SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vettel wilde er duidelijk voorbij en Webber heeft dat ook gemerkt uiteindelijk was Vettel gewoon de beste.quote:
Doet me denken aan Oostenrijk 2002quote:Op zondag 24 maart 2013 11:23 schreef Sharpdressedman het volgende:
Exuses van faalhaas Vettel met punten in zijn zak
Dat lijkt mij onzin. RB zet Webber voor Vettel terug op de baan en wil dan de race uitrijden en het gevecht afbreken/voorkomen. Dat is een poging om de dan snellere Vettel van de overwinning af te houden en die aan Webber te schenken, goed voor zijn zelfvertrouwen of zo.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het begon al met de timing van de pitstop, Webber die ze een ronde langer door laten rijden op versleten banden, daardoor kon Vettel ondertussen op nieuwe options het gat dichten. Ik heb geen moeite met teamorders, alleen probeert Horner iedereen wijs te maken dat ze coureurs gelijk behandelen, slaat nergens op.
Dan had je nu een probleem bij Mercedes aangezien Rosberg er dan niet voorbij mocht.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:25 schreef Fokkingvet het volgende:
Als Vettel en Mark elkaar eraf hadden gereden, dat was een mooi scenario geweest. Misschien had die rat dan wat geleerd.
next timequote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Webber de teamorders van Redbull al eens genegeerd?
In Brazilië vorig jaar was hij Vettel niet echt aan het helpen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Webber de teamorders van Redbull al eens genegeerd?
Fantastisch dit, alsof je nog in de middeleeuwen leeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:25 schreef Fokkingvet het volgende:
Als Vettel en Mark elkaar eraf hadden gereden, dat was een mooi scenario geweest. Misschien had die rat dan wat geleerd.
Of maar één wagen per team, dan heb je dit gezeur ook niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef Nober het volgende:
Tijd dat de FIA in actie komt en het rijderskampioenschap schrapt want het constructeurskampioenschap telt.
Nee, het bandenregelement aanpassen zodat dit soort onzin niet meer nodig is en iedereen gewoon kan racen tot het eind.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef Nober het volgende:
Tijd dat de FIA in actie komt en het rijderskampioenschap schrapt want het constructeurskampioenschap telt.
2011 GB las ik ergens? Maar ik kan me die race niet meer voor de geest halenquote:Op zondag 24 maart 2013 11:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In Brazilië vorig jaar was hij Vettel niet echt aan het helpen.
Was er in Turkije niet eens een engineer die weigerde de teamorders door te geven aan Webber?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef Columbiafan het volgende:
Heeft Webber de teamorders van Redbull al eens genegeerd?
Dat was gezeur om een nieuwe voorvleugel die Vettel wel kreeg maar Webber niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:30 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
2011 GB las ik ergens? Maar ik kan me die race niet meer voor de geest halen
Turkije 2010?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was er in Turkije niet eens een engineer die weigerde de teamorders door te geven aan Webber?
Verder was Webber nou niet echt behulpzaam in Brazilie bij het behalen van het WK door Vettel.
Gewoon 60 seconden penalty voor beide coureurs indien ze weigeren tegen elkaar te racen en het team 100.000 euro boete.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, het bandenregelement aanpassen zodat dit soort onzin niet meer nodig is en iedereen gewoon kan racen tot het eind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |