Geen pretjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Rawberry het volgende:
Heb ook al zonder reden een duvelglas vol in m'n gezicht gehad.
Alles heeft een reden, aldus God en zijn aanhangers.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:13 schreef Rawberry het volgende:
Heb ook al zonder reden een duvelglas vol in m'n gezicht gehad.
Viel wel mee, ik denk niet dat ik er verwondingen aan overgehouden had.quote:
Meestal zijn vrouwen de reden in zulke omstandigheden.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Alles heeft een reden, aldus God en zijn aanhangers.
Maak anders een klachttopic over vrouwen, daar ben ik wel weer een keer aan toe.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:20 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Meestal zijn vrouwen de reden in zulke omstandigheden.
Die topics kunnen er niet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Maak anders een klachttopic over vrouwen, daar ben ik wel weer een keer aan toe.
Ze hebben er ook een naam voor: Vrouwen!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is jammer dat er mensen zijn die niet zo goed tegen drank kunnen en het vervolgens voor de rest verpesten.
helemaal mee eens, ik ga zelf ook altijd uit in arnhem. vorige keer wij lopen door de menigte in de discotheek (maatje en ik) en hij tikt perongeluk een beetje bier uit iemands beker vandaan. die kerel begint helemaal te duwen en schelden terwijl mijn vriend een excuus maakte en zelfs voorstelde een nieuw biertje te halen. Sowieso altijd als ik rond een uur of 5 naar huis ga is de hele stad vergeven van politie en zie ik de ene naar de andere knokpartij/arrestatiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:10 schreef Catatafish het volgende:
Is moeilijker te ontlopen dan je denkt. Elke keer is er wel wat aan de hand (in Arnhem). Gisteravond het toppunt beleeft. Een gozer naast me werd met een glas in z'n gezicht geslagen. Helemaal opengereten. Iedereen onder het bloed, en dat om (vast weer) een onnozele reden.
Heb het zo langzamerhand wel gehad met uitgaan en dit helpt voor geen meter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |