Haha ja... Ik ben de slechtste psycholoog voor mezelf.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:04 schreef Yreal het volgende:
Heerlijk is dit, alle wijsheid verkondigen die je niet op je eigen leven durft los te laten![]()
![]()
Weten wel, wel met m'n hoofd. Niet met m'n hart. Ik heb bijna alles opgegeven voor deze dame en dan liep het zo in de soep. Die switch kon ik niet zo makkelijk maken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
En jij WEET zelf ook dat het beter is, hoop ik?
Dat is tenminste voldoende voor nu. Zolang je maar weet dat het beter is zo. Het is voldoende om te zorgen dat je niet naar haar terug rent.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Weten wel, wel met m'n hoofd. Niet met m'n hart. Ik heb bijna alles opgegeven voor deze dame en dan liep het zo in de soep. Die switch kon ik niet zo makkelijk maken.
Ze woon't zo'n 858 km van me vandaan, ong 8.5 uur met de auto.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is tenminste voldoende voor nu. Zolang je maar weet dat het beter is zo. Het is voldoende om te zorgen dat je niet naar haar terug rent.
scheeltquote:Op maandag 25 maart 2013 23:12 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ze woon't zo'n 858 km van me vandaan, ong 8.5 uur met de auto.
Ik zou knettergek worden als ze in dezelfde stad zou wonen ..quote:
Oeh, dat is kut. Succes met proberen er niet over na te denken.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:19 schreef Yreal het volgende:
Ik zit echt te koken van woeden. Gewoon hop, na 3 jaar binnen een 3 weken alweer een ander.
Hoe kan ze![]()
![]()
Ik vrees dat ze daar al veel langer mee bezig was, en dat het dus geen '3 weken' was. Of het is een gevalletje 'ik kan niet alleen zijn'.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:19 schreef Yreal het volgende:
Ik zit echt te koken van woeden. Gewoon hop, na 3 jaar binnen een 3 weken alweer een ander.
Hoe kan ze![]()
![]()
Vooral omdat het iemand was die ze daarvoor al vaker zag. Kuthoer dat ze is. En het maar vreselijk vinden en allesquote:Op maandag 25 maart 2013 23:22 schreef AthCom het volgende:
[..]
Oeh, dat is kut. Succes met proberen er niet over na te denken.
Ik dus ook. toen was het ja, hij ligt bij mij in bed een filmpje te kijken. Maakt niet uit, hij is gay.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:23 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze daar al veel langer mee bezig was, en dat het dus geen '3 weken' was. Of het is een gevalletje 'ik kan niet alleen zijn'.
Dan moet je blij zijn dat je er vanaf bent.
Als ze je zo openlijk bedriegt lijkt het me juist goed dat je er vanaf bent gast. Je zou maar getrouwd en kids met d'r hebben en ze zou je dit flikken ..quote:Op maandag 25 maart 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dus ook. toen was het ja, hij ligt bij mij in bed een filmpje te kijken. Maakt niet uit, hij is gay.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O, dat ken ik ja.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral omdat het iemand was die ze daarvoor al vaker zag. Kuthoer dat ze is. En het maar vreselijk vinden en alles![]()
Oké, dat herken ik dan niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik dus ook. toen was het ja, hij ligt bij mij in bed een filmpje te kijken. Maakt niet uit, hij is gay.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik herken het wel hoor. Heb eens in een hostel gezeten met een gast die eerst met z'n vriendin thuis zat te skypen en daarna een andere chick zat te batsen. Echt,quote:Op maandag 25 maart 2013 23:25 schreef AthCom het volgende:
[..]
O, dat ken ik ja.
2 jaar en niet eens 2 weken voor mij.
[..]
Oké, dat herken ik dan niet.Sjezus. Wat een naaistreek.
Dat is dan nog tot daar aan toe, maar dan nu alweer in een relatiequote:Op maandag 25 maart 2013 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Heb eens in een hostel gezeten met een gast die eerst met z'n vriendin thuis zat te skypen en daarna een andere chick zat te batsen. Echt,
Zulke mensen, gatverdamme.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor. Heb eens in een hostel gezeten met een gast die eerst met z'n vriendin thuis zat te skypen en daarna een andere chick zat te batsen. Echt,
Ooh Babela toch, dit is precies wat ik constant denk. Al dagen, weken, maanden lang. Ze heeft zo veel van mij gehouden, echt waar. Nu is het uit en heeft het allemaal wat tijd nodig maar het lijkt alsof ze niets van me moet hebben, maar ik denk toch wel dat ze zich stiekem groot voor doet. Wat zou ze denken als ze mij ziet. Wat zou ze denken als ze 's Avonds in haar bedje ligt, wat zou ze denken als ze naar mijn hart op haar nachtkastje kijkt die ze van mij heeft gekregen, als ze kijkt naar de kaarten die ze van mij heeft gehad. Staan mijn spulletjes überhaupt nog wel in haar kamer? Zou ze ze weg hebben gedaan of heeft ze het laten staan omdat ze nog om me geeft. De gedachtes maken me gek. Zou ze nog aan me denken, wie weet ligt ze nu wel in haar bedje aan mij te denken?quote:Op maandag 25 maart 2013 21:30 schreef Babela het volgende:
Weetje waar ik net aan zat te denken? Of iemand echt gelukkig kan worden als hij zomaar in een andere relatie stapt. Zonder de tijd te nemen zijn andere relatie te verwerken. Gewoon doorgaan. Wetend dat hij een meisje achterlaat die zielsveel van hem hield en houd. Die alles voor hem deed en alles voor hem overheeft..
Ik zou zo graag 1 dag in zijn hoofd willen zitten. Gewoon meevaren met zijn dag. Kijken waar hij aan denkt, wat hij voelt. Erachter komen hoe hij dit kan. Misschien er iets van leren, hoe hij er mee omgaat. Wat hij denkt als hij alleen in bed ligt en bijvoorbeeld kijkt naar het dartbord wat hij van mij gekregen heeft. Of hij twijfels heeft, of hij denkt aan hoe het was..
Het zou zoveel duidelijk maken. Dan wist ik precies wat hij echt wou en voelt. Geen rare gedachtengangen meer van mij kant waarom hij zus en zo doet. Op dit moment had ik er alles voor over..
Ik heb het ook wel gedaan hoor, maar het is 1) torture en 2) kan je leven compleet dereguleren.quote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef Marmal het volgende:
[..]
Ooh Babela toch, dit is precies wat ik constant denk. Al dagen, weken, maanden lang. Ze heeft zo veel van mij gehouden, echt waar. Nu is het uit en heeft het allemaal wat tijd nodig maar het lijkt alsof ze niets van me moet hebben, maar ik denk toch wel dat ze zich stiekem groot voor doet. Wat zou ze denken als ze mij ziet. Wat zou ze denken als ze 's Avonds in haar bedje ligt, wat zou ze denken als ze naar mijn hart op haar nachtkastje kijkt die ze van mij heeft gekregen, als ze kijkt naar de kaarten die ze van mij heeft gehad. Staan mijn spulletjes überhaupt nog wel in haar kamer? Zou ze ze weg hebben gedaan of heeft ze het laten staan omdat ze nog om me geeft. De gedachtes maken me gek. Zou ze nog aan me denken, wie weet ligt ze nu wel in haar bedje aan mij te denken?
Ik ben dom geweest dat ik zo wanhopig heb gedaan toen het net uitging. Dat ik maar bleef herhalen dat wij 2 voor elkaar gemaakt zijn, dat dit niet kan. Achteraf denk ik: Als je echt voor elkaar gemaakt bent, kom je ooit weer bij elkaar.
dankjequote:Op maandag 25 maart 2013 23:47 schreef killeroy_nl het volgende:
Sjongejonge.. Snap dat soort mensen niet hoor.. Sterkte nog Yreal.
Is ook puur een fase. Het kan je drijven tot een rebound (been there done that), of de hele nacht lopen schelden (been there done that), of andere domme dingen doen (been there done that), etc.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:22 schreef Yreal het volgende:
De woede verdrijft wel lekker de "wanhoop"
Het gaat mij waarschijnlijk wat studiepuntjes kosten morgen. Nouwja, het zal wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Is ook puur een fase. Het kan je drijven tot een rebound (been there done that), of de hele nacht lopen schelden (been there done that), of andere domme dingen doen (been there done that), etc.
Gast, als je morgen een examen heb. Desnoods ff slaap pilletje ofzo, valeriaan of melatonine er in gooien en gewoon je best doen morgen. Desnoods stijf aan de cafeine, ik heb dankzij relatie problemen gewoon keihard een half jaar iets moeten uitstellen qua studie vanwege het 'niet helemaal kosjer' kunnen nadenken. Dus, hup, bed in en morgen knallen met 3 red bull en een quatro espresso achter de kiezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het gaat mij waarschijnlijk wat studiepuntjes kosten morgen. Nouwja, het zal wel.
Ik haal zat studiepunten per jaar, er mag best wat overblijven voor morgen. De ene verneuk ik toch wel. Ik ken het niet, het boeit me niet en ik kan het niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gast, als je morgen een examen heb. Desnoods ff slaap pilletje ofzo, valeriaan of melatonine er in gooien en gewoon je best doen morgen. Desnoods stijf aan de cafeine, ik heb dankzij relatie problemen gewoon keihard een half jaar iets moeten uitstellen qua studie vanwege het 'niet helemaal kosjer' kunnen nadenken. Dus, hup, bed in en morgen knallen met 3 red bull en een quatro espresso achter de kiezen.
Voor nu, 'the bitch aint worth it'. Daarna maar weer zien of jullie vriendjes kunnen worden.
Dan vooral doorgaan met schelden, tieren en boos zijn. Lekker venten. Laat die aggresssie er maar uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik haal zat studiepunten per jaar, er mag best wat overblijven voor morgen. De ene verneuk ik toch wel. Ik ken het niet, het boeit me niet en ik kan het niet.
zekerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dan vooral doorgaan met schelden, tieren en boos zijn. Lekker venten. Laat die aggresssie er maar uit
Het zou zoveel schelen als je het wist. Gewoon duidelijk bam. Geen vraagtekens meer..quote:Op maandag 25 maart 2013 23:45 schreef Marmal het volgende:
[..]
Ooh Babela toch, dit is precies wat ik constant denk. Al dagen, weken, maanden lang. Ze heeft zo veel van mij gehouden, echt waar. Nu is het uit en heeft het allemaal wat tijd nodig maar het lijkt alsof ze niets van me moet hebben, maar ik denk toch wel dat ze zich stiekem groot voor doet. Wat zou ze denken als ze mij ziet. Wat zou ze denken als ze 's Avonds in haar bedje ligt, wat zou ze denken als ze naar mijn hart op haar nachtkastje kijkt die ze van mij heeft gekregen, als ze kijkt naar de kaarten die ze van mij heeft gehad. Staan mijn spulletjes überhaupt nog wel in haar kamer? Zou ze ze weg hebben gedaan of heeft ze het laten staan omdat ze nog om me geeft. De gedachtes maken me gek. Zou ze nog aan me denken, wie weet ligt ze nu wel in haar bedje aan mij te denken?
Ik ben dom geweest dat ik zo wanhopig heb gedaan toen het net uitging. Dat ik maar bleef herhalen dat wij 2 voor elkaar gemaakt zijn, dat dit niet kan. Achteraf denk ik: Als je echt voor elkaar gemaakt bent, kom je ooit weer bij elkaar.
Dit is dus precies wat ik heb gedaan na dat het uit is gegaan. Ik wou het niet maar ik kon het niet tegenhouden. Ik wou haar gewoon laten weten dat zij zo speciaal voor me is. Heb zo spijt van dat wanhopige gedrag, maar het hoort erbij. Had ik maar mijn zwaktes niet getoond.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 01:53 schreef Babela het volgende:
[..]
Het zou zoveel schelen als je het wist. Gewoon duidelijk bam. Geen vraagtekens meer..
Gelukkig ben ik nooit echt wanhopig geweest, ik ben niet van het smeken. Heb inderdaad zoiets van als je bij elkaar hoort kom je wel weer bij elkaar terug. Heb wel twee keer mijn zwakte laten tonen. Gewoon zeggen wat ik voelde. Eerste keer was toen ik erachter kwam dat hij een ander had, hoe hij mij dit aan kon doen want ik dacht dat het goed zou komen en dat ik nog zoveel van hem hield. Zijn reactie was dat ik verder moest gaan met mijn leven en hem vergeten.
Tweede keer was toen hij na herhaaldelijk uitlokkerig gedrag, mij poppie noemen en hartjes sturen opeens zei dat hij alleen vrienden wou blijven. Heb hem toen gevraagd wat hij nou echt van mij verwachtte na al het valse hoop gevend contact.. Vrienden dus, en toen heb ik weer gezegd dat ik mijzelf niet zonder hem zie en dat hij mijn droomman is. En dat ik van hem hield. Nooit echt gezegd ik wil je terug, wel dat ik van hem hield. Zijn reactie was dat hij mij niet wou kwetsen en dat zijn manier van praten kwam omdat hij dat zo gewend was met mij. En dat hij mij geen valse hoop wou geven en echt voor zijn nieuwe liefde wou gaan. Toen contact verbroken..
Tot gister.
Ja is ook kut, ik snap die omslag ook niet. Bij mij is alleen het verschil dat ik ook echt geen goede partner was..quote:Op maandag 25 maart 2013 17:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik vind het echt kut gedrag dat wanneer het uit gaat 1 van de 2 de ander volledig gaat zwart maken puur om zich zelf (self preservation) te bevestigen dat jij een slechte partner bent geweest en het DUS goed is dat het nu uit is. Mijn ex heeft daar ook een handje van, terwijl ik in al mijn vorige relaties zonder zwart maken de relatie uit ben gegaan(!). Gewoon, het werkte niet. Helaas pindakaas, even goede vrienden. Natuurlijk wel liefdesverdriet, maar niet dat fucking ellendige zwart gemaakteritus. Ik word er echt kotsmisselijk van![]()
Dat het uitgaat is 1 ding, dat je het zelf uitmaakt een ander, maar dat je dan die persoon dan ook gewoon maar voor alles en nog wat moet uitschelden op het moment dat het uitgaat, en dan leuk 3/4 week later vertellen dat je toch wel een goed vriendje was. Tsjaaaaaaaaah ..
Wat vervelend, die onzekerheid lijkt me slopend. Maar je wacht het dus wel even af nog? Knap als je dat kunt verdragen zeg!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:40 schreef saaw het volgende:
Wij zijn dus 'met goeie bedoelingen' uit elkaar. Wat zoveel mag betekenen als: hij bedenkt op een gegeven moment wat hij wil of ik bedenk op een gegeven moment dat ik niet meer kan/wil wachten.
Dacht vorige week nog dat ik wel eens ellendig lang kon gaan wachten, maar vind het eigenlijk nu al wel mooi geweest.
Als je na ruim 7 jaar relatie verdomme een maand nodig hebt om te bedenken of je me nog wel leuk genoeg vindt ben je gewoon te laf om het zelf in te zien. Maar ik ben nog niet klaar om al mijn schepen achter me te verbranden
Sorry dat ik het zeg, maar je bent wel heel naïef. Ik snap best dat het voor haar moeilijk is om te kiezen, maar ze heeft zelf voor deze situatie gekozen. Als ik twijfel aan een situatie dan ga ik niet met een andere flauw kloten om te kijken of dit het waard is. Of je kapt je relatie af en gaat een nieuw avontuur aan, of je gaat niet in op iemand anders en gaat door met je relatie, niet "en, en".quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:06 schreef Chaos-Zero het volgende:
[...]
Ik heb haar ook gewoon gezegd dat ik wel wil weten wat ze nou echt wilt, dat kan wat mij betreft nog een paar dagen duren, maar ik heb haar wel gezegd dat ik absoluut niet aan het lijntje wil worden gehouden en liever dat ze gewoon eerlijk is, ook al gaat ze met hem verder, maar dan weet ik ook waar ik aan toe ben.
Ja ik wacht af zolang ik het nog enigszins kan verdragen. En nu gaat dat nog met golven, als het echt over is voel ik het wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 08:41 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Wat vervelend, die onzekerheid lijkt me slopend. Maar je wacht het dus wel even af nog? Knap als je dat kunt verdragen zeg!
Ja, ik ken het, zo' n tussenfase waarin je heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en vrees. De echte klap komt pas als de vrees bewaarheid wordt. Ik hoop dat je niet nog veel langer in de onzekerheid hoef te zitten, veel sterkte!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 12:14 schreef saaw het volgende:
[..]
Ja ik wacht af zolang ik het nog enigszins kan verdragen. En nu gaat dat nog met golven, als het echt over is voel ik het wel.
En Chaos-Zero, ik snap je helemaal! Misschien is het wel naïef te hopen dat iemand eerlijk is als je dat hebt afgesproken, maar als je daar al niet meer op kan vertrouwen heb je helemaal niets meer. Keep hope, ik doe met je mee
even voor mijn beeldvorming; jullie zijn dus allebei meisjes? Waarom waren de andere meisjes jaloers?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 02:40 schreef Marmal het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat ik heb gedaan na dat het uit is gegaan. Ik wou het niet maar ik kon het niet tegenhouden. Ik wou haar gewoon laten weten dat zij zo speciaal voor me is. Heb zo spijt van dat wanhopige gedrag, maar het hoort erbij. Had ik maar mijn zwaktes niet getoond.
Ik weet hoe gevoelig ze is maar het is haar toch gelukt om haar zwaktes te verbergen. Ze denkt dat ik het niet zie, maar ik zie gewoon hoe moeilijk het voor haar is om zich groot voor te doen en te doen alsof het haar allemaal niets kan schelen.
Het is nu slechts afwachten tot zij eens haar zwaktes toont en eerlijk is. Wat ze denkt, wat ze voelt...
Ik heb vanmiddag een gesprek op school. Zoals ik al vertelde ben ik gestopt met de opleiding. Ik zat met mijn ex in de klas en dit heeft onze relatie deels verplaatst. Ik ben er zeker van dat als we niet bij elkaar in de klas zouden hebben gezeten, dat het dan veel beter zou zijn gegaan tussen ons twee. Ik deed de opleiding verpleegkundige, zat alleen maar met jaloerse meiden in de klas... En ze wisten hoe kwetsbaar en beïnvloedbaar mijn ex was. Ze hebben haar in het eerste jaar geprobeerd gek te maken en onzeker te maken, iets wat ze aardig gelukt is. En mijn ex weet dat. Ik heb het haar geprobeerd uit te leggen. Maar helaas, nu gaat ze opeens met die meiden om en wordt ze boos als ik het haar allemaal probeer uit te leggen...
Ze komt er ooit nog wel eens achter. Het is een goede meid, maar ze kan soms wel wat vaker consequent zijn voor zichzelf.
Vind je het gek als je steeds hier gaat zitten schiet dat niet op denk ?? Ga eens dingen doen die niets te maken hebben met je ex. Je zit jezelf gewoon gek te maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:23 schreef Babela het volgende:
Ik voel me zo verschrikkelijk onrustig van binnen. Weet niet hoe, en waarom. Moet straks wel aan het werk en als dit doorzet raak ik gestresst en zwaar paranoide en angstig. Heb het al eerder gehad.. Het liefst wil ik de hele dag op bed liggen nu en slapen. Denk wel constant aan mijn ex, maar niet met pijn ofzo. Misschien dat het onbewust getriggerd word? Hmm hoop dat het over gaat. Doe ook niks anders dan roken nu :x
Wil jij wel over hem heen komen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:23 schreef Babela het volgende:
Ik voel me zo verschrikkelijk onrustig van binnen. Weet niet hoe, en waarom. Moet straks wel aan het werk en als dit doorzet raak ik gestresst en zwaar paranoide en angstig. Heb het al eerder gehad.. Het liefst wil ik de hele dag op bed liggen nu en slapen. Denk wel constant aan mijn ex, maar niet met pijn ofzo. Misschien dat het onbewust getriggerd word? Hmm hoop dat het over gaat. Doe ook niks anders dan roken nu :x
Veel plezier hopelijk!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:39 schreef Chaos-Zero het volgende:
Bedankt voor de berichten. Misschien ben ik wel wat naief ja. Ik kijk het nu even aan hoe t loopt. We hebben nu afgesproken en gaan zo de stad in. Ze kwam net ook zelf met t idee om vanavond bij mij een film te kijken. Ben benieuwd hoe t straks en vanavond gaat. Ik laat t jullie weten!
Je bent niet de enige. De SSRI's helpen wel de emoties te dempen, alleen worden de dromen hierdoor wel erg screwed up. Ik droomde plotseling enorm veel, en ja, allemaal over ex, ex, en nog eens ex.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weet je wat ik ongelooflijk vind...
Vaak als ik wakker wordt, en daarna voor een tweede keer ga slapen, krijg ik zulke dromen als vannacht.
Ik had weer een droom, waarin ik terug wilde gaan naar/terug bij mijn ex was waar ik al ong 4 jaar van weg ben, en die allang samenwoont met een andere jongen.
Hoe.... frustrerend.
Nee, ik ben een jongenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:03 schreef kloon89 het volgende:
[..]
even voor mijn beeldvorming; jullie zijn dus allebei meisjes? Waarom waren de andere meisjes jaloers?
Heb het trouwens wel eens eerder gezegd, maar het is de vraag of je zo' n beinvloedbaar meisje wel moet willen. Want als ze niet in die klas had gezeten, wanneer misschien wel andere mensen die haar zo bienvloed hadden? Maar ja, zoals altijd makkelijk praten voor een buitenstaander. Ik kan me heel goed in je verplaatsen hoor!
Haha ja, dat meende ik me ook te herinneren..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:42 schreef Marmal het volgende:
[..]
Nee, ik ben een jongenMaar ik zat wel in een klas vol met meiden
Ja, ze konden er niet tegen hoe blij we met elkaar waren. Dat we soms erg close waren. Ook gunden ze het op de een of andere manier niet. Ze probeerde haar te laten denken dat ik niet bij haar paste en dat ze een andere stoerdere jongen moest zoeken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:43 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Haha ja, dat meende ik me ook te herinneren..
Maar waren die meisjes jaloers op jullie goede relatie? En wil je haar terug?
Damn wat kunnen meisjes toch nasty zijn, ik hoor dit soort verhalen echt vaak. Maar ja, je ex is er zelf bij natuurlijk. Misschien over een tijdje, als ze tot inkeer komt, ben jij er allang klaar mee!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:51 schreef Marmal het volgende:
[..]
Ja, ze konden er niet tegen hoe blij we met elkaar waren. Dat we soms erg close waren. Ook gunden ze het op de een of andere manier niet. Ze probeerde haar te laten denken dat ik niet bij haar paste en dat ze een andere stoerdere jongen moest zoeken.
En of ik haar terug wil... dat is nog steeds een zéér moeilijke vraag. Aan de ene kant denk ik van nee je hebt me al genoeg pijn gedaan, aan de andere kant denk ik als ze me ooit terug wil waarom niet... Ik zie wel hoe het allemaal verdergaat, voorlopig negeert ze me nog.
Precies waar ik zo bang voor ben.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:09 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Damn wat kunnen meisjes toch nasty zijn, ik hoor dit soort verhalen echt vaak. Maar ja, je ex is er zelf bij natuurlijk. Misschien over een tijdje, als ze tot inkeer komt, ben jij er allang klaar mee!
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:09 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Damn wat kunnen meisjes toch nasty zijn, ik hoor dit soort verhalen echt vaak. Maar ja, je ex is er zelf bij natuurlijk. Misschien over een tijdje, als ze tot inkeer komt, ben jij er allang klaar mee!
Ik ben ook zo bang voor dat moment. Ik wil me zelf geen hoop geven, maar ik heb gewoon het gevoel dat het moment er gaat komen dat ze tot inkeer komt en mij terug wil. Ik hoop dan dat ik sterk genoeg in mijn schoenen sta om haar duidelijk te maken dat ik het niet wil. Aan de andere kant kan je je afvragen: verdienen we beide geen tweede kans? Wat de uitkomst ook zal zijn, het zal een dag worden die heel erg pijn zal doen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:18 schreef saaw het volgende:
[..]
Precies waar ik zo bang voor ben.
Neig ook iedere dag een beetje meer naar 'je kan mn rug op, ik ben meer waard dan dit', ben benieuwd hoe lang ik het uit ga houden
Wees eerlijk naar jezelf. Je zegt dat je stevig in je schoenen moet staan als ze je terug zou willen. Maar wat ik lees, is enkel dat je haar dolgraag een tweede kans zou willen geven maar het niet durft toe te geven.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef Marmal het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook zo bang voor dat moment. Ik wil me zelf geen hoop geven, maar ik heb gewoon het gevoel dat het moment er gaat komen dat ze tot inkeer komt en mij terug wil. Ik hoop dan dat ik sterk genoeg in mijn schoenen sta om haar duidelijk te maken dat ik het niet wil. Aan de andere kant kan je je afvragen: verdienen we beide geen tweede kans? Wat de uitkomst ook zal zijn, het zal een dag worden die heel erg pijn zal doen.
We waren trouwens wel elkaars eerste 'echte liefde'. Ze is pas 18 en ik snap ook wel dat ze het misschien minder leuk vond worden, dat ze vrij wou zijn en genieten en zien wat andere jongens allemaal te bieden hebben. Ik kan niet wachten tot het volgende schooljaar, nieuwe school, nieuwe opleiding en een nieuwe klas.
Tell me your secrets
Ask me your questions
Oooh let's go back to the start
Gelukkig dat ik al een anderhalf jaar uit deze situatie ben, maar ik vind het wel grappig (niet voor jou natuurlijk) om te lezen dat zoveel mensen eigenlijk precies hetzelfde denken nadat ze gedumpt worden. Als een hond die kwijlend 20 commando's uitvoert om aan het einde een korreltje reist te krijgen waar je helemaal niets aan hebt..quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:29 schreef InTrePidIvity het volgende:
Na een paar weken lurken hier, toch ook maar posten. Bijna twee maanden geleden vertelde m'n vriendin dat ze het op de lange termijn niet zag werken. Ze hield nog wel van me, maar was niet meer verliefd. Mooi kut dus, zeker omdat ik het niet echt zag aankomen. Ze had eerder wel lichte twijfel gehad, maar na goed praten en een mooie vakantie met kerst had ik niet het gevoel dat er iets fout zat.
Het probleem waar ik heel erg mee zit is dat ze mij niets verwijt en zegt dat er geen schuldige is. Ze wilde ook graag vrienden blijven en dat heb ik oprecht geprobeerd, want ze was naast vriendin ook nog eens 'beste vriend'. Heel veel van mijn geluk hing dus van haar af, wat achteraf deze klap veel harder doet aankomen. Nu ben ik wel tot de conclusie gekomen dat vrienden blijven een bijzonder lastige opgave is, maar heb ik nog niet dat punt bereikt waarop ik het los kan laten. Alles doet me nog aan haar denken, de hele dag door. Ik kan me totaal niet concentreren en heb er ontzettend veel moeite mee dat zij al veel verder is in dit proces, dat ze al toe is aan leuke dingen doen met andere mensen. Facebook heb ik na een paar flinke terugvallen alvast afgezworen en ook het wanhopig checken van Whatsapp om te zien of ze op rare tijden online is, heb ik met pijn en moeite los kunnen laten.
Nu weet ik dat ze een paar dagen naar België gaat, maar niet met wie. Ik zit mezelf helemaal gek te maken, ook al weet ik redelijk zeker dat het niet liefdesgerelateerd is. Gewoon het niet weten, terwijl ik voorheen alles van haar wist, en het niet kunnen begrijpen hoe zij hier aan toe is, maakt me boos, verdrietig, teleurgesteld, alles tegelijk. Ik probeer het weg te rationaliseren, heb zelfs op een zekere manier waardering voor haar eerlijkheid en de keus die ze m.b.t. ons heeft gemaakt, maar wat is het moeilijk zeg. Er zijn zoveel dingen die ik tegen haar zou willen zeggen, maar omdat ik van mezelf vrij gesloten ben, de confrontatie vermijd en misschien wel te lief ben, forceer ik mezelf daar alleen mee om te gaan.
Nu wilde ik haar alsnog veel plezier wensen in België en zeggen dat ze altijd bij me terecht kan mocht er iets zijn, maar ik weet niet of ik er goed aan doe. Aan de ene kant lieg ik mezelf voor doordat ik haar helemaal geen plezier toewens, maar aan de andere kant vind ik het ook ontzettend moeilijk om niets te zeggen en zo de overgebleven vorm van contact wellicht te beschadigen.
Ik zag eerder in dit topic de wens om eens in het hoofd van een ander te kijken, dat zou ik inderdaad buitengewoon graag eens willen doen. Kijken of het daar ook zo'n puinhoop is.
Erg behulpzaam, deze reactiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:39 schreef TommyVercetti het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik al een anderhalf jaar uit deze situatie ben, maar ik vind het wel grappig (niet voor jou natuurlijk) om te lezen dat zoveel mensen eigenlijk precies hetzelfde denken nadat ze gedumpt worden. Als een hond die kwijlend 20 commando's uitvoert om aan het einde een korreltje reist te krijgen waar je helemaal niets aan hebt..
Altijd weer hetzelfde verhaal : Ja, ik ben gedumpt, maar ze wil nog wel vrienden blijven! Moet ik nog iets van me laten horen? Zou zij er wel mee zitten, het lijkt alsof ze zomaar doorgaat met haar leven en het niets uitmaakt? We kunnen nog heel goed praten, en we kunnen ons verdriet bij elkaar kwijt, zo mooi eigenlijk, maak ik nog een kans bij haar? enz enz enz..
Het antwoord op die vragen is vrijwel altijd hetzelfde: Ja zij zit er ook mee in haar hoofd, nu misschien nog wel net zoveel als jij als het nog vers is. De kans is alleen groot dat het verdriet bij haar sneller zal verdwijnen dan bij jou omdat het haar beslissing was. Zij kiest bewust voor een open toekomst, jij wilt het liefst terug naar de oude situatie. Daarin zit het verschil qua verwerking. Ze doet alleen maar alsof het haar niets boeit. Vrouwen hebben vaak wel iets wrokkerigs over zich, en daarnaast is het haar eigen keuze en als ze gaat zitten huilen in een hoekje dan belandt ze binnen de kortste keren weer bij jou als ze zich zwak opstelt, en dat wil ze niet...
Vrienden blijven heb je niets aan. Wellicht dat je nog een tijdje ''goed kan praten'', maar in 9 van de 10 gevallen blijkt die vriendschap toch niet alleen een vriendschap tezijn, en eindigt deze vaak zodra een van beide partijen een nieuwe partner krijgt. Nee je moet haar geen plezier wensen. Je wenst haar geen plezier, en je stelt jezelf veel te kwetsbaar op als je dat soort slappe teksten gaat sturen. ALS er al een kans is om haar terug te krijgen, laat dan zien dat je een onafhankelijke vent bent en ga niet achter haar kont aanlopen, ga niet zachtaardig lopen doen, ga niet allerlei manieren zoeken om contact met haar te zoeken. Je gevoel zegt het tegenovergestelde, en waarschijnlijk zul je aan dit gevoel ook toegeven omdat ik weet hoe sterk het is, maar, echt ; Dit is feitelijk gezien gewoon meestal de beste oplossing. Zowel (mocht je dat willen) om de kans haar terug te winnen te vergroten, als überhaupt het respect van je ex te behouden..
Doet hij dit om je dwars te zitten?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:18 schreef LaLouchi het volgende:
Ex zit me weer enorm dwars. Het ging allemaal wat gemoedelijker, hij was vorige week enorm emotioneel omdat we toen een jaar uit elkaar waren. Heb ik hem nog getroost want ik vond het zielig. Ook zei hij nog dat hij mij alle geluk wenste met mijn nieuwe relatie, dat hij blij voot me was enz. Toen zei hij tegen me dat hij bij de advocaat akkoord had gegeven voor scheiding. Nou ik dacht eindelijk komt er een eind aan deze nachtmerrie... vrijdag kwam hij onze dochter halen niks aan de hand.. zondag bracht hij haar terug, toen zag hij mij en mijn nieuwe vriend op de bank zitten. Ik deed de deur voor hem open, zag al dat hij enorm opgefokt was. Dus ik vroeg wat er was, niks zei hij. Ja alleen dat zijn auto in beslag was genomen omdat hij al heel lang geen wegenbelasting en verzekering betaald had. Nouja lullig voor hem maar wel zijn eigen schuld.
Nu kreeg hij een hoge boete opgelegd en wil mij aansprakelijk stellen voor de helft. Terwijl we al meer dan een jaar uit elkaar zijn, niet meer samenwonen, geen enkele rekening nog samen betalen etc. Ik ben het hier niet mee eens. Dus nu weigerd hij een aantal maanden mijn allimentatie te betalen. Ik heb mijn advocaat erop gezet, en toen kreeg ik te horen dat er ook helemaal geen akkoord gegeven was, dat hij zelfs helemaal niet had gereageerd. Ik ben dus weer geen stap verder. Wordt er doodmoe van. Gebed zonder eind. Bah.
Ben je echt bang voor dat moment of hoop je er stiekem toch een beetje op?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:29 schreef Marmal het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook zo bang voor dat moment. Ik wil me zelf geen hoop geven, maar ik heb gewoon het gevoel dat het moment er gaat komen dat ze tot inkeer komt en mij terug wil. Ik hoop dan dat ik sterk genoeg in mijn schoenen sta om haar duidelijk te maken dat ik het niet wil. Aan de andere kant kan je je afvragen: verdienen we beide geen tweede kans? Wat de uitkomst ook zal zijn, het zal een dag worden die heel erg pijn zal doen.
We waren trouwens wel elkaars eerste 'echte liefde'. Ze is pas 18 en ik snap ook wel dat ze het misschien minder leuk vond worden, dat ze vrij wou zijn en genieten en zien wat andere jongens allemaal te bieden hebben. Ik kan niet wachten tot het volgende schooljaar, nieuwe school, nieuwe opleiding en een nieuwe klas.
Tell me your secrets
Ask me your questions
Oooh let's go back to the start
SSRI is?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. De SSRI's helpen wel de emoties te dempen, alleen worden de dromen hierdoor wel erg screwed up. Ik droomde plotseling enorm veel, en ja, allemaal over ex, ex, en nog eens ex.
Ik heb gelukkig nog geen ''ex'' gehad, en zit nog steeds in mijn eerste relatie, maar mijn huidige vriend heeft een ex gehad bij wie het vervelend uit is gegaan. Was wel een vrij serieuze relatie van ongeveer 1 jaar. Was voor hun allebei hun eerste relatie. Achteraf gezien zag hij het toen al wel aankomen omdat het al stroef liep voor een tijdje, maar toentertijd kwam het voor hem echt als een baksteen naar binnen vallen. Zo zal het ook voor degene zijn met wie jij het hebt uitgemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:20 schreef Ziba het volgende:
Ik vraag mij af wat ik hiermee moet.
Sinds gisteren heb ik mijn 'ex' (het was van korte duur) duidelijk gemaakt dat ik niets meer met hem wil. Alles liep nagenoeg perfect tussen ons maar toch vond ik het ergens ook wel benauwend. Bovendien zitten wij allebei in een hele andere levensfase: ik heb het idee dat deze relatie iets tijdelijks zou zijn uiteindelijk. En áls ik een relatie neem, wil ik ook dat de relatie uiteindelijk langdurig wordt. En ik weet nu ook dat ik mij niet meer specifiek wil hechten aan iemand omdat ik mijzelf te jong vind. Eigenlijk wil ik simpelweg m'n eigen dingen doen zonder rekening met een partner te houden. En dan bedoel ik niet rondsletten trouwens.
Èn onze humor was eigenlijk best verschillend terwijl ik dat wel belangrijk vind.
Dat heb ik allemaal aangekaart en ik dacht dat hij wel 'relax' zou reageren. Omdat we echt net iets hadden en het allemaal nog pril was. Dat heb ik verkeerd ingeschat omdat hij het niet wil begrijpen. Dus sinds gisteren heeft hij mij tot nu al 14 keer gebeld, vaak geappt en Facebook-berichtjes gestuurd. Ik begrijp hem heus wel omdat het onverwacht kwam en natuurlijk is het reactie vanuit emotie. Maar toch ben ik duidelijk geweest.
Het vervelende hiervan is ook dat meerdere mensen zich ermee bemoeien. M'n moeder vindt dat ik een hele grote fout maak. En zo komen d'r vast nog meer meningen.![]()
Nu vraag ik mij af: moet ik hem een laatste bericht sturen en dan blokkeren of nog een keertje afspreken om - nogmaals - duidelijk te maken dat het wmb over is. Als ik het zo inschat gaat hij nog wel door met contact zoeken (logisch ook) maar ik heb daar niet zoveel zin in. Hoe het beste te reageren?
Heb even nagedacht over wat je zei, en ik denk het eigenlijk niet. Maar aan de ene kant ook weer wel..quote:
http://www.urbanlotus.nl/liefdesverdriet.htmlquote:Op woensdag 27 maart 2013 12:44 schreef Babela het volgende:
[..]
Heb even nagedacht over wat je zei, en ik denk het eigenlijk niet. Maar aan de ene kant ook weer wel..![]()
Ik ben eigenlijk heel erg bang dat ik straks eroverheen ben en hij mij terug wil. En dat het dan niet meer kan. Terwijl aan de andere kant ik zoiets heb van dit word ook niks meer, er is teveel gebeurd etc.. Ik wil verdergaan. Maar toch voel ik iets trekken van binnen wat zegt ho, niet te snel! Straks komt hij weer terug! Ben nog steeds supergek op hem en alles maar wil dus eigenlijk ook wel verder .. Is dat gek?
Mooi dat het goed ging. Maar stel dat het weer goedkomt en ze breekt dat andere contact af, zit je dan niet toch steeds met die andere gast in je hoofd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:26 schreef Chaos-Zero het volgende:
Gister dus m'n 'date' gehad. Moet zeggen, het was erg gezellig! We waren de stad in geweest en 's avonds uit eten geweest. We hebben er vooral gewoon een leuke dag gehad met z'n 2 en daarom niet heel veel over ons gehad. Gelukkig begint ze wel steeds meer in te zien dat het met ons beter zal gaan dan met die gast. We zouden bij mij film kijken maar omdat we pas vrij laat aten werd het krap en zou ze na de film gelijk naar huis moeten gaan dus doen we dat van de week. Maar goed, ik krijg er beetje bij beetje steeds iets meer vertrouwen in. Ze zit nu vooral hoe ze t gaat vertellen, dus ik zei ook al van ja gewoon eerlijk zijn en dat je het niet wilt/kan. Dus ik ben benieuwd..
Ze wilde zaterdag ook al de hele dag langs komen en savonds naar de verjaardag van mn broertje komen.
In het begin wel natuurlijk. Maar ik merk nu ook de laatste tijd dat ze steeds meer praat (normaal moest ik echt alles uit dr trekken) en de laatste paar dagen ook heel eerlijk is over die gast en ze me haar gesprekken laat lezen op whatsapp, zonder dat ik er om vraag. Dus misschien is dat ook wel een goed teken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Mooi dat het goed ging. Maar stel dat het weer goedkomt en ze breekt dat andere contact af, zit je dan niet toch steeds met die andere gast in je hoofd?
Ja. Hij wilde scheiden, ik eerst niet. Maar sinds Juni wel. En nu wil hij niet meer scheiden en blijft me dwars zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Doet hij dit om je dwars te zitten?
Ach, wat een lelijkerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:18 schreef LaLouchi het volgende:
Ex zit me weer enorm dwars. Het ging allemaal wat gemoedelijker, hij was vorige week enorm emotioneel omdat we toen een jaar uit elkaar waren. Heb ik hem nog getroost want ik vond het zielig. Ook zei hij nog dat hij mij alle geluk wenste met mijn nieuwe relatie, dat hij blij voot me was enz. Toen zei hij tegen me dat hij bij de advocaat akkoord had gegeven voor scheiding. Nou ik dacht eindelijk komt er een eind aan deze nachtmerrie... vrijdag kwam hij onze dochter halen niks aan de hand.. zondag bracht hij haar terug, toen zag hij mij en mijn nieuwe vriend op de bank zitten. Ik deed de deur voor hem open, zag al dat hij enorm opgefokt was. Dus ik vroeg wat er was, niks zei hij. Ja alleen dat zijn auto in beslag was genomen omdat hij al heel lang geen wegenbelasting en verzekering betaald had. Nouja lullig voor hem maar wel zijn eigen schuld.
Nu kreeg hij een hoge boete opgelegd en wil mij aansprakelijk stellen voor de helft. Terwijl we al meer dan een jaar uit elkaar zijn, niet meer samenwonen, geen enkele rekening nog samen betalen etc. Ik ben het hier niet mee eens. Dus nu weigerd hij een aantal maanden mijn allimentatie te betalen. Ik heb mijn advocaat erop gezet, en toen kreeg ik te horen dat er ook helemaal geen akkoord gegeven was, dat hij zelfs helemaal niet had gereageerd. Ik ben dus weer geen stap verder. Wordt er doodmoe van. Gebed zonder eind. Bah.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Wees eerlijk naar jezelf. Je zegt dat je stevig in je schoenen moet staan als ze je terug zou willen. Maar wat ik lees, is enkel dat je haar dolgraag een tweede kans zou willen geven maar het niet durft toe te geven.
Waarschijnlijk bedenkt ze zich niet. Daar had ze nu wel de kans voor gehad. En misschien vlucht je ook wel te veel weg in het idee dat anderen haar hebben omgepraat. Misschien is ze echt gewoon helemaal zelf tot die beslissing gekomen. En misschien is ze omgepraat maar ze zal er toch achterstaan. En dan zal ze je niet terug willen.
En dan nog: een ex is een ex. Het gaat zelden goed voor een tweede keer. Weinig mensen komen weer bij elkaar. Je bent niet voor niks uit elkaar gegaan.
Sorry als ik te bot ben, maar ik heb 5 maanden valse hoop gehouden en ik wil het het liefst bij iedereen voorkomen want het is killing
Stiekem hoop ik het een heel klein beetje. Ik hoop meer dat ze op een dag met me wil praten. Dat zou mij op zich al een heel goed gevoel geven omdat ze nu doet alsof ik lucht ben. En natuurlijk hebben haar vriendinnen haar niet volledig omgepraat. Misschien wel een stukje, maar ze moest er zelf ook wel achterstaan want anders had ze het nooit uitgemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:53 schreef kloon89 het volgende:
[..]
Ben je echt bang voor dat moment of hoop je er stiekem toch een beetje op?
Ja idd. Hij zei eerst dat hij terug wilde (nadat bleek dat een scheiding voor hem wel errug nadelig uit zou pakken financieel en qua woonruimte..) toen wilde hij er wel mee instemmen omdat ik toen het punt had bereikt dat ik niet meer wilde, en nu zit hij me zoveel mogelijk dwars al maanden.. heel erg vermoeiend. Maar zeer doet het me niet meer gelukkig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:27 schreef Nies het volgende:
[..]
Ach, wat een lelijkerd.
Hij heeft een tijd terug toch ook zo lopen zeuren dat ie niet wilde? En toen weer wel en nu weer moeilijk doen? Pffffrt!
Heb je een leuke nieuwe vriend?
Altijd zo kansloos, helemaal als er kinderen bij betrokken zijn. Plus uiteindelijk schiet je (hij) er toch niks mee op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja idd. Hij zei eerst dat hij terug wilde (nadat bleek dat een scheiding voor hem wel errug nadelig uit zou pakken financieel en qua woonruimte..) toen wilde hij er wel mee instemmen omdat ik toen het punt had bereikt dat ik niet meer wilde, en nu zit hij me zoveel mogelijk dwars al maanden.. heel erg vermoeiend. Maar zeer doet het me niet meer gelukkig.
Nieuwe vriend is echt geweldig. Sleept me overal doorheen, want soms breekt de frustratie me zo op! Maar hij is er altijd. En betrouwbaar en stabiel.. voelt heel goed!
En hoe is het met jou?
Weet ze ervan? Zo niet, misschien een idee om erover te praten? Voor hetzelfde geld heeft zij het idee dat alles prima is en heeft ze gewoon een zetje nodig om iets harder te gaan lopen, maar ik ken het gevoel helaas maar al te goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Altijd zo kansloos, helemaal als er kinderen bij betrokken zijn. Plus uiteindelijk schiet je (hij) er toch niks mee op.
--
Hier zelf ook maar eens wat dagen aan het nadenken inmiddels wat ik nou wil met m'n vriendin, krijg een beetje het idee dat er meer ingestopt moet worden dan dat er terug komt. Nu weet ik dat ik ook niet de makkelijkste ben soms mja.
Ja ze weet ervan, ben wel iemand die als ik me irriteer dat ik er dan iets van zeg. Loopt al wat langer ook en toen ook al aangegeven, wat ik al zei krijg niet echt het idee dat er iets mee gedaan wordt. Heb nu ook zoiets van dat ze zelf maar komt aangezien het al vaker gezegd is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef killeroy_nl het volgende:
[..]
Weet ze ervan? Zo niet, misschien een idee om erover te praten? Voor hetzelfde geld heeft zij het idee dat alles prima is en heeft ze gewoon een zetje nodig om iets harder te gaan lopen, maar ik ken het gevoel helaas maar al te goed.
Hé, goed om te horen! Wat was jou verhaal ook al weer precies? Waarom is het uit gegaan/wie heeft het uitgemaakt etc. ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik heb weer contact met mn ex en ik ga binnenkort wat afspreken om bij te praten, als vrienden... Ben heeeeel benieuwd wat dat met me gaat doen.
Niet de kans dat je weer van alles naar boven gaat halen als je dat doet? Zou er namelijk wel 2 keer over denken of dat wel een goed idee is. (hangt er wel vanaf hoe alles gegaan is enzo maar dan nog)quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef StrawberrySwing het volgende:
Ik heb weer contact met mn ex en ik ga binnenkort wat afspreken om bij te praten, als vrienden... Ben heeeeel benieuwd wat dat met me gaat doen.
Hm, not bad. Hoop ergens dat ik die kans ook krijg, maar ik zie het de komende tijd sowieso niet gebeuren, anders had ze niet zo d'r best gedaan om me kwijt te raken uit d'r leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef StrawberrySwing het volgende:
Hij heeft het uitgemaakt na een relatie van 2.5 jaar afgelopen september. We hadden altijd een hele fijne relatie en het was een prima vent, maar het ging uit omdat zijn gevoel over was/hij er niet meer gelukkig van werd/hij zich er niet meer voor kon inzetten. Maar omdat we tijdens onze relatie altijd zulke goede maatjes waren, zijn we eigenlijk meteen doorgegaan in een vriendschap. Ik dacht dat ik dat wel aankon en het kon verwerken met hem in mn buurt, maar ik kwam er een paar maanden en een rebound verder achter dat dat niet zo was. Toen het contact volledig stopgezet en nu pak ik het dus weer op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:14 schreef Marmal het volgende:
[..]
Hé, goed om te horen! Wat was jou verhaal ook al weer precies? Waarom is het uit gegaan/wie heeft het uitgemaakt etc. ?
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb ook wel een tijdje getwijfeld of ik het wel moest doen. Maar ik vond het wel heel erg jammer dat ik casual dingen niet meer met hem kon delen en miste hem als een vriend, niet als geliefde. Ik heb er nu wel echt vrede mee dat het over is en dat het nooit meer wat gaat worden, en als hij een nieuwe relatie krijgt dan zal ik uiteindelijk blij zijn dat hij daar gelukkig van wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet de kans dat je weer van alles naar boven gaat halen als je dat doet? Zou er namelijk wel 2 keer over denken of dat wel een goed idee is. (hangt er wel vanaf hoe alles gegaan is enzo maar dan nog)
Misschien, over een tijdje? You never know. En een vriendschap met je ex is ook wel lastig hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 03:27 schreef killeroy_nl het volgende:
[..]
Hm, not bad. Hoop ergens dat ik die kans ook krijg, maar ik zie het de komende tijd sowieso niet gebeuren, anders had ze niet zo d'r best gedaan om me kwijt te raken uit d'r leven.
Veel plezier alvast in ieder geval.
Zal wel schelen dat jullie normaal uit elkaar zijn gegaan, wellicht dat het dan wel makkelijker gaat. Als het qua gevoel verder goed zit zou ik zeker afspreken, wie weet. Je kan altijd nog zeggen dat je het toch niet prettig vind.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:31 schreef StrawberrySwing het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Ik heb ook wel een tijdje getwijfeld of ik het wel moest doen. Maar ik vond het wel heel erg jammer dat ik casual dingen niet meer met hem kon delen en miste hem als een vriend, niet als geliefde. Ik heb er nu wel echt vrede mee dat het over is en dat het nooit meer wat gaat worden, en als hij een nieuwe relatie krijgt dan zal ik uiteindelijk blij zijn dat hij daar gelukkig van wordtIk ben er wel klaar voor, denk ik. De tijd zal het leren! Maar je hebt wel gelijk.
Ahhh wat leuk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:21 schreef Babela het volgende:
Ik heb vanaf morgen weer genoeg afleiding
Morgen krijg ik namelijk een baby Lori van de blauwe bergen![]()
[ afbeelding ]
Kan ik lekker voor mijn baby zorgen
jaaaa !quote:
Geen contact is belangrijk. Echt belangrijk. Wil je helen, moet je het eerst afknippen, voor jezelf kiezen en wanneer jij weer bereid bent om verder te gaan zoek je weer contact.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef MrNiceGuy87 het volgende:
Zo we zijn weer terug bij af, toch vreemd hoe 1 smsje je weer in put kan duwen
Ja dat weet ik ook wel maar idd, wat je zegt in een dronken bui of als je je toch weer kut voelt. Dan denk je waarom niet. Maar goed ga nu proberen om echt niks meer te sturen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Geen contact is belangrijk. Echt belangrijk. Wil je helen, moet je het eerst afknippen, voor jezelf kiezen en wanneer jij weer bereid bent om verder te gaan zoek je weer contact.
Ja, ik weet het, tis gelul. Ik heb gisteren in een dronken bui mijn ex ook weer een bericht lopen sturen.
*laat touw zakken* Komt goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef MrNiceGuy87 het volgende:
Dat is een feit wat zeker is, het heeft gewoon tijd en eigenlijk geen aandacht nodig! Bedankt voor je touw!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:34 schreef killeroy_nl het volgende:
[..]
*laat touw zakken* Komt goed.Je leert er wel van denk ik.
Wat al gezegd is, zorg dat je zelf weer lekker in je vel zit, veel met vrienden afspreken dus. Verder smsjes niet lezen, helemaal niet als het kort geleden is. (desnoods nummer blokkeren)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef MrNiceGuy87 het volgende:
Miks mis mee zolang je maar niet weer in hetzelfde riedeltje terecht komt. Als je je er niet goed bij voelt niet aan beginnen, zat vis in de zee.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:31 schreef Babela het volgende:
De dag waar ik zo lang tegen aan keek is gekomen![]()
Hij wil me terug. Heeft me een bericht gestuurd dat hij me miste en bij me wou zijn. Heb hem verteld dat hij eerst zijn zaakjes maar eens op orde moet stellen voor hij mij terug ziet.. En nu zit hij constant zielig te doen en het doet me zoveel pijn. Het liefst zeg ik JAJAJAJAJAJA en lig ik vanavond nog bij hem in bed.. Maar dat doe ik niet, dat kan niet.. Maar god wat is dit moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |