Ja maar dat kun je veranderen bij optiesquote:Op zondag 24 maart 2013 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je mobiel FOK!t klopt het dan dat je alleen bij posts die je quote je een PI in kan stellen?
Dankje!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je veranderen bij opties
nee, lekker rustig aan doen vandaag. was vanmorgen om 5 uur thuisquote:
Ik voel je met het leren.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:28 schreef ThePast het volgende:
[..]
Leren en werken, daar houd het wel bij op
Dat lijkt me een leuk planquote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met de hond naar het bos en daarna bugles met spuitkaas eten
Was je toch nog uit geweest?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, lekker rustig aan doen vandaag. was vanmorgen om 5 uur thuis
jaquote:
ach joh, het is zondag. moet kunnenquote:
Cokequote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lkkr alleen thuis zijn en doen wat ik wil
Ja maar dat was gisteren ook alquote:Op zondag 24 maart 2013 11:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach joh, het is zondag. moet kunnen
Net gedaan, ik moest lachen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:38 schreef Taexon het volgende:
Pizza
Nog mijn berichtje van gisteravond beluisterd?
Was het leuk?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jakreeg een berichtje van iemand anders toen ik net thuis was of ik met hem uit wou
Ja rond tien voor twaalf hoorde ik mn hond huilen beneden. Dus ik dacht: oke ik blijf bij hem totdat mijn ouders er zijn. Maar toen was ik dus half in slaap gevallen met de hond op de bank. Wat trouwens super lief wasquote:
ah okquote:Op zondag 24 maart 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja rond tien voor twaalf hoorde ik mn hond huilen beneden. Dus ik dacht: oke ik blijf bij hem totdat mijn ouders er zijn. Maar toen was ik dus half in slaap gevallen met de hond op de bank. Wat trouwens super lief wasEn toen kwamen mijn ouders thuis om 1 uur en ging ik gelijk slapen.
Vandaar dat ik opeens weg was![]()
Schattig hequote:
Wat liefquote:Op zondag 24 maart 2013 11:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Schattig he
hij lag echt zo tegen me aan. Normaal vindt hij het na vijf minuten genoeg
ja we gebruiken bono als schild jeweetquote:Op zondag 24 maart 2013 11:47 schreef Taexon het volgende:
[..]![]()
"zitten jullie nou snel achter bono te zoenen?!"
"nee Tax moest even aan bono ruiken"
awwh je hebt geen andere huisdieren tochquote:Op zondag 24 maart 2013 11:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wat lief
Ik zie onze goudvis dat niet doen
twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 24-03-2013 om 11:18:18Er komt een man bij de slager, vraagt de man: heeft u ook kippenpootjes? slager: ja. Man: dat loopt zeker wel moeilijk? reageer retweet
neeeequote:Op zondag 24 maart 2013 11:48 schreef supersof het volgende:
[..]
awwh je hebt geen andere huisdieren toch
Ik vind 'm wel grappigquote:Op zondag 24 maart 2013 11:49 schreef Trollscience het volgende:
twitter:fransbauer_ twitterde op zondag 24-03-2013 om 11:18:18Er komt een man bij de slager, vraagt de man: heeft u ook kippenpootjes? slager: ja. Man: dat loopt zeker wel moeilijk? reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
is wel heel slecht jaquote:Op zondag 24 maart 2013 11:49 schreef Trollscience het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah bah dat doen jullie dus met de hond.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen komt als Tax roept
Niet met de hond, met Taxquote:Op zondag 24 maart 2013 11:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ah bah dat doen jullie dus met de hond.
Euhh charmant.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat vinden jullie van mijn nieuwe UI btw?
Vervelendquote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Beetje afleidend.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mwahquote:Op zondag 24 maart 2013 11:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
went wel, had ik eerst ook met jou UI. eigenlijk heb ik dat met wel meer gif UIquote:
ik heb je al als mijn sigquote:
Neeeeee pizza neeeeequote:
godver ik dacht dat jij AJ was en wou bijna zeggen niks nieuws aan.quote:
pizza, come onquote:
Vind je het niet vervelend dat Pizza het nu ook doet dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik weet nog dat ik dit bij smegmanus zijn UI had gedaanwat heb ik gelachen
huh?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vind je het niet vervelend dat Pizza het nu ook doet dan?
ik snapte hem ook nietquote:
luister dan niet naar hemquote:Op zondag 24 maart 2013 12:11 schreef JRRY het volgende:
Chris Brown zingt op een vervelende manier vind ik. Hij fslsifst (slist)
Nee, zijn stem is zo sexyquote:Op zondag 24 maart 2013 12:11 schreef JRRY het volgende:
Chris Brown zingt op een vervelende manier vind ik. Hij fslsifst (slist)
Hij heeft maar één goede hit.quote:
Welke?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij heeft maar één goede hit.
daar gaat je dagje alleen manquote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Trollscience het volgende:
ouders zijn weer thuis, niet dat ze even wegblijven ofzo
ja manquote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daar gaat je dagje alleen man
Wordt het ook.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O goede. Ik ben bang dat het heel ongemakkelijk wordt.
De homo's.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:14 schreef Trollscience het volgende:
ouders zijn weer thuis, niet dat ze even wegblijven ofzo
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pp is verplicht mij te bellen omdat hij een nummer moet zingen
heb echt wel zitten lachenquote:
alleen geklikt omdat hij er moeilijk knap uit zietquote:
Ik zou hem terug pakken JRRY.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Godsamme zeg, klootzak is het ook____
Wie aan Rihanna komt komt aan mijn UI
Als ie mijn buurjongetje was zou ik 't doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou hem terug pakken JRRY.
Omdat Rihanna een superster is, duh. Niemand boeit dat tante Bertha in elkaar is geslagen ofzo.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat ik dan weer niet snap, als rihanna word geslagen besteden we er echt extreem veel aandacht aan. maar er is zoveel geweld tegen vrouwen in de wereld en daar klagen we nooit over
Ik klaagde ook niet om Rihanna.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wat ik dan weer niet snap, als rihanna word geslagen besteden we er echt extreem veel aandacht aan. maar er is zoveel geweld tegen vrouwen in de wereld en daar klagen we nooit over
Omdat tante bertha niet kan zingenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat Rihanna een superster is, duh. Niemand boeit dat tante Bertha in elkaar is geslagen ofzo.
nee maar jij weer prima wat ik bedoelquote:Op zondag 24 maart 2013 12:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik klaagde ook niet om Rihanna.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee maar jij weer prima wat ik bedoel
Tegenwoordig wordt er wel meer aandacht aan besteed hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 12:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
je zin klopt nu ook nog niet hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee maar jij weer prima wat ik bedoel
Hee, je slaat me de kanker in, laten we neukenquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hee, je slaat me de kanker in, laten we neuken![]()
Als je zo dom bent dat je ervoor teruggaat, verdien je het ook zo'n hoofd te hebben
[ afbeelding ]
Ze heeft een IQ van 117quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je zo dom bent dat je ervoor teruggaat, verdien je het ook zo'n hoofd te hebben
[ afbeelding ]
helemaal mee eensquote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt wel een beetje op dat gezicht van Osama, toen hij dood was.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op dat gezicht van Osama, toen hij dood was.
En als normale mensen zich laten mishandelen vind ik ze ook te dom om te poepen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze heeft een IQ van 117![]()
Ja het is niet cool van d'r om terug te gaan naar Chris Brown maar ik vind wel dat je vergevingsgezind mag zijn.
En daarbij zou dit bij 'normale' mensen ook net zo kunnen gaan.
Mensen kunnen toch veranderen, spijt hebben etc etcquote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
is wel een beetje geen vergelijkingquote:Op zondag 24 maart 2013 12:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Zelfde kan je zeggen over vrouwen die zwanger worden, als het bij beroemd iemand gebeurt staat het in de tijdschrift en normaal gesproken niet.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is wel een beetje geen vergelijking
Ga jij lekker terug vechten tegen een gozer die 2 meter groter en breeder is dan jij.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En als normale mensen zich laten mishandelen vind ik ze ook te dom om te poepen.
Jawel, zwangerschap is ook groot nieuws, vooral als het jouw eerste kindje isquote:Op zondag 24 maart 2013 12:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
is wel een beetje geen vergelijking
ze is wel lekker dat welquote:
Nee, mensen kunnen niet veranderen. Eens een agressieve teringlijer, altijd een agressieve teringlijer. True story.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mensen kunnen toch veranderen, spijt hebben etc etc
het is ook niet zo dat je aangifte kunt doen of dat er een speciaal fonds is voor huiselijk geweld waar je 24/7 naar kan bellenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug vechten tegen een gozer die 2 meter groter en breeder is dan jij.
overdrijven is ook een vakquote:
Ik ga ze in ieder geval niet opzoeken als ik weet dat mij kapotslaan een van zijn hobbies isquote:Op zondag 24 maart 2013 12:25 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ga jij lekker terug vechten tegen een gozer die 2 meter groter en breeder is dan jij.
Ook zonder makeup ziet ze er adembenemend uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef ThePast het volgende:
[..]
Omdat ze door een doos poeder is gevallen ja
Beyonce is het nog steeds.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
eerst was het nog beyoncé, toont wel aan hoe serieus je bent te nemen
vervelend voor jequote:Op zondag 24 maart 2013 12:28 schreef JRRY het volgende:
Maar ik ben pissig op Beyonce omdat ze geen album uitbrengt.
Ik kan ook wel photoshoppenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:27 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ook zonder makeup ziet ze er adembenemend uit.
Het zit in je, klopt.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, mensen kunnen niet veranderen. Eens een agressieve teringlijer, altijd een agressieve teringlijer. True story.
Het zit in je, agressieproblemen en een kick krijgen van mensen kapot maken, of het zit niet in je. Zelfs als je de neiging kan onderdrukken is het maar de vraag voor hoe lang, én van binnen ben je nog steeds hetzelfde, je aard kan je niet veranderen
wow heb je uberhaupt zijn post gelezenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het zit in je, klopt.
Maar je kan het ook tegen houden omdat je iets niet wil verpesten.
Chris heeft toch een cursus woedebeheersing gevolgd, dat betekent dat hij bereid is om te veranderen. En volgens Rihanna is hij ook veranderd. Nu is het afwachten op de reacties van Jay Z en Beyoncé en Alicia keys
ik denk het nietquote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow heb je uberhaupt zijn post gelezen
Jay Z heeft w.m.b. daar eigenlijk vrij weinig over te zeggen, in 1999 schoot hij nog mensen dood terwijl hij het in 2003 al als brave knuffelneger met Beyoncé deed.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het zit in je, klopt.
Maar je kan het ook tegen houden omdat je iets niet wil verpesten.
Chris heeft toch een cursus woedebeheersing gevolgd, dat betekent dat hij bereid is om te veranderen. En volgens Rihanna is hij ook veranderd. Nu is het afwachten op de reacties van Jay Z en Beyoncé en Alicia keys
Ja en ik zeg dat je het wel kan onderdrukken zolang je maar jouw best voor doet.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow heb je uberhaupt zijn post gelezen
Maar hij is dus toch wel verandert?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jay Z heeft w.m.b. daar eigenlijk vrij weinig over te zeggen, in 1999 schoot hij nog mensen dood terwijl hij het in 2003 al als brave knuffelneger met Beyoncé deed.
Maarja wat dat betreft kunnen mensent toch blijkbaar wel veranderen.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja en ik zeg dat je het wel kan onderdrukken zolang je maar jouw best voor doet.
Wat is mis met jou
begrijpend lezenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:26 schreef timmmmm het volgende:
Het zit in je, agressieproblemen en een kick krijgen van mensen kapot maken, of het zit niet in je. Zelfs als je de neiging kan onderdrukken is het maar de vraag voor hoe lang, én van binnen ben je nog steeds hetzelfde, je aard kan je niet veranderen
Ik geloof daar ook wel inquote:Op zondag 24 maart 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar hij is dus toch wel verandert?
Liefde overwint alles hoe cliché het ook klinkt
lekker excuus om je zo te gedragenquote:
Maar IK mag toch een ander mening hebben of niet dan?quote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:34 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
lekker excuus om je zo te gedragen
Wat schattigquote:Op zondag 24 maart 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
meestal bestrijd je iemands mening met argumentenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar IK mag toch een ander mening hebben of niet dan?![]()
Je kan wel timmmm quoten wat zijn mening is, je kan het ook met hem mee eens zijn, maar ik gaf MIJN mening.
kloptquote:Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef Trollscience het volgende:
ik draag een roze boxer ben echt gay XD
Muwah, mensen kunnen heel veel veranderen zo lang ze het maar echt willen, daar geloof ik in.quote:
je hoeft niet altijd iemands mening te bestrijdenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meestal bestrijd je iemands mening met argumenten
neequote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
WETEN JULLIE AL DAT RIHANNA BLOND IS !!!1!!!
Ik hoef niks te bestrijden en geen gelijk te hebben, maar gewoon zeggen wat ik ervan vind. Maar wist niet dat het niet mocht van jou, misschien moet jij eens leren begrijpend lezen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meestal bestrijd je iemands mening met argumenten
tering goede photoshop skillsquote:
huh sinds wanneer geloof jij in liefde?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Paint*quote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tering goede photoshop skills
Nietquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
huh sinds wanneer geloof jij in liefde?
en wat heeft dat ook alweer met begrijpend lezen te makenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hoef niks te bestrijden en geen gelijk te hebben, maar gewoon zeggen wat ik ervan vind. Maar wist niet dat het niet mocht van jou, misschien moet jij eens leren begrijpend lezen.
Als je goed las, dan las je dat ik gewoon mijn mening gaf, niks meer.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
en wat heeft dat ook alweer met begrijpend lezen te maken
Skirre tijden hier aiiquote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik een Jack&Jones onderbroek.
[/quot[quote]Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik een Jack&Jones onderbroek.
klopt maar meestal is het daarna huilen dat niemand het met je eens was dus ik gaf een tipquote:Op zondag 24 maart 2013 12:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als je goed las, dan las je dat ik gewoon mijn mening gaf, niks meer.
Maar als je gelooft dat het iets kan veranderen, dan moet het bestaan, dus dan geloof je erinquote:Op zondag 24 maart 2013 12:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de liefde zelf, maar wel dat liefde een hoop kan veranderen, dat is anders
Wow je kent me weer zo goed, echt fijnquote:Op zondag 24 maart 2013 12:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
klopt maar meestal is het daarna huilen dat niemand het met je eens was dus ik gaf een tip
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je gelooft dat het iets kan veranderen, dan moet het bestaan, dus dan geloof je erin
Ik zeg toch ook nergens dat liefde niet bestaat?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar als je gelooft dat het iets kan veranderen, dan moet het bestaan, dus dan geloof je erin
wat bedoel je met ware liefde dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat liefde niet bestaat?
Maar ik geloof niet in ware liefde, dat is anders
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat liefde niet bestaat?
Maar ik geloof niet in ware liefde, dat is anders
quote:
ja dat heb ik meegekregen van thuis, afstemmen op iemands handicapquote:Op zondag 24 maart 2013 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wow je kent me weer zo goed, echt fijn
leuk gezin leef jij inquote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat heb ik meegekregen van thuis, afstemmen op iemands handicap
En ze leven nog lang en gelukkig met af en toe een ruzie.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat bedoel je met ware liefde dan?
ja dat bestaat tegenwoordig bijna niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 12:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ze leven nog lang en gelukkig met af en toe een ruzie.
Dat is lief van je.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja dat heb ik meegekregen van thuis, afstemmen op iemands handicap
Tuurlijk bestaat het wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dat bestaat tegenwoordig bijna niet meeriedereen gaat scheiden, alsof het een of andere nieuwe rage is ofzo
ik zeg toch "bijna niet"quote:
dezequote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ware liefde is elkaars shoarma voorkauwen.
Preciesquote:Op zondag 24 maart 2013 12:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dat bestaat tegenwoordig bijna niet meeriedereen gaat scheiden, alsof het een of andere nieuwe rage is ofzo
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ware liefde zit hem in de kleine dingen, het perfect op elkaar afgestemd zijn etc. zie maar eens iemand te vinden met wie je dat hebt
mensen scheiden meer omdat dat tegenwoordig makkelijker gaatquote:
Dan ga je niet trouwen. Het probleem is eerder deze mentaliteit dan dat het nou minder voor zou komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies
Tuurlijk geloof ik wel in verliefdheid en dat je van iemand kan houden ditdat, maar zo'n huwelijk tot de dood bestaat eigenlijk bijna niet meer.
Maar het bestaat nog wel hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 12:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies
Tuurlijk geloof ik wel in verliefdheid en dat je van iemand kan houden ditdat, maar zo'n huwelijk tot de dood bestaat eigenlijk bijna niet meer.
Mee eens wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga je niet trouwen. Het probleem is eerder deze mentaliteit dan dat het nou minder voor zou komen.
linkje?quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
wie luistert er House, er is met Pasen in arnhem een groot feest, dancetour. ik denk ik laat het de liefhebbers even weten
dat ben ik met je eens, alleen mensen scheiden tegenwoordig om kleine dingen. samen iets oplossen is te moeilijk volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Daarbij als je echt wil scheiden, dan kan je maar beter scheiden dan een leugen leven, niet?
Daar kan je geen seks mee hebben, of nou ja, je snapt wat ik bedoel.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens wel.
Daarom neem ik later ook honden en katten
http://www.dancetour.nl/nieuws/dancetour_start_in_arnhem2/ goede line-up ookquote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
linkje?
Trouwens 5mei, ik kijk er nu al naar uit
Tuurlijk bestaat het, maar weinig, en zo moeilijk te vinden tegenwoordig.quote:
Nee niet mee eens.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, alleen mensen scheiden tegenwoordig om kleine dingen. samen iets oplossen is te moeilijk volgens mij
daarom FWBquote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar kan je geen seks mee hebben, of nou ja, je snapt wat ik bedoel.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
http://www.dancetour.nl/nieuws/dancetour_start_in_arnhem2/ goede line-up ook
Over 30 jaar hebben men vast wel seks robots ofzo uitgevondenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Daar kan je geen seks mee hebben, of nou ja, je snapt wat ik bedoel.
Tot 21:00 uur, ik kom niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
http://www.dancetour.nl/nieuws/dancetour_start_in_arnhem2/ goede line-up ook
werkt prima als je van te voren goede regels op steltquote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik geloof niet dat dat werkt.
Nah mijn ouders en opa's en oma's zijn wel een voorbeeld van lang en gelukkig samen zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 12:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Tuurlijk bestaat het, maar weinig, en zo moeilijk te vinden tegenwoordig.
Mijn opa&oma zijn al 60 jaar gelukkig samen, al mopperen ze elke dag tegen elkaar
heeft menquote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over 30 jaar hebben men vast wel seks robots ofzo uitgevonden
ja tijden zijn inderdaad wel erg kut, maar ja ik ga gewoonquote:
Zeker en dan kan je beter uit elkaar gaan, in sommige gevallen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
mijn ouders zijn gescheiden omdat het gevoel gewoon weg was
te vaak en te lang bij elkaar, m'n ma was het zat
kan gebeuren toch
er gebeuren genoeg dingen tussen hun waar jij niet vanaf weet, dat laten ze je bewust niet wetenquote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah mijn ouders en opa's en oma's zijn wel een voorbeeld van lang en gelukkig samen zijn
is toch gezelligquote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef supersof het volgende:
[..]nee echt niet. drukke mensenmassa en allemaal mensen van school die ik ken. No thanks.
Mijn ouders, tante's, oom's, ouders van vrienden echt niet, dus dat speelt ook wel mee waarom ik zo denkquote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah mijn ouders en opa's en oma's zijn wel een voorbeeld van lang en gelukkig samen zijn
Dit vind ik niet eens meer emogifbaar, dit is eerder een combinatie van de volgende:quote:Op zondag 24 maart 2013 12:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Over 30 jaar hebben men vast wel seks robots ofzo uitgevonden
Ja en jij weet er alles van iddquote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
er gebeuren genoeg dingen tussen hun waar jij niet vanaf weet, dat laten ze je bewust niet weten
Neh, je gaat gevoelens voor de ander ontwikkelen.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
werkt prima als je van te voren goede regels op stelt
Nee vind ik nietquote:
Wat, Japanners zijn goed met de robots hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dit vind ik niet eens meer emogifbaar, dit is eerder een combinatie van de volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee vind ik nietheb het niet zo met die mensen
Oh ja begrijpelijk welquote:Op zondag 24 maart 2013 12:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn ouders, tante's, oom's, ouders van vrienden echt niet, dus dat speelt ook wel mee waarom ik zo denkdenk ik
Het stond toch niet aan het begin van de zinquote:
Het gaat om het idee.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat, Japanners zijn goed met de robots hoor
woah ja m'n post icon ookquote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en jij weet er alles van idd![]()
thanks
Nouhouu sof pleasequote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Het stond toch niet aan het begin van de zin
Nee grapje, ik vergeet wel vaker hoofdletters te gebruiken
Ik zit niet meer op schoolquote:Op zondag 24 maart 2013 12:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]zit je op zo'n kutschool dan? of zijn de mensen op in jou klas gewoon kut
Kijk ik niet naarquote:
hehe watquote:
Misschien in je onderbewust zijn. Maar daar kan je alleen aan toegeven als je alleen bezig bent met je FWB. Als je daarbuiten ook nog gewoon flirt met anderen en daar serieus mee bent is het geen probleem.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neh, je gaat gevoelens voor de ander ontwikkelen.
Wat is er mis mee dan?quote:
Jaren '60 mang, geweld tegen homo's, vrouwenmishandeling, kerkelijke macht. Goede tijden.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
mensen scheiden meer omdat dat tegenwoordig makkelijker gaat
vroeger had je die keuze niet
maar ik moet wel toegeven dat vroeger alles meer oprecht was
hij is beter als je hem in het album luistert met the last lost continentquote:Op zondag 24 maart 2013 13:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
I know that someday you'll be sleeping, Darling, likely dreaming off the pain.
I hope you'll hear me in the streetlight's humming, softly breathing out your name.
I know that even with the seams stitched tightly, darling scars will remain.
I say we scrape them from each other, darling, and let them wash off in the rain.
And when they run into the river, oh no, let the water not complain.
I swear that even with the distance, slowly wearing at your name,
Your hands still catch the light the right way and
Our hearts still beat the same
Als je met andere serieus aan het gaan bent, en je bent al FWB met iemand, dan is dat een beetje flauw imo.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Misschien in je onderbewust zijn. Maar daar kan je alleen aan toegeven als je alleen bezig bent met je FWB. Als je daarbuiten ook nog gewoon flirt met anderen en daar serieus mee bent is het geen probleem.
-is onmogelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 13:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
- gaat niet vreemd
- blijft braaf in een hoekje
- heeft altijd zin
- nooit moe en egoïstisch in bed
Dus
Dat is jaren '50, jaren '60 is begin hippie tijdperk.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jaren '60 mang, geweld tegen homo's, vrouwenmishandeling, kerkelijke macht. Goede tijden.
Ga ik doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 13:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hij is beter als je hem in het album luistert met the last lost continent
Dus toen was ineens alle discriminatie weg?quote:Op zondag 24 maart 2013 13:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is jaren '50, jaren '60 is begin hippie tijdperk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |