Ja maar dat kun je veranderen bij optiesquote:Op zondag 24 maart 2013 11:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je mobiel FOK!t klopt het dan dat je alleen bij posts die je quote je een PI in kan stellen?
Dankje!quote:Op zondag 24 maart 2013 11:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dat kun je veranderen bij opties
nee, lekker rustig aan doen vandaag. was vanmorgen om 5 uur thuisquote:
Ik voel je met het leren.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:28 schreef ThePast het volgende:
[..]
Leren en werken, daar houd het wel bij op
Dat lijkt me een leuk planquote:Op zondag 24 maart 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met de hond naar het bos en daarna bugles met spuitkaas eten
Was je toch nog uit geweest?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:28 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, lekker rustig aan doen vandaag. was vanmorgen om 5 uur thuis
jaquote:
ach joh, het is zondag. moet kunnenquote:
Cokequote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lkkr alleen thuis zijn en doen wat ik wil
Ja maar dat was gisteren ook alquote:Op zondag 24 maart 2013 11:38 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ach joh, het is zondag. moet kunnen
Net gedaan, ik moest lachen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:38 schreef Taexon het volgende:
Pizza
Nog mijn berichtje van gisteravond beluisterd?
Was het leuk?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:32 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jakreeg een berichtje van iemand anders toen ik net thuis was of ik met hem uit wou
Ja rond tien voor twaalf hoorde ik mn hond huilen beneden. Dus ik dacht: oke ik blijf bij hem totdat mijn ouders er zijn. Maar toen was ik dus half in slaap gevallen met de hond op de bank. Wat trouwens super lief wasquote:
ah okquote:Op zondag 24 maart 2013 11:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja rond tien voor twaalf hoorde ik mn hond huilen beneden. Dus ik dacht: oke ik blijf bij hem totdat mijn ouders er zijn. Maar toen was ik dus half in slaap gevallen met de hond op de bank. Wat trouwens super lief wasEn toen kwamen mijn ouders thuis om 1 uur en ging ik gelijk slapen.
Vandaar dat ik opeens weg was![]()
Schattig hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |