helpen bij bepaalde dingen.
Me soms letterlijk belt toen ik op het werk zat en me emotioneel zat te vertellen dat ze die enorm goede tijd mist en alle intimiteit etc. Om een dag erna mij keihard aan de telefoon te vertellen dat ik haar enorm veel pijn heb gedaan.
Manipulatie, zodat ze zeker weet dat jij geen andere vrouw hebt/kan nemen.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 16:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Omdat je dat toelaat , ze weet dat je toch alles van haar pikt , ik denk daarom dat je gewoon alles ook moet leren afkappen. Haar nummer blokkeren , haar email blokkeren alles en gewoon keihard niet meer op haar richten.
Je weet namelijk dat je het niet aankan je vrienden ook die wijzen je erop. Je hebt een soort rare verslaving aan haar en moet eigenlijk letterlijk en figuurlijk afkicken. Heel eerlijk , als ik dan hoor van je depressie, lijkt het net alsof jezelf gewoon pijnigt dat je juist het contact opzoekt om vervolgens nog ellendiger te voelen. Ik denk dat je dat ook bespreekbaar moet maken met je begeleider en kijken naar je eigen rol en gewoon echt voor jezelf stappen ondernemen om te stoppen . Desnoods doe je het samen met degene die je begeleid als je het moeilijk vind maar er moet gewoon iets gebeuren. Hoe lang ben je hier al mee bezig dit is niet echt gezond meer.
Dit.

De drama, de sensatie, de adrenaline die daarbij vrijkomt, dat is verslavend. Straks in een volgende relatie waarin alles koek en ei is, kan jij je doodongelukkig voelen, omdat je het niet gewend bent zonder stress en sensatie een leven te hebben. (trust me, ervaringsdeskundige hier.)

quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:34 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Zonde van je tijd, moeite en geld. Knip die draad toch eens door man. Je bent nog steeds een slaaf. Die meid is een verslaving waar je van af moet kicken en zoals een drugsgebruiker dat doet is cold turkey gaan. Sluit desnoods je eigen facebook. Neem een nieuw nummer. Nieuwe e-mail. Maak gebruik van al die borderline forums, want je bent redelijk achterlijk bezig nu door zelfs geld over te sluizen naar die emotionele vampier. Kun je wel roepen dat je het zat bent, maar zet die stap dan en doe er eens wat aan en kap met die zelfmedelijden. En nee, dat los je niet op om voor de zoveelste keer op het vliegtuig te stappen om daar voor de zoveelste keer een laatste gesprek te hebben, want het enige wat je daarmee bewijst is dat ze je nog niet genoeg heeft uitgezogen. Stop met jezelf voor de gek houden en kijk eens goed in de spiegel. Hou jezelf maar vast bezig met deze website van A tot Z te lezen. En een artikel wat op jou slaat: Emotional Detachment: Surviving an Ongoing Abusive Relationship
Dit.

Destijds zelf ook een nieuw nummer genomen, verhuisd, nieuwe baan, en nieuwe omgeving.
Alles achter mij latend.

Dat was de enige manier. Na drie jaar nog 1x tegengekomen (vorig jaar met koninginnedag.) superkutgevoel, maar dat trok aan het eind van de dag weer weg. Beter eventjes kutvoelen, dan jezelf constant emotioneel martelen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124890623
Poeh poeh dacht toch echt over mijn ex heen te zijn maar zit nu toch wel met gemixte gevoelens.. :{
Twee weekjes geleden bijna met een goede vriend van mijn ex gezoend, waar ik altijd een zwak voor heb gehad. Een paar dagen later begon mijn ex daarover over de app, heb het maar afgekapt. Daarna, diezelfde avond nog, vroeg hij me of ik tips had om een relatie te verbreken, hij was vreemdgegaan en zag een ander zitten, lekker respectvol vragen aan je ex die je keihard gedumpt hebt hoe je het het beste uit kunt maken..

Vervolgens is het een week geleden uitgegaan met zijn vriendin na 3(!) weken, hij was 4x (!) vreemdgegaan. Ongelooflijk..
Zaterdag was hij jarig, even gefeliciteerd en een gesprekje gehad. Dinsdag wenste hij me weer eens succes met mijn tentamens en van daaruit hebben we de hele dinsdag ge'appt en via een smartphone applicatie foto's gestuurd. Woensdag hetzelfde verhaal en tot vannacht half 2 lopen praten op de app. Het zijn leuke gezellige, niet te zware, gesprekken. Ik heb vandaag nog niets van hem op wapp gehoord wel wat foto's gehad via die app. (krijg er nu zelf weer een binnen)

Ik weet het allemaal niet, ik ben niet verliefd o.i.d. als ik hem zie maar aan andere kant zit ik toch wel weer de hele dag met hem in mijn hoofd en kan ik me lastig concentreren.
Een relatie zal ik nooit meer nemen met hem, ik sta compleet voor schut dan, vriendschap kan ik niet maar wil toch het contact houden.. Moeilijk moeilijk moeilijk, o zo dubbel.

Morgen zie ik hem met uitgaan, zijn vriend ook, dat wordt wat. *O*
pi_124895065
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 20:44 schreef perfectsecret het volgende:
Poeh poeh dacht toch echt over mijn ex heen te zijn maar zit nu toch wel met gemixte gevoelens.. :{
Twee weekjes geleden bijna met een goede vriend van mijn ex gezoend, waar ik altijd een zwak voor heb gehad. Een paar dagen later begon mijn ex daarover over de app, heb het maar afgekapt. Daarna, diezelfde avond nog, vroeg hij me of ik tips had om een relatie te verbreken, hij was vreemdgegaan en zag een ander zitten, lekker respectvol vragen aan je ex die je keihard gedumpt hebt hoe je het het beste uit kunt maken..

Vervolgens is het een week geleden uitgegaan met zijn vriendin na 3(!) weken, hij was 4x (!) vreemdgegaan. Ongelooflijk..
Zaterdag was hij jarig, even gefeliciteerd en een gesprekje gehad. Dinsdag wenste hij me weer eens succes met mijn tentamens en van daaruit hebben we de hele dinsdag ge'appt en via een smartphone applicatie foto's gestuurd. Woensdag hetzelfde verhaal en tot vannacht half 2 lopen praten op de app. Het zijn leuke gezellige, niet te zware, gesprekken. Ik heb vandaag nog niets van hem op wapp gehoord wel wat foto's gehad via die app. (krijg er nu zelf weer een binnen)

Ik weet het allemaal niet, ik ben niet verliefd o.i.d. als ik hem zie maar aan andere kant zit ik toch wel weer de hele dag met hem in mijn hoofd en kan ik me lastig concentreren.
Een relatie zal ik nooit meer nemen met hem, ik sta compleet voor schut dan, vriendschap kan ik niet maar wil toch het contact houden.. Moeilijk moeilijk moeilijk, o zo dubbel.

Morgen zie ik hem met uitgaan, zijn vriend ook, dat wordt wat. *O*
Heb je, sinds het uit is, wel eens afstand van hem genomen? Dus helemaal geen contact met hem gehad, voor een langere periode en bewust?
pi_124895160
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het is inderdaad vréselijk kut, en ik zie momenteel echt geen positieve dingen of zo, de enige bij wie ik altijd terecht kon (en andersom gold dat ook) was zij, dus nu moet ik maar tegen een muur aan kletsen of iets dergelijks..
Heb je geen vrienden die je af en toe spreekt, waar je nu wat meer mee af kan spreken? Je hoeft geen diepzinnige gesprekken met ze te voeren, maar een beetje sociale afleiding is altijd fijn. Je moet nu weer je eigen wereld op gaan bouwen, (want eerlijk gezegd, "mijn wereld draaide om haar" gaat wel wat ver) en je eigen dingen gaan doen.
Het doet nu pijn en dat mag ook, geef jezelf wat tijd om het te verwerken. Komt allemaal goed!
pi_124904253
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2013 12:01 schreef minthy het volgende:

[..]

Nou, zeer kut. Beste oplossing is nog wel om te daten met anderen. Leuke, interessante en aantrekkelijke personen. Moet je kijken hoe snel je je ex vergeet en hoe snel je beseft dat er beter is.
pi_124906165
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 04:00 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nou, zeer kut. Beste oplossing is nog wel om te daten met anderen. Leuke, interessante en aantrekkelijke personen. Moet je kijken hoe snel je je ex vergeet en hoe snel je beseft dat er beter is.
Hm ik weet t niet. Voor mij iig niet, omdat ik eens wil ervaren hoe het is zonder daten/relatie/whatever. En in het algemeen weet ik het ook niet of daten altijd verstandig is. Zeker in t begin vind je je ex nog vaak de leukste. En als zo' n date dan slecht uitpakt, word je soms alleen nog maar meer richting ex geduwd.
pi_124906872
Hier gaat het gelukkig ietsje beter. Nadat hij zei dat hij niet meer van me hield, heb ik echt twee weekends van ellende in bed gelegen. Niet goed, maar kon echt even niet anders.

Zeer langzaam maar zeker is het daarna steeds ietsje beter gegaan. Er is een soort knop omgegaan. Ik kan nu zonder heftig te protesteren ook verdragen als mensen me wijzen op zijn slechte kanten.

Helemaal geen contact gehad, totdat hij vorige week out of the blue een bericht stuurde over een foto die op Facebook stond. Heb hem daar geblockt maar hij heeft blijkbaar een nepprofiel aangemaakt of zoiets en mijnes bekeken. Het was een foto met een jongen met uitgaan, gewoon onschuldig dus. Hij dacht dat het tijdens onze relatie was maar dat was niet zo. Hij stuurde meteen een boos bericht met "om deze reden kan het nooit meer goedkomen". Heel apart, aangezien ik dat sowieso al uitsloot en hij eerder zei niet meer van me te houden. Best slecht, maar ergens vond ik het nog fijn ook, die bevestiging dat het hem nog wel wat deed allemaal. Hij was redelijk uitgeluld toen ik hem erop wees dat het een recente foto was.

Daarna dus geen contact, totdat hij met Pasen in ene een smsje stuurde wat weer over seks ging. Vond het weer echt een belediging en een degradatie; eerst deel je je leven met iemand en dan word je benaderd als 1 of andere slet. Ik denk dat hij het ook daarom doet; om mij te kwetsen. Want als hij gewoon seks wil, kan hij dat wel ergens anders krijgen en daarnaast weet hij dat ik heel principieel ben en niks buiten een relatie doe. Heb hem boos gebeld en we hebben vervolgens een uur gepraat.

Heb hem duidelijk gemaakt dat er echt niks inzit tussen ons en dat ik seks-gerelateerde smsjes vrij beledigend vind. Toen zei hij in ene dat hij eigenlijk hoopte dat het goed ging komen (heel apart als je niet van iemand houdt). Omdat hij nog steeds diep in de shit zit, wilde hij 1 x per week afspreken en dan kijken of het nog te lijmen valt. Ergens vlijdde het me wel maar ik blijf vastbesloten dathet neit meer gaat goedkomen. Hij was een geweldig vriendje waar bijna niks op aan te merken was maar daarna is hij zo ontzettend gemeen gaan doen. In eerste instantie slikte ik alles omdat ik eht zelf zo bont had gemaakt, maar er zijn gewoon grenzen. Kennlijk is er iets heel evils wat toch in hem zit en verder gaat dan een logische, terechte reactie op mijn wangedrag tijdens de relatie.

Het is nog wel heel moeilijk. Denk vaak aan hoe lief hij was en hoe goed het voelde. Kan het zo moeilijk rijmen met zijn gedrag nu, maar dat moet ik maar eens gaan loslaten..
pi_124906952
Een week voordat hij het uitmaakte zat ik in dit topic te scrollen. Ergens al met een voorgevoel dat dit mij ook zou gebeuren. En dat is dus gebeurd, op 1e paasdag. Ik woonde bij hem. Zit nu weer bij m'n pa. Wéér op zoek naar een eigen plekje. Hij twijfelde teveel, wist het allemaal niet meer. Hij houdt van me, het doet hem pijn, hij heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden enzovoort enzovoort. Maar toch twijfelde hij teveel. Ik wilde 100% en dat kon hij niet geven. Dan is 't niet anders.
Que Sera ~
pi_124907055
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:15 schreef Chilled het volgende:
Een week voordat hij het uitmaakte zat ik in dit topic te scrollen. Ergens al met een voorgevoel dat dit mij ook zou gebeuren. En dat is dus gebeurd, op 1e paasdag. Ik woonde bij hem. Zit nu weer bij m'n pa. Wéér op zoek naar een eigen plekje. Hij twijfelde teveel, wist het allemaal niet meer. Hij houdt van me, het doet hem pijn, hij heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden enzovoort enzovoort. Maar toch twijfelde hij teveel. Ik wilde 100% en dat kon hij niet geven. Dan is 't niet anders.
Wat ontzettend pijnlijk. Dikke knuffel!
pi_124907126
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:15 schreef Chilled het volgende:
Hmm was nog niet klaar met typen. Waar kwam jouw voorgevoel van vandaan? Nam hij afstand? Denk je dat het nog goed kan komen?
pi_124907184
Ik denk dat iedereen hoopt dat het goed kan komen als de ander het net heeft uitgemaakt. Ik probeer alleen zo realistisch mogelijk te zijn, heb geen zin om er nog meer pijn van te krijgen straks. Hij nam geestelijk afstand de afgelopen weken ja. Misschien komt hij inderdaad nog terug, ik sta er niet van te kijken. Maar wat dan? Dan weer afvragen of hij twijfels krijgt? Ik heb daar geen zin in. Ik wil nog steeds iemand die 100% voor me gaat. Niet een halfbakken verhaal.
Que Sera ~
  vrijdag 5 april 2013 @ 10:31:48 #264
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124907334
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:25 schreef Chilled het volgende:
Ik denk dat iedereen hoopt dat het goed kan komen als de ander het net heeft uitgemaakt. Ik probeer alleen zo realistisch mogelijk te zijn, heb geen zin om er nog meer pijn van te krijgen straks. Hij nam geestelijk afstand de afgelopen weken ja. Misschien komt hij inderdaad nog terug, ik sta er niet van te kijken. Maar wat dan? Dan weer afvragen of hij twijfels krijgt? Ik heb daar geen zin in. Ik wil nog steeds iemand die 100% voor me gaat. Niet een halfbakken verhaal.
Juist!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124908226
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:25 schreef Chilled het volgende:
Sama here. Los van dat ik het eigenlijk niet moet willen, zit ik dus ook niet te wachten om elkaar eens per 2 weken te zien om vanuit dat eventueel wat op te bouwen (zie mn verhaal hierboven) . Ik heb niks aan misschien. Ben nu al een keer door al die ellende gegaan en wil dat niet nog eens meemaken als het toch weer misgaat. Of, als het goed gaat, steeds ene zeurend stemmetje in mijn achterhoofd of eht wel ECHT goed gaat.
pi_124908921
Ja als je je dat constant moet gaan bedenken, dan weet je toch ook dat er iets verkeerd zit. Dat gevoel is enorm herkenbaar. Althans, van de afgelopen weken. Toch blijf je hoop houden dat het iets tijdelijks is en dat die "hersenspinsel" voorbij gaat. Maar in de tussentijd ga ik toch echt bezig zijn met m'n eigen leven en alles opnieuw opbouwen.
Que Sera ~
pi_124909059
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 10:12 schreef kloon89 het volgende:
Hier gaat het gelukkig ietsje beter. Nadat hij zei dat hij niet meer van me hield, heb ik echt twee weekends van ellende in bed gelegen. Niet goed, maar kon echt even niet anders.

Zeer langzaam maar zeker is het daarna steeds ietsje beter gegaan. Er is een soort knop omgegaan. Ik kan nu zonder heftig te protesteren ook verdragen als mensen me wijzen op zijn slechte kanten.

Helemaal geen contact gehad, totdat hij vorige week out of the blue een bericht stuurde over een foto die op Facebook stond. Heb hem daar geblockt maar hij heeft blijkbaar een nepprofiel aangemaakt of zoiets en mijnes bekeken. Het was een foto met een jongen met uitgaan, gewoon onschuldig dus. Hij dacht dat het tijdens onze relatie was maar dat was niet zo. Hij stuurde meteen een boos bericht met "om deze reden kan het nooit meer goedkomen". Heel apart, aangezien ik dat sowieso al uitsloot en hij eerder zei niet meer van me te houden. Best slecht, maar ergens vond ik het nog fijn ook, die bevestiging dat het hem nog wel wat deed allemaal. Hij was redelijk uitgeluld toen ik hem erop wees dat het een recente foto was.

Daarna dus geen contact, totdat hij met Pasen in ene een smsje stuurde wat weer over seks ging. Vond het weer echt een belediging en een degradatie; eerst deel je je leven met iemand en dan word je benaderd als 1 of andere slet. Ik denk dat hij het ook daarom doet; om mij te kwetsen. Want als hij gewoon seks wil, kan hij dat wel ergens anders krijgen en daarnaast weet hij dat ik heel principieel ben en niks buiten een relatie doe. Heb hem boos gebeld en we hebben vervolgens een uur gepraat.

Heb hem duidelijk gemaakt dat er echt niks inzit tussen ons en dat ik seks-gerelateerde smsjes vrij beledigend vind. Toen zei hij in ene dat hij eigenlijk hoopte dat het goed ging komen (heel apart als je niet van iemand houdt). Omdat hij nog steeds diep in de shit zit, wilde hij 1 x per week afspreken en dan kijken of het nog te lijmen valt. Ergens vlijdde het me wel maar ik blijf vastbesloten dathet neit meer gaat goedkomen. Hij was een geweldig vriendje waar bijna niks op aan te merken was maar daarna is hij zo ontzettend gemeen gaan doen. In eerste instantie slikte ik alles omdat ik eht zelf zo bont had gemaakt, maar er zijn gewoon grenzen. Kennlijk is er iets heel evils wat toch in hem zit en verder gaat dan een logische, terechte reactie op mijn wangedrag tijdens de relatie.

Het is nog wel heel moeilijk. Denk vaak aan hoe lief hij was en hoe goed het voelde. Kan het zo moeilijk rijmen met zijn gedrag nu, maar dat moet ik maar eens gaan loslaten..
Goedzo , je hebt voor jezelf gekozen en bij je standpunt gebleven. Je maakt het jezelf op deze manier ook alleen maar makkelijk .
Jammer voor hem dat hij in de problemen zit maar hij heeft het uitgemaakt dus is het ook niet meer jouw probleem.
pi_124909194
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Goedzo , je hebt voor jezelf gekozen en bij je standpunt gebleven. Je maakt het jezelf op deze manier ook alleen maar makkelijk .
Jammer voor hem dat hij in de problemen zit maar hij heeft het uitgemaakt dus is het ook niet meer jouw probleem.
Thanx voor je reactie! Uiteindelijk heb ik er zelf een punt achter gezet en niet hij. En is inderdaad niet meer mijn probleem, al heb ik hem nog wel geholpen nadat het uit was. Maar daar kreeg ik toch alleen maar stank voor dank voor.
pi_124909377
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:38 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Thanx voor je reactie! Uiteindelijk heb ik er zelf een punt achter gezet en niet hij. En is inderdaad niet meer mijn probleem, al heb ik hem nog wel geholpen nadat het uit was. Maar daar kreeg ik toch alleen maar stank voor dank voor.
Dan weet je al genoeg , dat soort mensen moet je mensen als de pest. Het komt bij mij namelijk over alsof die je aan het lijntje wil houden voor als het even niet lekker loopt en dat moet je niet willen.
Dan moet je toch jezelf ook een beetje beschermen en nu is het even moeilijk maar uiteindelijk word je er zelf alleen maar beter door.
pi_124909534
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dan weet je al genoeg , dat soort mensen moet je mensen als de pest. Het komt bij mij namelijk over alsof die je aan het lijntje wil houden voor als het even niet lekker loopt en dat moet je niet willen.
Dan moet je toch jezelf ook een beetje beschermen en nu is het even moeilijk maar uiteindelijk word je er zelf alleen maar beter door.
Nee, hij wil juist nu het slecht gaat dus minimaal contact en als het beter gaat het weer helemaal proberen.

Ik snap je punt en hij/het is inderdaad niet goed voor me, maar je trekt een redelijk snelle conclusie. Hij wil me wel echt terug en niet omdat het slecht gaat. En de hulp heb ik uit eigen beweging geboden.
pi_124909801
Dat komt zelf een beetje door hoe je het neerzet, uit jouw verhaal zoals je het zelf schrijft leek het doordat je eerst geen contact meer met hem had en dus nu het minder ging opdook . En je schrijft zelf dat je stank voor dank kreeg voor de hulp.

Heel eerlijk als ik dus deze reactie lees denk ik meer dat beiden niet weten wat jullie weten , en ik denk dat je eerst maar even heel goed moet uitzoeken wat jij wilt
pi_124909974
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 11:56 schreef formerjellybean het volgende:
Dat komt zelf een beetje door hoe je het neerzet, uit jouw verhaal zoals je het zelf schrijft leek het doordat je eerst geen contact meer met hem had en dus nu het minder ging opdook . En je schrijft zelf dat je stank voor dank kreeg voor de hulp.

Heel eerlijk als ik dus deze reactie lees denk ik meer dat beiden niet weten wat jullie weten , en ik denk dat je eerst maar even heel goed moet uitzoeken wat jij wilt
Ik weet heel zeker dat ik niks meer wil en dat heb ik ook gezegd in het telefoongesprek dit weekend.
Maar heb het er nog wel heel moeilijk mee.
Het is al die tijd nadat echt uit was heel slecht met hem gegaan en in die tijd hebben we soms veel en soms helemaal geen contact gehad. Hij heeft eigenlijk altijd contact (zowel onaardig als liefdevol) gezocht, op wat korte periodes na, en ik amper. En altijd gaf hij aan me terug te willen, behalve dat ene gesprek waarin hij zei niet meer van me te houden.
pi_124910053
Thanks voor het meedenken trouwens weer, waardeer ik zeer
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:33:54 #274
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124910975
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Ik weet heel zeker dat ik niks meer wil en dat heb ik ook gezegd in het telefoongesprek dit weekend.
Maar heb het er nog wel heel moeilijk mee.
Het is al die tijd nadat echt uit was heel slecht met hem gegaan en in die tijd hebben we soms veel en soms helemaal geen contact gehad. Hij heeft eigenlijk altijd contact (zowel onaardig als liefdevol) gezocht, op wat korte periodes na, en ik amper. En altijd gaf hij aan me terug te willen, behalve dat ene gesprek waarin hij zei niet meer van me te houden.
Ik vind het echt heel knap van je dat je volhoud niet meer te willen. Wou dat ik er zo over dacht! En het is inderdaad zo moeilijk als je ex zegt je terug te willen.. Maar na alles wat ie gedaan heeft is het inderdaad beter van niet, ook voor je eigenwaarde en zelfrespect. En natuurlijk vlijd het als hij zegt je terug te willen, dat voelt stiekem toch wel goed. Maar ik heb echt respect voor je dat je gezegd hebt dat je niet wil.
Je kunt denk ik toch beter weer alle contact verbreken en proberen dit alles te vergeten, of in ieder geval eventjes weg te stoppen en proberen weer verder te gaan zoals je al deed. Want je moet straks niet weer als een zielig hoopje in bed belanden! :*
pi_124911228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:33 schreef Babela het volgende:

[..]

Ik vind het echt heel knap van je dat je volhoud niet meer te willen. Wou dat ik er zo over dacht! En het is inderdaad zo moeilijk als je ex zegt je terug te willen.. Maar na alles wat ie gedaan heeft is het inderdaad beter van niet, ook voor je eigenwaarde en zelfrespect. En natuurlijk vlijd het als hij zegt je terug te willen, dat voelt stiekem toch wel goed. Maar ik heb echt respect voor je dat je gezegd hebt dat je niet wil.
Je kunt denk ik toch beter weer alle contact verbreken en proberen dit alles te vergeten, of in ieder geval eventjes weg te stoppen en proberen weer verder te gaan zoals je al deed. Want je moet straks niet weer als een zielig hoopje in bed belanden! :*
Thanks! Nee, dat houden mn vrienden me ook voor. Het is zonde als ik al die ellende heb doorstaan om er vervolgens weer doorheen te moeten.

Maar bij jou gaat de knop ook nog wel om. Had het bij mezelf ook niet verwacht, maar toch. Jij hebt ook genoeg redenen om hem niet meer terug te willen toch!
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:42:48 #276
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124911264
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:41 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Thanks! Nee, dat houden mn vrienden me ook voor. Het is zonde als ik al die ellende heb doorstaan om er vervolgens weer doorheen te moeten.

Maar bij jou gaat de knop ook nog wel om. Had het bij mezelf ook niet verwacht, maar toch. Jij hebt ook genoeg redenen om hem niet meer terug te willen toch!
Daarom! Zo denk ik nu ook.
Ja, zat redenen echt wel. Maar toch vind ik het moeilijk te zeggen Nee, ik wil dit niet. Heb het wel laten doorschemeren, maar als je van die lieve berichtjes krijgt van degene waar je van houd, god wat is het dan moeilijk om de kille bitch uit te hangen. Wat ik juist wel zou moeten zijn ..
pi_124911345
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:42 schreef Babela het volgende:

[..]

Daarom! Zo denk ik nu ook.
Ja, zat redenen echt wel. Maar toch vind ik het moeilijk te zeggen Nee, ik wil dit niet. Heb het wel laten doorschemeren, maar als je van die lieve berichtjes krijgt van degene waar je van houd, god wat is het dan moeilijk om de kille bitch uit te hangen. Wat ik juist wel zou moeten zijn ..
Je hebt er ook alle reden toe, hij is vreemdgegaan! En dan dat gedoe met die vakantie..

Waar ik wel voor vrees, is het moment dat hij een ander gaat krijgen. Dat zal nu misschien sneller gebeuren omdat ik de deur voorgoed heb dichtgedaan en het zou me echt verschrikkelijk veel pijn doen. En dan te bedenken dat jij die pijn al een soort van hebt gehad..
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:50:03 #278
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124911470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:45 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Je hebt er ook alle reden toe, hij is vreemdgegaan! En dan dat gedoe met die vakantie..

Waar ik wel voor vrees, is het moment dat hij een ander gaat krijgen. Dat zal nu misschien sneller gebeuren omdat ik de deur voorgoed heb dichtgedaan en het zou me echt verschrikkelijk veel pijn doen. En dan te bedenken dat jij die pijn al een soort van hebt gehad..
Ja, ik deal elke dag met die pijn. En vooral weekends. Normaal denk je juist van hehe, eindelijk weekend. Ik ECHT niet. De weekenden zijn bij mij echt helldagen. Ik weet dat hij dan bij haar is, de leuke dingen doet met haar en lief doet tegen haar..

Alhoewel hij het volgens mij wel uit wil maken met haar. Wat mij ook wel goed doet, hoe gemeen ook.

Ja, de dag dat hij een ander heeft is verschrikkelijk. Toen het bijna een week uit was, bereidde ik mezelf er al op voor. Ik zei continu tegen mezelf ja, wat nou als hij een ander heeft? Maar dan praatte ik mezelf sterk door te zeggen, heb ik al 2 keer meegemaakt en heb me er altijd doorheen geslagen dus nu ook! En had ik er weer vertrouwen in dat ik het wel aankon. Maar toen de dag zover was en ik erachter kwam dat hij met die ander ging.. Poeh.. Voelde mijn hart letterlijk breken, dacht dat hij al gebroken was maar niet dus. Alsof ik een verschrikkelijke slechte soap zat, een nachtmerrie. Wou mezelf echt van kant maken.. Maar ja, het was ook nog maar een week uit onder het mom van 'ik heb even tijd nodig, misschien komt het wel goed.' Dus dan doet het extra pijn.

Bij jullie is het zo dat het echt echt uit is. zonder valse hoop iets. Dus als hij dan een vriendin zal krijgen zal het denk ik minder pijn doen dan bij mij. Want dan is het al een langere tijd uit enzo. En wie weet, heb jij wel sneller een leuke vriend dan hem ;)
pi_124911553
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Babela het volgende:

[..]

Ja, ik deal elke dag met die pijn. En vooral weekends. Normaal denk je juist van hehe, eindelijk weekend. Ik ECHT niet. De weekenden zijn bij mij echt helldagen. Ik weet dat hij dan bij haar is, de leuke dingen doet met haar en lief doet tegen haar..

Alhoewel hij het volgens mij wel uit wil maken met haar. Wat mij ook wel goed doet, hoe gemeen ook.

Ja, de dag dat hij een ander heeft is verschrikkelijk. Toen het bijna een week uit was, bereidde ik mezelf er al op voor. Ik zei continu tegen mezelf ja, wat nou als hij een ander heeft? Maar dan praatte ik mezelf sterk door te zeggen, heb ik al 2 keer meegemaakt en heb me er altijd doorheen geslagen dus nu ook! En had ik er weer vertrouwen in dat ik het wel aankon. Maar toen de dag zover was en ik erachter kwam dat hij met die ander ging.. Poeh.. Voelde mijn hart letterlijk breken, dacht dat hij al gebroken was maar niet dus. Alsof ik een verschrikkelijke slechte soap zat, een nachtmerrie. Wou mezelf echt van kant maken.. Maar ja, het was ook nog maar een week uit onder het mom van 'ik heb even tijd nodig, misschien komt het wel goed.' Dus dan doet het extra pijn.

Bij jullie is het zo dat het echt echt uit is. zonder valse hoop iets. Dus als hij dan een vriendin zal krijgen zal het denk ik minder pijn doen dan bij mij. Want dan is het al een langere tijd uit enzo. En wie weet, heb jij wel sneller een leuke vriend dan hem ;)
Nou, we hoeven er geen wedstrijdje van te maken, maar het zou me ook heel veel pijn doen omdat ik nog intens van hem hou..En ik ben sowieso niet sneller, ik blijf nog bij mijn voornemen om heel 2013 vrij te blijven.

Wat waren bij jou helpende gedachten om te doorstaan dat hij een ander had?
  vrijdag 5 april 2013 @ 12:56:47 #280
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124911680
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:50 schreef Babela het volgende:

[..]

Ja, ik deal elke dag met die pijn. En vooral weekends. Normaal denk je juist van hehe, eindelijk weekend. Ik ECHT niet. De weekenden zijn bij mij echt helldagen. 1. Ik weet dat hij dan bij haar is, de leuke dingen doet met haar en lief doet tegen haar..

2. Alhoewel hij het volgens mij wel uit wil maken met haar. Wat mij ook wel goed doet, hoe gemeen ook.

1. Dat weet je niet, je zit er niet bij dus je weet niet hoe het gaat als hun bij elkaar zijn. Je bedenkt vanalles in je hoofd en maakt daar je eigen verhaal bij. Natuurlijk kan je gaan lopen gissen en raden en denken dat ze het superleuk hebben, maar 100% zeker weten doe je het gewoon niet hoe groot de kans ook is! Kap dus met jezelf gek maken.

2. So what dat hij het uit wil maken met haar, lekker belangrijk. Ook dat weet je niet zeker en zulke dingen ALS hij ze al tegen jou zegt dan zegt hij dat puur om je aan het lijntje te houden. Ik heb je dat de vorige keer ook al gezegd, die jongen wil gewoon voorkomen dat jij zelf wel verder met je leven gaat, want stel je voor dat het niet werkt met zijn nieuwe vriendin dan wil hij heel makkelijk terug naar jou kunnen gaan.

Geloof me, ik was net zo.
YouTube
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:01:01 #281
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124911812
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 12:53 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Nou, we hoeven er geen wedstrijdje van te maken, maar het zou me ook heel veel pijn doen omdat ik nog intens van hem hou..En ik ben sowieso niet sneller, ik blijf nog bij mijn voornemen om heel 2013 vrij te blijven.

Wat waren bij jou helpende gedachten om te doorstaan dat hij een ander had?
Haha, klinkt heel kinderachtig, maar aan iedereen die het maar wou zien, zijn nieuwe vriendin laten zien. En iedereen kraakte haar af :') Dat hielp een beetje.

En verder hadden we op dat moment nog contact. En zei hij tegen mij niks met haar te doen, niet zoenen enzo. Hielp ook een beetje. En gewoon doorzetten. En haar in mijn hoofd helemaal zwart maken, dat ze niks voor hem is enzo blabla. Eigenlijk wat kinderachtige manieren om er mee om te gaan, maar als het werkt, waarom niet toch.

Nu merk ik wel dat ik er steeds minder moeite mee heb.
pi_124911913
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:01 schreef Babela het volgende:

[..]

Haha, klinkt heel kinderachtig, maar aan iedereen die het maar wou zien, zijn nieuwe vriendin laten zien. En iedereen kraakte haar af :') Dat hielp een beetje.

En verder hadden we op dat moment nog contact. En zei hij tegen mij niks met haar te doen, niet zoenen enzo. Hielp ook een beetje. En gewoon doorzetten. En haar in mijn hoofd helemaal zwart maken, dat ze niks voor hem is enzo blabla. Eigenlijk wat kinderachtige manieren om er mee om te gaan, maar als het werkt, waarom niet toch.

Nu merk ik wel dat ik er steeds minder moeite mee heb.
Ik snap dat dit het dragelijker maakte voor jou op dat moment!
Maar dan ben je wel afhankelijk van anderen en wat ze zeggen en wat hij wel of niet doet.

Als iemand helpende gedachten heeft, hoor ik ze graag!
  vrijdag 5 april 2013 @ 13:05:48 #283
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124911951
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:04 schreef kloon89 het volgende:

[..]

Ik snap dat dit het dragelijker maakte voor jou op dat moment!
Maar dan ben je wel afhankelijk van anderen en wat ze zeggen en wat hij wel of niet doet.

Als iemand helpende gedachten heeft, hoor ik ze graag!
Ja daarom. En ze blijven niet 100x zeggen wat is ze lelijk enzo.

Dus nu ga ik op eigen kracht verder. Weekends leuke dingen doen, veel met vriendinnen weg, veel shoppen. En er gewoon zo weinig mogelijk aan proberen te denken
pi_124912381
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 april 2013 04:00 schreef Ziba het volgende:

[..]

Nou... De kans is ook groot dat je iedereen wel leuk gaat vinden die een beetje interesse in je toont zodat je je weer geliefd voelt en je zelfvertrouwen weer wordt opgekrikt. Rebound relatie is ook niet alles en erg slecht voor je eigen ego.
  zaterdag 6 april 2013 @ 01:45:50 #285
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124941874
Even zeiken hoor.

Het is weer weekend en ik voel me rot. Heb vanavond es even goed naar mij zelf gekeken en ook vanbinnen. Voelde en zag dat ik echt gewoon bont en blauw ben van binnen. Vind het een wonder dat mijn hart nog klopt, aangezien het echt compleet aan flarden ligt. Heb mezelf de vraag gesteld 'wat wil ik nou, kijk naar jezelf'. Ik heb besloten het nu echt compleet te laten gaan, al het kleine beetje wat ik nog had ook achter me te laten. Ik kan niet veel meer hebben, ben door alles echt compleet in elkaar geslagen. Ik ga me nu focussen op mijzelf en er wat leuks van maken, mezelf helen tot ik weer de oude ben. En hopelijk vind ik dan een leuke vent die gek op me is en me waardeert en ik gelukkig mee ben. Het komt wel goed, hij zoekt het maar uit met die ander. Ik kap met alles, zelfs met zijn ouders en zus. Jammer, maar zij houden hem zo gigantisch het hand boven het hoofd. Het is beter zo.

Zo, even alles van me af schrijven
pi_124942116
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:19 schreef StrawberrySwing het volgende:

[..]

Nou... De kans is ook groot dat je iedereen wel leuk gaat vinden die een beetje interesse in je toont zodat je je weer geliefd voelt en je zelfvertrouwen weer wordt opgekrikt. Rebound relatie is ook niet alles en erg slecht voor je eigen ego.
Ligt aan de persoon in kwestie en of je aandacht gewend ben. Zodra een dikke henk mij aandacht geeft, vind ik de persoon niet echt leuk en de aandacht ook niet. Maar dat ben ik. Soms kan het wel eens helend werken. Lekker afleidend enzo. :)
pi_124980717
Het is nu een paar weken geleden sinds de brief, dacht schrijf alles van me af. Maar juist door de brief zit ik steeds verder in de put. Elke dag gaat het gewoon slechter lijkt wel, alle liedjes gaan over de liefde, overal denk ik aan haar. Van de 99% hoop dat er niet is, is dat ene procentje genoeg om mij helemaal in de war te maken. Ik wil haar gewoon 100% terug of ik wil dat ze gewoon zegt dat ze er 100% klaar mee is. Wat doet een gebroken hart toch pijn en wat kan het lang duren tot het weer geheeld is.
Een rebound is ook niks en daten al helemaal niet, zit ik nog met mijn gedachten bij dat ene speciale meisje.......
pi_124984479
Mijn ex heeft mij geblokkeerd op Facebook - geen idee sinds wanneer - maar waarom doet hij zoiets? We hebben naar mijn idee geen ruzie, ik ben duidelijk geweest, ik stuur hem helemaal geen berichten, of zo, laat niets van mij horen, dus waarom zou je dan iemand blokkeren? :P Of mis ik een of andere logica.
  zondag 7 april 2013 @ 13:35:21 #289
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124984590
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 01:59 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ligt aan de persoon in kwestie en of je aandacht gewend ben. Zodra een dikke henk mij aandacht geeft, vind ik de persoon niet echt leuk en de aandacht ook niet. Maar dat ben ik. Soms kan het wel eens helend werken. Lekker afleidend enzo. :)
Haha klopt wel! Vannacht op stap geweest met een vriendin en mijn broer. Vriendin kwam haar ex tegen met een vriend en mijn broer had een vriend meegenomen. En terwijl de vriend van mijn broer mij probeerde te versieren, kreeg ik smsjes van de vriend van de ex dat hij mij leuk vond. Heb ook met hem gezoend daarna hihi. Heb de hele nacht niet aan mijn ex gedacht en heb het heel leuk gehad terwijl ik ook nog eens de bob was! Mijn zelfvertrouwen werd aardig opgekrikt hihi :D
pi_124987686
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:32 schreef Ziba het volgende:
Mijn ex heeft mij geblokkeerd op Facebook - geen idee sinds wanneer - maar waarom doet hij zoiets? We hebben naar mijn idee geen ruzie, ik ben duidelijk geweest, ik stuur hem helemaal geen berichten, of zo, laat niets van mij horen, dus waarom zou je dan iemand blokkeren? :P Of mis ik een of andere logica.
Hij wilt gewoon, door wat voor reden dan ook, niet aan je herinnerd worden. Je reacties bij gemeenschappelijke vrienden worden namelijk ook geblokkeerd.
She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working
pi_124988927
Mensen, de enige tip die ik jullie kan geven is dat het écht goed komt. Langzaamaan kan je het een plek geven en het is waar dat tijd alles heelt, ik geloofde er ook niet in maar nu weet ik wel beter. De wond is gewoon nog erg vers en iedereen verwerkt het op z'n eigen manier/tijd, maar de pijn wordt minder en het gaat ook weg. Blijf sterk iig. :). :*
pi_125018043
Vandaag (of nou ja, eigenlijk gisteren) was de dag dat ik in 2008 met mijn ex begon, en ik moet zeggen, ik heb eigenlijk nergens last van. :) Dit is de eerste keer sinds het uit is dat ik op die dag ben gekomen zonder haar zegmaar, en ik voel absoluut geen pijn meer, dus ik denk dat ik er overheen ben ofzo :P Enige debiele was dat toevallig vannacht ze in m'n droom was en we daarin blijkbaar aan het knuffelen waren, maar ik had ook geen raar gevoel bij het wakker worden ofzo, en verder ook niet meer aan gedacht verder vandaag. Is dat ff een verschil met juli vorig jaar. :) Wanhopig als ik toen was, zit ik nu best lekker in m'n vel, ben in ieder geval een stuk lichter qua bagage dan ik toen was. Deze week ook weer lekker een paar daagjes werken via Randstad, en vrijdag tot en met zondag naar een vriendin in Friesland met een andere vriend, dus de nabije toekomst ziet er goed uit. :)

Één ding weet ik zeker, als ik na 4 jaar en 2 maanden relatie waarin ik m'n best heb gedaan voor die ene persoon, binnen één jaar zo kan zitten typen, dan komen jullie er ook allemaal stuk voor stuk, dus geef niet op! :D (hoop dat zo'n berichtje jullie goed doet :P )
pi_125058003
Over 5 daagjes is het alweer 3 maanden uit met mijn ex. Het gaat echt veel beter met me. Ik zie mijn vrienden erg vaak en ik ga ook vaak lekker weg met ze. Heb in de 3 maanden dat het nu uit is nog niet echt met mijn ex gesproken. Best wel vreemd eigenlijk, aangezien de zeer hechte band die wij hebben gehad. We waren niet alleen vriend en vriendin, maar tegelijkertijd ook beste vrienden. We gingen voor elkaar door het vuur. En nu is dat allemaal niet meer zo en zie ik mijn vriendin af en toe op werk. Dan kijken we elkaar aan en lopen we beiden verder.

En toch heb ik het leuk met der gehad. Het is te veel om hier neer te zetten maar alleen al hoe wij elkaar hebben ontmoet en hoe het daarna is gegaan is héél speciaal. Ze is een speciaal meisje waar ik heel veel van hou. En hoe veel pijn het mij allemaal soms doet, ik probeer de mooie herinneringen die ik er aan over heb te koesteren.

Hoe dan ook zit ik ook nog met een paar vragen en kijk ik wel hoe het allemaal verlopen zal. Zal er een moment komen dat wij ooit als goede vrienden verder zullen gaan, of is het helemaal over? Ik denk het 2e en geloof mij dat doet mij héél veel pijn, omdat wij niet uit elkaar te krijgen waren. Wij waren het gewoon samen.

Denkt ze nog wel eens aan me? Ik kom er voorlopig en misschien ook helemaal niet meer achter. Misschien ook wel, niets is zeker in dit leven.

Als ik nu haar mooie kaarten, sms'jes lees en denk aan al het echte wat er tussen ons was denk ik dat de band niet kapot is. Dat wij allebei weten dat we heel veel van de ander houden en elkaar niet zullen vergeten.
pi_125065204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 01:24 schreef Marmal het volgende:
Over 5 daagjes is het alweer 3 maanden uit met mijn ex. Het gaat echt veel beter met me. Ik zie mijn vrienden erg vaak en ik ga ook vaak lekker weg met ze. Heb in de 3 maanden dat het nu uit is nog niet echt met mijn ex gesproken. Best wel vreemd eigenlijk, aangezien de zeer hechte band die wij hebben gehad. We waren niet alleen vriend en vriendin, maar tegelijkertijd ook beste vrienden. We gingen voor elkaar door het vuur. En nu is dat allemaal niet meer zo en zie ik mijn vriendin af en toe op werk. Dan kijken we elkaar aan en lopen we beiden verder.

En toch heb ik het leuk met der gehad. Het is te veel om hier neer te zetten maar alleen al hoe wij elkaar hebben ontmoet en hoe het daarna is gegaan is héél speciaal. Ze is een speciaal meisje waar ik heel veel van hou. En hoe veel pijn het mij allemaal soms doet, ik probeer de mooie herinneringen die ik er aan over heb te koesteren.

Hoe dan ook zit ik ook nog met een paar vragen en kijk ik wel hoe het allemaal verlopen zal. Zal er een moment komen dat wij ooit als goede vrienden verder zullen gaan, of is het helemaal over? Ik denk het 2e en geloof mij dat doet mij héél veel pijn, omdat wij niet uit elkaar te krijgen waren. Wij waren het gewoon samen.

Denkt ze nog wel eens aan me? Ik kom er voorlopig en misschien ook helemaal niet meer achter. Misschien ook wel, niets is zeker in dit leven.

Als ik nu haar mooie kaarten, sms'jes lees en denk aan al het echte wat er tussen ons was denk ik dat de band niet kapot is. Dat wij allebei weten dat we heel veel van de ander houden en elkaar niet zullen vergeten.
Je zou de band kunnen proberen te herstellen over een tijdje, als je er echt helemaal over heen bent. Die is nu niet mogelijk omdat jullie beiden veel te verwerken hebben. Over een tijdje zou je toenadering kunnen zoeken en kijken wat er van komt. Maar ik denk niet dat jullie ooit nog beste maatjes kunnen worden. Dat je naast geliefden ook beste vrienden was, was ook gewoon een deel van de relatie. Dat is nu ook kapot, en met je ex is dat heel lastig om terug te winnen zonder dat er jaloerse gevoelens bij komen kijken etc. Ik zou er niet te veel op hopen, en gaan voor een casual vriendschap waarbij je soms wat van de ander hoort hoe het is etc.
Ik denk wel dat ze nog wel eens aan je denkt. Die band tussen jullie heb je niet gedroomd, dus als dat opeens weg is, doet dat zeker ook wat met haar. Vrijwel niemand is zo koelbloedig dat het meteen vergeten is. Ook al doen mensen zich soms zo voor, het komt altijd wel terug op dat zij de ander ook wel eens missen, ook al is het uit. Maar maakt het veel uit,dat ze nog wel eens aan je denkt? Want het blijft helaas uit...

Ik had met mijn ex ook zo'n goede band dat we naast geliefden ook de beste vrienden waren, maar dat is heel lastig vol te houden en het vervaagd snel. Eerst vond ik dat heel erg, maar nu heb ik er wel vrede mee en accepteer ik dat het nooit meer zal zijn dan af en toe bij elkaar langs komen.
pi_125067706
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 22:07 schreef StrawberrySwing het volgende:

[..]

Heb je, sinds het uit is, wel eens afstand van hem genomen? Dus helemaal geen contact met hem gehad, voor een langere periode en bewust?
Ja we hebben een tijdje contact gehad wat dus hersteld is sinds 1.5 week ongeveer. Tot die tijd ging het goed maar ik ben zojuist compleet ingestort. Het is volgende week 3 maanden uit na 3.5 jaar en hij is zo verandert, hij is zo ontspoord. Ik ken hem niet meer terug, het doet me zoveel pijn dat hij liever zo is dan dat hij met mij zou zijn. Vanaf vrijdag zie ik hem nooit meer, tenzij we zouden afspreken o.i.d. maar dat zie ik niet gebeuren. En auw wat doet dat pijn..

We hebben vorige week echt leuk contact gehad, wat nu weer afgezwakt is.. En dan vraag ik me af ik ben er kapot van, ik begon me helaas toch weer aan hem te hechten omdat het zo vertrouwd was. Mijn gevoel voor hem kwam weer naar boven maar hij toont totaal geen initiatief meer, heeft ons leuke contact dan niet net zoveel voor hem gedaan?

Ik weet dat het het beste is om geen contact te hebben. Ik wil hem alleen zo graag weer terug nu, het contact was echt zoals vanouds.. Ik wil het liefst contact houden omdat ik hem anders helemaal 'kwijt' ben en bang ben om het voor mezelf te verpesten om hem terug te krijgen. Maar ik hoor hem helemaal niet terug te willen, iedereen lacht me uit als ze dit zouden lezen. Ik was zo zo zo sterk zonder hem, hij maakt me echt stapelgek.

Ik ga sowieso proberen om hem uit mezelf niets meer te sturen maar niet op hem ingaan, hem blokkeren en alle banden doorsnijden kan ik niet. Ik wil het gewoon niet.
pi_125078895
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 22:34 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ze zocht net weer contact via een email. Heb hem niet gelezen maar zag hem binnenkomen. 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht was deze post. Ik heb vandaag best een 'ok' dag gehad, het mag mij niet gebeuren dat ik mijn leven laat leiden door zo'n trut. Want op het moment dat je zo een mail ziet binnenkomen gaat je maag 180 graden rechtsomkeert :r

Ja, ik initieer geen contact. Ik maak stappen. Weg ermee. Net zoals de inhoud van m'n maag :+
pi_125082295
Waarom blokkeer je haar e-mailadres niet?
pi_125083142
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom blokkeer je haar e-mailadres niet?
Dat komt gewoon in de spam folder. Waarom maak ik niet een nieuw email adres? Juist .. dat moet ik doen.
pi_125183498
Ik voel me zo bagger :(. Zojuist heeft mijn vriend besloten niet meer verder te willen met mij.
pi_125191828
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 01:39 schreef 1410 het volgende:
Ik voel me zo bagger :(. Zojuist heeft mijn vriend besloten niet meer verder te willen met mij.
Sterkte meis. Niet aan zien komen?
Que Sera ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')