heb je uberhaubt wel gelezen, ik liep over straat en opeens ontstaat rondom mij een gevecht. ik doe niet stoer met mijn leeftijd, ik zeg alleen dat je als 20+ wel heel triest bent om nou een puber te gaan bedreigen die op weg naar huis isquote:Op zondag 24 maart 2013 04:51 schreef VMSDKR het volgende:
Je moet gewoon niet stoer lopen doen met je leeftijd. Op een duur kom je inderdaad de verkeerde tegen.
Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen je hebt wel gelijk, wat zijn leuke steden in de buurt om te stappen?quote:Op zondag 24 maart 2013 05:16 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Qua uitgaan is het behoorlijk triest gesteld daar inderdaad.
Nee, ik had geen behoefte aan vechten na een leuke avondquote:
Nou je zou bijna zeggen van wel, opzich jammer dat er mensen zijn die zo moeten doen. Arnhem is een leuke stad met leuke clubs maar al dat agressieve gedoe hoeft van mij niet. Het zegt opzich ook al veel dat er preventief enorm veel politie rond looptquote:Op zondag 24 maart 2013 05:33 schreef VacaLoca het volgende:
KLB / Geweld in het uitgaansleven
Van gister, tijd voor een centraal Arnhem uitgaansperikelen topic?
Ach opzich ben ik er een keer of 100 zonder problemen wezen stappen. Wel dingen gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Nou je zou bijna zeggen van wel, opzich jammer dat er mensen zijn die zo moeten doen. Arnhem is een leuke stad met leuke clubs maar al dat agressieve gedoe hoeft van mij niet. Het zegt opzich ook al veel dat er preventief enorm veel politie rond loopt
Ga voor de verandering volgende keer naar Nijmegen denk ik danquote:Op zondag 24 maart 2013 05:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ach opzich ben ik er een keer of 100 zonder problemen wezen stappen. Wel dingen gezien.
Nijmegen is een alternatief, maar eigenlijk vooral leuk doordeweeks. Leuker als je straks gaat studeren (?)
16 ben je he, ja dan is zaterdagavond daar nog wel te doen denk ik. Stretto ofzo komt genoeg <18. Mij niet gezien, maar mss wat voor jullie. Of Matrixx oid.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ga voor de verandering volgende keer naar Nijmegen denk ik dan
Thx voor de tipsquote:Op zondag 24 maart 2013 05:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
16 ben je he, ja dan is zaterdagavond daar nog wel te doen denk ik. Stretto ofzo komt genoeg <18. Mij niet gezien, maar mss wat voor jullie. Of Matrixx oid.
Nijmegen. Arnhem is gewoon een pauperstad, niet voor niks dat de meesten die in Arnhem naar school gaan, in Nijmegen op kamers zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen je hebt wel gelijk, wat zijn leuke steden in de buurt om te stappen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |