heb je uberhaubt wel gelezen, ik liep over straat en opeens ontstaat rondom mij een gevecht. ik doe niet stoer met mijn leeftijd, ik zeg alleen dat je als 20+ wel heel triest bent om nou een puber te gaan bedreigen die op weg naar huis isquote:Op zondag 24 maart 2013 04:51 schreef VMSDKR het volgende:
Je moet gewoon niet stoer lopen doen met je leeftijd. Op een duur kom je inderdaad de verkeerde tegen.
Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen je hebt wel gelijk, wat zijn leuke steden in de buurt om te stappen?quote:Op zondag 24 maart 2013 05:16 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Qua uitgaan is het behoorlijk triest gesteld daar inderdaad.
Nee, ik had geen behoefte aan vechten na een leuke avondquote:
Nou je zou bijna zeggen van wel, opzich jammer dat er mensen zijn die zo moeten doen. Arnhem is een leuke stad met leuke clubs maar al dat agressieve gedoe hoeft van mij niet. Het zegt opzich ook al veel dat er preventief enorm veel politie rond looptquote:Op zondag 24 maart 2013 05:33 schreef VacaLoca het volgende:
KLB / Geweld in het uitgaansleven
Van gister, tijd voor een centraal Arnhem uitgaansperikelen topic?
Ach opzich ben ik er een keer of 100 zonder problemen wezen stappen. Wel dingen gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Nou je zou bijna zeggen van wel, opzich jammer dat er mensen zijn die zo moeten doen. Arnhem is een leuke stad met leuke clubs maar al dat agressieve gedoe hoeft van mij niet. Het zegt opzich ook al veel dat er preventief enorm veel politie rond loopt
Ga voor de verandering volgende keer naar Nijmegen denk ik danquote:Op zondag 24 maart 2013 05:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ach opzich ben ik er een keer of 100 zonder problemen wezen stappen. Wel dingen gezien.
Nijmegen is een alternatief, maar eigenlijk vooral leuk doordeweeks. Leuker als je straks gaat studeren (?)
16 ben je he, ja dan is zaterdagavond daar nog wel te doen denk ik. Stretto ofzo komt genoeg <18. Mij niet gezien, maar mss wat voor jullie. Of Matrixx oid.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ga voor de verandering volgende keer naar Nijmegen denk ik dan
Thx voor de tipsquote:Op zondag 24 maart 2013 05:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
16 ben je he, ja dan is zaterdagavond daar nog wel te doen denk ik. Stretto ofzo komt genoeg <18. Mij niet gezien, maar mss wat voor jullie. Of Matrixx oid.
Nijmegen. Arnhem is gewoon een pauperstad, niet voor niks dat de meesten die in Arnhem naar school gaan, in Nijmegen op kamers zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen je hebt wel gelijk, wat zijn leuke steden in de buurt om te stappen?
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zondag 24 maart 2013 08:57 schreef GekkePoes het volgende:
Niet eens zo iemand aankijken en doorlopen. Als je aan je zitten niet beginnen met "ja, nee" of stoere praat. Een harde schop in het kruis een elleboog tegen de neus, houd je hand vast van de arm waarmee je uithaalt met je andere hand om extra kracht te zetten.
De jostistootquote:Op zondag 24 maart 2013 10:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Nee ik woon in Huissenquote:Op zondag 24 maart 2013 08:49 schreef Uberkullie het volgende:
De klacht is dus eigenlijk dat je in Arnhem woont.
Je beweegt je ellegboog naar het hoofd. De linker arm beweegt dan in een ruime zwaaibeweging tegen de klok in. De richting die je linkerelleboog beweegt. word gevolgd door je linkerarm, nu maak je een vuist met je linkerhand. en duw je met je rechterhand tegen je vuist aan, zodat je met je rechterarm in feite druk uitoefent zodat de beweging word versterkt. gegarandeerd knock out,quote:Op zondag 24 maart 2013 10:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Na 5 posts al opgeven.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik open nooit een topic op fok weertriest dit
daarom post ik hier nog steedsquote:
Dat is geen topic openen en daar zei je niks over.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daarom post ik hier nog steeds
het was even om te laten zien dat ik de reacties een beetje triest vond eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is geen topic openen en daar zei je niks over.
dat doe je metquote:Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het was even om te laten zien dat ik de reacties een beetje triest vond eigenlijk
zal het even onthouden danquote:
Nijmegen jaquote:Op zondag 24 maart 2013 06:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nijmegen. Arnhem is gewoon een pauperstad, niet voor niks dat de meesten die in Arnhem naar school gaan, in Nijmegen op kamers zitten.
jouw naam, avatar en die post.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:32 schreef HCFeestbeest het volgende:
Moet je 'm een klap op z'n strot geven. Wat deed je eigenlijk? Weglopen zeker?
wat zoek je ruziequote:Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
jouw naam, avatar en die post.x100000000000
Hij heeft een wel een punt.quote:
en danquote:Op zondag 24 maart 2013 14:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hij heeft een wel een punt.
Je vertegenwoordigd een subcultuur die niet bekend staat om dat ze, bijvoorbeeld, het buskruit hebben uitgevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |