heb je uberhaubt wel gelezen, ik liep over straat en opeens ontstaat rondom mij een gevecht. ik doe niet stoer met mijn leeftijd, ik zeg alleen dat je als 20+ wel heel triest bent om nou een puber te gaan bedreigen die op weg naar huis isquote:Op zondag 24 maart 2013 04:51 schreef VMSDKR het volgende:
Je moet gewoon niet stoer lopen doen met je leeftijd. Op een duur kom je inderdaad de verkeerde tegen.
Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen je hebt wel gelijk, wat zijn leuke steden in de buurt om te stappen?quote:Op zondag 24 maart 2013 05:16 schreef boekenplank. het volgende:
[..]
Qua uitgaan is het behoorlijk triest gesteld daar inderdaad.
Nee, ik had geen behoefte aan vechten na een leuke avondquote:
Nou je zou bijna zeggen van wel, opzich jammer dat er mensen zijn die zo moeten doen. Arnhem is een leuke stad met leuke clubs maar al dat agressieve gedoe hoeft van mij niet. Het zegt opzich ook al veel dat er preventief enorm veel politie rond looptquote:Op zondag 24 maart 2013 05:33 schreef VacaLoca het volgende:
KLB / Geweld in het uitgaansleven
Van gister, tijd voor een centraal Arnhem uitgaansperikelen topic?
Ach opzich ben ik er een keer of 100 zonder problemen wezen stappen. Wel dingen gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:39 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Nou je zou bijna zeggen van wel, opzich jammer dat er mensen zijn die zo moeten doen. Arnhem is een leuke stad met leuke clubs maar al dat agressieve gedoe hoeft van mij niet. Het zegt opzich ook al veel dat er preventief enorm veel politie rond loopt
Ga voor de verandering volgende keer naar Nijmegen denk ik danquote:Op zondag 24 maart 2013 05:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ach opzich ben ik er een keer of 100 zonder problemen wezen stappen. Wel dingen gezien.
Nijmegen is een alternatief, maar eigenlijk vooral leuk doordeweeks. Leuker als je straks gaat studeren (?)
16 ben je he, ja dan is zaterdagavond daar nog wel te doen denk ik. Stretto ofzo komt genoeg <18. Mij niet gezien, maar mss wat voor jullie. Of Matrixx oid.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:44 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Ga voor de verandering volgende keer naar Nijmegen denk ik dan
Thx voor de tipsquote:Op zondag 24 maart 2013 05:45 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
16 ben je he, ja dan is zaterdagavond daar nog wel te doen denk ik. Stretto ofzo komt genoeg <18. Mij niet gezien, maar mss wat voor jullie. Of Matrixx oid.
Nijmegen. Arnhem is gewoon een pauperstad, niet voor niks dat de meesten die in Arnhem naar school gaan, in Nijmegen op kamers zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Hoe vervelend ik het ook vind om te zeggen je hebt wel gelijk, wat zijn leuke steden in de buurt om te stappen?
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zondag 24 maart 2013 08:57 schreef GekkePoes het volgende:
Niet eens zo iemand aankijken en doorlopen. Als je aan je zitten niet beginnen met "ja, nee" of stoere praat. Een harde schop in het kruis een elleboog tegen de neus, houd je hand vast van de arm waarmee je uithaalt met je andere hand om extra kracht te zetten.
De jostistootquote:Op zondag 24 maart 2013 10:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Nee ik woon in Huissenquote:Op zondag 24 maart 2013 08:49 schreef Uberkullie het volgende:
De klacht is dus eigenlijk dat je in Arnhem woont.
Je beweegt je ellegboog naar het hoofd. De linker arm beweegt dan in een ruime zwaaibeweging tegen de klok in. De richting die je linkerelleboog beweegt. word gevolgd door je linkerarm, nu maak je een vuist met je linkerhand. en duw je met je rechterhand tegen je vuist aan, zodat je met je rechterarm in feite druk uitoefent zodat de beweging word versterkt. gegarandeerd knock out,quote:Op zondag 24 maart 2013 10:22 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Na 5 posts al opgeven.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik open nooit een topic op fok weertriest dit
daarom post ik hier nog steedsquote:
Dat is geen topic openen en daar zei je niks over.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daarom post ik hier nog steeds
het was even om te laten zien dat ik de reacties een beetje triest vond eigenlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 10:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is geen topic openen en daar zei je niks over.
dat doe je metquote:Op zondag 24 maart 2013 10:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het was even om te laten zien dat ik de reacties een beetje triest vond eigenlijk
zal het even onthouden danquote:
Nijmegen jaquote:Op zondag 24 maart 2013 06:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nijmegen. Arnhem is gewoon een pauperstad, niet voor niks dat de meesten die in Arnhem naar school gaan, in Nijmegen op kamers zitten.
jouw naam, avatar en die post.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:32 schreef HCFeestbeest het volgende:
Moet je 'm een klap op z'n strot geven. Wat deed je eigenlijk? Weglopen zeker?
wat zoek je ruziequote:Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
jouw naam, avatar en die post.x100000000000
Hij heeft een wel een punt.quote:
en danquote:Op zondag 24 maart 2013 14:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hij heeft een wel een punt.
Je vertegenwoordigd een subcultuur die niet bekend staat om dat ze, bijvoorbeeld, het buskruit hebben uitgevonden.
Nou, laten we het zo zeggen: Het komt niet zo heel slim over dat hardcore gebeuren, en daarmee lok je reacties uit, die slaan op de algemene intelligentie van voorgenoemde subcultuur.quote:
ja man, ik zie er echt levensgevaarlijk uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:07 schreef LethalNinja het volgende:
TS loopt rond met een intimiderende houding, andere voelen zich door TS bedreigd
dit jaquote:Op zondag 24 maart 2013 14:37 schreef dustbrain het volgende:
[..]
jouw naam, avatar en die post.x100000000000
is er een probleem? jij bent nooit 16 geweest?quote:
Ja, maar ja, als je zwart bent in een klein dorp word je al als intimiderend gezien.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:07 schreef LethalNinja het volgende:
TS loopt rond met een intimiderende houding, andere voelen zich door TS bedreigd
Dus jij ziet jezelf nog als kind op je 16e? Ik zie je gewoon als puber.quote:Op zondag 24 maart 2013 04:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
heb je uberhaubt wel gelezen, ik liep over straat en opeens ontstaat rondom mij een gevecht. ik doe niet stoer met mijn leeftijd, ik zeg alleen dat je als 20+ wel heel triest bent om nou een kind te gaan bedreigen die op weg naar huis is
ik zie mezelf niet als kind maar je snapt prima wat ik bedoel dunkt mequote:Op zondag 24 maart 2013 15:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dus jij ziet jezelf nog als kind op je 16e? Ik zie je gewoon als puber.
ik ben niet zwartquote:Op zondag 24 maart 2013 15:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, maar ja, als je zwart bent in een klein dorp word je al als intimiderend gezien.
Het was dus ook bij wijze van sprekenquote:
sorry, maar weet even niet meer wat ik moet denken van dit topic ( en dan vooral de reacties )quote:Op zondag 24 maart 2013 15:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Het was dus ook bij wijze van spreken
het was een nederlanderquote:
Hoax.quote:
Jawel, alleen zal ik het woord kind nooit gebruiken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zie mezelf niet als kind maar je snapt prima wat ik bedoel dunkt me
kan ik me in vindenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:27 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jawel, alleen zal ik het woord kind nooit gebruiken.
Of ze lopen langs je heen en kijken je dan de hele tijd aan. En hopen dat je er wat van zegt zodat ze ruzie kunnen maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:31 schreef Peunage het volgende:
Ik kom ook vaak van die 16 jarige snotneuzen die stoer doen omdat ze voor het eerst uitgaan. Ik beuk ze dan gewoon. Soms bedreig ik ze en laat ik ze gaan.
Op vrijdag kan het primaquote:Op zondag 24 maart 2013 14:40 schreef Straatcommando. het volgende:
Arnhem is een prachtige stad, maar uitgaan moet je hier gewoon helemaal niet doen. En dat zeg ik als rasechte. Helaas.
klopt, ben pas 11quote:Op zondag 24 maart 2013 15:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
is er een probleem? jij bent nooit 16 geweest?
Weekendverlof.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Vrijdag is de leukste avond ja.
Hoe komt dat verschil zo?
Minder druk, ouder publiek en minder allochtonen en sletjes.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:35 schreef VacaLoca het volgende:
Vrijdag is de leukste avond ja.
Hoe komt dat verschil zo?
Wel je docenten onderuit kunnen trappen maar een beetje gaan huilen om een paar bedreigingen?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben vorige week intern geschorst op school wat inhoud dat je de klas niet in mag, vervolgens kreeg ik te horen dat ik niet meer naar school mag op normale tijden en na kwart over 2 pas mag komen. ik word dus boos en wil mijn ouders erover bellen. zeggen ze dat doe je maar buiten de school, dus ik wil mijn spullen pakken uit de klas pakken ze me met 4 mensen vast. vervolgens probeer ik los te komen willen ze me tegen de grond aanwerken, heb toen een van die 4 leerkrachten onderuit getrapt en paar keer tegen hoofd/rug geschopt. ben daarna meegenomen en heb 1 jaar voorwaardelijk gekregen, school krijgt een boete en een berisping omdat ze niet me niet zomaar vast mogen pakken etc
Dat is niet veranderd hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoor de laatste tijd één en al ellende over Arnhem, ik dacht voorheen altijd dat Rotterdam dé plek was om te vermijden.
waarom ben ik niet verbaasd dat iemand hier mee aan komt zetten, nogmaals je kent de achterliggende grond van het verhaal niet. ik ga niet zomaar slaan. als je door 4 volwassenen hardhandig op de grond word gesmeten dan komt er een punt dat je ingrijptquote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wel je docenten onderuit kunnen trappen maar een beetje gaan huilen om een paar bedreigingen?
Ja, maar bedoel meer waarom het zo is dat jongeren en tuig voor de zaterdag gaan en rest voor vrijdag.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Minder druk, ouder publiek en minder allochtonen en sletjes.
Goede vraag. Het is altijd al zo in Arnhem geweest. Misschien ook omdat veel mensen doorstromen van de vrijmibo (quote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef VacaLoca het volgende:
Ja, maar bedoel meer waarom het zo is dat jongeren en tuig voor de zaterdag gaan en rest voor vrijdag.
Je zou denken dat de wat ouderen moe zijn van de werkweek en zaterdagnacht fitter zijn en dat het voor de jongeren niet uitmaakt, tenzij bijbaantje op zaterdag.
Die docenten gaan je niet zonder reden op de grond werken neem ik aan? Waarschijnlijk zagen ze je agressieve houding al en probeerde ze te voorkomen dat de situatie volledig uit de hand escaleerde. En als jij in bedwang wordt gehouden door je docenten dan ga je niet als een schuimbekkende gek je docenten een paar trappen gevenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
waarom ben ik niet verbaasd dat iemand hier mee aan komt zetten, nogmaals je kent de achterliggende grond van het verhaal niet. ik ga niet zomaar slaan. als je door 4 volwassenen hardhandig op de grond word gesmeten dan komt er een punt dat je ingrijpt
ben jij achterlijk? je trekt al weer conclusies. het maakt niet uit wat ik je vertel want ik blijf in jou ogen de oorzaak achter dit verhaal.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Die docenten gaan je niet zonder reden op de grond werken neem ik aan? Waarschijnlijk zagen ze je agressieve houding al en probeerde ze te voorkomen dat de situatie volledig uit de hand escaleerde. En als jij in bedwang wordt gehouden door je docenten dan ga je niet als een schuimbekkende gek je docenten een paar trappen geven
vier volwassenen die niet eens een pubertje onder controle kunnen houdenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben jij achterlijk? je trekt al weer conclusies. het maakt niet uit wat ik je vertel want ik blijf in jou ogen de oorzaak achter dit verhaal.
Oh misschien is dat waarom de gemeente nu de nachtbus naar Elst via Zuid geschrapt heeft op de vrijdag. Als resultaat daarvan zit ik nu elke keer in een foute kroeg tot bus van 6 uur te wachten of anders dure taxi lappenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goede vraag. Het is altijd al zo in Arnhem geweest. Misschien ook omdat veel mensen doorstromen van de vrijmibo () En volgens mij rijden er ook meer nachtbussen op zaterdag.
Waarom werkte die docenten je tegen de grond en waarom denk jij dat het gerechtvaardigd is daarna je docenten trappen te geven?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:46 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ben jij achterlijk? je trekt al weer conclusies. het maakt niet uit wat ik je vertel want ik blijf in jou ogen de oorzaak achter dit verhaal.
ik ben net zo breed als mijn docentenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
vier volwassenen die niet eens een pubertje onder controle kunnen houden
De praatjes heb je wel die bij je leeftijd horen, zoveel is zeker.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben breder dan mijn docenten
Hier gaat het dus fout. Eventjes aan je agressie problemen werken en ga dan maar klagen over anderenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
moraal van het verhaal, ik wil de school uit met mijn spullen. hun pakken mij vast omdat ik de klas niet in mag. ik word boos en ga slaan.
De Buik?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:48 schreef VacaLoca het volgende:
Oh misschien is dat waarom de gemeente nu de nachtbus naar Elst via Zuid geschrapt heeft op de vrijdag. Als resultaat daarvan zit ik nu elke keer in een foute kroeg tot bus van 6 uur te wachten of anders dure taxi lappen![]()
Maar als dat het paupervolk weghoud dan prima.
Tuig dat ben jequote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben breder dan mijn docenten
Wat ben je opvoedkundig bezigquote:Op zondag 24 maart 2013 15:51 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik pik het moraal er even uit
Hier gaat het dus fout. Eventjes aan je agressie problemen werken en ga dan maar klagen over anderen
Nog 10x erger. Echt de ondergrond van Arnhem zit daar. Groepje politie wacht daar ook buiten standaard. Weet de naam zo even niet.quote:
Ik geef de volgende generatie graag les op het gebied van gedrag, zodat o.a. jij ook veilig uit kan gaan in het vervolgquote:
Is er nog iets dat open is zo laat? De Buik is kansloos maar wel grappig soms ja. Maar ik kan gewoon op de fiets, dus kan gaan wanneer ik wilquote:Op zondag 24 maart 2013 15:53 schreef VacaLoca het volgende:
Nog 10x erger. Echt de ondergrond van Arnhem zit daar. Groepje politie wacht daar ook buiten standaard. Weet de naam zo even niet.
Buik is nog wel oke opzich, alleen kom er niet meer in
allereerst, ik had nooit mogen schoppen en heb daar ook spijt van. ik ga morgen ook naar school om mijn excuus te maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:49 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Waarom werkte die docenten je tegen de grond en waarom denk jij dat het gerechtvaardigd is daarna je docenten trappen te geven?
Mijn dank is groot. Je zou er je werk van kunnen maken?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:54 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik geef de volgende generatie graag les op het gebied van gedrag, zodat o.a. jij ook veilig uit kan gaan in het vervolg
Gestopt met lezen na deze woordenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
allereerst, ik had nooit mogen schoppen en heb daar ook spijt van. ik ga morgen ook naar school om mijn excuus te maken.
om even bij het begin van het verhaal te beginnen, ik was de week ervoor de klas uitgestuurd en moest een dag ergens anders in de school werken.
ik zit daar dus rustig aan mijn werk als er 4 docenten binnen komen, namelijk de directeur onderdirecteur en 2 intern begeleiders.
mijn docenten zijn over het algemeen niet zulke brede figurenquote:Op zondag 24 maart 2013 15:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De praatjes heb je wel die bij je leeftijd horen, zoveel is zeker.
Faka G. jeweet.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
het is zo, ik ga naar de sportschool en de meeste docenten niet wat dus resulteert in het feit dat ik breder ben dan mijn docenten.
nee als 16 jarige moet je beetje hele dag niks doen en op je luie gat zitten en geen lol hebben met vrienden. wat een leuke jeugdquote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef EdwardNewgate het volgende:
Als 16 jarige hoor je niet "uit te gaan"Als je niet minimaal 18 bent moet je thuis MTV kijken of wow'en ofzo en niet proberen er bij te horen. Als je toch uitgaat moet je niet zeiken dat je word bedreigd
Sinds december vrije sluitingstijden, paar gaan wel tot 6 door.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is er nog iets dat open is zo laat? De Buik is kansloos maar wel grappig soms ja. Maar ik kan gewoon op de fiets, dus kan gaan wanneer ik wil
Niet iedereen is mentaal gehandicapt.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:58 schreef EdwardNewgate het volgende:
Als 16 jarige hoor je niet "uit te gaan"Als je niet minimaal 18 bent moet je thuis MTV kijken of wow'en ofzo en niet proberen er bij te horen. Als je toch uitgaat moet je niet zeiken dat je word bedreigd
Zij kunnen je toegaan tot het lokaal gewoon ontzeggen, dat is hun recht. Je kon vragen of hun je spullen pakte voor je, maar je gaat toch niet als een debiel blijven proberen langs die deur te komen. Het is toch niet een of andere rugby wedstrijdquote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
allereerst, ik had nooit mogen schoppen en heb daar ook spijt van. ik ga morgen ook naar school om mijn excuus te maken.
om even bij het begin van het verhaal te beginnen, ik was de week ervoor de klas uitgestuurd en moest een dag ergens anders in de school werken.
ik zit daar dus rustig aan mijn werk als er 4 docenten binnen komen, namelijk de directeur onderdirecteur en 2 intern begeleiders. die gaan bij mij aan tafel zitten( ze vroegen niet eens of ik even tijd had om te praten) en zeiden, wesley het gaat de laatste tijd niet zo goed op school en daarom hebben wij ervoor gekozen om jou nog maar 3 keer in de week naar school te laten komen en dat dan na de normale lestijden tot in de avond. mijn reactie daarop was: dat kan zomaar niet, 1 zoiets hoort eerst overlegd te worden met een leerplicht ambtenaar en met mijn ouders en 2 dit komt zomaar vanuit het niets. ik wou dus mijn vader gaan bellen en aan hem uitleggen wat er opeens aan de hand is. toen is mij verzocht de telefoon weg te doen en dat deed ik niet(hierin zit ik fout) toen ik dat niet deed wou een leerkracht mij de kamer uitduwen, waarop ik aangaf dat ik het niet fijn vind als hij aan me gaat zitten. vervolgens vraagt hij aan mij of ik de school wil verlaten, en mijn antwoord daarop was, ja ik ga nog even mijn spullen uit de klas halen en dan ga ik weg. toen ging hij voor de deur staan en zei ik wil niet dat je de klas gaat storen. ik heb vervolgens 4 keer verzocht of ik er langs mocht en 4 keer kreeg ik nee op mijn brood. vervolgens pak ik de deurklink waarop ze mij alle 4 vastpakken en tegen willen houden. zelfs toen heb ik nog een aantal keer gevraagd of ze van me af wouden blijven en dat deden ze niet. toen ik me nogal wild los probeerde te rukken sloot de leerkracht die achter mij stond zijn arm om mijn keel en hierdoor werd ik dus agressief. toen ze mij op de grond probeerde te werken schopte ik dus een van de 4 onderuit en trapte verscheidene keren tegen hoofd en rug.
zie je wel? jij bent ook best voorspelbaar. als dit allemaal zo is waarom vind de officier van justitie dan dat de school onjuist gehandeld heeft door mij op te sluiten en vast te pakken?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zij kunnen je toegaan tot het lokaal gewoon ontzeggen, dat is hun recht. Je kon vragen of hun je spullen pakte voor je, maar je gaat toch niet als een debiel blijven proberen langs die deur te komen. Het is toch niet een of andere rugby wedstrijd
Lol maken met vrienden kan je ook hebben zonder uit te gaan.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:59 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee als 16 jarige moet je beetje hele dag niks doen en op je luie gat zitten en geen lol hebben met vrienden. wat een leuke jeugd
laat me raden, met thuis zitten en gamen?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:01 schreef EdwardNewgate het volgende:
[..]
Lol maken met vrienden kan je ook hebben zonder uit te gaan.
Jij handelt fout zij reageren fout.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:01 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
zie je wel? jij bent ook best voorspelbaar. als dit allemaal zo is waarom vind de officier van justitie dan dat de school onjuist gehandeld heeft door mij op te sluiten en vast te pakken?
ik geef ook toe dat ik fout handel maar jij blijft me uitschelden voor debiel etc. dat gaat niet helpen hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 16:02 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Jij handelt fout zij reageren fout.
Opstandige tienertjes begeleiden, no thanks. Ik heb wel eens overwogen om bouncer te worden, maar ik ben niet opvallend groot en breed genoegquote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Je zou er je werk van kunnen maken?
Vind het wel beetje raar dat ze met 4 man sterk komen praten, heb je een reputatie ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 15:56 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik zit daar dus rustig aan mijn werk als er 4 docenten binnen komen, namelijk de directeur onderdirecteur en 2 intern begeleiders. die gaan bij mij aan tafel zitten( ze vroegen niet eens of ik even tijd had om te praten) en zeiden, wesley het gaat de laatste tijd niet zo goed op school en daarom hebben wij ervoor gekozen om jou nog maar 3 keer in de week naar school te laten komen en dat dan na de normale lestijden tot in de avond. mijn reactie daarop was: dat kan zomaar niet, 1 zoiets hoort eerst overlegd te worden met een leerplicht ambtenaar en met mijn ouders en 2 dit komt zomaar vanuit het niets. ik wou dus mijn vader gaan bellen en aan hem uitleggen wat er opeens aan de hand is. toen is mij verzocht de telefoon weg te doen en dat deed ik niet(hierin zit ik fout) toen ik dat niet deed wou een leerkracht mij de kamer uitduwen, waarop ik aangaf dat ik het niet fijn vind als hij aan me gaat zitten. vervolgens vraagt hij aan mij of ik de school wil verlaten, en mijn antwoord daarop was, ja ik ga nog even mijn spullen uit de klas halen en dan ga ik weg. toen ging hij voor de deur staan en zei ik wil niet dat je de klas gaat storen. ik heb vervolgens 4 keer verzocht of ik er langs mocht en 4 keer kreeg ik nee op mijn brood. vervolgens pak ik de deurklink waarop ze mij alle 4 vastpakken en tegen willen houden. zelfs toen heb ik nog een aantal keer gevraagd of ze van me af wouden blijven en dat deden ze niet. toen ik me nogal wild los probeerde te rukken sloot de leerkracht die achter mij stond zijn arm om mijn keel en hierdoor werd ik dus agressief. toen ze mij op de grond probeerde te werken schopte ik dus een van de 4 onderuit en trapte verscheidene keren tegen hoofd en rug.
Waarschijnlijk zie je wel vaker dingen die niet gebeurenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik geef ook toe dat ik fout handel maar jij blijft me uitschelden voor debiel etc. dat gaat niet helpen hoor
ik ben verbaal heel sterk, een op een wint een docent geen discussie van mij. daarom komen ze met meer, al hoewel ik 4 toch wel overdreven vind.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het wel beetje raar dat ze met 4 man sterk komen praten, heb je een reputatie ofzo?
Maar goed die personen hoeven niet aan je te zitten, beetje jammer dat je hem dan tegen z'n kop schopt anders had je geen straf gekregen denk ik
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je wel vaker dingen die niet gebeurenHij scheldt je nergens uit voor debiel.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:00 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zij kunnen je toegaan tot het lokaal gewoon ontzeggen, dat is hun recht. Je kon vragen of hun je spullen pakte voor je, maar je gaat toch niet als een debiel blijven proberen langs die deur te komen. Het is toch niet een of andere rugby wedstrijd
Ik scheld je niet uit voor debiel, ik vind je handelen debiel. Je zat duidelijk het conflict op te zoeken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:03 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik geef ook toe dat ik fout handel maar jij blijft me uitschelden voor debiel etc. dat gaat niet helpen hoor
waarschijnlijk moet jij beter lezenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zie je wel vaker dingen die niet gebeurenHij scheldt je nergens uit voor debiel.
Als bouncer hoef je ook eigenlijk maar 1 ding te kunnen: Een lul zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:05 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Opstandige tienertjes begeleiden, no thanks. Ik heb wel eens overwogen om bouncer te worden, maar ik ben niet opvallend groot en breed genoeg
ja tuurlijk manquote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik scheld je niet uit voor debiel, ik vind je handelen debiel. Je zat duidelijk het conflict op te zoeken.
Je bent vast enorm braaf dat een schoolleiding moet besluiten tot deze constructie. En zo te lezen aan je verhaal hebben ze je agressie probleem prima ingeschat.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ben verbaal heel sterk, een op een wint een docent geen discussie van mij. daarom komen ze met meer, al hoewel ik 4 toch wel overdreven vind.
nou dan komt hij direct in aanmerkingquote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als bouncer hoef je ook eigenlijk maar 1 ding te kunnen: Een lul zijn.
Ja dat blijkt! verbaal is ook wat anders dan fysiek he. Maar als jij zulke uitmuntende verbale vaardigheden had, was het niet zo ver gekomen geloof mequote:Op zondag 24 maart 2013 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben verbaal heel sterk, een op een wint een docent geen discussie van mij. daarom komen ze met meer, al hoewel ik 4 toch wel overdreven vind.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
waarschijnlijk moet jij beter lezen
Moeilijk hè begrijpelijk lezenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik scheld je niet uit voor debiel, ik vind je handelen debiel. Je zat duidelijk het conflict op te zoeken.
Nou, ik zou jezelf ook niet tot de slimste rekenen vriend, en je gedraagt je ook als een lul, maar aangezien je net haar op je lul krijgt ben je gelukkig slechts een lulletje.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:08 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nou dan komt hij direct in aanmerking
ahahah kutkneusje met zn shit topicquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
goed dat jullie allemaal aan de hand van zo'n kort verhaaltje mij denken te kunnen peilen. Zijn jullie allemaal psycholoog of gewoon bevooroordeeld?
Als je al eerder had gezegd dat je Wesley heette, hadden we de hele discussie kunnen besparen iddquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef pannenkoekeneter het volgende:
goed dat jullie allemaal aan de hand van zo'n kort verhaaltje mij denken te kunnen peilen. Zijn jullie allemaal psycholoog of gewoon bevooroordeeld?
Zegt heel wat over het niveau van jouw school ditquote:Op zondag 24 maart 2013 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben verbaal heel sterk, een op een wint een docent geen discussie van mij
nee, want jij kent mij zo goed dat je kunt oordelen over mijn verbale vaardigheden. denk eens na manquote:Op zondag 24 maart 2013 16:09 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ja dat blijkt! verbaal is ook wat anders dan fysiek he. Maar als jij zulke uitmuntende verbale vaardigheden had, was het niet zo ver gekomen geloof me
Ik denk eerder dat ze na een kwartier eens denken van: Hier ga ik mijn tijd niet insteken, en de gek maar gelijk geven.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:07 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik ben verbaal heel sterk, een op een wint een docent geen discussie van mij.
Een verbaal IQ van 129 is verbaal heel sterk ja, google het anders maar evenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze na een kwartier eens denken van: Hier ga ik mijn tijd niet insteken, en de gek maar gelijk geven.
Verbaal heel sterk.Je voelde je al debiel genoemd terwijl er niks gebeurde
Het is net alsof je voor onze neuzen je persoonlijkheid schetst in een proza van steekwoorden/zinnen. Puur kunst ditquote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, want jij kent mij zo goed dat je kunt oordelen over mijn verbale vaardigheden. denk eens na man
Je hebt net je verhaal zitten vertellen en daaraan valt prima af te leiden dat je het verbaal niet kon redden.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee, want jij kent mij zo goed dat je kunt oordelen over mijn verbale vaardigheden. denk eens na man
Wauw. Verbaal zeer sterk idd. Man, ik zou toch niet tegenover jou aan het debaten zijn.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Een verbaal IQ van 129 is verbaal heel sterk ja, google het anders maar even
mijn hele leven is dus gebaseerd op dat ene verhaal?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hebt net je verhaal zitten vertellen en daaraan valt prima af te leiden dat je het verbaal niet kon redden.
Rotterdam is een prima stad. Natuurlijk is het wel een pauperstad, dat ontkennen is nutteloos, maar het is echt niet zo slecht als je zou denken adhv wat sommigen op het internet beweren. Daarom ben ik geneigd te denken, dat ook Arnhem hartstikke meevalt.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik hoor de laatste tijd één en al ellende over Arnhem, ik dacht voorheen altijd dat Rotterdam dé plek was om te vermijden.
Nee joh, stukken over getikte klokjes boeien me nooit zoquote:Op zondag 24 maart 2013 16:11 schreef pannenkoekeneter het volgende:
desnoods stuur ik je de rapportages op
Nee, je FOK! imago welquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
mijn hele leven is dus gebaseerd op dat ene verhaal?
daar heb ik fok niet voor nodig, en ze wegwerken is hier ook niet echt mogelijk als een groep volwassenen met zijn allen boven op een puber duiktquote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef EdwardNewgate het volgende:
TS probeert z'n incompetenties weg te werken op fok
Ik zou gaan twijfelen aan je verbalen IQ, heb je zo'n internet test gedaan?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
mijn hele leven is dus gebaseerd op dat ene verhaal?
Je maakt het jezelf niet makkelijk vriend. Daarbij, daar word je hard van. Hier kun je je "verbaal sterke kwaliteiten" nog beter maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
daar heb ik fok niet voor nodig, en ze wegwerken is hier ook niet echt mogelijk als een groep volwassenen met zijn allen boven op een puber duikt
mijn fok! imago? dus omdat jij en een aantal anderen in dit topic een verschrikkelijke schurft aan mij hebben is mijn imago op fok naar de kloten? sorry hoor maar ik zou eerst eens even nagaan hoeveel leden fok precies heeft.quote:
Daarom hebben ze speciaal een subforum voor pubers als jij hier gemaakt. Het heet JNGquote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
daar heb ik fok niet voor nodig, en ze wegwerken is hier ook niet echt mogelijk als een groep volwassenen met zijn allen boven op een puber duikt
nee een test bij een psycholoogquote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik zou gaan twijfelen aan je verbalen IQ, heb je zo'n internet test gedaan?
''Ik heb een hoger verbaal IQ dan jij, ik heb gelijk''quote:Op zondag 24 maart 2013 16:12 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wauw. Verbaal zeer sterk idd. Man, ik zou toch niet tegenover jou aan het debaten zijn.
Meningen kun je niet buigen, al heb je een verbaal IQ van 200. dus nee, appeltje eitje is anders.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf niet makkelijk vriend. Daarbij, daar word je hard van. Hier kun je je "verbaal sterke kwaliteiten" nog beter maken.
Dit moet voor jou, IQ van 129, een makkie zijn. Appeltje Eitje.
Ja, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
''Ik heb een hoger verbaal IQ dan jij, ik heb gelijk''
nee ik geef iets aan, ik zeg niet dat ik gelijk hebquote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
''Ik heb een hoger verbaal IQ dan jij, ik heb gelijk''
Nu loop je er gewoon omheen te lullen. Slim, maar dat werkt niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:15 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Meningen kun je niet buigen, al heb je een verbaal IQ van 200. dus nee, appeltje eitje is anders.
ik lul er niet omheen, ik geef aan hoe de vork in de steel zitquote:Op zondag 24 maart 2013 16:16 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nu loop je er gewoon omheen te lullen. Slim, maar dat werkt niet.
ja pas maar op, ik weet waar je woontquote:Op zondag 24 maart 2013 16:16 schreef Cactus1 het volgende:
Pas op mensen, zo verandert deze stoere verbale boi in een agressieve vechtmachine
Nu werk je je ook nog in de slachtoffer positie. Jij zorgt er zelf voor dat iedereen kritiek op je heeft, puber of niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Duidelijk. Leg het nog een keer uit dan, vanaf het begin, want ik ben hier veel te dom voorquote:Op zondag 24 maart 2013 16:16 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik lul er niet omheen, ik geef aan hoe de vork in de steel zit
Dit jaquote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk iedereen bashen omdat ze jaloers zijn op een 16 jarige die wel vrienden heeft en uit durft te gaan
Wat is je performale IQ?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee een test bij een psycholoog
Pubervriend #1 gespotquote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef BozeHaas het volgende:
Kijk iedereen bashen omdat ze jaloers zijn op een 16 jarige die wel vrienden heeft en uit durft te gaan
Oh, je was verbaal toch zo sterk? Zelfs leraren konden je verbaal niet aan.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee hij is iemand die jullie gedrag niet erg volwassen vind denk ikquote:
Lees het nog maar een keer overquote:Op zondag 24 maart 2013 16:17 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Duidelijk. Leg het nog een keer uit dan, vanaf het begin, want ik ben hier veel te dom voor
Inderdaad, wij zijn slechts zolderkamerautisten.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:18 schreef Asphyx het volgende:
[..]
Oh, je was verbaal toch zo sterk? Zelfs leraren konden je verbaal niet aan.
wat denk je te bereiken met je sarcasme?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, wij zijn slechts zolderkamerautisten.
Wederom goede argumenten. Je kunt in ieder geval politicus worden. Je praat even veel en zegt even weinig.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:18 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Lees het nog maar een keer over
Ik denk hier sowieso weinig te bereiken, maar het is zondagmiddag 16:20 en er is nergens geen fuck te doen. Dan moet je iets.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
wat denk je te bereiken met je sarcasme?
filosofisch hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Wederom goede argumenten. Je kunt in ieder geval politicus worden. Je praat even veel en zegt even weinig.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik denk hier sowieso weinig te bereiken, maar het is zondagmiddag 16:20 en er is nergens geen fuck te doen. Dan moet je iets.
Maar het cijfertje liet je even in de steek toen je voet per ongeluk tegen het hoofd van de docent kwam?quote:
Wat probeer jij te verdedigen met rare argumenten? Draai de vraag eens om?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
sterker nog, wat hopen jullie nou allemaal te bereiken?
Nee, heb ik van je leraren, ze zeiden al dat je er ws een slecht argument op terug had. Slimme mensen wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
filosofisch hoorhelemaal zelf verzonnen?
Dus als volwassene heb je niks beter te doen dan een pubertje pestenquote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik denk hier sowieso weinig te bereiken, maar het is zondagmiddag 16:20 en er is nergens geen fuck te doen. Dan moet je iets.
ja inderdaad, zoals gezegd ik heb er spijt van en dacht er niet bij na. dan helpt je intelligentie ook even niet neequote:Op zondag 24 maart 2013 16:20 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Maar het cijfertje liet je even in de steek toen je voet per ongeluk tegen het hoofd van de docent kwam?
Ts bashen is meer een nationale sport. Daarbij pest ik geen puber, maar een hele slimme jongeman die een compleet team van leraren omlultquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Dus als volwassene heb je niks beter te doen dan een pubertje pesten
Mooi bruggetje naar je OP. Chapeau voor deze wending in je eigen topicquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Dus als volwassene heb je niks beter te doen dan een pubertje pesten
Je pest een puber met de genoemde eigenschappen, oftewel nog steeds een puberquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ts bashen is meer een nationale sport. Daarbij pest ik geen puber, maar een hele slimme jongeman die een compleet team van leraren omlult
Intelligentie helpt juist dit soort situaties te voorzienquote:Op zondag 24 maart 2013 16:21 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja inderdaad, zoals gezegd ik heb er spijt van en dacht er niet bij na. dan helpt je intelligentie ook even niet nee
Oh wauw, goed opgemerkt. De cirkel is weer rond.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mooi bruggetje naar je OP. Chapeau voor deze wending in je eigen topic
geloof me, over een jaar of 10 denk je met weemoed aan dit moment terug en leerde je dat je niet zo moet happen op random gasten op het internet die zich vervelen. Dan zul je me danken jonge leerling.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Je pest een puber met de genoemde eigenschappen, oftewel nog steeds een puber
Had je mijn post gemist dat er ook een subforum is dat JNG heet? Waarom open je een puber klacht in een subforum waar voornamelijk volwassenen posten. Probeer je je eerst te meten met hen door over je verbale IQ te beginnen om vervolgens terug te vallen op dat je slechte een puber bent? Beetje jammer dit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:22 schreef pannenkoekeneter het volgende:
Je pest een puber met de genoemde eigenschappen, oftewel nog steeds een puber
Hoezo is dit een puberklacht? Omdat TS 16 is?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had je mijn post gemist dat er ook een subforum is dat JNG heet? Waarom open je een puber klacht in een subforum waar voornamelijk volwassenen posten. Probeer je je eerst te meten met hen door over je verbale IQ te beginnen om vervolgens terug te vallen op dat je slechte een puber bent? Beetje jammer dit.
Alsnog zeer vermakelijk. 7,5/10quote:Op zondag 24 maart 2013 16:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Had je mijn post gemist dat er ook een subforum is dat JNG heet? Waarom open je een puber klacht in een subforum waar voornamelijk volwassenen posten. Probeer je je eerst te meten met hen door over je verbale IQ te beginnen om vervolgens terug te vallen op dat je slechte een puber bent? Beetje jammer dit.
hij doet anders wel als een klein mongooltje met zn ''volwassenen die een puber pesten'' ahahahah wie de fuck pest hem eigenlijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 16:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoezo is dit een puberklacht? Omdat TS 16 is?
Dat wel en die opmerking in de OP vond ik ook welquote:Op zondag 24 maart 2013 16:29 schreef Shalimar het volgende:
[..]
hij doet anders wel als een klein mongooltje met zn ''volwassenen die een puber pesten'' ahahahah wie de fuck pest hem eigenlijk?
gozer is gewoon opzoek naar aandacht
Ik heb me er dan ook goed mee vermaaktquote:Op zondag 24 maart 2013 16:31 schreef Piye het volgende:
Dat wel en die opmerking in de OP vond ik ook wel-waardig, maar dit topic lijkt me hier prima op z'n plaats.
ja dat snap ikquote:Op zondag 24 maart 2013 16:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat wel en die opmerking in de OP vond ik ook wel-waardig, maar dit topic lijkt me hier prima op z'n plaats.
quote:Op zondag 24 maart 2013 16:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb me er dan ook goed mee vermaakt
Ik bemoeide me nog nergens mee tot TS stoer begon te doen over dat hij net zo breed is als zijn docenten en dat hij toch wel een erg hoog verbaal IQ heeftquote:
Arnhem. Uitgaan is er wel leuk hoor maar al die types daarquote:Op zondag 24 maart 2013 04:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
TS heeft dus de hele avond gefeest enzulks, dus ik besloot om maar eens naar huis te gaan.
onderweg naar een taxi kom ik opeens midden in een knokpartij terecht waarmee ik niks te maken heb, dus ik besluit weg te lopen. is er opeens een dronken tokkie die voor mij gaat staan en zegt: "wat ga je stoer doen kom hier dan kankerkneus blabla". de desbetreffende persoon was medio 20 terwijl ik nog maar 16 ben, lekker bezig.
Ja in Arnhem stappen is altijd leuk
Toegegeven, daarmee lokt TS het wel een beetje uit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik bemoeide me nog nergens mee tot TS stoer begon te doen over dat hij net zo breed is als zijn docenten en dat hij toch wel een erg hoog verbaal IQ heeftDaarbij weet je dat je altijd gepakt kan worden op je PoHi
![]()
Over een paar jaar doet TS hetzelfde bij een broekie die nog zo schattig naïef is om zijn eigen problemen op FOK! te zetten
Daarom, wijze levenslessen over het niet happen.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik bemoeide me nog nergens mee tot TS stoer begon te doen over dat hij net zo breed is als zijn docenten en dat hij toch wel een erg hoog verbaal IQ heeftDaarbij weet je dat je altijd gepakt kan worden op je PoHi
![]()
Over een paar jaar doet TS hetzelfde bij een broekie die nog zo schattig naïef is om zijn eigen problemen op FOK! te zetten
Leugens, in KLB werd altijd al voornamelijk debiel gereageerd. Mensen die het tegendeel beweren hebben of een te rooskleurig beeld van het verleden, of proberen de boel te belazeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:18 schreef Toradora het volgende:
Aan de andere kant. Een paar jaar terug had TS hier normaal kunnen klagen en werd er niet zo debiel gereageerd....
Ik heb toch echt anders gelezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 14:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Leugens, in KLB werd altijd al voornamelijk debiel gereageerd. Mensen die het tegendeel beweren hebben of een te rooskleurig beeld van het verleden, of proberen de boel te belazeren.
Ah e provincialen die altijd stoer doen na 02:00 uur in de ochtend.quote:Op zondag 24 maart 2013 04:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
TS heeft dus de hele avond gefeest enzulks, dus ik besloot om maar eens naar huis te gaan.
onderweg naar een taxi kom ik opeens midden in een knokpartij terecht waarmee ik niks te maken heb, dus ik besluit weg te lopen. is er opeens een dronken tokkie die voor mij gaat staan en zegt: "wat ga je stoer doen kom hier dan kankerkneus blabla". de desbetreffende persoon was medio 20 terwijl ik nog maar 16 ben, lekker bezig.
Ja in Arnhem stappen is altijd leuk
Hoezo is dat vervelend? Ik vind dat wel tof.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 15:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ah e provincialen die altijd stoer doen na 02:00 uur in de ochtend.
Vervelende is echter als je in 1 keer uithaalt ze dan als schoothondjes wegrennen of hard schreeuwen dat het niet normaal is wat jij doet.
is goed kom winkelcentrum woensel dan ik breek jequote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef StefannPSV het volgende:
Wie doet stoer hier? wie moet er klappen, kom dan.
Kom GB dan. WCW is niet stoer meer man.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
is goed kom winkelcentrum woensel dan ik breek je
grote beek bedoel je?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:26 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Kom GB dan. WCW is niet stoer meer man.
dat is dat vercrackte gebied daar bij de action toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:28 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
GENERALENBUURT. Doe er ook maar eens wat voor, deze keer niet bij jou voor de deur.
Helemaal niet waar jonge. Daar ligt geen Action, daar wordt als jij komt wat action gemaakt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is dat vercrackte gebied daar bij de action toch?
overal waar ik kom wordt action gemaaktquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:35 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Helemaal niet waar jonge. Daar ligt geen Action, daar wordt als jij komt wat action gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |